eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnik › Budowa kolumbariów w ramach zadania inwestycyjnego Budowa alejek i rozbudowa cmentarza komunalnego przy ul. Wyszyñskiego w ¦widniku

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2017-07-13



Og³oszenie nr 550403-N-2017 z dnia 2017-07-13 r.

Gmina Miejska ¦widnik: Budowa kolumbariów w ramach zadania inwestycyjnego Budowa alejek i rozbudowa cmentarza komunalnego przy ul. Wyszyñskiego w ¦widniku
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska ¦widnik, krajowy numer identyfikacyjny 431019359, ul. ul. Kard. St. Wyszyñskiego  15 , 21-040   ¦widnik, woj. lubelskie, pañstwo Polska, tel. 81 751 76 02, , e-mail zampub@e-swidnik.pl, , faks 81 751 76 08.
Adres strony internetowej (URL): http://umswidnik.bip.lubelskie.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
http://umswidnik.bip.lubelskie.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://umswidnik.bip.lubelskie.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urz±d Miasta ¦widnik ul. Kard. St. Wyszyñskiego 15 , 21-040 ¦widnik


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Budowa kolumbariów w ramach zadania inwestycyjnego Budowa alejek i rozbudowa cmentarza komunalnego przy ul. Wyszyñskiego w ¦widniku
Numer referencyjny: WIZ-Z 271.31.2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 3.1.Ogólny opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, pod nazw± Budowa kolumbariów w ramach zadania inwestycyjnego Budowa alejek i rozbudowa cmentarza komunalnego przy ul. Wyszyñskiego w ¦widniku 3.2Zakres przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie 3 kolumbariów (oznaczonych na planie sytuacyjnym jako K3, K4 i K5), o wiod±cych robotach budowlanych j. n.: 1)Wykop pod fundamenty - 3*minimum 30 m3; zasypka wykopu i wywóz nadmiaru ziemi na odleg³o¶æ 100 m, 2)Fundamenty ¿elbetowe - 3*minimum10 m3, 3)Izolacja przeciwwilgociowa fundamentów - 3 komplety, 4)Kolumbaria (z ¿elbetu), ka¿de o wymiarach 18,50*2,65*0,50 m, zawieraj±ce minimum 72 nisze na urny - 3 komplety (3* minimum 72 nisze na urny), 5)Pó³ki na znicze z czarnego granitu gr. 3 cm; p³yta pozioma pó³ki o szeroko¶ci 35 cm; p³yta pionowa o szeroko¶ci 20 cm - 3 komplety (3* minimum 18,50 m), 6)P³yty os³aniaj±ce nisze na urny z czarnego granitu gr. 2 cm - 3 komplety (3* minimum 72 p³yty), 7)Impregnacja przeciwwilgociowa i malowanie 2 x - 3 komplety. 3.3Wymagania Zamawiaj±cego w stosunku do przedmiotu zamówienia. 1)Przedmiot zamówienia zosta³ opisany w oparciu o posiadan± dokumentacjê projektow± i pozwolenie na budowê, 2)Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wykonania równowa¿nych kolumbariów z betonu monolitycznego lub monta¿ segmentów kolumbariów z elementów betonowych prefabrykowanych przy zachowaniu d³ugo¶ci i szeroko¶ci bez zmian, ale ze zwiêkszon± do ok. 3*90 sztuk ilo¶ci± nisz na urny, 3)W przypadku realizacji równowa¿nych kolumbariów z elementów betonowych prefabrykowanych Wykonawca, w ramach kosztów w³asnych, zobowi±zany jest uzgodniæ wprowadzone ewentualne zmiany z autorem pierwotnej dokumentacji projektowej i Zamawiaj±cym, 4)W przypadku realizacji kolumbariów, których budowa bêdzie wymaga³a zmiany pierwotnej dokumentacji projektowej i/lub pozyskania aneksu do pozwolenia na budowê Wykonawca, w ramach kosztów w³asnych, zobowi±zany jest: a)uzgodniæ wprowadzone zmiany z autorem pierwotnej dokumentacji projektowej i Zamawiaj±cym, b)opracowaæ niezbêdn± dokumentacjê projektow± zamienn± i pozyskaæ stosowny aneks do pozwolenia na budowê. 3.3Opis przedmiotu zamówienia okre¶la: a)dokumentacja projektowa b)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót 3.4Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Budowa kolumbariów w ramach zadania inwestycyjnego Budowa alejek i rozbudowa cmentarza komunalnego przy ul. Wyszyñskiego w ¦widniku

II.5) G³ówny kod CPV: 45.21.54.00 - Roboty na cmentarzach
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2017-12-18

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Okre¶lenie warunków: 5.4 Jako spe³niaj±cy warunki udzia³u w postêpowaniu zostan± ocenieni wykonawcy, którzy w zakresie warunku okre¶lonego w pkt 5.2 wyka¿±, ¿e : 5.4.1 W okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykonali nale¿ycie minimum jedno zamówienie na roboty budowlane w zakresie budowy, rozbudowy lub przebudowy obiektów budowlanych lub dostawy wyrobów betonowych o warto¶ci min. 100 000 z³ (brutto). 5.4.2 Dysponuj± minimum jedn± osob±, która bêdzie pe³ni³a funkcje kierownika robót, posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej (lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów), która kierowa³a minimum jedn± robot± budowlan± obejmuj±c± budowê, rozbudowê lub przebudowê obiektów budowlanych o warto¶ci min. 100 000 z³ (brutto).
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

6.3.1 O¶wiadczenie wstêpne o braku podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu wg wzoru stanowi±cego za³±cznik Nr 3 do SIWZ - na zasadach okre¶lonych w sekcji 7 SIWZ. Na wezwanie zamawiaj±cego w trakcie oceny i badania ofert: 6.3.2 odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 6.3.3 za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 6.3.4 za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Razem z ofert±: 5.7.1 O¶wiadczenie wstêpne o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu wg wzoru stanowi±cego za³±cznik Nr 3 do SIWZ - na zasadach okre¶lonych w sekcji 7 SIWZ. Na wezwanie zamawiaj±cego w trakcie oceny i badania ofert: 5.7.2 W celu potwierdzenia spe³niania warunku okre¶lonego w pkt 5.4.1 - wykaz robót budowlanych lub dostaw wyrobów betonowych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania lub miejsca dostawy i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane lub dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty lub dostawy zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane lub dostawy by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty. Wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 4 do SIWZ. 5.7.3 W celu potwierdzenia spe³niania warunku okre¶lonego w pkt 5.4.2 - wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 5 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

6.4Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w sekcji 6.3.2, 6.3.3 i 6.3.4 sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce ¿e: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert b)nie zalega z op³acaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne albo ¿e zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 6.5Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê ww. dokumentów, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez wykonawcê, zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych tego dokumentu. 6.6W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia dokumenty wymagane w pkt 6.3.1-6.3.4 lub 6.4 winny byæ z³o¿one przez ka¿dego z wykonawców. 6.7Je¿eli wykonawca nie z³o¿y o¶wiadczenia, o którym mowa w sekcji 6.3.1 lub dokumentów o których mowa w sekcji 6.3.2 - 6.3.4 lub 6.4, lub dokumenty s± niekompletne, zawieraj± b³êdy lub budz± wskazane przez zamawiaj±cego w±tpliwo¶ci, zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia, uzupe³nienia lub poprawienia lub do udzielania wyja¶nieñ w terminie przez siebie wskazanym, chyba ¿e mimo ich z³o¿enia, uzupe³nienia lub poprawienia lub udzielenia wyja¶nieñ oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne by³oby uniewa¿nienie postêpowania. 6.8Wykonawca nie jest obowi±zany do z³o¿enia dokumentów wskazanych w sekcji 6.3.2 - 6.3.4 lub 6.4 na wezwanie zamawiaj±cego, je¿eli zamawiaj±cy posiada aktualne o¶wiadczenia lub dokumenty dotycz±ce tego wykonawcy potwierdzaj±ce spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (t.j.Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 z pó¼n.zm.). W tym celu zaleca siê, aby wykonawca na wezwanie zamawiaj±cego przes³ane w trybie art. 26 ust. 2 ustawy zamiast z³o¿yæ wymagane dokumenty wskaza³, w jakim konkretnie postêpowaniu z³o¿y³ dokumenty bêd±ce w posiadaniu zamawiaj±cego lub w jaki sposób s± one dostêpne dla zamawiaj±cego - w celu umo¿liwienia ich identyfikacji. 6.9Dokumenty wskazane w sekcji 6.3.1 - 6.3.4 lub 6.4 powinny byæ aktualne na dzieñ ich z³o¿enia. 6.10Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym nale¿y sk³adaæ wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski. 6.11O¶wiadczenie wskazane w sekcji 6.3.1 sk³ada siê w formie orygina³u. 6.12Dokumenty wskazane w sekcji 6.3.2 - 6.3.4 sk³ada siê w formie orygina³u lub kserokopii za zgodno¶æ z orygina³em. 6.13Wykonawcy, którzy nie wyka¿± braku podstaw do wykluczenia zostan± wykluczeni z postêpowania. Dokumenty dotycz±ce grup kapita³owych (art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy ZPP). 6.14 Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrêbnego wezwania ze strony zamawiaj±cego) przeka¿e zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej z innymi wykonawcami sk³adaj±cymi oferty w danym postêpowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) - wg za³±cznika Nr 6. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. 6.15 Je¿eli wykonawca nie z³o¿y o¶wiadczenia, o którym mowa w sekcji 6.14, lub o¶wiadczenie jest niekompletne, zawiera b³êdy lub budzi wskazane przez zamawiaj±cego w±tpliwo¶ci, zamawiaj±cy wezwie do jego z³o¿enia, uzupe³nienia lub poprawienia lub do udzielania wyja¶nieñ w terminie przez siebie wskazanym, chyba ¿e mimo ich z³o¿enia, uzupe³nienia lub poprawienia lub udzielenia wyja¶nieñ oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne by³oby uniewa¿nienie postêpowania. 6.16 Zamawiaj±cy informuje, ¿e w przedmiotowym postêpowaniu zostanie zastosowana procedura wynikaj±ca z art. 24aa ustawy (tzw. procedura odwrócona).Oznacza to, ¿e zamawiaj±cy najpierw dokona oceny ofert, a nastêpnie zbada, czy wykonawca, którego oferta zosta³a oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
9.Wymagania dotycz±ce wadium 9.1Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 5 000 PLN (s³ownie: piêæ tysiêcy z³otych). 9.2Wadium mo¿e byæ wnoszone w nastêpuj±cych formach: 1)w pieni±dzu, 2)w porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, 3)w gwarancjach bankowych, 4)w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)w porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 359 ). 9.3Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert: 1)w przypadku wnoszenia wadium w formie pieniê¿nej za termin wniesienia wadium przyjmuje siê datê uznania rachunku Zamawiaj±cego (wp³yniêcia kwoty na konto Zamawiaj±cego), 2)Wadium wnoszone w formie pieniê¿nej nale¿y wp³aciæ przelewem na konto Zamawiaj±cego: Bank PKO BP S.A. Odzia³ w ¦widniku Nr 02 1020 3176 0000 5202 0013 8495 9.4Dokument wadium wniesionego w formie gwarancji/porêczenia powinien zawieraæ klauzulê o gwarantowaniu wyp³aty nale¿no¶ci w sposób nieodwo³alny, bezwarunkowy i na pierwsze ¿±danie i obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium. Wadium takie powinno obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±, poczynaj±c od daty sk³adania ofert. Gwarancja wyp³aty wadium musi byæ bezwarunkowa. Wezwanie do wyp³aty wadium bêdzie podpisane przez osoby upowa¿nione do reprezentowania Zamawiaj±cego. Ewentualne sprawdzenie prawdziwo¶ci w/w danych le¿y w gestii gwaranta. W przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci gwaranta Zamawiaj±cy na wniosek gwaranta mo¿e ponownie z³o¿yæ podpisy na przes³anym wcze¶niej wezwaniu w obecno¶ci gwaranta wy³±cznie w siedzibie Zamawiaj±cego. 9.5Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (tak¿e na przed³u¿ony okres zwi±zania ofert±), wysoko¶ci lub formie skutkuje wykluczeniem wykonawcy z postêpowania. 9.6Zamawiaj±cy zwraca wadium : 1)wszystkim wykonawcom niezw³ocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania, z wyj±tkiem wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrze¿eniem pkt.9.9 i 9.10 2)Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, niezw³ocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, je¿eli jego wniesienia ¿±dano, 9.7Zamawiaj±cy niezw³ocznie zwróci wadium na pisemny wniosek wykonawcy: 1)który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Je¿eli wadium wniesiono w pieni±dzu Zamawiaj±cy zwraca je wraz z odsetkami wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, na którym by³o ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniêdzy na rachunek bankowy wskazany przez oferenta. 9.8Zamawiaj±cy ¿±da ponownego wniesienia wadium przez wykonawcê, któremu zwrócono wadium na podstawie art.46 ust. 1 , je¿eli w wyniku rozstrzygniêcia odwo³ania jego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza. Wówczas Wykonawca wnosi wadium w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego, 9.9Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a pzp. 9.10Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli wykonawca którego oferta zosta³a wybrana: 1)odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie, 2)nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie wykonawcy.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
gwarancja i rêkojmia30,00
do¶wiadczenie10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
18.1 Zmiany w umowie mo¿na wprowadziæ za zgod± obu stron na pi¶mie, w formie aneksu. 18.2 Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy w nastêpuj±cym zakresie i na warunkach: 18.2.1 Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy, gdy jest ona spowodowana: 1) warunkami atmosferycznymi - w szczególno¶ci d³ugotrwa³ymi opadami deszczu lub ¶niegu, porywistym wiatrem, niskimi i wysokimi temperaturami powietrza, które to przyczyny uniemo¿liwiaj± lub utrudniaj± w wysokim stopniu wykonanie robót zgodnie z technologi± i przepisami bhp, 2) ujawnieniem niewybuchów i niewypa³ów wymagaj±cych wstrzymania robót i dokonania ich usuniêcia przez specjalistyczne s³u¿by, 3) si³± wy¿sz± w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego, 4) wyd³u¿eniem terminów uzyskania niezbêdnych uzgodnieñ i decyzji przez Wykonawcê i Zamawiaj±cego, pomimo dope³nienia przez Wykonawcê i Zamawiaj±cego nale¿ytej staranno¶ci, 5) wyd³u¿eniem terminów uzyskania niezbêdnych uzgodnieñ dokumentacji projektowej przez Wykonawcê, pomimo dope³nienia przez Wykonawcê nale¿ytej staranno¶ci. Informacja o powy¿szych faktach musi byæ potwierdzona przez inspektora nadzoru i przekazana Zamawiaj±cemu na pi¶mie. W przypadku wyst±pienia opó¼nieñ spowodowanych wy¿ej wymienionymi okoliczno¶ciami, strony ustal± nowe terminy, z tym ¿e maksymalny okres przesuniêcia terminu zakoñczenia realizacji przedmiotu umowy równy bêdzie okresowi uzasadnionej przerwy lub przestoju. 18.2.2 Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia w przypadku: 1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i us³ug ( VAT ) odpowiednio poprzez podwy¿szenie lub obni¿enie wynagrodzenia brutto z tym, ¿e wynagrodzenie netto pozostanie niezmienione, 18.3 Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 18.2 jest z³o¿enie wniosku przez stronê inicjuj±c± zmianê i uzyskanie zgody drugiej strony umowy. 18.4 Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany osoby, o której mowa w § 4 ust.1 umowy na inn± osobê, na podstawie aneksu sporz±dzonego na pisemny, umotywowany wniosek Wykonawcy. Okoliczno¶ciami uzasadniaj±cymi wniosek s± niezale¿ne od stron umowy zdarzenia losowe uniemo¿liwiaj±ce osobist± realizacjê umowy przez osobê wskazan± w § 4 ust.1 umowy, w szczególno¶ci jej choroba, ¶mieræ lub rozwi±zanie umowy o pracê, je¿eli dysponowanie osob± odbywa³o siê na podstawie stosunku pracy. Do wniosku do³±czyæ nale¿y o¶wiadczenia lub dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e osoba zaproponowana przez Wykonawcê posiada co najmniej takie same uprawnienia, kwalifikacje i do¶wiadczenie zawodowe, jak osoba zastêpowana. 18.5 Bez zgody Zamawiaj±cego mog± byæ wykonywane jedynie prace maj±ce na celu niezw³oczne zapobie¿enie awarii, szkodzie lub utracie ¿ycia i zdrowia, o czym Wykonawca zobowi±zany jest natychmiast zawiadomiæ Zamawiaj±cego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2017-08-01, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.