Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-08-05
Ogłoszenie nr 550144646-N-2020 z dnia 05-08-2020 r.
Kielce: "Dostawa i montaż sprzętu do pracowni gastronomicznej w Powiatowym Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym w Podzamczu" OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu:
"Kształcenie zawodowe gwarancją rozwoju Powiatu Kieleckiego", realizowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej 8. Rozwój edukacji i aktywne społeczeństwo Poddziałania 8.5.1 Podniesienie jakości kształcenia zawodowego oraz wsparcie na rzecz tworzenia i rozwoju CKZiU, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Kielecki - Starostwo Powiatowe w Kielcach, Krajowy numer identyfikacyjny 29100937200000,
ul. ul. Wrzosowa
44,
25-211
Kielce, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
41 200 12 00, e-mail
zamowienia@powiat.kielce.pl, faks
41 200 12 10.
Adres strony internetowej (url):
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dostawa i montaż sprzętu do pracowni gastronomicznej w Powiatowym Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym w Podzamczu"
Numer referencyjny
SR-II.272.1.29.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż sprzętu do pracowni gastronomicznej w Powiatowym Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym realizowaną w ramach Projektu pn. "Kształcenie zawodowe gwarancją rozwoju Powiatu Kieleckiego", realizowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej 8. Rozwój edukacji i aktywne społeczeństwo Poddziałania 8.5.1 Podniesienie jakości kształcenia zawodowego oraz wsparcie na rzecz tworzenia i rozwoju CKZiU, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w postaci:
a)sprzętu AGD:
-zmywarka wolnostojąca - 1 szt.
-kuchnia indukcyjna - 2 szt.
-lodówko-zamrażalka - 1 szt.
-okap gastronomiczny przyścienny skośny - 1 zestaw
-kuchenka mikrofalowa wolnostojąca - 1 szt.
-mikser z misą obrotową - 2 komplety
-blender ręczny - 1 komplet
-maszynka elektryczna do mielenia mięsa z nasadkami do tarcia jarzyn - 1 szt.
b)mebli do pracowni gastronomicznej:
-szafka ze stali nierdzewnej z 3 szufladami - 2 szt.
-stół ze zlewem jednokomorowym i dolną półką 1,2 m, bateria mieszająca stojąca z wylewką natryskową - 1 szt.
-stół ze zlewem dwukomorowym i dolną półką 1,4 m, bateria mieszająca stojąca z wylewką natryskową - 1 szt.
-stół ze zlewem dwukomorowym i dolną półką 1,4 m, bateria mieszająca stojąca z elastycznym natryskiem - 1 szt.
-szafka robocza 1,8 m z drzwiami przesuwnymi - 1 szt.
-stół roboczy 1,8 m - 1 szt.
c)wyposażenia kuchni:
-zestaw garnków do indukcji - 1 komplet
-sztućce komplet 68 sztućców na 12 osób - 1 komplet
-patelnia grillowa, kwadratowa, z pokrywką - 1 szt.
-patelnia żeliwna średnica 22 cm - 1 szt.
-patelnia wok 24 cm z pokrywką - 1 szt.
-patelnia średnica 18 cm - 1 szt.
-garnek żeliwny wok 30 cm z pokrywką - 1 szt.
-noże kuchenne w drewnianym bloku - 1 komplet
-komplet obiadowy i kawowy na 12 osób porcelana - 1 komplet
d)sprzętu baristyczny:
-filiżanka do cappuccino ze spodkiem - 9 szt.
-filiżanka do espresso ze spodkiem - 9 szt.
-szklanka z uchwytem do Irish Coffe - 9 szt.
-szklanka z uchwytem do Latte - 9 szt.
-dekorator do kawy z 4 tarczami - 1 szt.
e)sprzętu do carvingu:
-komplet do carvingu w drewnianej walizce 22 elementy - 9 kompletów
2.Montaż wszystkich wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia urządzeń musi odbyć się zgodnie ze sztuką oraz obowiązującymi przepisami. Wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi stosowne, ważne uprawnienia zawodowe i kwalifikacje (elektryk, hydraulik) oraz posiadać odpowiednie możliwości osobowe i techniczne, konieczne do prawidłowej realizacji przedmiotowego zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do należytego wykonania zadania, tak aby jego działania nie spowodowały utraty gwarancji. Wszelkie koszty związane z montażem ponosi Wykonawca.
3.Zaoferowany sprzęt gastronomiczny musi spełniać parametry i wymagania opisane w OPZ oraz w:
-Rozporządzeniu (WE) 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004r. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością.
-Rozporządzeniu (WE) nr 2023/2006 z dnia 22 grudnia 2006 r. w sprawie dobrej praktyki produkcyjnej (GMP) w odniesieniu do materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością.
-Ustawie z 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia.
-Rozporządzeniu Komisji (WE) nr 1895/2005 z dnia 18 listopada 2005 r. w sprawie ograniczenia wykorzystania niektórych pochodnych epoksydowych w materiałach i wyrobach przeznaczonych do kontaktu z żywnością.
4.Wykonawca zobowiązany jest do rozładowania, wniesienia, ustawienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego i montażu (w tym złożenia poszczególnych części składowych), instalacji oprogramowania (jeśli dotyczy), uruchomienia zgodnie z instrukcją producenta, sprawdzenia stanu technicznego przedmiotu zamówienia, pierwszego uruchomienia, w tym podłączenia do istniejących mediów (podłączenia do prądu, wody) wraz z niezbędnymi elementami łączącymi (jeżeli jest konieczne), sprawdzenia poprzez wykonanie wymaganych prób i pomiarów, przekazania do użytku oraz przeprowadzenia pełnego szkolenia personelu na miejscu użytkowania w zakresie obsługi i bezpieczeństwa użytkowania dostarczonego sprzętu.
5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Załączniku nr 1 do Zaproszenia:
Opis przedmiotu zamówienia .
6.Wykonawca dostarczy Zamawiającemu sprzęt pierwszej jakości, wolny od wad, fabrycznie nowy i z roku produkcji co najwyżej 2019 tj. nieużywany przed dniem dostarczenia (nieuszkodzony, nieregenerowany), nie obciążony prawami osób lub podmiotów trzecich, spełniający wymagania intensywnej eksploatacji, wyprodukowany w systemie zapewnienia jakości wg normy ISO 9001, pochodzący z legalnych, oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących również rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone oprogramowanie będzie nieużywane
i nieaktywowane nigdy wcześniej na innym urządzeniu.
7.Oferowany przedmiot zamówienia w dniu sporządzenia oferty nie może być przewidziany przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży.
8.Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu na terenie Polski oraz posiadać stosowne certyfikaty i atesty, aprobaty techniczne dopuszczające do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem, któremu ma służyć. Musi posiadać w zależności od wymogów zawartych w OPZ: dokumenty gwarancyjne, instrukcję obsługi i konserwacji dla każdej właściwej jednostki dostarczonego sprzętu, deklaracje zgodności wbudowanych materiałów, świadectwa bezpieczeństwa, certyfikaty itp. oraz inne niezbędne, celem właściwego użytkowania dokumenty. Przedmiot zamówienia winien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable itp.) konieczne do uruchomienia i pracy w miejscach wskazanych przez Zamawiającego do celu, dla którego przedmiot zamówienia jest nabywany. Wszystkie dokumenty załączone do dostarczonego przedmiotu zamówienia muszą być sporządzone w języku polskim w formie drukowanej. Zgodnie z art. 9 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza przedstawienie certyfikatów, kart katalogowych w języku powszechnie przyjętym w handlu międzynarodowym, jeżeli nie są dostępne w języku polskim.
9.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia zorganizowanym przez siebie transportem, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami i przepisami, na koszt i ryzyko Wykonawcy. Zamawiający nie będzie ponosił odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe podczas załadunku, transportu oraz rozładunku.
10.Przedmiot zamówienia musi zostać dostarczony wraz z instrukcjami obsługi, ze stosownymi, oryginalnymi atrybutami legalności, wszelkim osprzętem (złączkami, przewodami, sterownikami, okablowaniem oraz towarzyszącym oprogramowaniem) niezbędnym do właściwego montażu urządzeń, uruchomienia i prawidłowego korzystania z dostarczonego asortymentu (uzyskania pełnej funkcjonalności wskazanej w specyfikacji technicznej).
11.Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z parametrami techniczno-użytkowymi, określonymi szczegółowo w OPZ.
12.Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny dla dostarczonego sprzętu. Zamawiający wymaga, aby sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy posiadał świadczenia gwarancyjne oparte na oficjalnej gwarancji zapewnionej przez producenta sprzętu zgodnie z OPZ.
13.Wzór umowy stanowi Załącznik nr 5 do niniejszego Zaproszenia a zapisy w nim zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia.
14.Wszelkie koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca.
15.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp.
17.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
II.5) Główny Kod CPV:
39141000-2
Dodatkowe kody CPV:
39221000-7
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
W dniu 17.06.2020r. Zamawiający ogłosił postępowanie przetargowe w 6 częściach w trybie przetargu nieograniczonego na "Dostawę oprogramowania antywirusowego, programu do tworzenia kopii zapasowych, licencji do symulacji biznesowych, dostawę i montaż sprzętu do pracowni dydaktycznej i gastronomicznej oraz dostawę osprzętu wraz z programem do obróbki video do filmowania materiałów informacyjno-promocyjnych". W wyznaczonym terminie wpłynęły dwie oferty w zakresie Zadania IV (zakres niniejszego zamówienia), jednakże treść przedmiotowych ofert nie opowiadała treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy pzp odrzucił oferty Wykonawców. Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp nie złożono ofert niepodlegających odrzuceniu.
Biorąc pod uwagę powyższe oraz fakt, że pierwotne warunki zamówienia nie zostały zmienione w istotny sposób, zasadnym jest zastosowanie trybu z wolnej ręki na podstawie artykułu 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Tast Piotr Świerczyński Sp. J.,
info@tast.biz.pl,
ul. Kolberga 16,
25-620,
Kielce, kraj/woj.
świętokrzyskie
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup i dostawa 50 sztuk zestawów komputerowych na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Remont pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 53 w Kielcach
- Sukcesywne dostawy odczynników i materiałów eksploatacyjnych do analizatorów wraz z użyczeniem aparatów dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Zakup i dostawa odczynników, kontroli i akcesoriów do koagulologii wraz z dzierżawą analizatora
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z wykonaniem robót budowlanych w ramach zadania pn.: Bezpieczny Stok i Świętokrzyskie (B.O.)
- Przebudowa stropu nad kotłownią w budynku krytej pływalni Delfin w Kielcach przy ul. Krakowskiej 2
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja dwóch pomieszczeń na potrzeby pracowni żywieniowej w Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Jana Kochanowskiego w Wyszkowie
- Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia biurowego i kuchennego, TP-43/25/JP
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej-02 do Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku-3
- Modernizacja pomieszczeń kuchennych w Publicznym Przedszkolu w Modrzewiowym Ogrodzie
- Budowa żłobka dla dzieci do lat 3 przy ul. Sokolej w Radomsku
- Utworzenie 40 nowych miejsc opieki w ramach programu "MALUCH+" 2022-2029 - edycja 1 - w Żłobku Samorządowym w Goraju, 23-450 Goraj, przy ul. Rolnej na działkach nr: 3251/1, 3255, 3257/1
więcej: Meble i wyposażenie kuchni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.