Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-17
Radom: Usługi parkowania/przechowywania pojazdów zabezpieczonych przez Policję i na jej koszt dla potrzeb
KWP zs. w Radomiu i jednostek jej podległych
Numer ogłoszenia: 55138 - 2014; data zamieszczenia: 17.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu , ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 3453103, faks 48 3452002.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi parkowania/przechowywania pojazdów zabezpieczonych przez Policję i na jej koszt dla potrzeb KWP zs. w Radomiu i jednostek jej podległych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie usługodawców świadczących usługi parkowania/przechowywania rowerów, motocykli, części samochodowych i motocyklowych, pojazdów trójkołowych lub czterokołowych, pojazdów samochodowych o masie nieprzekraczającej 550 kg oraz depozytów, pojazdów samochodowych o masie całkowitej nieprzekraczającej 3,5 tony, pojazdów samochodowych o masie całkowitej przekraczającej 3,5 tony, a nieprzekraczającej 16T, przyczep oraz naczep, pojazdów samochodowych o masie całkowitej przekraczającej 16T zabezpieczonych przez Policje i na jej koszt oraz innych pojazdów zleconych przez Policję. Miejscem wykonywania usługi jest teren podległy: KMP Płock okręg A Miasto Płock, Gmina Nowy Duninów, Brudzeń Duży, Gmina Stara Biała, Gmina Słupno na zachód od drogi relacji Liszyno-Słupno-Białkowo do granicy Gminy - od strony Miasta Płock, Gmina Radzanowo na zachód od drogi Białkowo-Rogozino-Dźwierzno-Goślice od strony Miasta Płock (Zadanie nr 1),KMP Płock okręg B Gmina Słubice, Gmina Gąbin, Gmina Łąck ( zadanie nr 2), KMP Płock okręg C Gmina Drobin, Gmina Staroźreby, Gmina Bielsk oraz Gmina Radzanowo na wschód od drogi Białkowo-Rogozino-Dźwierzno-Goślice (zadanie nr 3), KMP Siedlce (zadanie nr 4), KMP Ostrołęka (zadanie nr 5), KPP Ciechanów (zadanie nr 6), KPP Lipsko (zadanie nr 7), KPP Maków Maz. (zadanie nr 8), KPP Przasnysz (zadanie nr 9), KPP Szydłowiec (zadanie nr 10), KPP Wyszków (zadanie nr 11), KPP Zwoleń (zadanie nr 12), KPP Żuromin (zadanie nr 13), KPP Gostynin (zadanie nr 14), KPP Ostrów Maz. (zadanie nr 15), KPP Sokołów Podlaski (zadanie nr 16). W zakres usług wchodzi: umożliwienie pracownikom Policji dokonywanie bezpłatnych oględzin na terenie parkingu zabezpieczonego pojazdu. Parkowanie/przechowywanie pojazdu, części, rzeczy, wyposażenia pojazdu lub elementów zabezpieczonego pojazdu, w miejscu do przechowywania pojazdów, zwane parkingiem. wydanie (przekazanie) pojazdu. Wykonawca usługi powinien spełniać następujące wymogi parkingowe: Dysponuje parkingiem do parkowania/przechowywania pojazdów znajdującym się w granicach administracyjnych gminy właściwej siedzibie KMP/KPP zgodnie ze złożoną ofertą z wyjątkiem zadań nr 1,2,3 gdzie parking powinien znajdować się w: Zadanie nr 1 - Płock, Zadanie nr 2 - Gąbin, Zadanie nr 3 - Bielsk; Teren ogrodzony, oświetlony, strzeżony całodobowo, uniemożliwiający dostęp do zabezpieczonych pojazdów przez osoby trzecie, Posiada utwardzone podłoże (asfaltowe, kostka brukowa itp.), Posiada pomieszczenia garażowe lub zamykaną wiatę umożliwiającą garażowanie pojazdów z wyłączeniem osób trzecich, Na spełnienie powyższych wymagań Wykonawca powinien złożyć oświadczenie którego wzór określa Załącznik nr 21 do niniejszej specyfikacji Usługi świadczone będą całodobowo we wszystkie dni robocze, świąteczne oraz dni wolne od pracy. Wykonawca przed podpisaniem umowy musi złożyć polisę ubezpieczeniową potwierdzającą posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą w zakresie przedmiotu zamówienia, mającego być przedmiotem świadczenia przez Wykonawcę. Powyższa polisa musi być aktualna przez cały okres realizacji zamówienia. W przypadku, gdy posiadana już przez Wykonawcę polisa traci swą ważność w trakcie realizacji umowy, będzie on zobowiązany złożyć (najpóźniej w dniu utraty ważności przez polisę) nową polisę obejmującą pozostały okres realizacji zamówienia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1. Z treści załączonego do oferty oświadczenia musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunek Wykonawca spełnił.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1. Z treści załączonego do oferty oświadczenia musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunek Wykonawca spełnił.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1. Z treści załączonego do oferty oświadczenia musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunek Wykonawca spełnił.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1. Z treści załączonego do oferty oświadczenia musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunek Wykonawca spełnił.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1. Z treści załączonego do oferty oświadczenia musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunek Wykonawca spełnił.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
oświadczenia potwierdzającego , że parking którym dysponuje wykonawca odpowiada wymaganiom zawartym w Załączniku nr 21 do siwz.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) w przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić zmawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dysponowania niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2) W przypadku udzielenia pełnomocnictwa - oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza.3) formularz ofertowy Wykonawcy (wzór stanowi Załącznik nr 19).4) wypełniony we wszystkich pozycjach wykaz usług - cennik w zależności od zadania, na które Wykonawca składa ofertę ) - zgodny ze składaną ofertą częściową, stanowiący integralną część formularza ofertowego (Załącznik od 1 do 16)5) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. III 4.3.1. zastępuje się je zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem przy zachowaniu terminu wystawienia wymaganego dla tego rodzaju dokumentu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru WYKONAWCY w następujących przypadkach i na określonych poniżej warunkach: 1. Dopuszczalne jest obniżenie wynagrodzenia WYKONAWCY przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego; 2. Dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych WYKONAWCY bez zmian samego WYKONAWCY (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy); 3. Dopuszczalne jest wydłużenie czasu trwania umowy w sytuacji niewykorzystania przez ZAMAWIAJĄCEGO kwoty przeznaczonej na jej realizację; 4. Zmiana umowy na wniosek WYKONAWCY wymaga wykazania przez Wykonawcę okoliczności uprawniających do dokonania tej zmiany. 5. Zmiany o których mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu obowiązywać będą od dnia podpisania przez Strony aneksu w tym zakresie. 6. Wszelkie zmiany w umowie muszą być dokonane w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http//bip.mazowiecka.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji zs w Radomiu ul. 11 Listopada 37/59 26-600 Radom Sekcja Zamówień Publicznych pokój 817.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2014 godzina 09:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji zs w Radomiu ul. 11 Listopada 37/59 26-600 Radom Sekcja Zamówień Publicznych pokój 801.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - KMP Płock okręg A.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - KMP Płock okręg A.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - KMP Płock okręg B.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - KMP Płock okręg B.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - KMP Płock okręg C.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 - KMP Płock okręg C.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - KMP Siedlce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 - KMP Siedlce.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - KMP Ostrołęka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5 - KMP Ostrołęka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - KPP Ciechanów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6 - KPP Ciechanów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - KPP Lipsko.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 7 - KPP Lipsko.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 - KPP Maków Maz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 8 - KPP Maków Maz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9 - KPP Przasnysz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 9 - KPP Przasnysz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10 - KPP Szydłowiec.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 10 - KPP Szydłowiec.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11 - KPP Wyszków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 11 - KPP Wyszków.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie nr 12 - KPP Zwoleń.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 12 - KPP Zwoleń.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie nr 13 - KPP Żuromin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 13 - KPP Żuromin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie nr 14 - KPP Gostynin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 14 - KPP Gostynin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadanie nr 15 - KPP Ostrów Maz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 15 - KPP Ostrów Maz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zadanie nr 16 - KPP Sokołów Podlaski.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 16 - KPP Sokołów Podlaski.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych i środków czystościowych wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w I półroczu 2025 roku.
- Sukcesywna dostawa pielucho-majtek oraz wkładów anatomicznych w celu realizacji zleceń dla mieszkańców domów pomocy społecznej w Radomiu wraz z transportem w I półroczu 2025 roku.
- Utworzenie Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Radomiu
- Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem linii technologicznej do przygotowania proszków metalicznych do drukarki 3D wraz z osprzętem
- Świadczenie usług administracji i utrzymania infrastruktury teletechnicznej, energetycznej i łączności Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Radomiu
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do obiektów KM PSP w Radomiu
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie kompleksowych usług transportowych ( w tym załadunek, rozładunek i holowanie sprzętu) na rzecz 17 WOG w Koszalinie.
- HOLOWANIE I PARKOWANIE POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZABEZPIECZONYCH W CELACH PROCESOWYCH NA ZLECENIE KPP STAROGARD GDAŃSKI ORAZ JEDNOSTEK POLICJI
- HOLOWANIE I PARKOWANIE POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZABEZPIECZONYCH W CELACH PROCESOWYCH Z WYŁĄCZENIEM PRZYPADKÓW OKREŚLONYCH W ART.50A I ART.130A USTAWY Z DNIA 20.06.1997 NA ZLECENIE KPP TCZEW
- "Usługa polegająca na usuwaniu z dróg wewnętrznych oraz publicznych położonych na terenie miasta Szczecina pojazdów (tj. rower, motorower, motocykl, pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t...
- Całodobowe parkowanie, przechowywanie, przewóz i holowanie środków transportu, ich elementów, podzespołów i części zatrzymanych w toku postępowań do dyspozycji prokuratur okręgu słupskiego
- ŚWIADCZENIE USŁUG USUWANIA POJAZDÓW Z DRÓG W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH POWIATU PIOTRKOWSKIEGO
więcej: Usługi holownicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.