eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZabrzeDostawa materiałów ochrony indywidualnej dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu, DZP/02PN/2014

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-14

Zabrze: Dostawa materiałów ochrony indywidualnej dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu, DZP/02PN/2014
Numer ogłoszenia: 55041 - 2014; data zamieszczenia: 14.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 9575 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny w Zabrzu, ul. M. C. Skłodowskiej 10, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 3732308, 3732346, faks 032 3732308, 3732346.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów ochrony indywidualnej dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu, DZP/02PN/2014.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Dostawa materiałów ochrony indywidualnej dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu, na który składa się 11 Części: Pakiet nr I - SERWETY Pakiet nr II - OBŁOŻENIA Pakiet nr III - OSŁONY Pakiet nr IV - MASKI CZEPKI Pakiet nr V - FARTUCHY Pakiet nr VI - RĘKAWICE LATEKSOWE Pakiet nr VII - RĘKAWICE DIAGNOSTYCZNE Pakiet nr VIII - RĘKAWICE CHIRURGICZNE Pakiet nr IX - RĘKAWICE CHIRURGICZNE L-N Pakiet nr A - FARTUCHY, PAMPERSY Pakiet nr B - OSŁONY NA APARATURĘ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy. Wymagania Zamawiającego: Zamawiający wymaga aby cały asortyment stanowiły wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., 107, poz. 679). Zamawiający nie dopuszcza, aby Wykonawca bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego zaoferował asortyment nie będący wyrobem medycznym. Warunki przedmiotowe wymagane od Wykonawców - Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu oświadczają, że: 1) zapewnią transport produktu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, 2) zaoferują produkty zgodne z opisem przedmiotu zamówienia uszczegółowionym w załączniku nr 3 do SIWZ, 3) zaoferują produkty z datą ważności co najmniej 75% całkowitej daty ważności od daty dostawy; 4) zaoferują produkty spełniającego wymagania ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., 107, poz. 679), posiadające świadectwa dopuszczające do stosowania na rynku medycznym obowiązujące w Polsce jak i w Unii Europejskiej (np. Deklaracja Zgodności CE). 5) zaoferują produkty posiadające certyfikaty producenta potwierdzające spełnienie co najmniej poniższych norm lub norm do nich równoważnych (Zamawiający określa normy minimalne): - zgodność z Dyrektywą 93/42/EEC Klasa I -Pakiet I-IX (dotyczy całości asortymentu) - zgodność z normą PN-EN 14683 - Pakiet IV poz. 26,27 (typ II), poz. 28 (typ IIR), - zgodność z normą EN 149 FFP3 (stopień ochrony) - Pakiet IV poz. 28 - zgodność z normą PN-EN 13795 - Pakiet I-III oraz V (dotyczy całości asortymentu) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć ww. dokumenty na każde żądanie Zamawiającego. 6) zaoferują produkty posiadające certyfikaty producenta potwierdzające spełnienie co najmniej poniższych norm lub norm do nich równoważnych (Zamawiający określa normy minimalne): - zgodność z normą EN 374 , 455, 374-3 oraz posiada badania na przenikalność wirusów ASTM 1671 oraz AQL 1,0 lub poniżej - Pakiet VI, VIII, IX (dotyczy całości asortymentu) - zgodność z normą EN 420, 455, 374, 374-3 oraz posiada badania na przenikalność wirusów ASTM 1671 oraz AQL 1,5 lub poniżej - Pakiet VII (bez poz. 34) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty do oferty ,7) zaoferują produkty zarejestrowane, jako środek ochrony osobistej kategorii III, zgodnie z Dyrektywą 89/686/EWG dot. środków ochrony indywidualnej - Pakiet VII (poz. 35) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty do oferty, 8) Zaoferują produkty przebadane zgodnie z normą EN 374-3 na co najmniej 10 substancji chemicznych i osiągnęły co najmniej 2 poziom ochrony, potwierdzone badaniami jednostki niezależnej od producenta złożonych wraz z ofertą - Pakiet VII (poz. 35), 9) dostarczą wraz z ofertą (do pakietów wymienionych poniżej) deklaracje zgodności CE produktów, opis lub instrukcje obsługi w języku polskim zawierające informacje umożliwiające weryfikację wymaganych parametrów technicznych opisanych w SIWZ. W razie braku dokumentów w języku polskim Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentów wraz z tłumaczeniem na język polski. Dotyczy Pakietu IV, VI,VII,VIII,IX 11)dostarczą na każde żądanie Zamawiającego deklaracje zgodności CE produktów, opis lub instrukcje obsługi w języku polskim zawierające informacje umożliwiające weryfikację wymaganych parametrów technicznych opisanych w SIWZ. W razie braku dokumentów w języku polskim Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentów wraz z tłumaczeniem na język polski. Dotyczy Pakietu I,II, III,V oraz A,B 12) dostarczą na każde żądanie Zamawiającego karty techniczne potwierdzające zgodność parametrów technicznych oferowanego gotowego wyrobu medycznego (GOTOWEGO produktu PO STERYLIZACJI) w przypadku w którym Zamawiający wymaga produktu sterylnego W razie braku dokumentów w języku polskim Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentów wraz z tłumaczeniem na język polski. 13) dostarczą celem określenia, jakości oferowanego produktu i punktacji w tym zakresie, próbki dla Pakietu IV, VI, VII, VIII, IX (po 2 szt lub jednej parze dla każdego rozmiaru w ramach złożonej oferty - dla każdej pozycji w pakiecie,) oraz Pakietu IV poz. 20,21,22,26,27,28, VII poz. 35 (dodatkowo jedno całe opakowanie dla oceny jakości) do upływu terminu składania ofert. Zamawiający wymaga, aby próbki zostały dostarczone w osobnym opakowaniu, oznaczonym nazwą i numerem postępowania, wskazaniem nazwy wykonawcy, wraz z zestawieniem nr pakietu, nazwa produktu i ilość. Każda próbka musi być oznaczona numerem pakietu i pozycją w pakiecie 14) w przypadku podmiotów wprowadzających na teren Rzeczypospolitej Polskiej wyroby medyczne, przeznaczone do używania na tym terytorium, wymaga się dołączenia do oferty dokumentu powiadomienia Prezesa Urzędu o tym fakcie (zgodnie z art. 58 ust. 3 ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2012r. (Dz. U. z 2010 r., 107, poz. 679) i Deklaracje Zgodności CE. 15) zaoferują maksymalny czas realizacji zamówień cito: 24 godziny, a w normalnym trybie do 72 godzin od złożenia zamówienia, bez względu na wartość złożonego zamówienia. dostawy dla zamówień cito jeżeli wypadają w dniu wolnym od pracy lub poza godzinami pracy w miejscu, do którego mają odbywać się dostawy, nastąpią do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w umówionym czasie realizacji, (maksymalnie 24 godzin od złożenia zamówienia), a w innych przypadkach w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 16) zobowiązują się zrealizować zamówienie na podstawie druku zamówienia określającego rodzaj, ilość zamawianego towaru i termin dostawy. 17) zobowiązują się zrealizować zamówienie liczone w jednostkach miary podanych w załączniku asortymentowo-cenowym bez względu na oferowane przez siebie wielkości opakowań 18)zaoferują termin płatności 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT, 19) podpiszą umowę, której wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ, 20) Wykonawca jest zobowiązany podać w ofercie nazwę producenta, nazwę handlową i nr katalogowy produktu jaki będzie podany na fakturach. Dotyczy Pakietów I-IX, 21) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy na każdym etapie wykonywania umowy w sprawie zamówienia publicznego do dostarczenia próbek dla zamawianego asortymentu oraz opisów w języku polskim. Jeżeli opisy sporządzone zostały w języku obcym, Zamawiający wymagać będzie przedłożenia tożsamego tłumaczenia na język polski.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 39.51.23.00 - Pokrowce na materace 35.11.34.00 - Odzież ochronna i zabezpieczająca 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne 33.17.11.10 - Maski do anestezji 18.42.43.00 - Rękawice jednorazowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet nr II - OBŁOŻENIA.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MÖLNLYCKE HEALTH CARE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Zwycięstwa 17A, 15-703 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27714,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31269,24

  • Oferta z najniższą ceną: 31269,24 / Oferta z najwyższą ceną: 31269,24

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Pakiet nr V - FARTUCHY

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LOHMANN & RAUSCHER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Moniuszki 14, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20642,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18578,16

  • Oferta z najniższą ceną: 18578,16 / Oferta z najwyższą ceną: 21897,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Pakiet nr VI - RĘKAWICE LATEKSOWE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Górnośląska Centrala Zaopatrzenia Medycznego ZARYS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12700,80

  • Oferta z najniższą ceną: 12700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12700,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Pakiet nr VII - RĘKAWICE DIAGNOSTYCZNE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Górnośląska Centrala Zaopatrzenia Medycznego ZARYS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90320,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 85818,96

  • Oferta z najniższą ceną: 71493,84 / Oferta z najwyższą ceną: 87127,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Pakiet nr VIII - RĘKAWICE CHIRURGICZNE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Górnośląska Centrala Zaopatrzenia Medycznego ZARYS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2345,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2804,76

  • Oferta z najniższą ceną: 2804,76 / Oferta z najwyższą ceną: 2804,76

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: Pakiet nr IX - RĘKAWICE CHIRURGICZNE L-N

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SKAMEX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowo-Akcyjna, ul. Częstochowska nr 38/52, 93-121 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23460,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25336,80

  • Oferta z najniższą ceną: 25336,80 / Oferta z najwyższą ceną: 25336,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.