eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławPoprawa nawierzchni ulic w zakresieCzęść I - Poprawa nawierzchni w ul. Kochanowskiego - pas ruchu w stronę miasta na odcinków od Mostów Jagiellońskich do ul. Wojciecha z Brudzewa (zadanie 3640) Część II - Poprawa nawierzchni ul. Pilczyckiej - wybrane odcinki (zadanie 3650)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-23

Wrocław: Poprawa nawierzchni ulic w zakresie: Część I - Poprawa nawierzchni w ul. Kochanowskiego - pas ruchu w stronę miasta na odcinków od Mostów Jagiellońskich do ul. Wojciecha z Brudzewa (zadanie 3640) Część II - Poprawa nawierzchni ul. Pilczyckiej - wybrane odcinki (zadanie 3650)
Numer ogłoszenia: 55188 - 2012; data zamieszczenia: 23.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławskie Inwestycje sp. z o.o. , ul. Ofiar Oświęcimskich 36, 50-059 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 77 10 905, faks 71 77 10 904.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa nawierzchni ulic w zakresie: Część I - Poprawa nawierzchni w ul. Kochanowskiego - pas ruchu w stronę miasta na odcinków od Mostów Jagiellońskich do ul. Wojciecha z Brudzewa (zadanie 3640) Część II - Poprawa nawierzchni ul. Pilczyckiej - wybrane odcinki (zadanie 3650).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych dla dwóch wyodrębnionych zadań częściowych: Część I Poprawa nawierzchni w ul. Kochanowskiego - pas ruchu w stronę miasta na odcinków od Mostów Jagiellońskich do ul. Wojciecha z Brudzewa (zadanie 3640) Część II - Poprawa nawierzchni ul. Pilczyckiej - wybrane odcinki (zadanie 3650) Część I: Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych polegających na poprawie nawierzchni w ul. Kochanowskiego - pas ruchu w stronę miasta na odcinku od Mostów Jagiellońskich do ul. Wojciecha z Brudzewa. 1. Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje: 1.1 opracowanie dokumentacji projektowej: a) projektu branży drogowej wraz z technologią wzmocnienia konstrukcji oraz odwodnieniem drogi, b) projektu zabezpieczenia i odtworzenia osnowy geodezyjnej c) projektu zabezpieczenia i odtworzenia zieleni d) projektu organizacji ruchu zastępczego e) projektu organizacji ruchu docelowego f) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych 1.2 wykonanie robót budowlanych: a) wprowadzenie, utrzymanie i likwidacja organizacji ruchu zastępczego zabezpieczającego ciągłość ruchu samochodowego i pieszego oraz dostęp do nieruchomości, b) prace przygotowawcze i rozbiórkowe, c) czyszczenie przykanalików odprowadzających wody opadowe, d) regulacja istniejących lub budowa nowych krawężników i ścieków, e) regulacja istniejących studni, wpustów, armatury, f) ułożenie na całej szerokości jezdni warstwy ścieralnej na siatce i wiążącej z betonu asfaltowego z wcześniejszym wzmocnieniem istniejącej konstrukcji, g) wbudowanie na przejściach dla pieszych płytek STOP, h) wprowadzenie stałej organizacji ruchu (oznakowanie poziome i pionowe), i) roboty wykończeniowe i porządkowe, j) wszelkie inne prace wynikające z przyjętych rozwiązań projektowych opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej, k) pełnienie nadzoru autorskiego, l) sporządzenie operatu kolaudacyjnego 2. Część II: Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych polegających na poprawie nawierzchni w ul. Pilczyckiej - wybrane odcinki (Kozanowska - Kozanowska; Gwarecka - Dworska) 2.1 Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje: : 2.1.1 opracowanie dokumentacji technicznej, a) projektu branży drogowej, b) projektu elementów branży wodno-kanalizacyjnej, c) projektu zabezpieczenia i odtworzenia osnowy geodezyjnej, d) projektu zabezpieczenia zieleni, e) projektu organizacji ruchu zastępczego wraz z komunikacja zbiorową i obsługą placu budowy, f) projektu organizacji ruchu docelowego, g) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, 2.1.2. wykonanie robót budowlanych: a) wprowadzenie, utrzymanie i likwidacja organizacji ruchu zastępczego zabezpieczającego ciągłość ruchu samochodowego i pieszego oraz dostęp do nieruchomości, b) prace przygotowawcze i rozbiórkowe w tym frezowanie nawierzchni, c) czyszczenie przykanalików odprowadzających wody opadowe, d) regulacja istniejących lub budowa nowych krawężników, e) regulacja wysokościowa istniejących studni, wpustów, armatury, f) wymiana zwieńczeń wpustów deszczowych i studni kanalizacyjnych, g) wymiana górnej części odpowietrzników kolektora ODRA, h) ułożenie na całej szerokości jezdni (+ dodatkowe pasy + wloty) warstwy wiążącej AC, i) ułożenie na całej szerokości jezdni (+ dodatkowe pasy + wloty) warstwy ścieralnej SMA, j) wymiana konstrukcji zatoki autobusowej, k) wymiana uszkodzonych fragmentów kanalizacji deszczowej, l) wbudowanie na przejściach dla pieszych płytek STOP wraz z obniżeniem krawężników, m) wykonanie i wprowadzenie stałej organizacji ruchu (oznakowanie poziome i pionowe), n) roboty wykończeniowe i porządkowe, o) wszelkie inne prace wynikające z przyjętych rozwiązań projektowych opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej, p) pełnienie nadzoru autorskiego w zakresie opracowanej dokumentacji projektowej na czas budowy q) sporządzenie operatu kolaudacyjnego,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 50 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.32.23-8, 45.23.32.52-0, 45.23.31.40-2, 71.32.20.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: W zakresie: Części I - Poprawa nawierzchni w ul. Kochanowskiego - pas ruchu w stronę miasta na odcinku od Mostów Jagiellońskich do ul. Wojciecha z Brudzewa (zadanie 3640) 40 000,00 PLN (słownie: czterdzieści tysięcy PLN). Części II- Poprawa nawierzchni ul. Pilczyckiej - wybrane odcinki (zadanie 3650) 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy PLN). Forma wadium: wadium może być wniesione w następujących formach: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275 ze zm.) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: -nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z gwarancji powinno wynikać, że dotyczy ona wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, -określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją -kwotę gwarancji, -termin ważności gwarancji, -zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: a)odmówił podpisania umowy na warunkach określonych we ofercie, lub b)nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub c)zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, -zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub pełnomocnictw, -postanowienia pkt 11.2.2.IDW stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej w pkt 11.2.1.2. IDW i 11.2.1.5 IDW.; Miejsce i sposób wniesienia wadium; wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Gminy Wrocław: Bank Zachodni WBK SA 1 Oddział we Wrocławiu 73 1090 2398 0000 0006 0800 3289; -do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; -wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć nie później, niż przed upływem terminu składania ofert w oryginale w: Wydziale Księgowości Gminy Wrocław Dział Likwidatury, Sukiennice 10, pok. 108, Wrocław 50-107 Osoba upoważniona do kontaktu: Kierownik Likwidatury Pani Teresa Dudek telefon 0 71 777 81 77; -do oferty należy dołączyć kopię gwarancji lub poręczenia poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą winien kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w oznaczonej kopercie oryginał dowodu wniesienia wadium. Termin wniesienia wadium; Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. Zwrot wadium; Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy PZP. Utrata wadium; Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w sytuacji jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, także w sytuacji jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu tj posiadać wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawca musi spełniać następujące warunki dotyczące powyższych okoliczności (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): wykonać w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną, której przedmiotem była budowa, przebudowa lub remont ulicy klasy co najmniej Z w terenie zabudowanym miejskim o nawierzchni z betonów asfaltowych, o łącznej powierzchni co najmniej 8 tys. m2, wraz z organizacją ruchu zastępczego i docelowego wraz z budową przebudową lub remontem zatoki autobusowej o nawierzchni z kostki kamiennej lub betonowej. wykonać w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie -co najmniej jedną usługę polegającą na: wykonaniu projektu wykonawczego budowy, przebudowy lub remontu ulicy co najmniej jednojezdniowej klasy co najmniej Z.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu tj posiadać wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawca musi spełniać następujące warunki dotyczące powyższych okoliczności (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie), dysponować następującymi narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami (niezależnie od ilość części, na które składają ofertę) tj.: rozkładarka mieszanek asfaltowych - min 2 szt. frezarka do nawierzchni asfaltowych- min 2 szt.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu tj posiadać wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawca musi wskazać do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności oraz poda informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami; Kierownik budowy: (1 osoba) posiadający min. 5 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy przy budowie, przebudowie lub remoncie ulic/ulicy klasy co najmniej Z w terenie zabudowanym miejskim o nawierzchni z betonów asfaltowych o łącznej powierzchni co najmniej 8 tys. m2, wraz z organizacją ruchu zastępczego i docelowego wraz z budową przebudową lub remontem zatoki autobusowej o nawierzchni z kostki kamiennej lub betonowej oraz posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623) oraz w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83, poz.578 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz.394) lub zgodnie z wcześniej obowiązującymi przepisami dotyczące uznawania kwalifikacji, Kierownik robót drogowych - (1 osoba) posiadający min. 5 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót drogowych przy budowie przebudowie lub remoncie ulic/ulicy klasy co najmniej Z oraz posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623) oraz w Rozporządzeniu Ministra Transportu Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83, poz.578 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz.394) lub zgodnie z wcześniej obowiązującymi przepisami dotyczące uznawania kwalifikacji, W przypadku złożenia oferty na obie części niniejszego zamówienia Wykonawca powinien wskazać do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia 2 osoby do pełnienia funkcji kierownika robót drogowych, pod rygorem wykluczenia z udziału w postępowaniu wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności oraz podania informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami, Kierownik robót instalacyjnych: (1 osoba) - posiadający min. 2 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót instalacyjnych przy budowie, przebudowie lub remoncie sieci wodno - kanalizacyjnej, przebiegającej w granicach administracyjnych miasta oraz posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83, poz.578 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz.394 lub zgodnie z wcześniej obowiązującymi przepisami dotyczące uznawania kwalifikacji Projektant w specjalności drogowej - (1 osoba) posiadający uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, należeć do Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadać doświadczenie polegające na opracowaniu jako projektant co najmniej jednej dokumentacji projektowej (projekt wykonawczy) w zakresie budowy przebudowy lub remontu co najmniej ulicy jedno-jezdniowej co najmniej klasy Z Projektant organizacji ruchu -(1 osoba) wskazana osoba ma posiadać doświadczenie polegające na opracowaniu co najmniej jednej dokumentacji projektowej dla organizacji ruchu zastępczego i docelowego dla ulicy klasy co najmniej Z uwzględniającą funkcjonowanie na tej ulicy komunikacji zbiorowej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej określone warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu składane dokumenty mają dotyczyć tego lub tych z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku) to jest: Wykonawca posiada środki finansowe w wysokości co najmniej 1 500 000,00 PLN lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 500 000,00 PLN, Wykonawca posiada opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 1 500 000,00 PLN.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających sie o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, nieżalenie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w przypadku zaistnienia następujących okoliczności, które nie mogły być przewidziane w czasie prowadzenia postępowania: 1 Zmian ogólnie obowiązujących przepisów, prawa miejscowego oraz wymogów dotyczących Zamawiającego; bezpośrednio odnoszących się do praw i obowiązków stron umowy. Zmiany umowy dokonane mogą być tylko w zakresie niezbędnym do dostosowania zapisów umowy do wprowadzonych przepisów. 2 Zmiany w zakresie terminów realizacji inwestycji, niezależnych od stron umowy, m.in.: 2.1. czas dokonania niezbędnych uzgodnień z instytucjami zewnętrznymi, wydania decyzji lub pozwoleń, ponad okresy wynikające z kodeksu postępowania administracyjnego, 2.2.konieczność dokonania zmian w przedmiocie umowy w przypadku braku zgody właścicieli na przeprowadzenie inwestycji, 2.3 konieczność wykonania prac dodatkowych, nieobjętych przedmiotem zamówienia ale niezbędnych do jego wykonania, o ile będą one miały wpływ na termin wykonywania przedmiotu zamówienia, 2.4 wystąpienie okoliczności uniemożliwiających wykonanie czynności określonych w umowie np. inwentaryzacji, pomiarów geodezyjnych, geologicznych, oględzin i innych czynności koniecznych do wykonania umowy spowodowane przez m.in.: 2.4.1. powódź, warunki atmosferyczne, kataklizmy lub inne niesprzyjające warunki fizyczne, 2.4.2 brak zgody właścicieli lub zarządców terenu lub inne uniemożliwiające przeprowadzenie prac istniejącą infrastrukturę lub jej stan konieczność skoordynowania zamówienia z innymi zadaniami, o ile zadania te mają wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia. 3Zmiana terminu określonego w umowie, jest możliwa tylko w zakresie niezbędnym, aby wykonawca po ustaniu przeszkód mógł wykonać przedmiot zamówienia w sposób zgodny z SIWZ. 4 Zmiany w zakresie realizacji inwestycji z przyczyn technicznych, które nie mogły być przewidziane w czasie prowadzenia postępowania, w tym przede wszystkim w zakresie nie zinwentaryzowanego mienia, odkryć archeologicznych, opóźnień wynikających z trudności w uzgodnieniu przebiegu inwestycji z posiadaczami działek, przez które przebiegać będzie inwestycja lub na których konieczne będzie dokonanie zajęcia czasowego i podobnych przeszkód, które zostały ujawnione podczas wykonywania prac. Zmiana zakresu zamówienia określonego w SIWZ, jest możliwa tylko w zakresie niezbędnym, aby wykonawca po ustaniu lub usunięciu przeszkód mógł wykonać przedmiot umowy w sposób zgodny z SIWZ. 5 zmiany w zakresie realizacji inwestycji, które nie mogły być przewidziane w czasie prowadzenia postępowania,, a polegających na obiektywnej konieczności zmiany technologii wykonania przedmiotu zamówienia, zastosowania rozwiązań zastępczych lub równoważnych, wykonania dodatkowych prac projektowych lub też w sytuacji kiedy ww. rozwiązania okażą się bardziej korzystne dla interesu publicznego. Zmiana zakresu prac określonego w SIWZ, jest możliwa tylko w zakresie niezbędnym, do zgodnego z obowiązującymi standardami, wymaganiami technicznymi oraz normami; prawidłowego wykonania przedmiot umowy w sposób zgodny z SIWZ. 6 zmiana może nastąpić również wtedy, gdy Zamawiający z przyczyn ekonomicznych, technicznych lub prawnych zmieni sposób wykonania przedmiotu zamówienia wprowadzając inne rozwiązania techniczne lub projektowe z korzyścią dla interesu publicznego. 7 Jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby Wykonawcy rażącą stratą, czego strony nie przewidywały przy zawarciu umowy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, poprzez zmianę sposobu jej wykonania lub zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy, opierając się na zasadach współżycia społecznego interesów Zamawiającego i Wykonawcy. Przy czym zmiana umowy dopuszczalna jest tylko w zakresie usunięcia rażącej straty jaką poniósłby Wykonawca w związku z wykonaniem zamówienia. 8Strony dopuszczają zmianę sposobu wykonania umowy ze względu na zaistnienie siły wyższej. Zmiana umowy dopuszczalna jest tylko w takim zakresie, aby po ustaniu działania siły wyższej, wykonawca mógł wykonać przedmiot zamówienia w sposób zgodny z SIWZ. Pod pojęciem siły wyższej rozumie się wszystkie zdarzenia zewnętrzne niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe do zapobieżenia przez strony(ę) umowy, a zaistniałe po podpisaniu umowy, w szczególności takie jak: 8.1 wojny, działania wojenne, inwazje, działania wrogów zagranicznych, 8.2 terroryzm, rewolucje, powstania, wojny domowe, 8.3 rozruchy z wyjątkiem tych, które są ograniczone wyłącznie do pracowników Wykonawcy lub jego podwykonawców lub Zamawiającego, 8.4 zanieczyszczenie i inne podobnie niebezpieczne skutki spowodowane przez substancje toksyczne, z wyjątkiem tych, które mogą być przypisane użyciu przez Wykonawcę takich substancji, 8.5 działania sił przyrody, huragany, powodzie, 8.6 ogólnokrajowe bądź regionalne spory w przemyśle lub też spory, które są częścią ogólnonarodowej lub regionalnej kampanii, a którym Strona nie mogła zapobiec. 9 W przypadku zmniejszenia zakresu robót wynagrodzenie Wykonawcy zostanie stosownie obniżone. 10 Strony dopuszczają zmianę sposobu zapłaty w przypadku, gdy nastąpi zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy lub zmiana sposobu wykonania przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wi.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wrocławskie Inwestycje Sp. z o.o., ul. Ofiar Oswiecimskich 36 we Wrocławiu 50-059.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2012 godzina 11:30, miejsce: Oferte należ złożyc w siedzibie Wrocławskich Inwestycji Sp. z o.o. (5 pietro, pokój nr 3 - sekretariat), Wrocław 50-059, ul. Ofiar Oswiecimskich 36..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zakończenie robót budowlanych i wprowadzenie docelowej organizacji ruch - 30 maja 2012 roku..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - Poprawa nawierzchni w ul. Kochanowskiego - pas ruchu w stronę miasta na odcinków od Mostów Jagiellońskich do ul. Wojciecha z Brudzewa (zadanie 3640).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych polegających na poprawie nawierzchni w ul. Kochanowskiego - pas ruchu w stronę miasta na odcinku od Mostów Jagiellońskich do ul. Wojciecha z Brudzewa. 1.1 Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje: 1.1.1 opracowanie dokumentacji projektowej: a) projektu branży drogowej wraz z technologią wzmocnienia konstrukcji oraz odwodnieniem drogi, b) projektu zabezpieczenia i odtworzenia osnowy geodezyjnej c) projektu zabezpieczenia i odtworzenia zieleni d) projektu organizacji ruchu zastępczego e) projektu organizacji ruchu docelowego f) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych 1.1.2 wykonanie robót budowlanych: a) wprowadzenie, utrzymanie i likwidacja organizacji ruchu zastępczego zabezpieczającego ciągłość ruchu samochodowego i pieszego oraz dostęp do nieruchomości, b) prace przygotowawcze i rozbiórkowe, c) czyszczenie przykanalików odprowadzających wody opadowe, d) regulacja istniejących lub budowa nowych krawężników i ścieków, e) regulacja istniejących studni, wpustów, armatury, f) ułożenie na całej szerokości jezdni warstwy ścieralnej na siatce i wiążącej z betonu asfaltowego z wcześniejszym wzmocnieniem istniejącej konstrukcji, g) wbudowanie na przejściach dla pieszych płytek STOP, h) wprowadzenie stałej organizacji ruchu (oznakowanie poziome i pionowe), i) roboty wykończeniowe i porządkowe, j) wszelkie inne prace wynikające z przyjętych rozwiązań projektowych opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej, k) pełnienie nadzoru autorskiego, l) sporządzenie operatu kolaudacyjnego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.32.23-8, 45.23.32.52-0, 45.23.31.40-2, 71.32.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II - Poprawa nawierzchni ul. Pilczyckiej - wybrane odcinki (zadanie 3650).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Część II: Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych polegających na poprawie nawierzchni w ul. Pilczyckiej - wybrane odcinki (Kozanowska - Kozanowska; Gwarecka - Dworska) 2.1. Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje: : 2.1.1. opracowanie dokumentacji technicznej, a) projektu branży drogowej, b) projektu elementów branży wodno-kanalizacyjnej, c) projektu zabezpieczenia i odtworzenia osnowy geodezyjnej, d) projektu zabezpieczenia zieleni, e) projektu organizacji ruchu zastępczego wraz z komunikacja zbiorową i obsługą placu budowy, f) projektu organizacji ruchu docelowego, g) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, 2.1.2. wykonanie robót budowlanych: a) wprowadzenie, utrzymanie i likwidacja organizacji ruchu zastępczego zabezpieczającego ciągłość ruchu samochodowego i pieszego oraz dostęp do nieruchomości, b) prace przygotowawcze i rozbiórkowe w tym frezowanie nawierzchni, c) czyszczenie przykanalików odprowadzających wody opadowe, d) regulacja istniejących lub budowa nowych krawężników, e) regulacja wysokościowa istniejących studni, wpustów, armatury, f) wymiana zwieńczeń wpustów deszczowych i studni kanalizacyjnych, g) wymiana górnej części odpowietrzników kolektora ODRA, h) ułożenie na całej szerokości jezdni (+ dodatkowe pasy + wloty) warstwy wiążącej AC, i) ułożenie na całej szerokości jezdni (+ dodatkowe pasy + wloty) warstwy ścieralnej SMA, j) wymiana konstrukcji zatoki autobusowej, k) wymiana uszkodzonych fragmentów kanalizacji deszczowej, l) wbudowanie na przejściach dla pieszych płytek STOP wraz z obniżeniem krawężników, m) wykonanie i wprowadzenie stałej organizacji ruchu (oznakowanie poziome i pionowe), n) roboty wykończeniowe i porządkowe, o) wszelkie inne prace wynikające z przyjętych rozwiązań projektowych opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej, p) pełnienie nadzoru autorskiego w zakresie opracowanej dokumentacji projektowej na czas budowy q) sporządzenie operatu kolaudacyjnego,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.32.23-8, 45.23.32.52-0, 45.23.31.40-2, 71.32.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.