To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-05-18
Lutomiersk: ZAKUP I DOSTAWA KRUSZYWA DOLOMITOWEGO O
FRAKCJI OD 0 31,5
MM W ILOŚCI 3.965 TON
Numer ogłoszenia: 55071 - 2016; data zamieszczenia: 18.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 28301 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lutomiersk, Pl. Jana Pawła II 11, 95-083 Lutomiersk, woj. łódzkie, tel. 043 6775011 w. 118, faks 043 6775094.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA KRUSZYWA DOLOMITOWEGO O FRAKCJI OD 0 31,5 MM W ILOŚCI 3.965 TON.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest : ZAKUP I DOSTAWA KRUSZYWA DOLOMITOWEGO O FRAKCJI OD 0 - 31,5MM spełniającego polskie i europejskie normy jakości ( PN-EN 13043:2004; PN-EN 13242+A1:2010; PN-EN 13043:2013; PN-EN 12620:2010) z zastrzeżeniem, że dostawy obejmują kruszywo dolomitowe o frakcji 0 - 31,5mm. Dostawa obejmuje 3.965 ton (trzy tysiące dziewięćset sześćdziesiąt pięć ton) z zastrzeżeniem możliwości zmiany ilości dostarczonego kruszywa na poziomie +/- 15 ton. Dostawy nie mogą obejmować kruszywa wyprodukowanego z innego rodzaju skały niż dolomit. 2. Określenie według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 14.21.22.00 - 2 Kruszywo 44.92.22.00 - 1 Dolomit 60.12.21.30 - 9 Usługi transportowe przy użyciu pojazdów przystosowanych do transportu towarów luzem. 3. Wykonawca dostarczy materiał własnym transportem w ilościach i terminie uzgodnionym telefonicznie z 3 dniowym wyprzedzeniem na miejsca wskazane przez Zamawiającego na terenie Gminy Lutomiersk. Dostawy realizowane będą w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 7:00 do 14:00. Minimalna dzienna ilość dostaw wynosi 4 do 6 transportów o łącznej masie ok. 108 - 162 ton. 4. Rozliczenie: płatność na podstawie faktur częściowych następować będzie w okresach miesięcznych (faktura wystawiona na koniec miesiąca). Należność regulowana będzie w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury, opisanej przez przedstawiciela Urzędu Gminy Lutomiersk, który potwierdzi wykonanie dostawy. Do faktury należy załączyć: a) każdorazowe potwierdzenie wagowe dostarczonego kruszywa; b) atest, certyfikat lub deklarację zgodności z w/w normą jakości. 5. Dodatkowe wymagania, zalecenia i uwagi inwestora: - Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie dostaw, zapewnienie warunków bezpieczeństwa, jakości materiałów oraz metod organizacyjno-technicznych w trakcie realizacji zamówienia. Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody lub uszkodzenia urządzeń znajdujących się na miejscu dostaw i rozładunku kruszywa powstałe w wyniku prowadzonych przez Wykonawcę dostaw. - Wykonawca dostarczy kruszywo własnym transportem i na własny koszt oraz dokona rozładunku własnym sprzętem i na własny koszt. Zamawiający wymaga, aby rozładunek kruszywa odbywał się w sposób kontrolowany, polegający na rozłożeniu wymaganej przez Zamawiającego grubości warstwy kruszywa i umożliwiający przejazd po wysypaniu kruszywa (bez rozplantowania). - Zamawiający ma prawo do zbadania dostarczonego kruszywa pod względem: jakości, ilości i zanieczyszczenia. W przypadku stwierdzenia którejkolwiek z w/w okoliczności Zamawiający może odmówić zapłaty wynagrodzenia, obciążyć Wykonawcę kosztami badania i kontroli wagi, żądać wymiany kruszywa (na koszt wykonawcy) na spełniające wymagania w terminie 3-ech dni, od dnia , w którym dana okoliczność zaistniała..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.22.00-2, 44.92.22.00-1, 60.12.21.30-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RUBIKON II FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA ANDRZEJ I GRZEGORZ GORAJ
jakie przetargi wygrała firma
RUBIKON II FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA ANDRZEJ I GRZEGORZ GORAJ
- RUBIKON II FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA ANDRZEJ I GRZEGORZ GORAJ, UL. SKRAJNA 50, 25-650 KIELCE, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162601,63 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 190201,05
Oferta z najniższą ceną: 190201,05 / Oferta z najwyższą ceną: 243847,50
Waluta: PLN .
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.