eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ProstkiKompleksowy nadzór nad robotami prowadzonymi przy realizacji inwestycji- Połączenia ciągów ulicznych - ul.Rzemieślnicza, ul.Krótk i ul.1 Maja w Prostkach.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-03-26

Prostki: Kompleksowy nadzór nad robotami prowadzonymi przy realizacji inwestycji: - Połączenia ciągów ulicznych - ul.Rzemieślnicza, ul.Krótk i ul.1 Maja w Prostkach.
Numer ogłoszenia: 55155 - 2009; data zamieszczenia: 26.03.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 34195 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Prostkach, ul. 1 Maja 44B, Prostki, woj. warmińsko-mazurskie, tel. ()87) 611 20 12, faks (087) 611 20 79.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowy nadzór nad robotami prowadzonymi przy realizacji inwestycji: - Połączenia ciągów ulicznych - ul.Rzemieślnicza, ul.Krótk i ul.1 Maja w Prostkach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie nadzoru budowlanego - kod CPV: 71.52.00.00-9 polegające na pełnieniu Kompleksowego nadzoru nad robotami prowadzonymi przy realizacji inwestycji: - Połączenia ciągów ulicznych - ul.Rzemieślnicza, ul.Krótka i ul.1 Maja w Prostkach. 2) Przedmiotem nadzoru będzie przebudowa ulic Rzemieślnicza i Krótka polegająca na wykonaniu robót rozbiórkowych, ziemnych, w zakresie odwodnienia korpusu drogowego (kanalizacja deszczowa fi 600 z przykanalikami i studniami ściekowymi), wykonaniu podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie, nawierzchni z betonu asfaltowego , chodników i wjazdów z kostki brukowej betonowej, trawników, regulacji urządzeń podziemnych. Przebudowa ww. ulic składa się z prac podzielonych na cztery odcinki zgodnie z dokumentacją techniczną: - ul. Rzemieślnicza odc. I - jezdnia dł. 540 mb szer. 7 mb - ul. Rzemieślnicza odc. II - jezdnia dł. 80 mb szer. 5 mb - ul. Krótka odc. II - jezdnia dł. 108 mb szer. 6 mb - ul. Krótka odc. III - jezdnia dł. 235 mb szer. 7÷5,5 mb 3) Zakres nadzoru inwestorskiego obejmować będzie: - reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawdzenia zgodności realizowanej inwestycji budowlanej z umową, dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę, zasadami wiedzy technicznej oraz przepisami techniczno-budowlanymi i obowiązującymi Normami Technicznymi - przeciwdziałanie nieprawidłowościom na placu budowy w związku z realizacją inwestycji oraz podejmowanie niezbędnych w tym zakresie czynności - sprawdzenie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów i materiałów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie - sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowego obiektu i przekazanie go do użytkowania - potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy poprzez potwierdzenie wykonanego przez Wykonawcę robót budowlanych zakresu rzeczowego i finansowego zadania, w szczególności w zakresie zgodności przyjętych założeń w harmonogramie rzeczowo-finansowym, w protokołach odbioru robót, stanowiących podstawę do wystawienia faktur przez Wykonawcę - sprawdzenie harmonogramu rzeczowo-finansowego dostarczonego przez Wykonawcę robót w zakresie zgodności przyjętych założeń z dokumentacją projektową i kosztorysem inwestorskim, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dostarczenia przez Zamawiającego. 4) Ponadto inspektor nadzoru inwestorskiego przyjmuje do wykonania następujące czynności: - uczestniczenie w pracach związanych z przygotowaniem inwestycji do realizacji w tym przygotowaniem danych technicznych do wdrożenia procedur przetargowych, sprawdzenie czy w materiałach przetargowych zostaną ujęte wszystkie elementy robót. - weryfikację kosztorysów inwestorskich, ofertowych, na roboty dodatkowe i zamienne pod względem kompletności zawartości. - udział w naradach roboczych na etapie realizacji inwestycji mających na celu m.in. rozstrzyganie technicznych spraw budowy, omawianie przebiegu realizacji budowy, uzyskanie na rzecz Zamawiającego decyzji o dopuszczeniu zrealizowanego obiektu do użytkowania - udział w pracach komisji powołanych do przeglądów gwarancyjnych dla zrealizowanej inwestycji objętej pełnionym nadzorem inwestorskim i o ile zajdzie taka potrzeba w pracach komisji powołanych do ustalenia przyczyn stwierdzonych wad i usterek w zrealizowanym i przekazanym do użytkowania obiekcie oraz kontrolowania ich usunięcia w okresie trwania gwarancji. 5) Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia podany jest w załączonych przedmiarach robót na ulice Rzemieślnicza i Krótka. W oparciu o załączone dokumenty należy wypełnić załączony do SIWZ formularz ofertowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 14754.10 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Inwestycja -Połączenia ciągów ulicznych - ul.Rzemieślnicza, ul.Krótka i ul.1 Maja w Prostkach będzie dofinansowana z budżetu państwa w ramach Programu Wieloletniego pod nazwą Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011 (Nr wniosku - NPPDL 65/08)..

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe OMEGA Wioletta Kacprzak, Os.Południe 17/37, 19-203 Grajewo, kraj/woj. podlaskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 14754.10
  • Oferta z najniższą ceną: 14754.10 oferta z najwyższą ceną: 14754.10
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.