eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie robót budowlanych remontowych związanych z remontem podłóg oraz wymianą stolarki drzwiowej w budynku Zespołu Państwowych Ogólnokształcących Szkół Muzycznych nr 3 im. Grażyny Bacewicz w Warszawie - zamówienie uzupełniające

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-10-03

Ogłoszenie nr 550192115-N-2020 z dnia 03-10-2020 r.

Warszawa: Wykonanie robót budowlanych remontowych związanych z remontem podłóg oraz wymianą stolarki drzwiowej w budynku Zespołu Państwowych Ogólnokształcących Szkół Muzycznych nr 3 im. Grażyny Bacewicz w Warszawie - zamówienie uzupełniające OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Państwowych Ogólnokształcących Szkół Muzycznych II stopnia nr 3 im. Grażyny Bacewicz w Warszawie, Krajowy numer identyfikacyjny 16083410000000, ul. ul. Tyszkiewicza 42, 01-172 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 0-22 6321009, 6321008, e-mail sekretariat@bacewicz.waw.pl, faks 0-226321009.
Adres strony internetowej (url): http://www.bacewicz.edu.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: szkoła publiczna


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych remontowych związanych z remontem podłóg oraz wymianą stolarki drzwiowej w budynku Zespołu Państwowych Ogólnokształcących Szkół Muzycznych nr 3 im. Grażyny Bacewicz w Warszawie - zamówienie uzupełniające
Numer referencyjny 5/2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w budynku Zespołu Państwowych Ogólnokształcących Szkół Muzycznych nr 3 im. Grażyny Bacewicz w Warszawie. 2. W ramach przedmiotowego zamówienia należy wykonać następujące roboty: a) Wymiana drzwi dwuskrzydłowych do korytarza na drzwi o odporności ogniowej El60 i akustyce min. 42 dB. b) Wymiana drzwi jednoskrzydłowych do szatni na drzwi o odporności ogniowej El60 i akustyce min. 42 dB. c) Wykonanie niezbędnych prac odtworzeniowo - wykończeniowych po robotach z pkt a) i b). d) Wymiana wykładziny dywanowej na PCV zmywalnej w pomieszczeniu szatni przy sali koncertowej. e) Ułożenie wykładziny PCV zmywalnej na wykładzinę dywanową w pomieszczeniach nr 27 i 29. 3. Zakres prac oraz wymagania realizacyjne określa dokumentacja projektowo - kosztorysowa, na którą składają się: a) Dokumentacja techniczna - załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia, b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 2 do opisu przedmiotu zamówienia, c) Kosztorys nakładczy (przedmiar robót) - załącznik nr 3 do opisu przedmiotu zamówienia.. 4. Termin realizacji zamówienia - do dnia 20.12.2020 roku 5. Kody CPV: a) Główny - 45.00.00.00-7 - Roboty budowlane b)Dodatkowe: - 45.40.00.00-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych - 45.42.11.30-4 Instalowanie drzwi i okien

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7

Dodatkowe kody CPV:

45400000-1,

45421130-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Podstawą wszczęcia postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki jest art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843, ze zm., dalej ustawą, zgodnie z którym: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. Zamówienie podstawowe zostało wszczęte w trybie przetargu nieograniczonego pn. Wykonanie robót budowlanych remontowych związanych z remontem podłóg oraz wymianą stolarki drzwiowej w budynku Zespołu Państwowych Ogólnokształcących Szkół Muzycznych nr 3 im. Grażyny Bacewicz w Warszawie. W dniu 07.07.2019 roku w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 559192-N-2020 zostało opublikowane ogłoszenie o zamówieniu. W ogłoszeniu o zamówieniu (pkt II.7), przewidziano udzielenie zamówienia podobnego: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień podobnych, o których jest mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP do wysokości 30 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu robót budowlanych o podobnym charakterze. Podobny zapis zawarty został również w SIWZ. Zamówienia podstawowego udzielono w dniu 04.08.2020 r. Wykonawcy: REMONTEKA Spółka z o. o. z Warszawy. Niniejsze zamówienie polega na udzieleniu zamówienia podobnego - tego samego rodzaju zamówienia, co zamówienie podstawowe i do wysokości dopuszczonej zapisami ogłoszenia o zamówieniu i siwz. Tym samym należy stwierdzić, że wszystkie wymogi ustawowe zostały dochowane.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

REMONTEKA Spółka z o. o., , ul. Nurzyńska 4 lok. 24, 02-495, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.