eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi EłkDostawa odczynników do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą 2 analizatorów przez okres 24 miesięcy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-03-12

Ełk: Dostawa odczynników do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą 2 analizatorów przez okres 24 miesięcy
Numer ogłoszenia: 55099 - 2010; data zamieszczenia: 12.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 20015 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o., ul. Baranki 24, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 621 96 50, faks 087 621 96 33.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pro-Medica w Ełku Sp. z o.o.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą 2 analizatorów przez okres 24 miesięcy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Parametry graniczne dla analizatora immunochemicznego (2 sztuki). L.p. Parametry graniczne analizatora immunochemicznego Warunek graniczny 1 Wydzierżawienie na okres 2 lata 2 sztuk analizatorów do wykonywania badań immunochemicznych . 2 Rok produkcji analizatorów: 2010 rok. 3 Analizator immunochemiczny z detekcją chemiluminescencyjną. 4 Możliwość 24 godzinnej pracy non-stop 5 Surowice i odczynniki identyfikowane za pomocą kodów kreskowych przez czytnik kodów 6 Możliwość priorytetowego oznaczania próbek CITO ( w tym troponiny w czasie nie dłuższym niż 15 minut) 7 Możliwość pobierania materiału z próbek pierwotnych oraz naczynek wtórnych i pediatrycznych 8 Analizator wyposażony w wbudowany system kontroli jakości z możliwością graficznej prezentacji (wykresy Levey-Jeningsa). 9 Możliwość wykonywania automatycznego rozcieńczania próbek 10 Czas oznaczania /uzyskanie pierwszych wyników max. 30 minut/. 11 Możliwość automatycznego wykonywania tzw. Reflex Test. 12 Ilość miejsc na karuzeli odczynnikowej - co najmniej 18 pozycji. 13 Próbki cito dostawiane w każdym momencie pracy, oznaczane priorytetowo bez przerywania pracy analizatora. Funkcja Random Acces 14 Możliwość dostawiania statywów z probówkami w czasie pracy analizatora. 15 Wydajność analizatora nie mniej niż 80 oznaczeń/godz. 16 Krzywa kalibracyjna zapisana w kodzie kreskowym i wczytywana automatycznie do pamięci analizatora 17 Możliwość pracy analizatora w sieci komputerowej. Dwustronna komunikacja z laboratoryjną siecią informatyczną. 18 Czujnik poziomu cieczy. 19 Chłodzenie odczynników na pokładzie analizatora w stałej temperaturze 20 Detektor skrzepów badanej próbki oraz bąbelków powietrza (piany) dla odczynników i próbek. 21 Możliwość wykonywania oznaczeń zarówno w surowicy jak i w osoczu. 22 Bieżące monitorowanie poziomu i zużycia odczynników oraz materiałów zużywalnych 23 Analizator wyposażony w drukarkę dającą możliwość bezpośredniego wydruku. 24 Komputerowa archiwizacja danych dotyczących wyników badań, kontroli i kalibracji 25 Odczynniki automatycznie otwierane i zamykane w analizatorze w trakcie dozowania. 26 W zestawie UPS podtrzymujący pracę analizatora w przypadku braku napięcia przez co najmniej 20 minut. 27 Podłączenie analizatora do laboratoryjnej sieci informatycznej na koszt Wykonawcy. 28 Certyfikat CE dla analizatora. 29 Instrukcja obsługi analizatora w języku polskim. 30 Okres gwarancji na analizator przez cały okres trwania umowy. 31 Oferta powinna uwzględniać dodatkowe testy na kalibracje (z uwzględnieniem jej stabilności ) 32 Oferta powinna uwzględniać dodatkowe testy na kontrole. Zamawiający będzie wykonywał kontrole wg następujących zasad: do 500 badań - 1x na tydzień 1 poziom, do 2.000 badań - 1x na tydzień 3 poziomy, do 10.000 badań - 1x dziennie 1 poziom, pow. 10.000 badań - 1x dziennie 3 poziomy 33 Oferta powinna zawierać ilości opakowań odczynników z uwzględnieniem ich daty ważności 34 Oferta powinna zawierać materiały kontrolne wg harmonogramu kontroli na cały czas trwania umowy. 35 Oferta powinna zawierać materiały do kontroli wewnętrznej i kontroli zewnatrzlaboratoryjnej COBJwDL Program Powszechny. Immunochemia poszerzony i markerów karduiologicznych. 36 Dla oznaczeń w ilości 5000 i więcej oferta powinna zawierać ilości opakowań odczynników z uwzględnieniem ich stabilnosci po otwarciu Immunochemia - przewidywana ilość badań przez okres 24 miesięcy. Lp. Nazwa badania Ilość na 2 lata 1. AFP 400 2. Anty-HIV 600 3. Anty-HBc 400 4. Anty-HBs 1.200 5. Anty-HCV 6.000 6. Anty-TPO 300 7. Ca 125 1.500 8. Ca 15.3 1.200 9. Ca 19.9 1.200 10. CEA 1.200 11. Estradiol 300 12. Ferrytyna 1.500 13. FSH 300 14. F3t 1.000 15. F4t 2.000 16. HBsAg 6.000 17. HCG-beta ilościowo 1.200 18. LH 150 19. Progesteron 400 20. Prolaktyna 500 21. PSA 5.000 22. Parathormon 500 23. Testosteron 400 24. Toxoplazma IgG 800 25. Toxoplazma IgM 800 26. Troponina 15.000 27. TSH 25.000 28 NTproBNP 300 29 Vit.D3 100 Podana ilość badań nie uwzględnia kalibracji i kontroli. Kontrole w/g harmonogramu: 1.do 500 badań - 1x na tydzień 1 poziom 2.do 2.000 badań - 1x na tydzień 3 poziomy 3.do 10.000 badań - 1x dziennie 1 poziom 4.pow. 10.000 badań - 1x dziennie 3 poziomy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Abbott Laboratories Poland Sp. z o.o., Postępu 21B, 02-676 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 700000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 710909,55

  • Oferta z najniższą ceną: 644242,70 / Oferta z najwyższą ceną: 728247,29

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.