Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-11-06
Ogłoszenie nr 550221518-N-2020 z dnia 06-11-2020 r.
Koronowo: Odśnieżanie dróg gminnych - rejon 5 OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 36691993000000,
ul. Al. Wolności
4,
86-010
Koronowo, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
52 5860400, e-mail
przetargi@zgkim.koronowo.pl, faks
523 822 562.
Adres strony internetowej (url): www.bipzgkim.koronowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka prawa handlowego 100 % własność gminy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odśnieżanie dróg gminnych - rejon 5
Numer referencyjny
ZP.261.13.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia publicznego jest świadczenie usług polegających na odśnieżaniu dróg gminnych o nawierzchni gruntowej na terenie gminy Koronowo rejon 5. Drogi objęte zamówieniem oznaczone zostały na mapach stanowiących załącznik zaproszenia. Rejon 5 do odśnieżania:
Odśnieżanie dróg rozpocząć należy niezwłocznie, jednak w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od zgłoszenia telefonicznego dokonanego przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania określonej przez Zamawiającego kolejności odśnieżania.
Wykonawca powinien posiadać możliwość zorganizowania pracy całodobowo, również w dni wolne od pracy (soboty, niedziele, święta).
Do odśnieżania używa się opłużonych pojazdów. Nie dopuszcza się przemieszczania śniegu z korony odśnieżanej drogi na chodniki, place postojowe lub zieleńce, nie wolno pozostawiać zgarniętego z jezdni śniegu na skrzyżowaniach dróg. Szerokość odśnieżanej drogi nie powinna być mniejsza niż szerokość korony drogi. Śnieg należy usuwać na prawe pobocze. W przypadku trudnych warunków atmosferycznych należy odśnieżyć tylko jeden pas ruchu i wykonać mijanki w miejscach widocznych i dostosowanych do tego celu. W trakcie prowadzonych prac należy uwzględnić także zatoki autobusowe.
Po zakończeniu odśnieżania poszczególnych odcinków dróg Zamawiający będzie miał każdorazowo prawo weryfikacji. Wykonawca zostanie zobowiązany do wykonania poprawek na odcinkach, które zostały negatywnie zweryfikowane przez Zamawiającego na własny koszt. W przypadku odmowy wykonania poprawek, bądź też trzykrotnej, niewłaściwej poprawie zostanie skierowany na te odcinki sprzęt zastępczy, a kosztami łącznie z kosztem dojazdu zostanie obciążony Wykonawca.
Zamawiający dopuszcza zmianę zakresu ilościowego przedmiaru zamówienia w trakcie realizacji umowy. W sytuacjach ekstremalnych warunków pogodowych Zamawiający zastrzega sobie prawo dodatkowego użycia sił innych niż środki Wykonawcy, poza przyjętymi standardami. Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia, w przypadku nieprzewidzianych, anormalnych warunków pogodowych prac na drogach gminnych na terenie sołectw sąsiednich do tych, które obejmuje umowa z Wykonawcą. Zamawiający zastrzega, że sprzęt może być skierowany do pracy na każdą inną drogę, niż wymienione w konkretnym rejonie.
Sprzęt do odśnieżania dróg powinien być przygotowany w takim stopniu, aby mógł być gotowy do użytku w ciągu 1 godziny od chwili dokonania zgłoszenia konieczności rozpoczęcia akcji przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga posiadania zarejestrowanego sprzętu przystosowanego do odśnieżania dróg z aktualnym przeglądem technicznym i ubezpieczeniem w zakresie OC. Pojazdy oferowane przez Wykonawcę winny spełniać wymagania techniczne określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 z późn. zm.). Wszystkie pojazdy używane do wykonania prac przy odśnieżaniu powinny być wyposażone w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej zgodnie z ustawą "Prawo o ruchu drogowym". Wykonawca zobowiązany jest zapewnić utrzymanie pełnej sprawności technicznej sprzętu, a w przypadku jego niesprawności zapewnić w czasie nie dłuższym niż dwie godziny sprzęt zastępczy spełniający te same wymogi. W przeciwnym wypadku Zamawiający ma prawo zlecić wykonanie tych usług osobie trzeciej, a kosztami w wysokości otrzymanej faktury obciążyć Wykonawcę.
Zamawiający przyjmuje, że w ciągu 1 godziny Wykonawca odśnieży średnio ok. 10 km dróg. Czas przystąpienia do rozpoczęcia wykonywania usługi nie może wynosić więcej niż 1 godzina od momentu zgłoszenia. Czas odśnieżania liczony jest od momentu dojazdu do miejsc wskazanych przez Zamawiającego.
Zamawiający przewiduje, iż w każdym rejonie wykonanie usługi odśnieżania będzie wynosiło około 250 godzin. Ilość godzin stanowi średnie szacunkowe zapotrzebowanie do dnia 31.03.2021 r. W przypadku zmniejszenia ilości godzin podczas realizacji umowy Wykonawcy nie będą przysługiwać wobec Zamawiającego żadne roszczenia.
W celu ewidencji świadczonych usług Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dziennego raportu zawierającego datę i godzinę ich rozpoczęcia oraz zakończenia potwierdzonego przez Sołtysa danego sołectwa.
W każdym pojeździe świadczącym usługę odśnieżania dróg gminnych zamontowane zostanie urządzenie GPS.
Cena za odśnieżanie liczona będzie w roboczogodzinach efektywnego czasu odśnieżania (bez czasu napraw i przestojów).
Rozliczenie się Zamawiającego z Wykonawcą za wykonanie usługi będzie następowało na podstawie faktury bądź umowy zlecenie podpisanej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Załącznik do wystawionej faktury stanowić będą potwierdzone przez Zamawiającego karty pracy. Termin płatności faktury będzie wynosił 30 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
Wykonawca będzie otrzymywał od Zamawiającego wynagrodzenie ryczałtowe brutto w wysokości 400,00 zł (słownie: czterysta złotych 00/100) miesięcznie za pozostawanie w gotowości do rozpoczęcia odśnieżania.
II.5) Główny Kod CPV:
90.62.00.00 - Usługi odśnieżania
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu przeprowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłyną żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Zamawiający - Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie sp. z o. o. , działając zgodnie z art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp unieważnił postępowanie w zakresie zadania 5, gdyż w postępowaniu na to zadanie nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Adam Zygowski w spadku,
adamzygowski@o2.pl,
ul. Droga do Różanny 18,
86-010,
Koronowo, kraj/woj.
kujawsko - pomorskie
INNE PRZETARGI Z KORONOWA
więcej: przetargi w Koronowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi sprzątania w budynkach Prokuratury Regionalnej w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia 1/Trębacka 4/ Nowowiejska 26 B oraz terenu przyległego do tych budynków
- Usługi sprzątania i utrzymywania w czystości pomieszczeń w obiektach trzech Przychodni należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"
- Usługa sprzątania Muzeum Emigracji w Gdyni
- Usługi utrzymania porządku i czystości w 2025/2026 r. dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Mienia m. st. Warszawy" z podziałem na części.
- UTRZYMYWANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI NA PODWÓRKACH, PLACACH, CHODNIKACH, TARGOWISKU, CIĄGACH PIESZYCH, PRZYSTANKACH AUTOBUSOWYCH, NA TERENIE CMENTARZA WOJENNEGO w OŁAWIE
- Zamówienie w trybie podstawowym usługę mycia okien, elewacji, sprzątania i odśnieżania dachów oraz mycia paneli fotowoltaicznych w PPNT Gdynia
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.