Ogłoszenie z dnia 2019-11-21
Ogłoszenie nr 550252537-N-2019 z dnia 21-11-2019 r.
Kędzierzyn-Koźle: ,,Zakup pierwszego wyposażenia pomieszczeń internatu Zespołu Szkół Żeglugi Śródlądowej im. Bohaterów Westerplatte w Kędzierzynie-Koźlu,, OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
tak
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół Żeglugi Śródlądowej im. Bohaterów Westerplatte, Krajowy numer identyfikacyjny 12633300000000,
ul. Bohaterów Westerplatte
1,
47-200
Kędzierzyn-Koźle, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
774 061 650, e-mail
sekretariat@zegluga.edu.pl, faks
774 061 652.
Adres strony internetowej (url): www.zegluga.edu.pl
Adres profilu nabywcy: www.zegluga.edu.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
http://zegluga.szkolnybip.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
,,Zakup pierwszego wyposażenia pomieszczeń internatu Zespołu Szkół Żeglugi Śródlądowej im. Bohaterów Westerplatte w Kędzierzynie-Koźlu,,
Numer referencyjny
617798-N-2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
4
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia składa się z 4 części:
I część zamówienia: dostawa mebli;
II część zamówienia: dostawa wyposażenia i sprzętu AGD;
III część zamówienia: dostawa sprzętu komputerowego, fotograficznego, RTV i multimediów;
IV część zamówienia: dostawa sprzętu kuchennego, utrzymania czystości i pozostałego.
Dla wszystkich części zamówienia
CPV: 18521000-7,
30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania
, 3011000-3, 30111000-0, 30120000-6, 30121000-3, 30121100-4, 30121200-5, 30121300-6,
30121400-7, 30141100-0, 30141200-1, 30190000-7, 30191000-4, 30191100-5, 30192000-1, 30200000-1, 30210000-4,
30213000-5, 30213100-6, 30213300-8, 30230000-0, 30231000-7, 30231200-9, 30231300-0, 30231310-3, 30236000-2,
30236100-3, 30237270-2, 30237280-5, 30237410-6, 30237460-1, 31121310-6, 31521320-3, 32000000-3, 32300000-6,
32320000-2, 32324600-6, 37432000-5, 37441300-4, 37461200-9, 37461220-5, 38423100-7, 38651000-3, 38652100-1,
38653400-1, 39000000-2, 39100000-3, 39110000-6, 39111000-3, 39111100-4, 39112000-0, 39112100-1, 39113000-7,
39113100-8, 39120000-9, 39121000-6, 39121100-7, 39121200-8, 39130000-2, 39131000-9, 39131100-0, 39132100-7,
39136000-4, 39143111-7, 39143112-4, 39143113-1, 39143310-2, 39150000-8, 39151000-5, 39151200-7, 39153000-9,
39220000-0, 39241100-4, 39241110-7, 39241120-0, 39241130-3, 39254100-8, 39254120-4, 39290000-1, 39298300-0,
39511000-739512000-4, 39512100-5, 39512200-6, 39512400-8, 39512500-9, 39515000-5, 39515410-2, 39516100-3,
39516120-9, 39711211-1, 39711330-1, 39711500-4, 39713210-8, 39713211-5, 39713410-0, 39713430-6, 39713500-8,
39713510-1, 39715200-9, 39715220-5, 39721000-2, 39721100-3, 39812400-1, 42716200-0, 42717000-5, 43132300-0,
44115310-5, 44423000-1, 44423200-3, 44511500-0, 44512300-5, 44614100-8, 44614300-0, 44617000-8, 44618100-6,
75100000-7, 75110000-0, 75121000-0, 80200000-6, 80210000-9, 80211000-6, 80212000-3, 80310000-0, 80410000-1,
90911100-7, 90911200-8, 90919300-5, 98340000-8, 98341000-5, 98341100-6.
II.5) Główny Kod CPV:
30000000-9
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
481679.21
Waluta:
PLN
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Negocjacje bez ogłoszenia
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie zgodnie z przepisami wydanymi na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
zgodnie z przepisami wydanymi na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: I część zamówienia: dostawa mebli;
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Sigma sp. z.o.o ,
sigma@sigma.pl,
ul.Niemodlińska 87
,
45-864,
Opole, kraj/woj.
opolskie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: II część zamówienia: dostawa wyposażenia i sprzętu AGD;
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
DYSKRET Kiersztyn Sławomir żaluzje, rolety verticale,
dyskretzam@o2.pl,
Borowina Sitaniecka 52 B,
22-400,
Zamość , kraj/woj.
podkarpackie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: III część zamówienia: dostawa sprzętu komputerowego, fotograficznego, RTV i multimediów;
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
13 p sp. z.o.o,
biuro@13p.pl,
ul. Międzyleska 2-4 ,
50-514,
Wrocław , kraj/woj.
dolnośląskie
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: IV część zamówienia: dostawa sprzętu kuchennego, utrzymania czystości i pozostałego.
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
J T Gastro s.c,
top-gastro@top-gastro.pl,
ul.Kościelna 87,
26-800,
Białobrzegi, kraj/woj.
mazowieckie
INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- Dostawa gazu ziemnego do obiektów zarządzanych przez MOSiR w Kędzierzynie-Koźlu w 2025 r.
- Dostawy mięsa, wędlin i drobiu dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kędzierzynie-Koźlu w 2025 roku
- Remont instalacji elektrycznej wraz z pracami towarzyszącymi w budynku strażnicy Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Nr 1 Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kędzierzynie-Koźlu
- Bieżące utrzymanie drzew i krzewów w pasach drogowych dróg zarządzanych przez Gminę Kędzierzyn-Koźle w latach 2025 - 2026
- Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej dla Publicznej Szkoły Podstawowej nr 19 im. Bronisława Malinowskiego ul. Mieszka I 4 w Kędzierzynie -Koźlu
- Zakup, dostawa i montaż rozrywarki do worków dla Czysty Region Sp. z o. o.
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych/kserokopiarek i skanerów wraz ze wsparciem do posiadanego systemu zarządzania wydrukiem Qvision na potrzeby ZGN w Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy
- DZP.26.196.2024 Na dzierżawę urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Zarządu Lokali Miejskich w 2025 r.
- Dostawa drukarko-kopiarki
- Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki.
- dostawa sprzętu komputerowego w tym m. in: komputery, oprogramowania, skanery, kserokopiarki, kardiomonitory, serwery, programy , faxy.
więcej: Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.