eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzeszczeDostawa fabrycznie nowego /rok produkcji 2017 / samochodu ciężarowego do odbioru i transportu odpadów komunalnych stałych o pojemności 7 m 3 - 8 m3

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-07-14



Ogłoszenie nr 551116-N-2017 z dnia 2017-07-14 r.

Agencja Komunalna Sp. z o.o.: Dostawa fabrycznie nowego /rok produkcji 2017 / samochodu ciężarowego do odbioru i transportu odpadów komunalnych stałych o pojemności 7 m 3 - 8 m3
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu
Dostawa fabrycznie nowego /rok produkcji 2017 / samochodu ciężarowego do odbioru i transportu odpadów komunalnych stałych o pojemności 7 m 3 - 8 m3

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Komunalna Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 27220393300000, ul. ul. Kościelna  7 , 32620   Brzeszcze, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 322 111 247, , e-mail ak@ak.brzeszcze.pl, , faks 322 111 543.
Adres strony internetowej (URL): www.ak.brzeszcze.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.ak.brzeszcze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
gminna jednoosobowa jednostka prawa hand|owego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.ak.brzeszcze.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Tak
ul. Kościelna 7, 32-620 Brzeszcze


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
w formie papierowej na adres Zamawiającego
Adres:
ul. Kościelna 7, 32-620 Brzeszcze


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego /rok produkcji 2017 / samochodu ciężarowego do odbioru i transportu odpadów komunalnych stałych o pojemności 7 m 3 - 8 m3
Numer referencyjny: 12/ZP/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: "Dostawa fabrycznie nowego /rok produkcji 2017 / samochodu ciężarowego do odbioru i transportu odpadów komunalnych stałych o pojemności 7 m 3 - 8 m3". Wymagania dotyczące przedmiotu dostawy. Samochód ciężarowy do odbioru i transportu odpadów komunalnych stałych winien być fabrycznie nowy (rok produkcji 2017), spełniający wymagania z zakresu bezpieczeństwa oraz aktualnych przepisów o ruchu drogowym na terenie Polski i Unii Europejskiej. Podwozie o podwozie dwuosiowe pod zabudowę, fabrycznie nowe nieużywane, o nierejestrowane, rok produkcji 2017, o kabina dzienna 3 osobowa w kolorze białym, o przestrzeń za fotelami kierowcy i pasażerów min. 250 mm, o elektrycznie sterowane szyby, o klimatyzacja, o elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka wsteczne, o dwu reflektorowe halogenowe światła przednie z odpornymi na uderzenia kloszami, o światła do jazdy dziennej LED, o radioodtwarzacz USB, układ 2 głośników, o immobiliser fabryczny z blokadą wtrysku paliwa i przerwaniem obwodu rozrusznika, o tachograf cyfrowy dla dwóch kierowców, o gniazdo elektryczne 12 V, o lusterko główne szerokokątne po stronie kierowcy i pasażera, o lusterko krawężnikowe po stronie kierowcy i pasażera, o belka sygnalizacyjna typu LED zainstalowana na dachu kabiny, o światło awaryjne z tyłu pojazdu, o światła przeciwmgielne, o apteczka, o trójkąt ostrzegawczy, o gaśnica, o dwa kliny pod koła, o podnośnik hydrauliczny dostosowany do DMC pojazdu, o narzędzia do obsługi pojazdu, o świadectwo homologacji dla pojazdu skompletowanego, o komputer pokładowy z wyświetlaczem z menu w języku polskim, o koło zapasowe wraz z windą, o szyba przednia barwiona, elektrycznie podgrzewana, o stopnie kabiny i owiewka w kolorze szarym, o kolor podwozia szary, o lewostronny układ kierowniczy, o regulacja nachylenia i wysokości kolumny kierownicy, o pneumatyczny fotel kierowcy ze zintegrowanym zagłówkiem, o trzypunktowy pas bezpieczeństwa, o wywietrznik dachowy ręcznie sterowany, o akustyczny, ostrzegawczy sygnał cofania z możliwością wyłączenia, o prędkościomierz ze skalą w km/h , o ustawienie ogranicznika prędkości 85/30 km/h, o oś przednia, paraboliczne zawieszenie piórowe wyposażone w amortyzatory i stabilizator, max. obciążenie 4,5 tony, o tylna oś z zawieszeniem pneumatycznym sterowanym elektronicznie, maksymalne obciążenie 8,5 tony, o rozmiar koła 17,5 x 6,75, o rozmiar opony 245/70R 17,5, o układ wskaźnika ciśnienia w ogumieniu, o 4 cylindrowy silnik wysokoprężny o pojemności 4,5 litra, moc silnika min. 180 kM, o max. moment obrotowy 750 Nm przy 1100 - 1600 obr./min., o emisja spalin Euro 6, o ręczna skrzynia biegów, 6 biegów, o przełożenie tylnej osi dostosowane do trudnych warunków pracy, o układ ASR kontroli przyczepności, o rozstaw osi 3100 - 3200 mm, o rura wydechowa skierowana do góry, o zbiornik paliwa z tworzywa sztucznego min. 150 litrów pojemności, o błotniki z chlapaczami z przodu, o zabezpieczenie przed wjechaniem pod samochód ciężarowy zgodnie z dyrektywą UE 2000/40/EEC, o zbiornik płynu Adblue o pojemności 25 l., o zespół świateł tylnych z żarówkami, o złącze analogowe ogranicznika obrotów silnika na podwoziu, funkcja regulacji prędkości obrotowej silnika, wybór zaprogramowanych prędkości, o złącze aplikacyjne dla funkcji śmieciarki, zamontowane na przedniej przegrodzie kabiny, o sygnalizacja wizualna działania różnych funkcji nadwozia, o zasilanie 24 V przed zapłonem i po włączeniu zapłonu, o PTO od skrzyni biegów, bezpośredni napęd pompy, o alternator 80 A, akumulatory 2 x 125 Ah, o DMC podwozia 12 000 kg, o separator wilgoci w układzie paliwowym , o panel stanu z ostrzeżeniem o opróżnieniu na desce rozdzielczej, o wlot powietrza na dachu kabiny, o stopnie dla dwóch ładowaczy, o kamera wsteczna, o błotniki kół tylnych z fartuchami przeciw błotnymi, o oznakowanie konturowe zgodnie z obowiązującymi przepisami na kabinie kierowcy. Nadwozie śmieciarki tylno - załadowczej o siła zgniotu regulowana automatycznie w zakresie jeden do pięciu, o nadwozie śmieciarki z urządzeniem zasypowym tylnym, fabrycznie nowym, 2017 r., o skrzynia ładunkowa o przekroju owalnym, bez ożebrowania, o dno skrzyni w kształcie kila o grubości min. 6 mm, o dno skrzyni ładunkowej wyposażone w zbiornik na odcieki, o ściany boczne odwłoka oraz dno wanny wykonane z blachy o wysokiej wytrzymałości na ścieranie typu Hardox lub równoważne, o uszczelnienie pomiędzy skrzynią ładunkową a odwłokiem wykonane z gumy, o dno wanny zasypowej wykonane z jednego arkusza blachy, o pojemność wanny zasypowej min. 1 m3, o ładowność nie mniejsza niż 2300 kg, o pojemność skrzyni ładunkowej 7 m3 - 8 m3, o wszystkie spawy wykonane spoiną ciągłą, o zabudowa wyposażona w dwa punkty smarne lub system centralnego smarowania, o panel sterowania zasypu po dwóch stronach odwłoka, o automatyczne włączanie i wyłączanie mechanizmu prasowania /automatyczny cykl pracy po opróżnieniu pojemnika/, o siłowniki otwierania odwłoka zamontowane na bokach zabudowy, o funkcja oczyszczania wanny zasypowej podczas wyładunku, o liniowy mechanizm ugniatania odpadów, o prowadnice płyty wypychającej zamontowane na ścianach zabudowy, o wymiary zabudowy: maksymalna wysokość - 2100 mm maksymalna długość - 4500 mm maksymalna szer. odwłoka - 1650 mm o zasyp dostosowany do pojemników od 80 - 1100 litrów : 2 kołowe zgodne z EN 840/1 4 kołowe z płaską pokrywą, zgodne z EN 840/2 4 kołowe z wypukłą pokrywą, zgodne z EN 843/ pojemniki metalowe 110 litrów o składane ramiona boczne z funkcją blokowania do opróżniania pojemników czterokołowych o poj. 1100 litrów, o układ uwalniania zakleszczonych pojemników, o mechanizm otwierania pokryw dla pojemników 1100 l z wypukłą klapą, o regulacja siły zgniotu w zależności od rodzaju zbieranych odpadów, o siłowniki prasy umieszczone na bokach zabudowy bez kontaktu z odpadami, o zawór spustowy do odprowadzania odcieków z wanny zasypowej, o wyłączniki bezpieczeństwa po prawej i lewej stronie odwłoka, o kamera z tyłu zabudowy wraz z kolorowym monitorem LCD min. 7" w kabinie kierowcy, o automatyczne włączenie kamery po uruchomieniu samochodu, o zbiornik z kranikiem na wodę do mycia rąk, o oświetlenie wg obowiązujących przepisów, o reflektor roboczy na odwłoku, o pasy odblaskowe na całej długości zabudowy i na odwłoku, o kolor nadbudowy i odwłoka pomarańczowy. Gwarancja na cały pojazd wraz zabudową specjalistyczną winna wynosić min. 24 miesiące od dostawy i przeszkolenia pracowników Zamawiającego. Wykonawca musi posiadać na terenie Polski serwis gwarancyjny i pogwarancyjny dla podwozia i nadwozia (podać adres i telefon) oraz serwis mobilny dla nadwozia, z dojazdem do Zamawiającego w ciągu 24 godzin. Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego usunięcia wszelkich usterek powstałych lub ujawnionych w okresie gwarancyjnym. Wykonawca nie może odmówić usunięcia wad objętych gwarancją na swój koszt bez względu na wysokość związanych z tym kosztów, chyba ,że wymieni dostarczony samochód na nowy tej samej marki i typu o nie gorszych parametrach techniczno - użytkowych, odpowiadających opisowi przedmiotu zamówienia. Okres Gwarancyjny przedłuża się każdorazowo o liczbę dni niesprawności przedmiotu umowy spowodowanej awarią i czasem naprawy. W celu prawidłowej realizacji napraw gwarancyjnych Wykonawca zapewni Zamawiającemu pełny serwis części zamiennych. Szybkość reakcji serwisu max. do 24 godz. w dni robocze, od zgłoszenia awarii przez Zamawiającego w formie pisemnej, faksem bądź pocztą elektroniczną. Wykonanie naprawy do 48 godzin od zgłoszenia.W przypadku naprawy gwarancyjnej trwającej dłużej niż termin określony w SIWZ. Wykonawca zabezpieczy i dostarczy Zamawiającemu samochód zastępczy o parametrach techniczno-użytkowych, odpowiadających opisowi przedmiotu zamówienia zgodnie ze SIWZ. W przypadku niedostarczenia pojazdu zastępczego, Zamawiający będzie dochodził od Wykonawcy kary umownej określonej w umowie, w wysokości 05% wartości umowy netto za każdy rozpoczęty dzień zwłoki nieterminowego usunięcia awarii w przedmiocie umowy licząc od dnia następnego po terminie uzgodnionym do ich usunięcia.Dojazd serwisu w okresie gwarancyjnym - bezpłatny. Roboczogodziny oraz wszystkie materiały eksploatacyjne przy przeglądach okresowych w okresie gwarancyjnym - bezpłatne. Dostawa samochodu loco siedziba Zamawiającego 32-620 Brzeszcze ul. Kościelna 7 na koszt Wykonawcy.Przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i konserwacji pojazdu w dniu odbioru pojazdu na koszt Wykonawcy.

II.5) Główny kod CPV: 34.00.00.00 - Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2017-10-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: o wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia w zakresie dostawy samochodu ciężarowego do odbioru i transportu odpadów komunalnych stałych o wartości min. 300.000zł netto każda, o porównywalnych parametrach technicznych tj. posiadających co najmniej DMC podwozia 12000 kg i pojemności skrzyni ładunkowej 7 m3 - 8 m3. o posiada na terenie Polski serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, w tym co najmniej 2 samochody serwisowe z mobilnym serwisem nadwozia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)





Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1.zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2. zaświadczenie właściwej terenowej jednostki Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składanie ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3. odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lun ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.25 ust.5 pkt. 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, dokumenty o których mowa składa każdy Wykonawca.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1 wykaz wykonanych co najmniej 2 dostaw samochodu ciężarowego do odbioru i transportu odpadów komunalnych stałych o wartości minimum 300.000,00 zł netto każda, o porównywalnych parametrach technicznych tj. DCM podwozia 12.000 kg i pojemności skrzyni ładunkowej 7m3 - 8 m3, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 5 do SIWZ, Zakres dostaw musi być porównywalny z przedmiotem zamówienia. 2 Wykaz potencjału technicznego tj. posiadania serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego w tym co najmniej 2 samochodów serwisowych z mobilnym serwisem nadwozia, na formularzu zgodnym z treścią Załącznika Nr 6 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena0,90
termin dostawy0,10

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności. Zmiany umowy nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ustawy. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień umowy w następujących przypadkach: 1. zmiana terminu wykonania umowy może nastąpić jeżeli będzie korzystna dla Zamawiającego lub konieczność zmiany terminu wynika z powodu wystąpienia okoliczności powodujących opóźnienie nie wynikających z winy Wykonawcy, których nie dało się przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu, Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a w szczególności w przypadku wystąpienia siły wyższej, przez która należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń zewnętrznych, obiektywnie niezależnych od zamawiającego lub wykonawcy, które zasadniczo lub całkowicie uniemożliwiają wykonanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, 2. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy ( ceny podanej w ofercie) może nastąpić w przypadku zmiany wysokości wynagrodzenia brutto w przypadku zmiany stawki podatku VAT dla usług objętych przedmiotem zamówienia, Inne zmiany: 1. zmiana osób wskazanych w umowie z imienia i nazwiska, odpowiedzialnych za realizację umowy, 2. zmiana specyfikacji techniczno - użytkowej: 1. w przypadku pojawienia się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji samochodu lub umożliwiających uzyskanie lepszej jakości zamawianych samochodów, 2. w przypadku konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmianę obowiązującego prawa, której nie dało się przewidzieć w dacie składania oferty
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-07-24, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.