Og³oszenie z dnia 2018-04-27
Og³oszenie nr 551367-N-2018 z dnia 2018-04-27 r.
Przemys³owy Instytut Motoryzacji PIMOT: Budowa pilota¿owej, modu³owej stacji tankowania paliw alternatywnych CNG i LNG
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt: "Badania optymalizuj±ce funkcjonowanie i rozmieszczenie stacji paliw alternatywnych sieci bazowej TEN-T" nr 2014-PL-TMC-0220-S wspó³finansowany z funduszu CEF (Connecting Europe Facility).
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Przemys³owy Instytut Motoryzacji PIMOT, krajowy numer identyfikacyjny
3604400000, ul.
ul. Jagielloñska
55
,
03-301
Warszawa, woj.
mazowieckie, pañstwo
Polska, tel.
227 777 000, e-mail
w.malachowski@pimot.eu, faks
227 777 020.
Adres strony internetowej (URL): www.pimot.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Inny (proszê okre¶liæ):
Instytut badawczy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.pimot.eu
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.pimot.eu
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty nale¿y sk³adaæ w formie pisemnej
Adres:
Przemys³owy Instytut Motoryzacji, ul. Jagielloñska 55, 03-301 Warszawa (Sekretariat - Budynek nr 6)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Budowa pilota¿owej, modu³owej stacji tankowania paliw alternatywnych CNG i LNG
Numer referencyjny:
5/RB/RG/2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Tak
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie "pod klucz" pilota¿owej, modu³owej stacji tankowania paliw alternatywnych sprê¿onym gazem ziemnym CNG oraz skroplonym gazem ziemnym LNG z uwzglêdnieniem technologii LCNG (zwanej dalej "Inwestycj±" lub "Stacj±"). Zamówienie swoim zakresem obejmuje sporz±dzenie wielobran¿owej wykonawczej dokumentacji projektowej, przeprowadzenie wymaganych prac budowlanych na miejscu realizacji Inwestycji, dostawê poszczególnych urz±dzeñ, elementów i podzespo³ów (modu³ów) oraz ich monta¿, a tak¿e uzyskanie wszystkich niezbêdnych zgód, opinii i decyzji, w tym prawomocnego pozwolenia na u¿ytkowanie Inwestycji. Pilota¿owa, modu³owa stacja tankowania paliw alternatywnych CNG i LNG ma byæ modelowym rozwi±zaniem instalacji s³u¿±cej do nape³niania paliwami metanowymi zbiorników w pojazdach samochodowych z zastosowaniem trzech rozwi±zañ technologicznych: - CNG (sprê¿enie dostarczanego sieci± dystrybucyjn± gazu ziemnego); - LNG (skroplony gaz ziemny); - LCNG (sprê¿ona postaæ paliwa gazowego (CNG) pozyskiwana z regazyfikacji LNG). Zamawiaj±cy posiada decyzjê administracyjn± umo¿liwiaj±c± niezw³oczne rozpoczêcie prac budowlanych - Pozwolenie na Budowê oraz wydane przez Polska Spó³kê Gazownictwa warunki przy³±czenia do sieci dystrybucyjnej gazu ziemnego (budowa przy³±cza gazowego do sieci dystrybucyjnej gazu ziemnego i stacji redukcyjno-pomiarowej nie wchodzi w zakres niniejszego zamówienia). Stacja bêdzie tak¿e wykorzystywana m. in. do prowadzenia badañ optymalizuj±cych wyposa¿enie i konfiguracjê takich obiektów, pod wzglêdem ilo¶ci, czêstotliwo¶ci i rodzaju pobieranego paliwa metanowego. Wykonawca realizuj±c przedmiot zamówienia bêdzie m. in. zobowi±zany do: - Sporz±dzenia kompletnej dokumentacji projektowej wykonawczej przedmiotowej Inwestycji, zgodnie z wymaganiami rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegó³owego zakresu i form dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-u¿ytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1129) i uzyskanie akceptacji Zamawiaj±cego do proponowanych rozwi±zañ technologicznych i sposobu ich wykonania. Dokumentacja projektowa wykonawcza ma obejmowaæ m. in. bran¿owe projekty wykonawcze poszczególnych rozwi±zañ technologicznych (CNG, LNG i LCNG) i powinna byæ zgodna z posiadanym przez Zamawiaj±cego projektem budowlanym oraz wydanym pozwoleniem na budowê Inwestycji, a tak¿e z wydanymi warunkami przy³±czenia do sieci dystrybucyjnej gazu ziemnego (stanowi±cymi za³±czniki do PFU); - Przeprowadzenia wizji lokalnej terenu budowy; - Wykonania niezbêdnych prac budowlanych zgodnych z dokumentacj± projektow± wykonawcz±; - Zamówienia, dostawy i monta¿u (budowy) na miejscu realizacji Inwestycji wszystkich urz±dzeñ, komponentów, wyposa¿enia i instalacji niezbêdnych do prawid³owego i bezpiecznego funkcjonowania stacji, zgodnie z okre¶lonymi parametrami eksploatacyjnymi; - Przeprowadzenia wymaganych prób i testów eksploatacyjnych; - Uzyskania potrzebnych zgód i zezwoleñ umo¿liwiaj±cych bezpieczn± i nieprzerwan± eksploatacjê wszystkich urz±dzeñ i wyposa¿enia Inwestycji; - Sporz±dzenia inwentaryzacji istniej±cych na terenie budowy instalacji i urz±dzeñ infrastruktury; - Uwzglêdnienia przy realizacji przedmiotu zamówienia, wszelkich przeszkód i kolizji z istniej±c± infrastruktur± nadziemn± i podziemn±; - Poniesienia kosztów zwi±zanych z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, miêdzy innymi kosztów zwi±zanych z op³atami administracyjnymi, niezbêdnymi ekspertyzami oraz innymi wydatkami, jakie mog± okazaæ siê potrzebne do prawid³owej i terminowej realizacji Inwestycji; - Wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa budowlanego oraz uzyskania wymaganych ¶wiadectw, certyfikatów i/lub ocen zgodno¶ci; - Projektowanie, realizacja Inwestycji oraz jej funkcjonowanie, w stopniu takim, jaki bêdzie to tylko mo¿liwe, ma uwzglêdniaæ nastêpuj±ce rozwi±zania, zasady i regu³y: Obiektu zerowej emisji (metanu) (ZEO - Zero Emission Object); Zastosowania najlepszych, dostêpnych rozwi±zañ technicznych (BAT - Best Available Technics); Maksymalnej efektywno¶ci zagospodarowania powierzchni (ME&MS - Maximum Efficiency and Minimum Space); Teren budowy Inwestycji, zlokalizowany jest w mie¶cie Warszawa w dzielnicy Praga Pó³noc, przy ul. Jagielloñskiej 55, na dzia³ce ewidencyjnej numer 8/4, obrêb 4-18-11. Nieruchomo¶æ graniczy bezpo¶rednio z drog± boczn± dojazdow± zlokalizowana równolegle do ul. Jagielloñskiej i graniczy z innymi dzia³kami nale¿±cymi do Przemys³owego Instytutu Motoryzacji. Jest to teren przemys³owy dla którego nie opracowano Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego. Inwestycja, w ramach uzyskanego pozwolenia na budowê, posiada niezbêdne uzgodnienia z Zarz±dem Dróg Miejskich M. St. Warszawy dotycz±cych kszta³tu i umiejscowienia wjazdu i zjazdu na i z terenu stacji do drogi publicznej, a tak¿e wyznaczone miejsce posadowienia SRP gazu ziemnego dostarczanego sieci± dystrybucyjn±. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno - u¿ytkowy (PFU) stanowi±cy Za³±cznik nr 4 do SIWZ. PFU zawiera m. in. Projekt Budowlanym oraz inne dokumenty i decyzje , którymi powinien kierowaæ siê Wykonawca prze realizacji Inwestycji.
II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45223720-9 |
71320000-7 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: 12 lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie formu³uje szczegó³owego warunku udzia³u w postêpowaniu odno¶nie kompetencji lub uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
O zamówienie mog± siê ubiegaæ wykonawcy, którzy spe³ni± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce sytuacji ekonomicznej lub finansowej, a mianowicie s± ubezpieczeni od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± w wysoko¶ci co najmniej 5.000.000,00 z³otych.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
O zamówienie mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, a mianowicie w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali na terenie Unii Europejskiej, co najmniej dwa zamówienia polegaj±ce na wykonaniu: a) instalacji s³u¿±cych do tankowania paliw wykorzystywanych do napêdów ¶rodków transportu (CNG, LNG, LCNG, Pb, ON) lub; b) gazowych instalacji technicznych, s³u¿±cych do transportu paliw gazowych lub; c) gazowych instalacji zbiornikowych (cysterny lub magazynowe zbiorniki wolnostoj±ce), przeznaczonych do pracy z niskotemperaturowymi cieczami kriogenicznymi.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
1. Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiaj±cego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (Informacja z otwarcia ofert), przeka¿e Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie wg. Za³±cznika nr 5 do SIWZ o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, co inni Wykonawcy, którzy z³o¿yli odrêbne oferty w postêpowaniu. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1. Dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± w wysoko¶ci co najmniej 5.000.000,00 z³.
2. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty. Wykonawca, który zostanie najwy¿ej oceniony zobowi±zany jest z³o¿yæ wykaz robót budowlanych zgodnie z za³±cznikiem nr 8 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt III.4).1. Og³oszenia o zamówieniu, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. Dokumenty powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 2) Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt 1), zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Oferta winna byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci: 65.000,00 PLN
2. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu,
b) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo- kredytowej, z tym, ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz. U. z 2016, poz. 359 z pó¼n. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na nastêpuj±cy rachunek bankowy Zamawiaj±cego: 78 1560 0013 2414 8520 3000 0060 z adnotacj± "Wadium - numer postêpowania 5/RB/RG/2018."
4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu, Zamawiaj±cy uzna wadium, które wp³ynie na rachunek bankowy Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi byæ gwarancj± nieodwo³aln±, bezwarunkow± i p³atn± na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego, sporz±dzon± zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami i powinna zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
a) nazwê daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiaj±cego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
b) kwotê gwarancji,
c) termin wa¿no¶ci gwarancji w formule: "od dnia .......- do dnia .........",
d) zobowi±zanie gwaranta do zap³acenia kwoty gwarancji na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego w sytuacjach okre¶lonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp.
6. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci umieszczenia w tre¶ci gwarancji klauzuli dotycz±cej po¶rednictwa podmiotów trzecich.
7. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej ni¿ pieniê¿na, Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia wraz z ofert± orygina³u dokumentu wadialnego (gwarancji lub porêczenia). Zamawiaj±cy zaleca, aby orygina³ dokumentu wadialnego nie by³ trwale po³±czony z ofert±, w celu umo¿liwienia zwrotu wadium bez naruszenia oferty.
8. Wadium musi zabezpieczaæ ofertê przez ca³y okres zwi±zania ofert±, pocz±wszy od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert.
9. Zamawiaj±cy zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezw³ocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania, z wyj±tkiem Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrze¿eniem przypadku okre¶lonego w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.
10. Zamawiaj±cy zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza niezw³ocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.
11. Zamawiaj±cy zwraca niezw³ocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
12. Zamawiaj±cy ¿±da ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcê, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy Pzp, je¿eli w wyniku rozstrzygniêcia odwo³ania jego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego.
13. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ dokumentów lub o¶wiadczeñ, potwierdzaj±cych okoliczno¶ci o których mowa w art. 25 ust. 1, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pe³nomocnictw, lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej.
14. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
a) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie,
b) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy.
15. Zasady wnoszenia wadium okre¶lone powy¿ej dotycz± równie¿ przed³u¿ania wa¿no¶ci wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach okre¶lonych w ustawie. 16. Zamawiaj±cy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp odrzuci ofertê Wykonawcy, który nie wniesie wadium w okre¶lonym terminie lub wniesie je w sposób nieprawid³owy w tym równie¿ na przed³u¿ony okres zwi±zania ofert± lub w sytuacji, o której mowa w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Pomoc Techniczna | 20,00 |
Okres gwarancji | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ dokonania zmian zawartej mowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy zgodnie z przes³ankami okre¶lonymi w art. 144 Ustawy Pzp. 2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian tak¿e w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach: 1) zmiany technologii wykonania danego zakresu Przedmiotu Umowy lub zmiany materia³ów w niezbêdnym zakresie, przy czym zmiana musi byæ spowodowana okoliczno¶ciami zaistnia³ymi w trakcie realizacji Przedmiotu Umowy, powoduj±cymi konieczno¶æ zmiany Dokumentacji Projektowej lub zaistnieniem warunków faktycznych na Terenie Budowy wp³ywaj±cych na zakres lub sposób oraz technologiê wykonania danego zakresu Przedmiotu Umowy. Zmiany nie mog± wp³yn±æ na obni¿enie jako¶ci wykonania w stosunku do wymagañ okre¶lonych w Dokumentacji Zamawiaj±cego oraz niniejszej Umowie. 2) W przypadku zmian technologicznych w odniesieniu do za³o¿eñ okre¶lonych w Dokumentacji Zamawiaj±cego spowodowanych przez: a) pojawienie siê na rynku materia³ów, sprzêtu lub urz±dzeñ nowszej generacji pozwalaj±cych na zmniejszenie kosztów np. eksploatacji inwestycji, lub umo¿liwiaj±cych uzyskanie lepszej jako¶ci Robót, urz±dzeñ. b) pojawienie siê nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót, pozwalaj±cej na skrócenie czasu realizacji robót lub zmniejszenie kosztów eksploatacji Inwestycji. 3. Zmiany terminu wykonania Przedmiotu Umowy w przypadku: 1) wyst±pienia Si³y Wy¿szej o której mowa w § 20 Umowy, 2) wyst±pienia konieczno¶ci przeprowadzenia odpowiednich badañ archeologicznych b±d¼ innych czynno¶ci wynikaj±cych z przepisów dotycz±cych ochrony zabytków i opieki nad zabytkami, których Wykonawca nie móg³ przewidzieæ na podstawie Dokumentacji Zamawiaj±cego. 3) wyst±pienia niekorzystnych warunków pogodowych uniemo¿liwiaj±cych realizacjê Inwestycji, 4) wyst±pienia niezinwentaryzowanych elementów infrastruktury, 5) opó¼nienia kluczowych dostawców, 6) zmian przepisów i regulacji urzêdowych oraz okresu niezbêdnego na dostosowanie siê do nowych regulacji, 7) wyd³u¿enia terminów okre¶lonych w KPA przy wydawaniu decyzji lub zezwoleñ przez w³a¶ciwe organa administracji lub urzêdy; 8) udzielenia Wykonawcy zamówienia dodatkowego nieobjêtego zamówieniem podstawowym oraz gdy spe³nione zosta³y nastêpuj±ce warunki: a) zmiana wykonawcy nie mo¿e zostaæ dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególno¶ci dotycz±cych zamienno¶ci lub interoperacyjno¶ci sprzêtu, us³ug lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana wykonawcy spowodowa³aby istotn± niedogodno¶æ lub znaczne zwiêkszenie kosztów dla Zamawiaj±cego, c) warto¶æ ka¿dej kolejnej zmiany nie przekracza 50% warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w Umowie. 4. zmiany wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy: 1) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i us³ug (VAT), 2) w przypadku zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê ( t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 847) i zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, 3) w przypadkach o których mowa w ust. 1 pkt 1 i 2), stosownie do wymienionych okoliczno¶ci poprzez podwy¿szenie lub zmniejszenie wynagrodzenia, 4) w przypadku udzielenia zamówienia dodatkowego nieobjêtego zamówieniem podstawowym, 5) w przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy wraz z ograniczeniem nale¿nego Wykonawcy wynagrodzenia. 5. Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmiany na etapie realizacji Umowy podmiotów trzecich, o których mowa w art. 22a ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, za pomoc± których Wykonawca wykaza³ spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. W takim przypadku zaproponowany nowy Podwykonawca, zobowi±zany jest wykazaæ spe³nianie warunków w zakresie nie mniejszym ni¿ wskazany na etapie postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego dotychczasowy Podwykonawca. Zmiana taka nie wymaga zawarcia aneksu do umowy. 6. Powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia zgody.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-05-16, godzina: 11:50,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Pañstwowej Szko³y Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpiñskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych na potrzeby sto³ówki Szko³y Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i monta¿ rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Wrze¶nia 83 w Sieradzu
- Dostawa opa³u (koksu, wêgla i drewna opa³owego) do Miêdzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii S³uchu w £ebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowi±cych kluczow± infrastrukturê serwerow± IFPS, na której oparte s± m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprz±tanie terenu zewnêtrznego oraz sta³a pielêgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Wspó³czesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesiêcy.
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na now± siedzibê Pañstwowej Szko³y Muzycznej I i II stopnia w Zduñskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wyk³adowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposa¿enia
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Ko¶ciuszki 40
- Remont ³azienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
- "Budowa ujêcia wody wraz z budow± sieci wodoci±gowej w miejscowo¶ci Markocin, gmina Cedynia "
- "Odrestaurowanie piwnic budynku Szpitala Jerozolimskiego w Malborku"
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.