Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2019-06-04
Ogłoszenie nr 550111156-N-2019 z dnia 04-06-2019 r.
Krajenka: Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Krajenka - zamówienie uzupełniające. OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Krajenka, Krajowy numer identyfikacyjny 57079136500000,
ul. Szkolna
17,
77-430
Krajenka, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
67 2639204 w. 24, 2639205, e-mail
gmina@krajenka.pl, faks
67 2639203.
Adres strony internetowej (url): www.bip.krajenka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Krajenka - zamówienie uzupełniające.
Numer referencyjny
GOS.271.5.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie z wykorzystaniem specjalistycznego sprzętu (w tym równiarki i walca drogowego) robót budowlanych w zakresie bieżącego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Krajenka w 2019 roku.
1.2. Zakres zamówienia obejmuje:
? Równanie nawierzchni dróg wraz z profilowaniem i zagęszczaniem, o powierzchni ok 22 750 m2,
1.3. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie. Zamawiający w zależności od rzeczywistych bieżących potrzeb będzie zlecał Wykonawcy, realizację przedmiotu umowy, udzielając zleceń częściowych w oparciu o ceny jednostkowe określone w złożonej ofercie (stanowiącej integralną część umowy), do wysokości maksymalnego wynagrodzenia wynikającego z umowy. Każdorazowo w zleceniu określony zostanie zakres, miejsce, sposób i termin jego wykonania.
1.4. Zamawiający zastrzega możliwość ograniczenia zakresu robót, a w konsekwencji również całkowitego wynagrodzenia określonego w umowie. Ograniczenie przez Zamawiającego zakresu przedmiotu zamówienia nie stanowi niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania. Wykonawcy nie przysługuje wówczas prawo do żądania wynagrodzenia za zaniechany zakres robót.
1.5. Kod CPV
45 23 31 42-6 Roboty w zakresie naprawy dróg
45 23 31 41-9 Roboty w zakresie konserwacji dróg
II.5) Główny Kod CPV:
45233142-6
Dodatkowe kody CPV:
45233141-9
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zamawiający w ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ przewidział możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót. Zamówienie jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, a całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego. Podstawę prawną wyboru trybu stanowi art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budżet Obywatelski 2024 - W trosce o miasto i jego mieszkańców - cz. XV
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku oraz utrzymanie infrastruktury drogowej gminnej na terenie Gminy Nieporęt.
- Modernizacja dróg wewnętrznych , publicznych i remont kanalizacji deszczowej w roku 2025
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu brzeskiego w 2025 r. z podziałem na zadania.
- Remont drogi gminnej - ulicy Markowickiej w Kobyli
- Remonty dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchni bitumicznej położonych na terenie Gminy Koluszki
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.