Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-10-27
Ogłoszenie nr 550211512-N-2020 z dnia 27-10-2020 r.
Warszawa: Remonty dróg gminnych będących w zarządzie Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe: Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe, by mogła/mógł Pani/Pan załatwić sprawę w Urzędzie m.st. Warszawy. Mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ale nie będą profilowane. Kto administruje moimi danymi? o Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie m.st. Warszawy jest Prezydent m.st. Warszawy, z siedzibą w Warszawie (00-950), Pl. Bankowy 3/5. o Na pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych, a także o przysługujące Pani/Panu prawa odpowie Inspektor Ochrony Danych w Urzędzie m.st. Warszawy. Proszę je wysłać na adres: iod@um.warszawa.pl. Dlaczego moje dane są przetwarzane? o Wynika to bezpośrednio z konkretnego przepisu prawa, tj. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do niej wydanych; ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/678 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych, ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach lub jest niezbędne do wykonania zadania w interesie publicznym albo w ramach sprawowania władzy publicznej. o Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu/celach: ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. o Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe. Jeśli Pani/Pan tego nie zrobi, nie będziemy mogli zrealizować Pana/Pani sprawy . Jak długo będą przechowywane moje dane? 1. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas wymagany przepisami prawa, tj. przez okres wynikający z przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. okres niezbędny do realizacji celu/celów określonych powyżej, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa. Potem, zgodnie z przepisami, dokumenty trafią do archiwum zakładowego. Kto może mieć dostęp do moich danych? Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być: a) podmioty, którym Administrator powierzy przetwarzanie danych osobowych, w szczególności: o podmioty świadczące na rzecz Urzędu m.st. Warszawy usługi informatyczne, pocztowe; o każdy zainteresowany odbiorca - informacje o Wykonawcach, którzy uczestniczyli w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego są jawne na podstawie ustawy Pzp oraz ustawy o dostępie do informacji publicznej. o podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa; b) organy publiczne i inne podmioty, którym Administrator udostępni dane osobowe na podstawie przepisów prawa; Jakie mam prawa w związku z przetwarzaniem moich danych? o Ma Pani/Pan prawo do: 1. dostępu do danych osobowych, w tym uzyskania kopii tych danych; 2. żądania sprostowania (poprawienia) danych osobowych; 3. żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku gdy: o dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane; o nie ma podstawy prawnej do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych; o wniosła Pani/Pan sprzeciw wobec przetwarzania i nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania; o Pani/Pana dane przetwarzane są niezgodnie z prawem; o Pani/Pana dane muszą być usunięte, by wywiązać się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa. 4. żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych; 5. sprzeciwu wobec przetwarzania danych - w przypadku, gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki: o zaistnieją przyczyny związane z Pani/Pana szczególną sytuacją; o dane przetwarzane są w celu wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi, z wyjątkiem sytuacji, w której Administrator wykaże istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzanie danych osobowych, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń; 6. Wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzędzie m.st. Warszawy Pani/Pana danych osobowych. o Nie przysługuje Pani/Panu prawo do przenoszenia danych.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów, Krajowy numer identyfikacyjny 15259663001540,
ul. Franciszka Klimczaka
2,
02-797
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 443 50 00, e-mail
wilanow.wzz@um.warszawa.pl, faks
22 443 50 40.
Adres strony internetowej (url): www.wilanow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remonty dróg gminnych będących w zarządzie Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy
Numer referencyjny
34/WIR/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Remonty dróg gminnych będących w zarządzie Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy
udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, w kwocie 530.479,67 zł zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia. Udzielenie tego rodzaju zamówienia przewidziane było w SIWZ oraz Ogłoszeniu o zamówieniu nr 535329-N-2020 z dnia 2020-04-29 r.
1. Usuwanie uszkodzeń - likwidacja uszkodzeń nawierzchni drogowych zagrażających bezpieczeństwu ruchu kołowego lub pieszego.
- W ciągu 2 godzin po zgłoszeniu (w formie pisemnej - e-mailem, faxem lub telefonicznie) przez przedstawiciela Zamawiającego lub Dyżurnego Technicznego Warszawy, Wykonawca ma obowiązek oznakować i zabezpieczyć teren uszkodzenia nawierzchni, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003r. Nr 220 poz. 2181 ze zm.), udokumentować wykonane oznakowanie oraz powiadomić o tym przedstawiciela Zamawiającego,
- W ciągu maksymalnie 24 godzin od momentu zgłoszenia (w formie pisemnej - e-mailem, faxem lub telefonicznie) Wykonawca ma obowiązek usunąć uszkodzenia nawierzchni zagrażające bezpieczeństwu ruchu drogowego,
- Wykonawca ma obowiązek zgłosić Zamawiającemu zakończenie naprawy uszkodzeń na numer faxu Zamawiającego.
- W przypadku, gdy zakres uszkodzenia lub warunki atmosferyczne uniemożliwiają usunięcie uszkodzeń (awarii) zgodnie z technologią wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca ma obowiązek w ciągu 2 godzin od otrzymania faxu lub zgłoszenia telefonicznego uzgodnić z Zamawiającym technologię i termin ich usunięcia.
2. Konserwację - naprawy bieżące nawierzchni jezdni i chodników bez zmiany konstrukcji nawierzchni.
3. Remonty - wykonywanie robót przywracających pierwotny stan drogi, także przy użyciu wyrobów budowlanych innych niż użyte pierwotnie.
4. Wykonanie nakładek asfaltowych na drogach gminnych oraz drogach wewnętrznych będących w zarządzie Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy
Wykonawca ma obowiązek wykonywanie raz na 2 tygodnie, licząc od daty podpisania umowy, przeglądów technicznych stanu nawierzchni ulic według załączonego wykazu ulic potwierdzonych stosownym protokołem.
5. Wykonawca w razie potrzeby na zlecenie Zamawiającego wykona wytyczenie w terenie punktów geodezyjnych w ilości do 50 szt., niezbędnych do wykonania zleconych robót.
II. Zakres rzeczowy robót objętych przedmiotem zamówienia
1.. Konserwacja i remonty cząstkowe ulic na terenie Dzielnicy Wilanów na całej szerokości pasa drogowego, a w szczególności wykonywanie robót w następujących zakresach:
1.1. Roboty ziemne
- naprawy dróg gruntowych - profilowanie
- naprawy dróg gruntowych - zagęszczanie
- plantowanie poboczy wykonywane mechanicznie przy grubości ścinania 10 cm
1.2. Warstwy odsączające i podsypkowe i podbudowy
- warstwy podsypkowe cementowo - piaskowe i piaskowe.
- podbudowa betonowa
- podbudowa z tłucznia kamiennego sortowanego
- wzmocnienie podbudowy przy zastosowaniu siatki z drutu stalowego typu ciężkiego
1.3. Nawierzchnie dróg nieulepszone
- nawierzchnie gruntowe
- nawierzchnie żwirowe i z kruszywa kamiennego
Uwaga: Zamawiający przewiduje możliwość prowadzenia prac polegających na plantowaniu i tłuczniowaniu na odcinkach o szerokości 2,0 m.
1.4. Nawierzchnie ulepszone
- nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych
- nawierzchnie z asfaltu lanego, nawierzchnie z kostki brukowej, nawierzchnie z płyt betonowych sześciokątnych tzw. trylinka
- nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm - warstwa wiążąca
- nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm - warstwa ścieralna
- oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych
- skropienie asfaltem nawierzchni drogowych
1.5. Krawężniki i obrzeża
- rozebranie ław pod krawężniki z betonu
- krawężniki betonowe na podsypce cementowo - piaskowej na ławach z oporem
- krawężniki betonowe 20x30x100cm na podsypce cementowo - piaskowej na ławach z oporem
- obrzeża betonowe 30x8 cm na podsypce piaskowej
- regulacja krawężników betonowych 15x30 cm na podsypce cementowo - piaskowej
- regulacja obrzeży
1.6. Chodniki
- chodniki z kostki brukowej betonowej szarej o gr. 6 na podsypce piaskowej i cementowo-piaskowej
- chodniki z płyt betonowych 50x50x7 cm na podsypce piaskowej
- chodniki z kostki granitowej gr. 12cm
1.7. Roboty rozbiórkowe
- rozebranie nawierzchni z mas mineralno - bitumicznych z odwiezieniem gruzu
- frezowanie nawierzchni asfaltowej z odwiezieniem ścinek
- rozebranie chodników z płyt betonowych z odwiezieniem gruzu, rozebranie nawierzchni z kostki
- rozebranie krawężników betonowych z odwiezieniem gruzu
- rozebranie obrzeży trawnikowych z odwiezieniem gruzu
- rozebranie progów zwalniających
1.8. Remonty cząstkowe jezdni o nawierzchniach bitumicznych z odwiezieniem gruzu
- remonty cząstkowe z mieszanek mineralno - bitumicznych
- remonty cząstkowe nawierzchni z asfaltu lanego
- remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych masą z recyklera
1.9. Roboty naprawczo - konserwacyjne
- naprawy dróg gruntowych - profilowanie, zagęszczenie i odwodnienie
1.10. Urządzenia odwodnieniowe
- regulacja pionowa studni dla zaworów wodociągowych, gazowych, studni dla włazów kanałowych , kratek ściekowych ulicznych
1.11. Regulacja urządzeń podziemnych
- regulacja pionowa studni dla zaworów wodociągowych, gazowych, studni dla włazów kanałowych , kratek ściekowych ulicznych
1.12. Budowa progów zwalniających
- progi zwalniające z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej
Szczegółowy wykaz prac przedstawiony został w załączonym przedmiarze robót. Wielkość prac wynikająca z przedmiaru robót jest wielkością orientacyjną i Zamawiający wyjaśnia, że ilość robót zleconych do wykonania wyniknie w trakcie realizacji umowy i może różnić się od przedstawionego kosztorysu ofertowego w zależności od potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia robót.
III Sposób realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie utrzymanie, remont, konserwacja i naprawa dróg.
1.1. Do robót Wykonawca będzie przystępował po sporządzeniu i przekazaniu przez Zamawiającego protokołu wprowadzenia.
- W protokole będzie określony zakres robót i termin wykonania.
- Teren robót należy zabezpieczyć i oznakować, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Roboty należy prowadzić w sposób, który nie powoduje znacznych utrudnień w ruchu.
- Zamawiający przystąpi do odbioru prac nie później niż w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia odbioru.
1.2. Rozliczenie prac zgłoszonych do odbioru nastąpi na podstawie:
- bezusterkowego protokołu odbioru,
- zaakceptowanych przez zamawiającego obmiarów i kosztorysów powykonawczych
1.3. Wykonawca ma obowiązek zgłaszania Zamawiającemu wszelkie uszkodzenia nawierzchni drogowych na ulicach gminnych wyszczególnionych w załączonym wykazie stanowiącym załącznik do Umowy.
IV Klauzule społeczne
1. Wykonawca zobowiązuje się, że czynności objęte przedmiotem Umowy, dla których postawiono w OPZ wymóg ich realizacji przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy - Kodeks pracy, przez cały okres ich trwania, będą wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów tej ustawy.
2. Prace ogólnobudowlane, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia - to wszystkie czynności określone w opisie przedmiotu zamówienia i dokumentacji projektowej wykonywane bezpośrednio na terenie budowy.
3. Wraz z każdą fakturą Wykonawca będzie składał Zamawiającemu oświadczenie w formie pisemnej, odpowiednio Wykonawcy lub Podwykonawcy, że osoby które wykonywały czynności, o których mowa w ust. 2 były zatrudnione przez Wykonawcę albo podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Oświadczenie zawierać będzie liczbę osób, które wykonywały te czynności, imiona i nazwiska tych osób, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy.
4. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, o treści wskazanej w ust. 3, każdorazowo na żądanie Zamawiającego w terminie wskazanym przez Zama-wiającego, nie krótszym niż 5 dni roboczych.
5. Niezłożenie przez Wykonawcę oświadczeń, o których mowa w ust. 3 i 4 w terminie określonym w Umowie, traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia osób wykonujących czynności na podstawie umowy o pracę, o którym mowa w ust. 1. Postanowienia dotyczące kar umownych stosuje się odpowiednio.
II.5) Główny Kod CPV:
45.23.31.40 - Roboty drogowe
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
313749.16
Waluta:
PLN
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zamawiający przewidywał w postępowaniu 9/WIR/2020 "Remonty dróg gminnych oraz dróg wewnętrznych będących w zarządzie Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy" dla zamówienia podstawowego, udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, w kwocie 530.479,67 zł netto. Udzielenie tego rodzaju zamówienia przewidziane było w SIWZ oraz Ogłoszeniu o zamówieniu 535329-N-2020 z dnia 2020-04-29 r. Zamówienie stanowi część zamówienia udzielonego w dniu 16.06.2020 r. umową nr WIL/WIR/B/I/2/1/3/B/I/2/1/1/21/LU/2020 w wyniku przeprowadzenia procedury zamówienia powtórzonego w trybie zamówienia z wolnej ręki 9/WIR/2020 r.
Uzasadnienie faktyczne:
w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego tj. od dnia 16.06.2020 r., dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych Zakład Robót Ogrodniczo - Drogowych Michalina Sawicka, ul. Szwedzka 9, 05-230 Kobyłka, możliwe jest udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, jakie były przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i są zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości i wskazana w Ogłoszeniu o zamówieniu 535329-N-2020 z dnia 2020-04-29 r.
Uzasadnienie prawne:
art. 67 ust. 1 pkt 6 - w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA: Remonty dróg gminnych będących w zarządzie Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Michalina Sawicka Zakład Robót Ogrodniczo - Drogowych ,
biuro@zrod.pl ,
ul. Szwedzka 9,
05-230,
Kobyłka, kraj/woj.
mazowieckie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- CP-24-260/2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu pomieszczeń po bufecie do funkcji socjalnej i węzłów sanitarnych wraz z łącznikiem i poprzedzającym go fragmentem holu
- Rozbudowa licencji narzędzi do wideokonferencji dla pracowników i studentów Uniwersytetu Warszawskiego
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: "Remont, przebudowa oraz rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 731 na terenie gminy Warka, pow. Grójecki, woj. Mazowieckie"
- Zakup usług hotelowo - gastronomiczno - transportowych na potrzeby organizacji konferencji szkoleniowej dla sędziów i asesorów WSA w Warszawie
- Dostawa urządzenia do rejestracji słuchowych potencjałów wywołanych pnia mózgu - ABR - 1 szt..
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego dla Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- Rozbudowa ul. Wiejskiej w Sadownem - etap II.
- Przebudowa ul. Bałtyckiej wraz z budową/przebudową kanalizacji deszczowej - ETAP I
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 4536E gr. pow. Wieluń. Pajęcz. - Radoszewice - Siemkowice - Pajęczno w M. Siemkowice (ul. Dziegieciów) na odc. ok. 780 mb".
- "Przebudowa trudno przejezdnych odcinków dróg na terenie powiatu sokołowskiego"
- Modernizacja i przebudowa dróg pow. na terenie g. m. Jarosław - odnowa naw. drogi pow. Nr 1740R ul. Konfederacka w Jarosławiu od skrzyżowania z ul. Kościuszki do skrzyżowania z ul. Raszyńskiego
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.