Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2017-07-13
Og³oszenie nr 550422-N-2017 z dnia 2017-07-13 r.
Nadle¶nictwo Cz³opa: Wykonanie inwestycyjnych robót budowlanych w zakresie budowy i przebudowy dróg w Nadle¶nictwie Cz³opa w 2017 roku
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Nadle¶nictwo Cz³opa, krajowy numer identyfikacyjny
57006458200000, ul.
ul. Mickiewicza
9
,
78630
Cz³opa, woj.
zachodniopomorskie, pañstwo
Polska, tel.
672 591 063, , e-mail
anna.sitkiewicz@pila.lasy.gov.pl, , faks
672 591 046.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_pila/nadl_czlopa/zamowienia_publiczne
Adres profilu nabywcy:
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_pila/nadl_czlopa/zamowienia_publiczne
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Inny (proszê okre¶liæ):
Pañstwowa jednostka organizacyjna nieposiadaj±ca osobowo¶ci prawnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_pila/nadl_czlopa/zamowienia_publiczne
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_pila/nadl_czlopa/zamowienia_publiczne
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie za pomoc± operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 ze zmianami), osobi¶cie lub za pomoc± pos³añca.
Adres:
Nadle¶nictwo Cz³opa, ul. Mickiewicza 9, 78-630 Cz³opa
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Wykonanie inwestycyjnych robót budowlanych w zakresie budowy i przebudowy dróg w Nadle¶nictwie Cz³opa w 2017 roku
Numer referencyjny:
SA.270.2.2.2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych p.n.: "Wykonanie inwestycyjnych robót budowlanych w zakresie budowy i przebudowy dróg w Nadle¶nictwie Cz³opa w 2017 roku" Lokalizacja: Nadle¶nictwo Cz³opa, Le¶nictwa: Przelewice i Raczyk, Gmina Cz³opa. Zamówienie podzielone jest na dwie czê¶ci. Zakres prac obejmuje: 1) Czê¶æ 1: Budowa dojazdu po¿arowego Nr 34 na istniej±cej drodze gruntowej w Nadle¶nictwie Cz³opa - etap II, odcinek o d³ugo¶ci 0,544 km. Dojazd zlokalizowany jest w le¶nictwie Przelewice - odcinek przebiega na dzia³kach o numerach ewidencyjnych 8429, 8347/1, 8359, 8348, 8360/1, 8349, po³o¿onych w obrêbie ewidencyjnym Przelewice, Gmina Cz³opa. Opis: Budowa dojazdu po¿arowego nr 34 na istniej±cej le¶nej drodze gruntowej z nastêpuj±cymi elementami: a) mijanki, b) zjazdy c) pobocza i rowy Parametry drogi: 1) D³ugo¶æ odcinka obejmuj±cego II etap: 0,544 km; 2) Szeroko¶æ jezdni 3,5 m z miejscowymi poszerzeniami na ³ukach; 3) Obustronne pobocza o szeroko¶ci 0,75 m; 4) Mijanki o szeroko¶ci 3 m, poszerzaj±ce miejscowo jezdniê; Konstrukcja nawierzchni drogi: 1) warstwa ¶cieralna z kruszywa ³amanego 0-31,5 stabilizowanego mechanicznie, grubo¶ci 10 cm; 2) podbudowa zasadnicza z kruszywa ³amanego 0-63 stabilizowanego mechanicznie, grubo¶ci 15 cm; 3) warstwa ods±czaj±ca/odcinaj±ca z pospó³ki 0-63, grubo¶ci 15 cm; Do wykonania nawierzchni (warstwy ¶cieralnej i podbudowy zasadniczej nale¿y u¿yæ wy³±cznie kruszywa pochodzenia naturalnego ze ska³ litych, nieodpadowego. Dopuszcza siê kruszywo ze ska³ magmowych, np. granit, bazalt. Nie dopuszcza siê do stosowania kruszywa ze ska³ osadowych - np. kruszywo wapienne. 2) Czê¶æ 2: Przebudowa przepustu na cieku wodnym wraz z przebudow± drogi gruntowej le¶nej (dojazd po¿arowy) w obrêbie przepustu. Przepust zlokalizowany jest w le¶nictwie Raczyk, pod drog± (dojazdem po¿arowym), dzia³ki ew. nr: 8098/1 obrêb ew. 0097 Trzebin i nr 8098/2 obrêb ew. 0098 Cz³opa Podgórze, Gmina Cz³opa. Zakres robót obejmuje rozbiórkê istniej±cego przepustu z ceg³y i kamieni nieregularnych, zamontowanie nowej rury przepustu z uwzglêdnieniem jego przed³u¿enia oraz wykonanie zakoñczeñ przepustu, wykonanie nowej nawierzchni drogi gruntowej z u¿yciem kruszywa ³amanego i monta¿ urz±dzeñ bezpieczeñstwa ruchu (bariery). Do wykonania nawierzchni drogi (warstwy ¶cieralnej i podbudowy zasadniczej nale¿y u¿yæ wy³±cznie kruszywa pochodzenia naturalnego ze ska³ litych, nieodpadowego. Dopuszcza siê kruszywo ze ska³ magmowych, np. granit, bazalt. Nie dopuszcza siê do stosowania kruszywa ze ska³ osadowych - np. kruszywo wapienne. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres wykonania prac zawieraj±: a. Projekty budowlano - wykonawcze stanowi±ce za³±czniki nr 6 i 7 do niniejszej SIWZ, b. Szczegó³owe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót stanowi±ce za³±czniki nr 8 i 9 do niniejszej SIWZ, c. Przedmiary robót stanowi±ce za³±czniki nr 10 i 11 do niniejszej SIWZ. 2. Zamawiaj±cy okre¶la obowi±zek zatrudnienia na podstawie umowy o pracê: 1) Operatorów u¿ytych do wykonywania zamówienia maszyn - posiadaj±cych uprawnienia do wykonywania prac w tym zakresie. 2) Osób wykonuj±cych prace fizyczne zwi±zane z realizacj± przedmiotu zamówienia. Stosowne zobowi±zanie dotycz±ce powy¿szego obowi±zku zawarte jest w formularzu oferta - za³±cznik nr 1.1 i nr 1.2 do SIWZ. 3. Obowi±zek okre¶lony w ust. 2 dotyczy równie¿ podwykonawców. Wykonawca zobowi±zany jest zawrzeæ w ka¿dej umowie o podwykonawstwo stosowne klauzule zobowi±zuj±ce podwykonawców do zatrudnienia na umowê o pracê wszystkich osób wykonuj±cych czynno¶ci wskazane w ust. 2. 4. W trakcie realizacji zamówienia zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec wykonawcy odno¶nie spe³niania przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w punkcie 1 czynno¶ci. Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do: 1) ¿±dania o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania ¶wiadczenia. 5. W trakcie realizacji zamówienia na ka¿de wezwanie zamawiaj±cego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przed³o¿y zamawiaj±cemu wskazane poni¿ej dowody w celu potwierdzenia spe³nienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane w punkcie 1 czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia: 1) o¶wiadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci, których dotyczy wezwanie zamawiaj±cego. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 2) po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez wykonawcê lub podwykonawcê kopiê umowy/umów o pracê osób wykonuj±cych w trakcie realizacji zamówienia czynno¶ci, których dotyczy ww. o¶wiadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem reguluj±cym zakres obowi±zków, je¿eli zosta³ sporz±dzony). Kopia umowy/umów powinna zostaæ zanonimizowana w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególno¶ci bez adresów, nr PESEL pracowników). Imiê i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracê i wymiar etatu powinny byæ mo¿liwe do zidentyfikowania; 3) za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u ZUS, potwierdzaj±ce op³acanie przez wykonawcê lub podwykonawcê sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne z tytu³u zatrudnienia na podstawie umów o pracê za ostatni okres rozliczeniowy; 4) po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez wykonawcê lub podwykonawcê kopiê dowodu potwierdzaj±cego zg³oszenie pracownika przez pracodawcê do ubezpieczeñ, zanonimizowan± w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imiê i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 6. Z tytu³u niespe³nienia przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w punkcie 1 czynno¶ci zamawiaj±cy przewiduje sankcjê w postaci obowi±zku zap³aty przez wykonawcê kary umownej w wysoko¶ci okre¶lonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niez³o¿enie przez wykonawcê w wyznaczonym przez zamawiaj±cego terminie ¿±danych przez zamawiaj±cego dowodów w celu potwierdzenia spe³nienia przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê traktowane bêdzie jako niespe³nienie przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w punkcie 1 czynno¶ci. 7. W przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcê lub podwykonawcê, zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê o przeprowadzenie kontroli przez Pañstwow± Inspekcjê Pracy.
II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45233120-6 |
45233123-7 |
45223100-7 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 399216,36
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych, zamówieñ o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp., stanowi±cych nie wiêcej ni¿ 50% warto¶ci zamówienia podstawowego i polegaj±cych na powtórzeniu podobnych robót budowlanych.
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2017-11-30
II.9) Informacje dodatkowe: Powy¿ej podano ca³kowit± warto¶æ zamówienia podstawowego: 399216,36 z³; Przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp., stanowi±cych nie wiêcej ni¿ 50% warto¶ci zamówienia podstawowego, co stanowi kwotê 199608,18 z³; £±czna warto¶æ zamówienia wynosi 598824,54 z³.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca spe³ni ten warunek je¿eli wyka¿e, ¿e posiada ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± wynosz±c±:
Dla czê¶ci I - min. 300 000,00 z³.
Dla czê¶ci II - min. 100 000,00 z³.
W przypadku sk³adania oferty na dwie czê¶ci zamówienia - min. 400 000,00 z³.
Informacje dodatkowe
1. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych.
2. Wykonawca, który polega na sytuacji innych podmiotów, musi udowodniæ zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
3. Zamawiaj±cy oceni, czy udostêpniane wykonawcy przez inne podmioty ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalaj± na wykazanie przez wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz zbada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 ustawy Pzp.
4. Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³niania, w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w o¶wiadczeniu, o którym mowa w czê¶ci X SIWZ pkt 1.1.
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca spe³ni ten warunek je¿eli wyka¿e, ¿e:
a) wykona³ nale¿ycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczy³, w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, minimum jedn± robotê budowlan± odpowiadaj±c± swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. przebudow± i/lub budow± dróg o warto¶ci zadania:
Dla czê¶ci I - min. 250 000,00 z³. brutto
Dla czê¶ci II - min. 100 000,00 z³. brutto
Wykonawca nie mo¿e sumowaæ robót budowlanych o mniejszej warto¶ci celem uzyskania wymaganego warunku przez Zamawiaj±cego;
W przypadku sk³adania oferty na dwie czê¶ci zamówienia - uznana bêdzie równie¿ jedna (ta sama dla obu czê¶ci) robota o warto¶ci min. 350 000,00 z³.
b) dysponuje osob± (osobami), która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika budowy, posiadaj±c± uprawnienia do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci budowlanej drogowej w zakresie odpowiadaj±cym przedmiotowi zamówienia, z aktualnymi uprawnieniami zawodowymi wydanymi na podstawie ustawy Prawo Budowalne i Rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 wrze¶nia 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2014, poz. 1278) lub inne odpowiednie wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowalne, które zosta³y wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art.12 a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t. jedn. Dz. U. z 2016, poz. 290 z pó¼n. zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65) w rozumieniu ustawy Prawo budowlane w specjalno¶ci budowalnej drogowej lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na postawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a które uprawniaj± do pe³nienia funkcji kierownika robót w powy¿szej specjalno¶ci:
Dla czê¶ci I - min. jedna osoba
Dla czê¶ci II - min. jedna osoba
W przypadku sk³adania oferty na dwie czê¶ci zamówienia - min. jedna osoba.
c) dysponuje min. nastêpuj±cym sprzêtem:
Dla czê¶ci I: walec statyczny lub wibracyjny 8-10 ton - 1 szt., koparka lub ³adowarka - 1 szt., równiarka samojezdna - 1 szt., uk³adarka do kruszywa - 1 szt.
Dla czê¶ci II: walec statyczny lub wibracyjny 8-10 ton - 1 szt., koparka lub ³adowarka - 1 szt., równiarka samojezdna - 1 szt.
W przypadku sk³adania oferty na dwie czê¶ci zamówienia - dysponowanie sprzêtem wymaganym dla czê¶ci I zamówienia.
2. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
1. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych.
2. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach innych podmiotów, musi udowodniæ zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
3. Zamawiaj±cy oceni, czy udostêpniane wykonawcy przez inne podmioty zdolno¶ci techniczne lub zawodowe pozwalaj± na wykazanie przez wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz zbada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 ustawy Pzp.
4. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach innych podmiotów, je¶li podmioty te zrealizuj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
5. Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³niania, w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w o¶wiadczeniu, o którym mowa w czê¶ci X SIWZ pkt 1.1.
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
1.5 Na wezwanie Zamawiaj±cego Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia lub dokumenty, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu: a) informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, b) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu, c) za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu, d) o¶wiadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku s±du lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzaj±cych dokonanie p³atno¶ci tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wi±¿±cego porozumienia w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci, e) o¶wiadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytu³em ¶rodka zapobiegawczego zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne, f) o¶wiadczenie wykonawcy o niezaleganiu z op³acaniem podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i op³atach lokalnych (Dz. U. z 2016 r., poz. 716). 2. Postanowienia dotycz±ce Wykonawców maj±cych siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: a) w pkt.: 1.5 lit. a - sk³ada informacjê z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równowa¿ny dokument wydany przez w³a¶ciwy organ s±dowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp. Dokumenty powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; b) w pkt. 1.5 lit. b i c - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie zalega z op³acaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne albo ¿e zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. Dokumenty powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 2. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów wskazanych w pkt. 1 powy¿ej, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednie o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym lub organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, zgodne z terminami wskazanymi w pkt. 1 powy¿ej. 3. Wykonawca maj±cy siedzibê na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby maj±cej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt. 1.5 lit. a, sk³ada dokument, o którym mowa w pkt. 1 lit. a powy¿ej, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy Pzp. Je¿eli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument mia³ dotyczyæ, nie wydaje siê takich dokumentów, zastêpuje siê go dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie tej osoby z³o¿onym przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym lub organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na miejsce zamieszkania tej osoby, zgodne z terminami wskazanymi w pkt. 1 powy¿ej. 4. Wszystkie dokumenty do³±czone do oferty, sporz±dzone w jêzyku obcym, sk³adane s± wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1.6 Na wezwanie Zamawiaj±cego Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia lub dokumenty, w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:
a) dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez zamawiaj±cego,
b) wykaz robót budowlanych (za³±cznik nr 12 do SIWZ) wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty,
c) wykaz osób (za³±cznik nr 13 do SIWZ), skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, a w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacjê o podstawie do dysponowania tymi osobami,
d) wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy(za³±cznik nr 14 do SIWZ) w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
1.7 Je¿eli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ wymaganych przez zamawiaj±cego dokumentów, o których mowa w pkt 1.6 lit. a), zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie przez wykonawcê innych dokumentów, które w wystarczaj±cy sposób potwierdzaj± spe³nianie opisanego przez zamawiaj±cego warunku udzia³u w postêpowaniu w czê¶ci VIII pkt. 1
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 4 do SIWZ. 2. Zobowi±zanie, o którym mowa w czê¶ci XI SIWZ pkt 2, 3. Pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowê o wspó³dzia³aniu, z której bêdzie wynika³o przedmiotowe pe³nomocnictwo. Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone w formie orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii, 4. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (orygina³ lub kopia potwierdzona za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza), wzglêdnie do podpisania innych dokumentów sk³adanych z ofert±, chyba ¿e zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2014 r., poz. 114 ze zmianami), a wykonawca wskaza³ to wraz ze z³o¿eniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów z³o¿onych wraz z ofert±, 5. Kosztorys(y) ofertowy(e) sporz±dzony(e) metod± uproszczon± na podstawie przedmiaru(ów) robót, stanowi±cych za³±czniki nr 10 i 11 do SIWZ. Brak kosztorysu ofertowego skutkowaæ bêdzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Postanowienia dotycz±ce wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia 1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, natomiast spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu wykazuj± zgodnie z przepisami zawartymi w czê¶ci VIII niniejszej SIWZ. 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ka¿dy z nich sk³ada o¶wiadczenie wykonawcy stanowi±ce za³±cznik nr 2 do SIWZ. O¶wiadczenia te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w którym ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia Wykonawcy s± zobowi±zani na wezwanie Zamawiaj±cego z³o¿yæ dokumenty i o¶wiadczenia wskazane w pkt 1.5 powy¿ej, w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego, natomiast dokumenty i o¶wiadczenia wskazane w pkt 1.6 powy¿ej sk³ada odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spe³nianie warunku udzia³u w postêpowaniu, w zakresie i na zasadach opisanych w czê¶ci VIII niniejszej SIWZ. 4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ka¿dy z nich sk³ada o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do grupy kapita³owej, o którym mowa w czê¶ci X pkt 1.3.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w kwocie:
Dla Czê¶ci I: 6 000,00 z³ (s³ownie z³otych: sze¶æ tysiêcy 00/100)
Dla Czê¶ci II: 2 000,00 z³ (s³ownie z³otych: dwa tysi±ce 00/100)
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.:
a) pieni±dzu;
b) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. - o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (tekst jednolity: Dz. U. z 2014 r., poz. 1804, z pó¼n. zm.);
4. W przypadku wniesienia wadium w pieni±dzu, wymagan± kwotê nale¿y wp³aciæ na rachunek bankowy zamawiaj±cego: Spó³dzielczy Bank Ludowy w Zakrzewie Oddzia³ w Cz³opie Nr rachunku : 85 8944 0003 3900 3795 2000 0010 z dopiskiem: "wadium na zabezpieczenie oferty w postêpowaniu na ..................."(wpisaæ nazwê czê¶ci zamówienia) ,w takim terminie, aby pieni±dze znalaz³y siê na koncie zamawiaj±cego najpó¼niej przed up³ywem terminu sk³adania ofert. O uznaniu przez zamawiaj±cego, ¿e wadium w pieni±dzu wp³acono w wymaganym terminie decyduje data wp³ywu ¶rodków na rachunek zamawiaj±cego.
5. Wadium wnoszone w innej formie ni¿ pieni±dzu nale¿y wnie¶æ przez z³o¿enie za pokwitowaniem orygina³u dokumentu w sekretariacie zamawiaj±cego w dniach od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach pracy zamawiaj±cego, tak aby wadium znalaz³o siê w siedzibie zamawiaj±cego przed up³ywem terminu do sk³adania ofert.
6. Porêczenie lub gwarancja musz± byæ bezwarunkowe, p³atne na pierwsze wezwanie zamawiaj±cego oraz zobowi±zywaæ do zap³aty ustalonej kwoty wadium w sytuacji wyst±pienia co najmniej jednego przypadku powoduj±cego zatrzymanie wadium przez zamawiaj±cego okre¶lonego w ustawie, a tak¿e obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±.
7. Zwrot wadium wniesionego w pieni±dzu nast±pi na rachunek bankowy wskazany na pi¶mie przez wykonawcê w formularzu ofertowym (za³±cznik nr 1.1, nr 1.2 do SIWZ).
8. Zamawiaj±cy zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezw³ocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania, z wyj±tkiem wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrze¿eniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.
9. Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.
10. Zamawiaj±cy zwraca niezw³ocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
11. Je¿eli wykonawca wnosi wadium w pieni±dzu, zamawiaj±cy zwraca je wraz z odsetkami wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, na którym by³o ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniêdzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcê.
12. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium w wymaganym terminie zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp.
13. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, o¶wiadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pe³nomocnictw lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 82 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej.
14. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacjach okre¶lonych w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres gwarancji | 10,00 |
termin realizacji zamówienia | 30,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. W zwi±zku z art. 144 ustawy Pzp przewiduje siê mo¿liwo¶æ dokonania nastêpuj±cych zmian w Umowie: 1.1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: 1.1.1. Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególno¶ci: a) klêski ¿ywio³owe, b) warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeñ, dokonywanie odbiorów. 1.1.2. Zmiany spowodowane warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególno¶ci: a) niewypa³y i niewybuchy, b) wykopaliska archeologiczne nie przewidywane w SIWZ, c) odmienne od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategorie gruntu, kurzawka, itp.), d) odmienne od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególno¶ci istnienie podziemnych urz±dzeñ, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych. 1.1.3. Zmiany bêd±ce nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci: a) wstrzymanie robót przez Zamawiaj±cego, b) konieczno¶æ usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej. 1.1.4. Zmiany bêd±ce nastêpstwem dzia³ania organów administracji, w szczególno¶ci: a) przekroczenie zakre¶lonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleñ, itp., b) odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ na skutek b³êdów w dokumentacji projektowej. 1.1.5. Inne przyczyny zewnêtrzne niezale¿ne od Zamawiaj±cego oraz wykonawcy skutkuj±ce niemo¿liwo¶ci± prowadzenia prac. 1.1.6. W przypadku wyst±pienia którejkolwiek z okoliczno¶ci wymienionych w pkt. 1-1.5 termin wykonania umowy mo¿e ulec odpowiedniemu przed³u¿eniu, o czas niezbêdny do zakoñczenia wykonywania jej przedmiotu w sposób nale¿yty, nie d³u¿ej jednak ni¿ o okres trwania tych okoliczno¶ci. 1.2. Zmiana sposobu spe³nienia ¶wiadczenia: 1.2.1. Zmiany technologiczne, w szczególno¶ci: a) konieczno¶æ zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych/technologicznych ni¿ wskazane w dokumentacji projektowej, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu, b) odmienne od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategorie gruntu, kurzawka, itp.) skutkuj±ce niemo¿liwo¶ci± zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych za³o¿eniach technologicznych, c) odmienne od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególno¶ci istnienie podziemnych urz±dzeñ, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych, d) konieczno¶æ zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa. 1.2.2. Zmiany osobowe - zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymuj±ce siê co najmniej równowa¿nymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, a tak¿e SIWZ, bêdzie wymaga³a równie¿ zaakceptowania przez Zamawiaj±cego. 1.3. Pozosta³e zmiany: a) zmiana obowi±zuj±cej stawki VAT: - je¶li zmiana stawki VAT bêdzie powodowaæ zwiêkszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zwiêkszenia wynagrodzenia o kwotê równ± ró¿nicy w kwocie podatku VAT zap³aconego przez wykonawcê, - je¶li zmiana stawki VAT bêdzie powodowaæ zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmniejszenia wynagrodzenia o kwotê stanowi±c± ró¿nicê kwoty podatku VAT do zap³acenia przez wykonawcê, b) rezygnacja przez Zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przys³uguj±ce wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiaj±cy zap³aci za wszystkie spe³nione ¶wiadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniós³ w zwi±zku z wynikaj±cymi z umowy planowanymi ¶wiadczeniami. Prace te zostan± udokumentowane za pomoc± obustronnie podpisanej inwentaryzacji. c) kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami. W takim przypadku zmiany w umowie zostan± ograniczone do zmian koniecznych powoduj±cych unikniêcie kolizji. 2. Okre¶la siê nastêpuj±cy tryb dokonywania zmian postanowieñ umowy: 1) Wykonawca: wnioskuje do Zamawiaj±cego w sprawie mo¿liwo¶ci dokonania wskazanej zmiany. 2) Zamawiaj±cy: wnioskuje do Wykonawcy w sprawie mo¿liwo¶ci dokonania wskazanej zmiany. 3. Wniosek powinien zawieraæ co najmniej: 1) Opis propozycji zmiany, 2) Uzasadnienie zmiany, 3) Obliczenie kosztów zmiany, je¿eli zmiana bêdzie mia³a wp³yw na wynagrodzenie Wykonawcy. 4. Sporz±dzony wniosek musi zostaæ podpisany przez Wykonawcê i Zamawiaj±cego, jak równie¿ reprezentuj±ce je osoby na budowie: kierownika budowy i inspektora nadzoru inwestorskiego, a w sytuacji gdy wprowadzona zmiana skutkowaæ bêdzie wprowadzeniem zmian do projektu, wymagane jest zatwierdzenie wniosku przez projektanta. 5. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagaj± formy pisemnej w formie aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci. 6. Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody. 7. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: 1) Zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± np.: zmiana nr rachunku bankowego, 2) Zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miêdzy stronami. 8. Przyczyny dokonania zmian postanowieñ umowy oraz uzasadnienie takich zmian nale¿y opisaæ w stosownych dokumentach (notatka s³u¿bowa, pismo Wykonawcy, protokó³ konieczno¶ci, itp. Protokó³ konieczno¶ci wymaga zatwierdzenia przez Zamawiaj±cego).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
1. Wykonawca ma prawo, nie pó¼niej ni¿ w terminie sk³adania ofert, dokonaæ zastrze¿enia w zakresie nie udostêpniania informacji stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Przez tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r . o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity: Dz.U. 2003 r. nr 153, poz. 1503 z pó¼. zm.) rozumie siê nieujawnione do wiadomo¶ci publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne lub inne informacje posiadaj±ce warto¶æ gospodarcz±, co do których przedsiêbiorca podj±³ niezbêdne dzia³ania w celu zachowania ich poufno¶ci tzn. zastrzeg³ sk³adaj±c ofertê, i¿ nie mog± byæ one ujawnione innym uczestnikom postêpowania; a) Stosowne zastrze¿enie wykonawca winien z³o¿yæ na formularzu oferty (za³±cznik nr 1.1 i nr 1.2 do SIWZ) Wykonawca jest zobowi±zany wykazaæ, i¿ zastrze¿one informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa. W przeciwnym razie ca³a oferta zostanie ujawniona. b) Zamawiaj±cy zaleca, aby informacje zastrze¿one jako tajemnica przedsiêbiorstwa by³y przez wykonawcê z³o¿one w oddzielnej (wewnêtrznej) kopercie z oznakowaniem "tajemnica przedsiêbiorstwa" lub spiête (zszyte) oddzielnie od pozosta³ych, jawnych elementów oferty. c) Wykonawca w szczególno¶ci nie mo¿e zastrzec informacji dotycz±cych ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków p³atno¶ci zawartych w ofercie. 2. W przypadku nie zabezpieczenia przez Wykonawcê w ofercie informacji zastrze¿onych zgodnie z postanowieniami niniejszej instrukcji, wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia wobec zamawiaj±cego.
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2017-07-31, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Wykonawcy, a tak¿e innemu podmiotowi, je¿eli ma lub mia³ interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniós³ lub mo¿e ponie¶æ szkodê w wyniku naruszenia przez zamawiaj±cego przepisów ustawy przys³uguj± ¶rodki ochrony prawnej. 2. ¦rodki ochrony prawnej, o których mowa w ust. 1 okre¶lone s± w dziale VI ustawy (art. 179 -198g). 3. Odwo³anie przys³uguje wy³±cznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynno¶ci zamawiaj±cego podjêtej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynno¶ci, do której zamawiaj±cy jest zobowi±zany na podstawie ustawy. 4. Odwo³anie przys³uguje wy³±cznie wobec czynno¶ci: a) okre¶lenia warunków udzia³u w postêpowaniu; b) wykluczenia odwo³uj±cego z postêpowania o udzielenie zamówienia; c) odrzucenia oferty odwo³uj±cego; d) opisu przedmiotu zamówienia; e) wyboru najkorzystniejszej oferty. 5. Odwo³anie powinno wskazywaæ czynno¶æ lub zaniechanie czynno¶ci zamawiaj±cego, której zarzuca siê niezgodno¶æ z przepisami ustawy, zawieraæ zwiêz³e przedstawienie zarzutów, okre¶laæ ¿±danie oraz wskazywaæ okoliczno¶ci faktyczne i prawne uzasadniaj±ce wniesienie odwo³ania. 6. Odwo³anie wnosi siê do Prezesa Krajowej Izby Odwo³awczej w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej, podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy wa¿nego kwalifikowanego certyfikatu lub równowa¿nego ¶rodka, spe³niaj±cego wymagania dla tego rodzaju podpisu. 7. Odwo³uj±cy przesy³a kopiê odwo³ania zamawiaj±cemu przed up³ywem terminu do wniesienia odwo³ania w taki sposób, aby móg³ on zapoznaæ siê z jego tre¶ci± przed up³ywem tego terminu. Domniemywa siê, i¿ zamawiaj±cy móg³ zapoznaæ siê z tre¶ci± odwo³ania przed up³ywem terminu do jego wniesienia, je¿eli przes³anie jego kopii nast±pi³o przed up³ywem terminu do jego wniesienia przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. 8. Odwo³anie wnosi siê: a) w terminie 5 dni od dnia przes³ania informacji o czynno¶ci zamawiaj±cego stanowi±cej podstawê jego wniesienia - je¿eli zosta³y przes³ane w sposób okre¶lony w art. 180 ust. 5 zdanie drugie ustawy Pzp, albo w terminie 10 dni - je¿eli zosta³y przes³ane w inny sposób. b) odwo³anie wobec tre¶ci og³oszenia o zamówieniu, a je¿eli postêpowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, tak¿e wobec postanowieñ specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi siê w terminie: 5 dni od dnia zamieszczenia og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej; c) Odwo³anie wobec czynno¶ci innych ni¿ okre¶lone w literze a) i b) wnosi siê: w terminie 5 dni od dnia, w którym powziêto lub przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci mo¿na by³o powzi±æ wiadomo¶æ o okoliczno¶ciach stanowi±cych podstawê jego wniesienia; 9. Je¿eli zamawiaj±cy nie przes³a³ wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej, odwo³anie wnosi siê nie pó¼niej ni¿ w terminie: a) 15 dni od dnia zamieszczania w Biuletynie Zamówieñ Publicznych og³oszenia o udzieleniu zamówienia; b) 1 miesi±ca od dnia zawarcia umowy, je¿eli zamawiaj±cy nie zamie¶ci³ w Biuletynie Zamówieñ Publicznych og³oszenia o udzieleniu zamówienia. 10. Zamawiaj±cy przesy³a niezw³ocznie, nie pó¼niej ni¿ w terminie 2 dni od dnia otrzymania, kopiê odwo³ania innym wykonawcom uczestnicz±cym w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, a je¿eli odwo³anie dotyczy tre¶ci og³oszenia o zamówieniu lub postanowieñ specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zamieszcza j± równie¿ na stronie internetowej, na której jest zamieszczone og³oszenie o zamówieniu lub jest udostêpniana specyfikacja, wzywaj±c wykonawców do przyst±pienia do postêpowania odwo³awczego. 11. Wykonawca mo¿e zg³osiæ przyst±pienie do postêpowania odwo³awczego w terminie 3 dni od dnia otrzymania kopii odwo³ania, wskazuj±c stronê, do której przystêpuje, i interes w uzyskaniu rozstrzygniêcia na korzy¶æ strony, do której przystêpuje. Zg³oszenie przyst±pienia dorêcza siê Prezesowi Izby w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomoc± wa¿nego kwalifikowanego certyfikatu, a jego kopiê przesy³a siê zamawiaj±cemu oraz wykonawcy wnosz±cemu odwo³anie. 12. Wykonawca na podstawie art. 181 ust. 1 ustawy Pzp mo¿e w terminie przewidzianym do wniesienia odwo³ania poinformowaæ zamawiaj±cego o niezgodnej z przepisami ustawy czynno¶ci podjêtej przez niego lub zaniechaniu czynno¶ci, do której jest on zobowi±zany na podstawie ustawy, na które nie przys³uguje odwo³anie.
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
Czê¶æ nr: | 1 | Nazwa: | Budowa dojazdu po¿arowego Nr 34 na istniej±cej drodze gruntowej w Nadle¶nictwie Cz³opa - etap II, odcinek o d³ugo¶ci 0,544 km. |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45000000-7, 45233120-6, 45233123-7
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 282506,10
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2017-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres gwarancji | 10,00 |
termin realizacji zamówienia | 30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Podana wy¿ej warto¶æ jest warto¶ci± zamówienia podstawowego.
Czê¶æ nr: | 2 | Nazwa: | Przebudowa przepustu na cieku wodnym wraz z przebudow± drogi gruntowej le¶nej (dojazd po¿arowy) w obrêbie przepustu. |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45000000-7, 45233123-7, 45223100-7
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 116710,31
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2017-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres gwarancji | 10,00 |
termin realizacji zamówienia | 30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Podana wy¿ej warto¶æ jest warto¶ci± zamówienia podstawowego.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TR.262.4.2025 Wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na przebudowie pomieszczeñ przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego (...)
- Przebudowa oraz zmiana sposobu u¿ytkowania czê¶ci budynku przedszkola na ¿³obek gminny
- "Przebudowa i budowa otwartych zbiorników retencyjnych w miejscowo¶ci Baranów Sandomierski"
- "Wykonanie dylatacji oraz po³o¿enie p³ytek pod³ogowych na Stadionie Miejskim przy ul. Bu³garskiej 17 w Poznaniu, nosz±cym nazwê ENEA STADION"
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w zakresie przebudowy instalacji wentylacji mechanicznej hamowni atmosferycznej w budynku "N"
- BUDOWA BUDYNKU SOCJALNO-BYTOWEGO SZKÓ£KI LE¦NEJ WRAZ Z NIEZBÊDN¡ INFRASTRUKTUR¡ TECHNICZN¡, ROZBIÓRKA ISTNIEJ¡CEGO BUDYNKU SOCJALNEGO, NA CELE PROWADZENIA GOSPODARKI LE¦NEJ W NADLE¦NICTWIE KO¦CIERZYNA
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.