Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-08-11
Ogłoszenie nr 550150114-N-2020 z dnia 11-08-2020 r.
Włocławek: Przebudowa części pomieszczeń parteru istniejącego budynku SPZPS we Włocławku w celu zamontowania nowych aparatów RTG w ramach zadania pn. Zakup aparatów do diagnostyki obrazowej wraz z modernizacją i dostosowaniem pomieszczeń do pracowni radiologicznej OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zespół Przychodni Specjalistycznych, Krajowy numer identyfikacyjny 91033295300000,
ul. ul. Szpitalna
,
87-800
Włocławek, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
544 165 397, e-mail
spzps@data.pl, faks
544 165 323.
Adres strony internetowej (url): http://www.spzps.wloclawek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa części pomieszczeń parteru istniejącego budynku SPZPS we Włocławku w celu zamontowania nowych aparatów RTG w ramach zadania pn. Zakup aparatów do diagnostyki obrazowej wraz z modernizacją i dostosowaniem pomieszczeń do pracowni radiologicznej
Numer referencyjny
SPZPS/WR/R/08/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia pn. Przebudowa części pomieszczeń parteru istniejącego budynku SPZPS we Włocławku w celu zamontowania nowych aparatów RTG w ramach zadania pn. Zakup aparatów do diagnostyki obrazowej wraz z modernizacją i dostosowaniem pomieszczeń do pracowni radiologicznej jest wykonanie robót budowlanych w następujących branżach: architektonicznej, konstrukcyjnej, sanitarnej i elektrycznej. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujący zakres rzeczowy: roboty remontowo-budowlane (Rozbiórki, wykucia, zamurowania i uzupełnienia, Konstrukcje, Ścianki działowe, Stolarka drzwiowa i okienna, Tynki barytowe, Podłoża i posadzki, Stropy podwieszane, Malowanie); instalacja wod-kan, centralne ogrzewanie, wentylacja (instalacja wod-kan, centralnego ogrzewania, wentylacji); instalacje elektryczne i teletechniczne (instalacja elektryczna, sieć strukturalna, oprzewodowanie dla instalacji telefonicznej, system telewizji dozorowanej, przyzywowy, interkomowy). Przebudowywany budynek Samodzielnego Publicznego Zespół Przychodni Specjalistycznych, ul. Szpitalna 6 A, 87-800 Włocławek mieści się przy ul. Kardynała Wyszyńskiego 21a, 87-000 Włocławek, Dz. nr 21/8 KM35 obręb Włocławek. Budynek położony jest w strefie ochrony konserwatorskiej. Roboty budowlane należy prowadzić zgodnie z projektem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Dokumentacja projektowa (Projekty budowlane, wykonawcze, decyzje itp.), Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych pn. PRZEBODOWA CZĘŚCI POMIESZZEŃ BUDYNKU SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU PRZYCHODNI SPECJALISTYCZNYCH WE WŁOCŁAWKU UL. SZPITALNA 6A Z DOSTOSOWANIEM DO AKTUALNYCH WYMAGAŃ POMIESZCZEŃ DWÓCH PRACOWNI RTG I USG W CELU ZAMONTOWANIA NOWYCH APARATÓW RTG 87-800 Włocławek, ul. Kardynała Wyszyńskiego 21a, Dz. Nr 27/8 KM35, Ob. Włocławek, oraz Przedmiary robót/Kosztorysy nakładcze (materiał pomocniczy), które stanowią załącznik nr 1 do Zaproszenia. Dostawy i prace objęte niniejszym zamówieniem wynikają ponadto z wytycznych montażu urządzeń od dostawcy nowych aparatów RTG, które stanowią załącznik nr 2 do Zaproszenia. Dokumentacja projektowa została sporządzona zgodnie z przepisami w tym techniczno-budowlanymi oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, zapewniając między innymi niezbędne warunki do korzystania z obiektów użyteczności publicznej przez osoby niepełnosprawne, w szczególności poruszające się na wózkach inwalidzkich. Efekty robót powinny być dostępne dla wszystkich osób, w tym również dostosowane do zidentyfikowanych potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Oznacza to, że muszą być zgodne z koncepcją uniwersalnego projektowania, opartego m.in. na poniższych regułach: użyteczność dla osób o różnej sprawności, elastyczność w użytkowaniu, proste i intuicyjne użytkowanie, czytelna informacja, wygodne użytkowanie bez wysiłku, wielkość i przestrzeń odpowiednie dla dostępu i użytkowania. Przedmiary robót nie stanowią podstawy do określenia przedmiotu zamówienia i stanowią jedynie materiał pomocniczy przy kalkulowaniu ceny ryczałtowej za wykonanie przedmiotu zamówienia. Podstawą do określenia przedmiotu zamówienia przy kalkulowaniu ceny ryczałtowej jest Dokumentacja projektowa. Zastosowane w specyfikacji określenie przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia, należy rozumieć je jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem "lub równoważny" pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
2. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r. poz. 1040, z późn. zm.) tj. wszystkich czynności rozbiórkowych, konstrukcyjnych, instalacyjnych, demontażowych, montażowych, tynkarskich i malarskich wykonywanych metodą ręczną i mechaniczną w zakresie wykonywania robót budowlanych przy realizacji zadania pn. Przebudowa części pomieszczeń parteru istniejącego budynku SPZPS we Włocławku w celu zamontowania nowych aparatów RTG w ramach zadania pn. Zakup aparatów do diagnostyki obrazowej wraz z modernizacją i dostosowaniem pomieszczeń do pracowni radiologicznej. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa w 29 ust. 3a ustawy szczegółowo określono we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do Zaproszenia.
3. Przedmiotowe zamówienie publiczne realizowane będzie równocześnie z dostawą nowych aparatów RTG i służyć będzie zamontowaniu nowych aparatów RTG. Wykonawca jest zobowiązany współpracować z dostawcą urządzeń (wykonawcą zamówienia publicznego pn. Dostawa, instalacja i uruchomienie aparatów RTG w ramach zadania pn. Zakup aparatów do diagnostyki obrazowej wraz z modernizacją i dostosowaniem pomieszczeń do pracowni radiologicznej, będącego przedmiotem odrębnego postępowania i umowy) w trakcie jego realizacji w szczególności w zakresie: a) skoordynowania z projektantem i dostawcą urządzeń oraz wdrożenia wytycznych instalacyjnych, przyłączeniowych wynikających z DTR urządzeń i innych wymagań producenta urządzeń; b) skoordynowanie z dostawcą harmonogramów dostaw inwestorskich urządzeń wraz z osprzętem specjalistycznym; c) skoordynowanie z dostawcą urządzeń kolejności wykonywania prac; d) wydzielenia granic placu budowy, korzystania z infrastruktury technicznej (woda, energii, itp.), składowania materiałów budowlanych, maszyn i urządzeń w uzgodnieniu z zamawiającym; e) skoordynowania z dostawcą aparatów RTG procedur odbiorowych. Dostawcę urządzeń uznaje się za wiodącego w powyższym zakresie.
4. Wykonawca zobowiąże się do przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych wynikających RODO1), i w związku z tym, do złożenia oświadczenia o treści: "Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.*
1) rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
* W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO dotycząca przetwarzania danych osobowych w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego stanowi załącznik nr 4 do Zaproszenia.
5. Udział podwykonawców.
Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców.
6. Termin wykonania zamówienia: do 15.12.2020 r.
II.5) Główny Kod CPV:
45210000-2
Dodatkowe kody CPV:
45332000-3,
45331100-7,
45331200-8,
45300000-0,
45330000-9,
45310000-3
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843) zwanej dalej "ustawą": "Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli ... w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione".
Zamawiający w dniu 21.07.2020 r. ogłoszeniem nr 564821-N-2020 zamieszczonym w Biuletynie Zamówień Publicznych i opublikowanym na stronie internetowej zamawiającego: http://www.spzps.wloclawek.pl oraz na tablicy ogłoszeń zamawiającego wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia pn. Przebudowa części pomieszczeń parteru istniejącego budynku SPZPS we Włocławku w celu zamontowania nowych aparatów RTG w ramach zadania pn. Zakup aparatów do diagnostyki obrazowej wraz z modernizacją i dostosowaniem pomieszczeń do pracowni radiologicznej, Nr zamówienia: SPZPS/PN/R/07/2020 w trybie przetargu nieograniczonego prowadzonego zgodnie z przepisami ustawy stosownie dla zamówień o równowartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 tejże ustawy.
W odpowiedzi na przedmiotowe ogłoszenie do upływu terminu składania ofert w postępowaniu tj. do dnia 10.08.2020 r. godz. 11:00 nie wpłynęła żadna oferta. Zamawiający działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 1) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3;" w dniu 10.08.2020 r. unieważnił przedmiotowe postępowanie.
Zaistniała sytuacja umożliwia Zamawiającemu skorzystanie z dyspozycji art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy. Zamawiający bez istotnych zmian pierwotnych warunków zamówienia postanowił wszcząć postępowanie w przedmiocie niniejszego zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki.
W związku z powyższym Zamawiający decyduje się na rozpoczęcie negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki tylko z jednym wykonawcą zgodnie z przepisami ustawy.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
R. P. BUD PAWEŁ CZERWIEŃSKI,
rp.bud.susz@gmail.com,
Adamowo 18H,
14-240,
Susz, kraj/woj.
warmińsko - mazurskie
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Fizyczna ochrona Prokuratury Okręgowej we Włocławku, Prokuratury Rejonowej we Włocławku, Prokuratury Rejonowej w Radziejowie wraz z dozorem elektronicznym
- "Konserwacja budynków i lokali będących własnością i w zarządzie Gminy Miasto Włocławek, oraz obsługa pogotowia lokatorskiego w 2025 roku"
- Zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania i licencji do obsługi Urzędu Miasta
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy i wyposażenia Klubu Młodych PlanB w ramach zad.inw.pn.Adaptacja budynku przy ul.Związków Zawodowych na potrzeby Klubu Młodych Włocławek
- Rozbudowa instalacji odgazowania składowiska odpadów o studnie pionowe na terenie wąwozu pomiędzy kwaterą I i II oraz o studnie pionowe na północnej części kwatery II na terenie RZUOK w Machnaczu
- Dostawy warzyw i owoców dla Miejskiej Jadłodajni "U Świętego Antoniego" we Włocławku
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zbiornika retencyjnego w Poświętnem
- Wykonanie w formie leasingu operacyjnego dostawy i montażu instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. 20 Października 2 w Środzie Wielkopolskiej
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
- Sieć kanalizacji sanitarnej z przyłączami oraz wyposażenie hydroforni sieciowej w miejscowości Pasternik gmina Gromadka
- Remont budynku komunalnego przy ul. Papieża Jana Pawła II 11 w Kamiennej Górze
- "Budowa Komendy Powiatowej PSP z Jednostką Ratowniczo-Gaśniczą w Kłodzku" ETAP III
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.