To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-01-15
Stalowa Wola: Usługa ochrony osób i mienia Sądu Rejonowego w
Stalowej Woli oraz Prokuratury Rejonowej w Stalowej Woli.
Numer ogłoszenia: 5509 - 2016; data zamieszczenia: 15.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 186591 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Stalowej Woli, ul. ks. J. Popiełuszki 16, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 15 643 45 46, faks 15 643 46 77.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ochrony osób i mienia Sądu Rejonowego w Stalowej Woli oraz Prokuratury Rejonowej w Stalowej Woli..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa całodobowej bezpośredniej, stałej ochrony fizycznej osób i mienia w budynku Sądu i Prokuratury w Stalowej Woli przy ul. ks. J. Popiełuszki 16 w Stalowej Woli. 2. Ochrona osób i mienia wspomagana będzie technicznymi środkami zabezpieczenia. 3. Budynek Sądu oraz Prokuratury przy ul. ks. J. Popiełuszki 16 w Stalowej Woli, posiada 2 niezależne od siebie wejścia główne (1 wejście dla Sądu oraz 1 wejście dla Prokuratury). 4. Budynek Sądu i Prokuratury przy ul. ks. J. Popiełuszki 16 w Stalowej Woli jest oddzielony od siebie drzwiami, które w godzinach pracy poszczególnych instytucji są zamknięte. Drzwi otwierane będą, po godzinach pracy obu instytucji, w celu umożliwienia ochrony całego obiektu przez jednego pracownika ochrony. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie w każdym dniu tygodnia całodobowej usługi w zakresie bezpośredniej ochrony fizycznej obiektu, z tym że w dni robocze: 1) segment Sądu - w poniedziałki w godzinach 8:00 - 18:00, oraz od wtorku do piątku w godzinach 7:30 - 15:30, ochraniany będzie przez 3 pracowników ochrony (dwóch pracowników przy wejściu głównym do budynku oraz jeden pracownik patrolujący korytarze przy salach rozpraw w Sądzie Rejonowym); 2) segment Prokuratury - w poniedziałki w godzinach 7:30 - 18:00, oraz od wtorku do piątku w godzinach od 7:30 - 15:30, ochraniany będzie przez jednego pracownika; 3) w dni robocze od poniedziałku godz. 18:00 do wtorku godz. 7:30, od wtorku do piątku w godzinach 15:30 - 7:30 oraz w dni wolne od pracy, niedziele i święta całodobowo obiekt ochraniany będzie przez jednego pracownika. 6. Fizyczna ochrona obiektu w godzinach pracy Sądu Rejonowego w Stalowej Woli przy ul. ks. J. Popiełuszki 16 oraz Prokuratury Rejonowej w Stalowej Woli będzie świadczona przez czterech pracowników z których przynajmniej dwóch muszą być wpisani na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej prowadzonej przez Komendanta Głównego Policji. 7. Pracownicy ochrony wykonujący zadania w ramach zamówienia winni posiadać certyfikat dostępu do informacji niejawnych o klauzuli /ZASTRZEŻONE/. 8. Pracownicy ochrony wykonujący swoje zadania w ramach zamówienia zobowiązani będą do: 1) nadzorowania, otwierania i zamykania obiektu zgodnie z ustalonym porządkiem i rozkładem pracy Sądu i Prokuratury; 2) prowadzenia portierni tj.: wydawania i przyjmowania kluczy od pracowników i osób sprzątających przed rozpoczęciem i po zakończeniu pracy; 3) prowadzenia szatni; 4) kontroli pomieszczeń na wszystkich kondygnacjach (szczególnie w okresach świątecznych oraz dniach wolnych od pracy), głównie pod kątem wystąpienia awarii sieci wod-kan, c.o. oraz zapobiegania włamaniom, kradzieżom oraz niszczenia mienia Zamawiającego; 5) rzetelnego prowadzenia książki dyżurów, w której będą odnotowywane istotne zdarzenia podczas realizacji przedmiotu umowy oraz zakończenie i przyjęcie dyżuru pracowników ochrony, potwierdzone podpisami zdającego i przejmującego; 6) wykonywania innych poleceń z zakresu służby ochronnej zlecone przez Dyrektora Sądu lub osoby przez niego upoważnionej. 9. Ochrona fizyczna prowadzona będzie także poprzez wykonywanie w ramach uzyskanych od Zamawiającego uprawnień obsługi i nadzoru pracy urządzeń technicznych środków zabezpieczenia w postaci: 1) systemu telewizji przemysłowej /CCTV/ w oparciu o kamery wewnętrzne i zewnętrzne; 2) systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), który obejmuje cały budynek w tym: a) system ochrony objęto wszystkie pomieszczenia budynku w postaci czujników pasywnych a w zakresie drzwi czujnikami otwarcia drzwi, ponadto istnieją w wewnątrz i na zewnątrz budynku sygnalizatory akustyczno - optyczne. Powyższe instalacje sprzężone zostały w oparciu o centralę alarmową ze zintegrowanym kontrolerem czytników kart zbliżeniowych. Za jej pośrednictwem wydzielone zostały niezależne strefy dozorowe, b) system kontroli dostępu polegający na wydzieleniu stref do których wstęp będą miały tylko osoby uprawnione; 3) systemu sygnalizacji alarmowania pożarowego SAP w oparciu o centralę sygnalizacji pożarowej połączonej z systemem oddymiania; 4) bramek radiometrycznych zlokalizowanych po jednej przy wejściu do Sądu oraz Prokuratury; 5) systemu kontrolnego z zastosowaniem promieni X (skanera do inspekcji walizek, neseserów, torebek damskich, plecaków, przesyłek) zlokalizowanych przy wejściach głównych do budynku Sądu oraz Prokuratury. 10. Ochrona osób i mienia musi być wspomagana w razie konieczności przez grupę interwencyjną z zastrzeżeniem, iż czas przybycia grupy interwencyjnej nie może być dłuższy niż 15 minut. 11. Zadaniem grupy interwencyjnej jest przyjazd do obiektu i przerwanie działalności przestępczej na terenie obiektu. 12. Koszty związane z przyjazdem grupy interwencyjnej winny być uwzględnione w kosztach oferty. 13. Zamawiający wymaga, aby pracownicy Wykonawcy wykonywali pracę w odzieży roboczej identyfikującej Wykonawcę, dbali o schludny i estetyczno-higieniczny wygląd. 14. Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w związku wykonywaniem usługi również po ustaniu umowy. 15. Wykonawca zobowiązany będzie do zapoznania się z instrukcją użytkowania wszystkich urządzeń technicznych o których mowa w ust. 9 oraz do jej przestrzegania. 16. Wykonawca winien posiadać system zarządzania jakością według normy PN-EN ISO 9001:2008. 17. Ochrona osób i mienia prowadzona będzie zgodnie z następującymi aktami prawnymi: - Ustawa z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia tj. (Dz.U. z 2014 r., poz. 1099), - Ustawa z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010 r. nr 182, poz. 1228), - Ustawa z dnia 21 maja 1999 roku o broni palnej i amunicji tj. (Dz.U. z 2012 r., poz. 576 ze zm.), - Ustawa z dnia 24 maja 2013 r. o środkach przymusu bezpośredniego i broni palnej Dz.U. z 2013 r. poz. 628 ze zm.), - Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 3 kwietnia 2000 r. w sprawie przechowywania, noszenia oraz ewidencjonowania broni i amunicji (Dz. U. z 2014 r., poz. 1224). - Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 października 2011 r. w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji (Dz.U. z 2011 r. Nr 245, poz. 1462 ze zm.)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.01.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SKAREM Sp. z o.o., ul. 1 - go Sierpnia 24, 37-450 Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 116254,47 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 175083,12
Oferta z najniższą ceną: 175083,12 / Oferta z najwyższą ceną: 175083,12
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- Dostawa preparatów do żywienia dojelitowego wraz z przekazaniem pomp do ich podaży do Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Stalowej Woli
- Usługa przeglądów oraz konserwacji klimatyzacji i wentylacji mechanicznej
- "Budowa parkingu z drogami pożarowymi oraz rozbudową kanalizacji deszczowej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną przy Zespole Szkół nr 6 Specjalnych w Stalowej Woli."
- Zakup sprzętu foto, video, audio na potrzeby Stalowowolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego Sp. z o. o. w Stalowej Woli
- Roboty w zakresie utrzymania oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach gminnych i wewnętrznych Gminy Stalowa Wola do końca 2025 roku
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego w Krasnymstawie.
- Świadczenie całodobowej usługi ochrony osób i mienia realizowanej na rzecz MZO w Wołominie sp. z o.o. wraz z niezbędną rozbudową istniejącej infrastruktury monitoringu wizyjnego,
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej stałej ochrony fizycznej podczas organizacji 11. PKO Nocnego Wrocław Półmaratonu
- Świadczenie usług ochrony obiektów i świadczenie usług sprzątania terenów zewnętrznych Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Krośnie przy ul. Tysiąclecia 7
- Usługa ochrony obiektu IHAR-PIB, Oddział w Poznaniu
- USŁUGA OCHRONY FIZYCZNEJ OBIEKTÓW, OSÓB I MIENIA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO WE WROCŁAWIU
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.