Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-11-06
Ogłoszenie nr 550221527-N-2020 z dnia 06-11-2020 r.
Zgierz: Przebudowa drogi powiatowej Nr 5141 E - ul. Piotra Skargi w Zgierzu - przebudowa chodnika OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe: nie dotyczy
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 47206842300000,
ul. Sadowa
6A,
95-100
Zgierz, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
+48422888100, e-mail
przetargi_wojcik@powiat.zgierz.pl, faks
+48427190816.
Adres strony internetowej (url): www.powiat.zgierz.pl
Adres profilu nabywcy: nie dotyczy
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi powiatowej Nr 5141 E
- ul. Piotra Skargi w Zgierzu - przebudowa chodnika
Numer referencyjny
ZP.272.34.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
nie dotyczy
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana nawierzchni chodników w ul. Piotra Skargi w Zgierzu, w pasie drogi powiatowej Nr 5141 E, na odcinku pomiędzy ul. Parzęczewska a ul. Łęczycką w Zgierzu - II etap - południowa strona ulicy.
2. Prace polegać będą na wymianie nw. elementów pasa drogowego:
1) krawężników (od strony jezdni),
2) nawierzchni chodnika i zjazdów (w istniejącym śladzie),
3) obrzeży (od strony zieleńca),
- szerokość chodnika zmienna (średnio 2,0 m),
- odprowadzenie wód powierzchniowych: w ściek przykrawężnikowy.
3. Zakres prac obejmuje:
1) roboty przygotowawcze (zabezpieczenie miejsca robót),
2) roboty rozbiórkowe,
3) wykonanie koryta,
4) wywóz materiałów rozbiórkowych na wysypisko,
5) wykonanie robót brukarskich, w tym podbudowy pod nawierzchnię chodników i zjazdów,
6) uzupełnienie masą bitumiczną nawierzchni jezdni wzdłuż krawężnika,
7) roboty wykończeniowe i porządkowe (regulacja armatury ulicznej, uzupełnienie szczeliny przy krawężniku masą bitumiczną, montaż bariery przeciwbłotnej, uporządkowanie terenu, przywrócenie stałej organizacji ruchu).
4. Konstrukcja nawierzchni:
1) kostka betonowa HOLLAND szara grub. 6 cm (chodnik),
2) kostka betonowa HOLLAND czerwona grub. 8 cm (zjazdy),
3) podsypka cementowo - piaskowa 3÷5cm,
4) podbudowa z mieszanki do stabilizacji mechanicznej 0/31,5, grub.15/20cm odpowiednio dla chodnika i zjazdów,
5) krawężnik betonowy "20" układany na ławie betonowej,
6) obrzeże betonowe "8" układane na podsypce cementowo - piaskowej.
Po zakończeniu robót otoczenie należy przywrócić do stanu pierwotnego.
5. Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia, zakres robót objętych przedmiotem zamówienia oraz dotyczące ich wykonania warunki zawarte zostały w:
1) Projekcie umowy - stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ,
2) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nr D-44.03.00 - załącznik nr 5;
3) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nr D-44.01.00 - załącznik nr 6;
4) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nr D-44.02.00 -załącznik nr 7;
5) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nr D-05.03.17 - załącznik nr 8;
6) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nr D-03.02.01b - załącznik nr 9;
7) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nr D-00.00.00 - załącznik nr 10;
8) Załącznik graficzny - załącznik nr 11,
9) obmiar robót - załącznik nr 12.
- stanowiących integralną część przedmiotowego Zaproszenia.
UWAGA! Przedmiar robót załączony do zaproszenia do negocjacji ma charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją niniejszej zaproszenia do negocjacji. Z uwagi na to, że wynagrodzenie ma charakter ryczałtowy, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót, prac koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji niniejszego zaproszenia do negocjacji nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie dokumentacji w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze ilość robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie dokumentacji oraz SST.
6. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia z materiałów własnych, zgodnie z przekazaną przez Zamawiającego dokumentacją techniczną, zasadami wiedzy technicznej, z obowiązującymi normami technicznymi i technologicznymi, standardami zabezpieczenia i bezpieczeństwa p.poż i bhp, przepisami prawa techniczno- budowlanego.
7. Wykonawca na koszt własny zorganizuje: zaplecze budowy oraz zapewni miejsce składowania odpadów oraz ich usunięcie. Wykonawca pokryje wszelkie koszty niezbędne do realizacji tych robót.
8. Wykonawca na koszt własny zobowiązany będzie do wykonania i zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas realizacji przedmiotu umowy oraz ponosić będzie koszty zmiany organizacji ruchu, oznakowana tymczasowego oraz jego utrzymanie i demontaż.
9. Wykonawca zobowiązany będzie najpóźniej w dniu przekazania terenu budowy, przedstawić Zamawiającemu do akceptacji szczegółowy harmonogram robót budowlanych, uwzględniający poszczególne etapy robót wraz z terminami ich rozpoczęcia i zakończenia, z wyszczególnieniem zadań prostych i złożonych, wynikających z technologii prowadzonych prac. Harmonogram robót budowlanych musi zawierać takie rozłożenie prac w trakcie realizacji przedmiotu umowy gwarantujące ich wykonanie w terminie, o którym mowa w dziale V niniejszego Zaproszenia.
10. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentacji powykonawczej w formie papierowej w ilości 4 egzemplarzy i złożenia w siedzibie Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia robót do odbioru.
11. Wykonawca w ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia zgłoszenia robót do odbioru przekaże Zamawiającemu inwentaryzację geodezyjną wykonanych robót, zawierającą w szczególności pisemne potwierdzenie - adnotację geodety, że w trakcie realizacji robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia nie został naruszony żaden punkt osnowy geodezyjnej.
12. Zgodnie z art. 29 ust. 3a Ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy, t.j. Dz. U z 2020 r., poz. 1320 ze zm.) osób, które będą wykonywały następujące czynności:
Roboty rozbiórkowe - rozbiórka istniejących chodników, podbudów z trylinki, betonu, asfaltowych zjazdów,
Roboty ziemne - czynności w zakresie: wyznaczenia pasa drogowego, wykonania wykopów, odłożenia materiału kamiennego przeznaczonego na wykonanie poboczy, odwiezienie pozostałego urobku z wykopów na wysypisko, profilowanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, zagęszczenie podłoża;
Roboty drogowe - czynności w zakresie: ułożenia podbudowy zasadniczej z kruszywa, łam. 0/31,5mm, skropienia podbudowy emulsją asfaltową, wykonania warstwy wiążącej, skropienia warstwy emulsją asfaltową, ułożenia warstwy ścieralnej, korytowanie podłoża;
Pobocza - czynności w zakresie: wykonania koryta pod warstwy konstrukcyjne pobocza, ułożenia materiału kamiennego odzyskanego z korytowania pod jezdnię na poboczu, wyprofilowania, nadania spadków oraz zagęszczenie poboczy;
Roboty brukarskie - czynności w zakresie wymiany obrzeży, wymiany nawierzchni chodnika, podbudowa z kruszywa łamanego 31,5 mm oraz podsypki cementowo piaskowej;
Roboty końcowe - czynności w zakresie: uporządkowania terenu.
13. W celu weryfikacji zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt. 12, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy lub na każdorazowe wezwanie Zamawiającego w terminie 3 dni kalendarzowych od otrzymania wezwania, w szczególności:
1) oświadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę;
2) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika;
3) innych dokumentów zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika.
14. W przypadku powzięcia przez Zamawiającego wątpliwości co do stosunku prawnego łączącego wykonawcę z osobami wykonującymi czynności, o których mowa w pkt 12, Zamawiający zawiadomi Państwową Inspekcję Pracy w celu przeprowadzenia kontroli.
15. Wykonawca jest zobowiązany w terminie 3 dni od każdorazowego wezwania Zamawiającego do okazania oświadczenia, zaświadczenia zanonimizowanego lub innego dokumentu potwierdzającego fakt zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt 12 potwierdzającego datę zawarcia umowy o pracę.
16. Niedochowanie obowiązków, o których mowa w pkt. 12 skutkować będzie nałożeniem na Wykonawcę kary umownej w wysokości 5.000,00 zł, za każde zdarzenie.
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45100000-8,
45233142-6,
45233220-7
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
121951.22
Waluta:
PLN
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zamówienie podstawowe zostało przeprowadzone w trypie przetargu nieograniczonego pn: "Przebudowa drogi powiatowej Nr 5141 E - ul. Piotra Skargi w Zgierzu - przebudowa chodnika". Ogłoszenie o zamówieniu przekazane do Biuletynu Zamówień Publicznych w dniu 27.08.2020 r. o numerze: 578121-N-2020, zawiera informacje o przewidywanym udzieleniu zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy w następujący sposób:
"II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy w przypadku pozyskania środków od Urzędu Miasta Zgierza. W takim przypadku Zamawiający zleci wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie chodnika po stronie południowej ul. Piotra Skargi w Zgierzu - II etap, oraz dodatkowe prace związane z Etapem I i Etapem II, a także prace związane z kontynuacją realizacji robót na dalszych odcinkach chodnika w pasie drogowym drogi powiatowej Nr 5141 E. Ewentualne udzielenie zamówienia zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy będzie stanowić kontynuację zamówienia podstawowego w zakresie robót budowlanych prowadzonych w ul. Piotra Skargi w Zgierzu tożsamych z przedmiotem zamówienia. Warunki na jakich zostanie udzielone zamówienie na zasadach art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy: w przypadku wykorzystania środków finansowych z umowy podstawowej i otrzymania środków finansowych w celu zachowania ciągłości zamówienia, lub gdy Zamawiający podejmie decyzję o kontynuacji zamówienia i zabezpieczy środki finansowe w bieżącym roku budżetowym, po zawarciu umowy na zadanie podstawowe."
Zamówienia podstawowego udzielono w dniu 19.10.2020 r. - Umowa nr 29/2020 z Zakładem Remontowo Drogowym Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa, ul. Piotrkowska 276, bud. A., 90-361 Łódź. Zgodnie z przepisem art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie zostało przewidziane w ogłoszeniu dla zamówienia podstawowego, jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. W związku z powyższym Komisja wnioskuje o przeprowadzenie postępowania w trybie art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Zakład Remontowo Drogowy Spóła z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa,
,
ul. Piotrkowska 276, bud. A,
90-361,
Łódź, kraj/woj.
łódzkie
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- Przebudowa dróg na terenie Gminy Miasto Zgierz - ul. Rembielińskiego, ul. Sienkiewicza
- Przebudowa dróg na terenie Gminy Miasto Zgierz - ul. Ciosnowska, ul. Drewnowska
- WYNAJEM CYWILNEGO STATKU POWIETRZNEGO WRAZ Z ZAŁOGĄ DO PRZEPROWADZENIA SZKOLENIA OPERATORÓW UZBROJENIA DLA JEDNOSTEK WOJSKOWYCH 25 BRYGADY KAWALERII POWIETRZNEJ
- Dost test, kontr, kalib, mat zuż i częś wym dla anal wraz z dzier autom analiz do tech ELISA, czyt do płyt z opro (backup dla analizat) oraz autom do inkub pask immun z oprg i sprzę dodat mikros fluo
- USŁUGA SZYCIA UMUNDUROWANIA WEDŁUG OKREŚLONYCH WZORÓW DLA ŻOŁNIERZY ZAWODOWYCH KOBIETI KANDYDATÓW NA ŻOŁNIERZY ZAWODOWYCH
- "Usuwanie z dróg na terenie powiatu zgierskiego pojazdów i ich przechowywanie na parkingu strzeżonym"
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- Rozbudowa ul. Wiejskiej w Sadownem - etap II.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.