Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-11-03
Ogłoszenie nr 550217931-N-2020 z dnia 03-11-2020 r.
Lubin: Sadzenie kwiatów rabatowych na terenie miasta Lubina. OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miejska Lubin - Urząd Miejski w Lubinie, Krajowy numer identyfikacyjny 39064753500000,
ul. ul. Kilińskiego
10,
59-300
Lubin, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
76 7468129, 7468277, e-mail
bzp@um.lubin.pl, faks
767 468 287.
Adres strony internetowej (url): www.bip.um-lubin.dolnyslask.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sadzenie kwiatów rabatowych na terenie miasta Lubina.
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sadzenie kwiatów rabatowych na terenie miasta Lubina. W zakres prac wchodzi w szczególności: przygotowanie powierzchni pod wykonanie nowych nasadzeń, zakup[ kwiatów cebulowych, posadzenie ich w wyznaczonym miejscu i przygotowanie do zimowania w gruncie.
II.5) Główny Kod CPV:
77.31.10.00 - Usługi utrzymania ogródków ozdobnych
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
24237.50
Waluta:
PLN
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zamawiający zamierza powierzyć wykonanie powyższego zamówienia dotychczasowemu Wykonawcy usług w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Przedmiotowe zamówienie polegać będzie na powtórzeniu podobnych usług. Zamówienie zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jego wartość została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. Zamówienie jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
Realizacja przedmiotowego zamówienia pozwoli na wykonanie nowych rabat w trosce o reprezentacyjny wygląd miasta i zagospodarowanie ich roślinami rabatowymi.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
PD Work Service Sp. z o.o.,
,
ul. Stary Lubin 27B ,
59-300,
Lubin, kraj/woj.
dolnośląskie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.