Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-10-01
Ogłoszenie nr 550189843-N-2020 z dnia 01-10-2020 r.
Ostrów Wielkopolski: Dostawa i montaż wyposażenia komputerowego do pomieszczeń budynku hali widowiskowo sportowej w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. A. Kowalczyka 1 w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa hali widowiskowo-sportowej" OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski, Krajowy numer identyfikacyjny 63197600000000,
ul. Aleja Powstańców Wielkopolskich
18,
63-400
Ostrów Wielkopolski, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
062 5822400, 7366241, e-mail
radca@ostrow-wielkopolski.um.gov.pl, faks
625 918 206.
Adres strony internetowej (url):
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż wyposażenia komputerowego do pomieszczeń budynku hali widowiskowo sportowej w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. A. Kowalczyka 1 w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa hali widowiskowo-sportowej"
Numer referencyjny
WRM.RZP.271.35.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem umowy jest dostawa i montaż wyposażenia komputerowego do pomieszczeń budynku hali widowiskowo sportowej w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. A. Kowalczyka 1 w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa hali widowiskowo-sportowej", w następującej ilości:
1) Laptop z ekranem 15,6 cali - 3 szt.,
2) Laptop z ekranem 17 cali i parametrami do pracy z programem COREL DRAW - 1 szt.,
3) Zewnętrzny napęd optyczny - czytnik CD - Rom i Blu-Ray - 4 szt.,
4) Dysk zewnętrzny 4Tb - 2 szt.,
5) Urządzenie wielofunkcyjne z drukarką laserową w formacie A3 i skanerem
w formacie A3 - 1 szt.,
6) Urządzenie wielofunkcyjne z drukarką laserową w formacie A4 i skanerem
w formacie A4 - 2 szt.,
7) Mysz komputerowa - bezprzewodowa - 5 szt.,
8) Projektor multimedialny - 1 szt.,
9) Telewizor LED 55 cali - 5 szt.,
10) Komputer stacjonarny, parametrami gotowy do pracy z programem COREL DRAW - 1 szt.,
11) Monitor komputerowy 27 cali - 1 szt.,
12) Tablica interaktywna - 93 cale - 1 szt.,
13) Pakiet programów MS Office - 5 szt.,
14) Program antywirusowy - 5 szt.,
15) Pakiet programów COREL DRAW 2020 - 2 szt.,
16) Uniwersalny obrotowy uchwyt TV do telewizorów LED - 5 szt.
II.5) Główny Kod CPV:
30213100-6
Dodatkowe kody CPV:
30233150-7,
30236000-2,
30232110-8,
30237410-6,
38652100-1,
32324600-6,
30213300-8,
30231300-0,
48813100-1,
48310000-4,
32351000-8
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art.67 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku gdy: "w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 przesłanki odrzucenia oferty ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione".
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający udziela zamówienia z wolnej ręki z uwagi na spełnienie warunku braku wpływu ofert do przetargu nieograniczonego wynikającego z art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
1.Zamówienie nr 578568-N-2020 zostało ogłoszone w dniu 27.08.2020 r. w trybie przetargu nieograniczonego pod nazwą dostawa i montaż wyposażenia komputerowego do pomieszczeń budynku hali widowiskowo sportowej w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. A. Kowalczyka 1 w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa hali widowiskowo-sportowej" i unieważnione w dniu 07.09.2020 r.
2.Nie zostały złożone żadne oferty.
3.Pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Tomasz Kasprzak NOWA ,
,
ul. Traugutta 77,
63-400,
Ostrów Wielkopolski, kraj/woj.
wielkopolskie
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Wymiana stolarki okiennej na ul. Kantaka 6 - Etap II
- Realizacja szkoleń i kursów dla uczniów z zakresu F-Gazów w ramach projektu ,,Kompleksowy program rozwoju kształcenia zawodowego w Powiecie Ostrowskim'' z podziałem na zadania
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
- Budowa Oddziału Geriatrycznego w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu: " Rozwój opieki geriatrycznej poprzez modernizację infrastruktury ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim"
- Remont sali gimnastycznej - wymiana podłogi i malowanie ścian
- Wykonanie robót budowlanych pod nazwą: "Remont elewacji - I/Jarocin"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego oraz komputerowego celem wparcia podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)
- dostawa 63 sztuk fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych wraz z oryginalnymi materiałami eksploatacyjnymi tj. tuszami na potrzeby 5 WSZK
- Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Urzędu Gminy Dopiewo w okresie od 01.06.2025 r. do 31.12.2027 r. (31 miesięcy)
- Zakup sprzętu, wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych do realizacji projektu pn.: "Rozwój kompetencji kluczem do sukcesu w XXI wieku - podniesienie jakości edukacji w Gminie Biała"
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Słubice realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej w ramach projektu pn.: "Równi w edukacji - POczuj dostępność."
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.