Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-26
Warszawa: Kompleksowe utrzymanie czystości w obiektach UZP.
Numer ogłoszenia: 55051 - 2009; data zamieszczenia: 26.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Zamówień Publicznych , Al. Szucha 2/4, 02-582 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4587777, faks 022 4587700.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzp.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe utrzymanie czystości w obiektach UZP..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest stałe utrzymanie czystości w obiektach UZP, w sposób sprawny, dokładny i terminowy, z zastosowaniem materiałów i środków o nie niszczącym działaniu na czyszczone elementy pomieszczeń i ich wystrój, 1. Wykonawca dokonuje ww. czynności: 2. własnym sprzętem, 3. zakupuje na własny koszt; środki czyszczące, dezynfekujące, zapachowe oraz worki na śmieci, 4. przy pomocy własnego personelu, którego imienny wykaz przedstawi Zamawiającemu oraz pod własnym nadzorem, 5. Wykonawca będzie odnotowywał w zeszycie złożonym u pracownika ochrony budynku lub wyznaczonego pracownika Zamawiającego, wszelkie widoczne nieprawidłowości w stanie poszczególnych pomieszczeń, urządzeń i umeblowania budynku, 6. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p.poż. oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę, 7. Wszystkie czynności porządkowe należy wykonywać poza godzinami pracy Urzędu (8.15 - 16.15 w dni robocze) za wyjątkiem sprzątania pomieszczeń o tzw. ograniczonym dostępie, które muszą być wykonane w godzinach urzędowania oraz pkt. 10 8. kompleksowe utrzymanie czystości w obiektach Zamawiającego będzie wykonywane sprzętem i środkami chemicznymi Wykonawcy, 9. zakres kompleksowego sprzątania obejmuje: dostarczanie i uzupełnianie środków zapachowych do 10 toalet (na jedną toaletę przypada około 17 osób) zlokalizowanych w budynku przy ul. Postępu 17A. 10. Wykonawca będzie kupował i dostarczał środki zapachowe, mydło w płynie, ręczniki papierowe i papier toaletowy we własnym zakresie, 11. Wykonawca zobowiązuje się świadczenia tzw. serwisu dziennego (sprzątanie oraz kontrola czystości w obiektach UZP w trakcie godzin pracy Zamawiającego) w godzinach 10:00-13:00, 12. Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w związku z wykonywaniem ww usługi...
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki : 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Opis oceny spełnienia warunków: A) Potencjał kadrowy: Wykonawca wskaże do wykonania niniejszego zamówienia co najmniej 5 osób, z których każda posiada wynikający z jednego kontraktu co najmniej 6 - miesięczny staż pracy polegającej na sprzątaniu w obiektach biurowych nabyty w ciągu ostatnich trzech lat kalendarzowych licząc od dnia składania ofert. B) Doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat kalendarzowych (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej jedną, trwającą co najmniej 12 miesięcy w ramach jednego kontraktu, usługę sprzątania w obiektach biurowych, o łącznej powierzchni przekraczającej 2 000 m2. C) Potencjał techniczny: Wykonawca musi wykazać się dysponowaniem przynajmniej jednym urządzeniem pozwalającym wykonać usługi prania wykładzin oraz przynajmniej jednym urządzeniem pozwalającym wykonać usługi prania tapicerki meblowej oraz środkami potrzebnymi do wykonania usługi utrzymania czynności w powierzonych obiektach. D ) Potencjał finansowo-ekonomiczny: Wykonawca musi wykazać posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartość co najmniej 100 000,00 PLN. Ocena spełnienia warunków: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do złożonej oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca ma dostarczyć: 1. Oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp - zał. nr. 1 do oferty. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Pzp - zał nr. 2 do oferty. 3. Wypełniony Formularz cenowy - zał. nr. 6 do oferty. 4. Informację o osobach, które będą skierowane do wykonania zamówienia (Potencjał kadrowy) - zał. nr. 3 do oferty. 5. Informacja o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji prace zostały wykonane należycie - zał. nr. 4 do oferty. 6. Wykaz środków czystości i sprzętu, które będą zastosowane przy realizacji zamówienia zał. nr. 5 do oferty 7. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia (w przypadku braku polisy) potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż wymagana przez Zamawiającego. 9. Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik. 10. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 7. składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 11. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 10., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: A) Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. B) Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 1, 7 powinny być złożone przez każdy podmiot..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.uzp.gov.pl/zamowienia-publiczne-w-uzp1.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Zamówień Publicznych Al. Szucha 2/4 00-582 Warszawa..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria UZP pok. 18, al. Szucha 2/4 00 - 582 Warszawa. Godziny pracy kancelarii 8:15-18:00..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Opis sposobu porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami wraz ze wskazaniem przez zamawiającego osób upoważnionych do kontaktów: 1. Wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje itp. Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub faksem. 2. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane za pomocą faksu, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 3. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Imię i nazwisko: Ewa Grządziela Stanowisko służbowe: Starszy Specjalista ds. zamówień publicznych Nr telefonu: (022) 458-77-09 Nr pokoju (w siedzibie zamawiającego): 108 Godziny, w których udzielane są informacje dotyczące postępowania: 8:00 - 13:00 ISTOTNE WARUNKI UMOWY 1 Przedmiotem umowy jest usługa sprzątania pomieszczeń, mycie okien, pranie tapicerki meblowej i wykładzin dywanowych w obiektach UZP przy ul. Postępu 17A 1.1. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia tzw. serwisu dziennego (sprzątanie oraz kontrola czystości w obiektach UZP w trakcie godzin pracy Zamawiającego) w godzinach 10:00-13:00. 2 Okres realizacji umowy: od 01.06.2009 r. do 31.12.2010 r. 3 Zmiana osoby wskazanej w ofercie zgodnie z pkt. 6.2.1 specyfikacji możliwe będzie w następującej sytuacji: 3.1 na żądanie Zamawiającego w przypadku nienależytego wykonywania obowiązków, 3.2 na wniosek Wykonawcy uzasadniony obiektywnymi okolicznościami, po przedstawieniu i zaakceptowaniu kandydatury innej osoby spełniającej warunki zawarte w niniejszej Specyfikacji przez Zamawiającego. 4 Zasady i termin płatności: 4.1. płatne przelewem, w ciągu 14 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu, na rachunek bankowy wskazany na fakturze, po zakończeniu miesiąca, w którym usługa była świadczona 4.2. dniem zapłaty jest dzień dokonania przelewu przez Zamawiającego na konto Wykonawcy. 5. Ustala się odpowiedzialność stron za nie wykonanie lub nienależyte wykonanie umowy poprzez zapłatę kar umownych: 5.1. w przypadku nieuzasadnionego zerwania umowy przez Wykonawcę, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 20% całkowitej ceny umowy. 5.2. w przypadku stwierdzenia nieprawidłowego lub nienależytego wykonania umowy Zamawiający może pomniejszyć kwotę miesięcznego wynagrodzenia do 25 % ceny brutto uwidocznionej w fakturze skierowanej do zapłaty. Fakt nieprawidłowego wykonania umowy stwierdza i opisuje powołana komisja, w skład której wchodzi przedstawiciel Wykonawcy i Zamawiającego. 5.3. w przypadku trzykrotnego powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o niewykonaniu lub nienależytym wykonaniu usługi ze wskazaniem w jakim zakresie doszło do zaniedbań uprawnia do obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy uwidocznionej w fakturze skierowanej do zapłaty o 25%, chyba że Wykonawca wykaże, że do zaniedbania doszło z przyczyn nie leżących po jego stronie. 6. Kary nałożone przez organy państwowe za nieprzestrzeganie przepisów bhp i innych w zakresie prac objętych umową obciążają Wykonawcę. 7. Wykonawca ponosi odpowiedzialność finansową w wysokości 10 % ceny brutto uwidocznionej w fakturze skierowanej do zapłaty w przypadku naruszenia przez osoby sprzątające, przy okazji wykonywania przez nie prac, zasady zachowania dyskrecji poprzez wynoszenie na zewnątrz informacji związanych z funkcjonowaniem urzędu. 8. Odpowiedzialność Wykonawcy za straty w imieniu Zamawiającego (powstałe w trakcie wykonywania czynności wynikających z umowy) ustala się na podstawie: 8.1. protokołu ustalającego okoliczności powstania szkody sporządzonego przy udziale stron umowy oraz osób materialnie odpowiedzialnych, 8.2. udokumentowanej wartości mienia utraconego (dokumentuje Zamawiający), 8.3. rachunku za poniesione straty w postaci noty obciążeniowej, 8.4. wypłata odszkodowania na rzecz Zamawiającego następować będzie w terminie 30 dni od daty prawidłowo wystawionej noty obciążeniowej. 9. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy, co zostanie potwierdzone protokołem sporządzonym przez przedstawicieli obu stron. 10. Umowa może być przez każdą ze stron rozwiązana za 2 - miesięcznym wypowiedzeniem. 11. Umowa może być rozwiązana przez Zamawiającego w każdym czasie, ze skutkiem na koniec miesiąca w przypadku nienależytego wywiązywania się z umowy przez Wykonawcę lub utraty zaufania przez Zamawiającego w stosunku do Wykonawcy. 12. W przypadku niemożności osiągnięcia porozumienia sprawy sporne będą rozstrzygane na drodze sądowej przez Sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego. 13. W sprawach nie regulowanych w umowie będą miały zastosowanie w szczególności przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz przepisy Kodeksu Cywilnego..
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont 3 klatek schodowych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Wrzeciono 49 w Warszawie.
- Usługi w zakresie wsparcia/utrzymania systemów informatycznych/ oprogramowań, świadczone przez producentów tych oprogramowań
- "Rozbudowa DW nr 801 poleg. na rozbiórce istniejącego mostu i budowie nowego obiektu inżynierskiego w km 19+395 DW nr 801 nad rz. Świder w m. Józefów i Otwock wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie"
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: E. Plater 55 m 172, część nr 2: S. Dubois 8 m 14 (w podziale na 2 części)
- Dostawa artykułów biurowych i materiałów do wykonywania pieczęci na potrzeby j.o. CBA
- Dostawa wyrobów medycznych określonych w 3 pakietach.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania obiektów na terenie Miasta Pruszkowa: parkingu wielopoziomowego, naziemnych parkingów P&R, kładki nad torami wraz z dojściami zlokalizowanej.
- Wykonywanie usługi opróżniania lokali i pomieszczeń przynależnych znajdujących się w zasobie Oddziału Terenowego Pomorskiego.
- Świadczenie kompleksowych usług sprzątania budynku IKM (Kunszt Wodny) mieszczącego się przy ul. Targ Rakowy 11 w Gdańsku
- Świadczenie usług w zakresie kompleksowego utrzymania czystości i dezynfekcji powierzchni w pomieszczeniach budynku Sądu Rejonowego w Gorlicach oraz sprzątania terenów przyległych do budynku
- Sprzątanie pomieszczeń Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Koszalinie
- Świadczenie usługi polegającej na sprzątaniu pomieszczeń i otoczenia budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego przy ul. Dąbrowskiego 13 w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2026 r.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.