eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńPrzygotowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej dotyczącej przeciwdziałania skutkom koronawirusa SARS-CoV-2

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2020-05-13

Ogłoszenie nr 550082115-N-2020 z dnia 13-05-2020 r.

Toruń: Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej dotyczącej przeciwdziałania skutkom koronawirusa SARS-CoV-2 OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu:
Kujawy+Pomorze - promocja potencjału gospodarczego regionu


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 87112129000000, ul. Plac Teatralny 2, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. +48566218281, e-mail zamowienia@kujawsko-pomorskie.pl, faks +48566218455.
Adres strony internetowej (url): https://bip.kujawsko-pomorskie.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej dotyczącej przeciwdziałania skutkom koronawirusa SARS-CoV-2
Numer referencyjny WZP.272.27.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Usługi


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i realizacja koncepcji strategicznej i kreatywnej kampanii medialnej o szerokim zasięgu informującej o działaniach prowadzonych przez Samorząd Województwa Kujawsko-Pomorskiego mających na celu przeciwdziałanie skutkom koronawirusa oraz pomocy finansowej oferowanej ze środków unijnych na walkę ze skutkami epidemii.

II.5) Główny Kod CPV: 79341400-0

Dodatkowe kody CPV:

79342200-5,

79340000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze. W związku z zaistniałą sytuacją dotyczącą ogłoszenia przez Światową Organizację Zdrowia pandemii koronawirusa SARS-CoV-2 powodującego chorobę COVID-19, istnieje konieczność przygotowania i przeprowadzenia przygotowanie i realizacja koncepcji strategicznej i kreatywnej kampanii medialnej o szerokim zasięgu dotyczącej przeciwdziałania skutkom koronawirusa oraz pomocy finansowej oferowanej ze środków unijnych na walkę ze skutkami epidemii. W związku z powyższym, należy wszcząć postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego. Do przeprowadzenia postępowania wybrano zamówienie z wolnej ręki, ponieważ usługa może być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze. Agencja Reklamowa GALL jest pomysłodawcą i autorem przedmiotowej kampanii. Dodatkowo ze względu na sytuację epidemiczną w kraju, w tak krótkim czasie pozostałym do rozpoczęcia realizacji zamówienia, zasadne jest powierzenie zadania temu Wykonawcy, ponieważ w przeszłości sprawdził się jako rzetelny, kompetentny i godny zaufania Wykonawca, z którym współpraca przebiegała efektownie i terminowo.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.