Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2019-10-04
Ogłoszenie nr 550211179-N-2019 z dnia 04-10-2019 r.
Otwock: Wykonanie jednorazowych przeglądów technicznych i związanych z nimi konserwacji mających na celu utrzymanie w pełnej sprawności techniczno eksploatacyjnej sprzętu medycznego znajdującego się na wyposażeniu SPSK im. Prof. A. Grucy CMKP w Otwocku OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP, Krajowy numer identyfikacyjny 29015600000000,
ul. Konarskiego
13,
05-400
Otwock, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 7794031 w. 477, e-mail
dzp@spskgruca.pl, faks
22 7794031 w. 477.
Adres strony internetowej (url): www.spskgruca.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie jednorazowych przeglądów technicznych i związanych z nimi konserwacji mających na celu utrzymanie w pełnej sprawności techniczno eksploatacyjnej sprzętu medycznego znajdującego się na wyposażeniu SPSK im. Prof. A. Grucy CMKP w Otwocku
Numer referencyjny
DZP.26.115/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
tylko jednej części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Ogólne wymagania w stosunku do realizacji przedmiotu zamówienia:
1) Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania usługi przy użyciu własnych narzędzi i
materiałów w siedzibie Zamawiającego. W przypadku konieczności użycia specjalistycznej
aparatury pomiarowej usługi te będą wykonywane w siedzibie Wykonawcy.
2) Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania przeglądu i związanych z nim czynności konserwacyjnych, których zakres określają zalecenia producentów poszczególnych aparatów określone w Dokumentacji Techniczno-Ruchowej, zgodnie z właściwościami danego sprzętu, obowiązującymi instrukcjami, standardami a także wykonania wymaganych pomiarów, w tym testów bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującymi normami, jeżeli wykonanie tych testów wynika ze specyfiki urządzenia.
3) Wykonawca zobowiązany będzie do dysponowania sprzętem, umożliwiającym odkurzenie oraz oczyszczenie wnętrza przeglądanego sprzętu.
4) Wykonawca będzie zobowiązany do przeprowadzenia przeglądów i napraw z użyciem oryginalnych części zamiennych lub dopuszczonych przez producenta.
5) Konieczność przeprowadzenia napraw lub wymiany części zamiennych wynikłych w czasie przeglądu, a niemożliwych do przewidzenia przed przystąpieniem do przeglądu, Wykonawca będzie uzgadniał z Działem Techniki Medycznej z podaniem przewidywanych kosztów. Wykonanie ich nastąpi po akceptacji kosztów przez Zamawiającego.
6) Wykonawca zobowiązany będzie do wpisania wykonanych czynności do dokumentacji eksploatacji sprzętu (Paszportu), wystawienia oryginału raportu serwisowego z potwierdzeniem użytkownika lub pracownika Działu Techniki Medycznej oraz wystawienia Certyfikatu, potwierdzającego, że dany sprzęt jest sprawny (o ile znajduje to potwierdzenie w stanie technicznym sprzętu) i został poddany procedurze okresowej kontroli i konserwacji zgodnie z wymaganiami określonymi przez producenta.
7) Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przeglądów technicznych sprzętu zgodnie z harmonogramem, w terminach uzgodnionych z Działem Techniki Medycznej nie później jednak niż terminy określone w załączniku nr 1A do SIWZ (formularzu cenowym) oraz w godzinach nieużywania sprzętu. Rozliczenie między stronami następuje w oparciu o zawartą umowę i złożoną ofertę.
2. Ogólny zakres usługi:
1) Zebranie informacji od użytkownika na temat działania sprzętu.
2) Wykonanie rocznych czynności konserwacyjno - przeglądowych wraz z wymianą elementów ( pakiety przeglądowe, serwisowe), przewidzianych do wymiany zgodnie z zaleceniami producenta i obowiązującymi przepisami ( nie dotyczy elementów zużywalnych wymienianych przez użytkownika w czasie normalnej pracy urządzeń).
3) Wykonanie wymaganych pomiarów kontrolnych, a w szczególności testów bezpieczeństwa elektrycznego (zgodnie z normą EN-62353) oraz przekazaniu zamawiającemu dokumentu potwierdzającego wykonanie testów i pomiarów.
4) Odkurzenie oraz oczyszczenie wnętrza sprzętu podczas wykonywania przeglądu w siedzibie Zamawiającego stwierdzone przez użytkownika lub pracownika Działu Techniki Medycznej
5) Wpisanie wykonanych czynności do dokumentacji eksploatacji sprzętu (Paszportu), wystawieniu oryginału raportu serwisowego z potwierdzeniem użytkownika lub pracownika Działu Techniki Medycznej oraz wystawieniu certyfikatu, że dany aparat jest sprawny i został poddany procedurze okresowej kontroli i konserwacji, zgodnie z wymaganiami określonymi przez producenta.
6) Udzielenie wyjaśnień i wskazówek użytkownikowi na temat dalszej pracy aparatury i popełnianych błędach w jej użytkowaniu wpływających na sprawność i zużycie.
7) Wydawanie orzeczenia technicznego w przypadku aparatury niesprawnej, stwarzającej niebezpieczeństwo dla życia pacjenta lub obsługi - na życzenie Zamawiającego.
3. Ogólny cenotwórczy zakres usługi:
1) Dojazd i transport.
2) Wykonanie przeglądu zgodnie z zaleceniami producenta i obowiązującymi przepisami.
3) Odkurzenie oraz oczyszczenie wnętrza sprzętu niedostępnego dla użytkownika.
4) Wymiana części zamiennych zgodnie z zaleceniami producenta.
5) Wykonanie wymaganych pomiarów i testów bezpieczeństwa elektrycznego.
6) Legalizacja, jeżeli obowiązujące przepisy nakładają taki obowiązek lub wynika to z zaleceń producenta.
7) Kalibracja, jeżeli obowiązujące przepisy nakładają taki obowiązek lub wynika to z zaleceń producenta.
4. Wymagany okres gwarancji na dostarczone części zamienne i podzespoły wykorzystane do konserwacji to min. 6 miesięcy (dotyczy tylko sytuacji, w której Wykonawca dokona jakiejkolwiek wymiany w/w części).
5. Termin realizacji zamówienia - zgodnie z terminem podanym w formularzu cenowym w kolumnie termin wykonania.
II.5) Główny Kod CPV:
50420000-5
Dodatkowe kody CPV:
50421200-4,
50430000-8
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie Art. 67 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Art. 67 ust. 1 pkt 4)ustawy PZP
W dwóch kolejnych postępowaniach prowadzonych w trybie przetargu nieograniczonego DZP.26.96/2019 oraz DZP.26.104/2019 nie zostały złożone żadne oferty.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Sterylizator i Abator sterylizatora gazowego
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
3 M Poland Sp. z o.o.,
,
Al. Katowicka 117
Kajetany,
05-830,
Nadarzyn, kraj/woj.
Polska
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Aparat RTG Przyłóżkowy
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Consultronix S.A.,
,
Ul. Przemysłowa 17,
32-083,
Balice, kraj/woj.
Polska
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Sprężarki z uzdatniaczami powietrza medycznego
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Atlas Copco Polska Sp. z o.o. ,
,
Ul. Badylarska 25,
02-484,
Warszawa, kraj/woj.
Polska
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Podgrzewacz płynów infuzyjnych
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
ROL-MED Robert Rolka ,
,
Ul. Bolesława Chrobrego 43 ,
55-100,
Trzebnica , kraj/woj.
Polska
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Podgrzewacz pacjenta
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
3 M Poland Sp. z o.o.,
,
Al. Katowicka 117
Kajetany,
05-830,
Nadarzyn, kraj/woj.
Polska
CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: Urządzenie płucząco-dezynfekujące
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
DAROPOL Dariusz Długosz ,
,
Ul. Targowa 47,
62-050,
Mosina, kraj/woj.
Polska
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Usługa transportu sanitarnego dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Otwocku
- Zakup i dostawa aparatury do mierzenia promieniowania do siedziby Narodowego Centrum Badań Jądrowych w Otwock-Świerk
- Dostawa, instalacja i uruchomienie wielkopowierzchniowego gazowego licznika proporcjonalnego do pomiarów globalnego stężenia izotopów alfa i betapromieniotwórczych
- Świadczenie usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych wytworzonych przez Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku
- Dostawa izotopu wzbogaconego Te-130 w postaci ditlenku telluru Te-130 (TeO2) do NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM
- Dostawa dewarów do przechowywania i transportu wewnętrznego ciekłego azotu i helu.
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kontrakt serwisowy (12 miesięczny) obejmujący zainstalowane na AGH dyfraktometry i spektrometr rentgenowski - DE-dzp.272-61/25
- Obsługa serwisowa tomografu komputerowego Szpitala Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o. ZP2/2025
- "Usługi przeglądów technicznych aparatury medycznej"
- Wykonanie przeglądów technicznych sprzętu medycznego.
- Naprawa angiografu w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
- Usługa naprawy systemu do neuronawigacji
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.