Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-07-03
Ogłoszenie nr 550118878-N-2020 z dnia 03-07-2020 r.
Aleksandrów Kujawski: Remont chodników ul. Wyspiańskiego (odcinek od skrzyżowania z ul. Dworcową do zbiegu z ul. Krasińskiego) OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Burmistrz Miasta Aleksandrowa Kujawskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 91086638200000,
ul. ul. Słowackiego
8,
87-700
Aleksandrów Kujawski, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
542 824 855, e-mail
przetargi@aleksandrowkujawski.pl, faks
542 822 101.
Adres strony internetowej (url): bip.aleksandrowkujawski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont chodników ul. Wyspiańskiego (odcinek od skrzyżowania z ul. Dworcową do zbiegu z ul. Krasińskiego)
Numer referencyjny
GKM.271.4.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont chodników ul. Wyspiańskiego (odcinek od skrzyżowania z ul. Dworcową do zbiegu z ul. Krasińskiego) obejmuje: wymianę krawężników, budowę nowych chodników, przebudowę zjazdów, regulację wysokościową infra struktury technicznej, remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Został określony w dokumentacji projektowej dołączonej do zaproszenia i obejmuje odcinek drogi o długości 440 m. Ulica Wyspiańskiego ma szerokość ok 6m, przekrój poprzeczny - pochylenie poprzeczne skierowane do zewnątrz 2%, przekrój podłużny dostosowany do stanu istniejącego, ograniczona jest krawężnikami betonowymi 15x30 na ławie z betonu C12/15 wyniesionymi na 12 cm, odwodnienie - woda opadowa spadkami poprzecznymi i podłużnymi poprzez wyregulowane wysokościowo wpusty deszczowe zostanie odprowadzona do istniejącej kanalizacji deszczowej. Do zaproszenia dołączamy przedmiar robót (załącznik nr 5) na podstawie którego w dniu negocjacji należy przedstawić kosztorys uproszczony wykonania zadania.
II.5) Główny Kod CPV:
45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
446558.49
Waluta:
PLN
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust.1 pkt 12 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
w związku z art. 67 ust.1 pkt 12 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ; dalej: PZP).
Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zamówienie udzielane jest przez Zamawiającego, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1-3a, osobie prawnej, jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki:
a) sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej; warunek ten jest również spełniony, gdy kontrolę taką sprawuje inna osoba prawna kontrolowana przez Zamawiającego w taki sam sposób,
b) ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę lub przez inną osobę prawną, nad którą ten zamawiający sprawuje kontrolę, o której mowa w lit. a,
c) w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.
W przedmiotowym zamówieniu wszystkie wskazane powyżej przesłanki zostały spełnione
Podmiot któremu udzielane jest zamówienia Znajduje się w reorganizacji w związku z powyższym mając na uwadze ww. okoliczności dane dotyczące przychodu z działalności za 3 lata poprzedzające udzielenie zamówienia pozostają nieadekwatne do ustalenia procentu działalności dotyczącego wykonywania zadań powierzonych przez Miasto Aleksandrów Kujawski.
W związku z tym faktem spełnienie warunku wskazanego w art. 67 ust. 1 pkt. 12 lit. b PZP uznano w oparciu o wnioski z przeprowadzonej prognozy handlowej, którą przygotowano w związku z zaistnieniem okoliczności wskazanych w art. 67 ust. 9 PZP, tj. "w przypadku gdy ze względu na dzień utworzenia lub rozpoczęcia działalności przez osobę prawną lub zamawiającego lub reorganizację ich działalności dane dotyczące średniego przychodu za 3 lata poprzedzające udzielenie zamówienia są niedostępne lub nieadekwatne, procent działalności, o którym mowa w ust. 1 pkt 12 lit. b, pkt 13 lit. b, pkt 14 lit. b i pkt 15 lit. c, ustala się za pomocą wiarygodnych prognoz handlowych."
Planowany termin podpisania umowy - 20 lipca 2020 roku
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp z o.o. ECO-PEC,
,
ul. Świstucha 5,
87-700,
Aleksandrów Kujawski, kraj/woj.
kujawsko - pomorskie
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
INNE PRZETARGI Z ALEKSANDROWA KUJAWSKIEGO
- Budowa ulicy M. Konopnickiej w miejscowości Rudunki wraz z oświetleniem oraz odwodnieniem i budową drogi gminnej ulicy Storczykowej w miejscowości Rożno-Parcele i Rudunki (...)
- Dostawa oleju opałowego lekkiego dla potrzeb Powiatowego Szpitala w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2608C Konradowo- Siniarzewo - etap I odcinek o długości 2,036 km od km 13+264 do km 15+300 w miejscowości Siniarzewo, Sinki gmina Zakrzewo
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa ul. Szkolnej w Brzegu Dolnym - Etap I"
- Remont nawierzchni chodników, ciągów pieszo-rowerowych i ścieżek rowerowych w pasach drogowych dróg gminnych na terenie miasta Lubina.
- Bieżące naprawy i remonty dróg i ulic gminy Rawicz
- Budowa drogi dla rowerów Lubicz Górny - Krobia - Młyniec - Brzeźno - Turzno, etap I i II
- Rozbudowa drogi gminnej nr 389060T - ul. Stokowiec
- Budowa zjazdu i fragmentu drogi dojazdowej na ul. Wierzbowej w m. Czernichów
więcej: Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.