Ogłoszenie z dnia 2017-07-14
Ogłoszenie nr 551906-N-2017 z dnia 2017-07-14 r.
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 1: Dostawa wyposażenia w ramach projektów pn. "Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych w branży turystyczno-gastronomicznej w powiecie nowotarskim" oraz "Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce II".
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
"Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych w branży turystyczno-gastronomicznej w powiecie nowotarskim" oraz "Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce II" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaTak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 1 w Nowym Targu, ul. Jana Pawła II 85, 34-400 Nowy Targ, Dyrektor: Tadeusz Kalata w imieniu swoim, Zespołu Szkół Zawodowych i Placówek w Krościenku nad Dunajcem, ul. Jagiellońska 4, 34-450 Krościenko nad Dunajcem, Zespołu Szkół im. Bohaterów Westerplatte w Jabłonce, ul. Podhalańska 3, 34-480 Jabłonka oraz Zespołu Szkół Ekonomicznych w Nowym Targu, ul. Kowaniec 125, 34-400 Nowy Targ na podstawie udzielonych upoważnień.Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 1, krajowy numer identyfikacyjny
71516000000, ul.
Jana Pawła II
85
,
34-400
Nowy Targ, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
18 2662408, 2662409, , e-mail
przetarg@soswnr1.nowotarski.pl, , faks
182 662 408.
Adres strony internetowej (URL): http://ckz.nowotarski.pl/specjalny-osrodek-szkolno-wychowawczy-nr-1-w-nowym-targu/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://ckz.nowotarski.pl/specjalny-osrodek-szkolno-wychowawczy-nr-1-w-nowym-targu/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
W formie pisemnej
Adres:
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 1 w Nowym Targu ul. Jana Pawła II 85 34-400 Nowy Targ
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia w ramach projektów pn. "Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych w branży turystyczno-gastronomicznej w powiecie nowotarskim" oraz "Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce II".
Numer referencyjny:
SOSW1-ZP-CKZT-271-3/2017; SOSW1-ZP-MKZII-271-1/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
8
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia są dostawy - dostawa wyposażenia w ramach projektu nr RPMP.10.02.02-12-0262/16 pn.: "Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych w branży turystyczno-gastronomicznej w powiecie nowotarskim" współfinasowanego ze środków Unii Europejskiej: Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020 10 Oś Priorytetowa Wiedza i Kompetencje, Działanie 10.2 Rozwój kształcenia zawodowego, Poddziałanie 10.2.2 Kształcenie Zawodowe uczniów - SPR oraz projektu nr RPMP.10.02.03-12-0490/16 pn. "Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce II" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020 10 Oś Priorytetowa Wiedza i kompetencje, Działanie 10.2 Rozwój kształcenia zawodowego, Poddziałanie 10.2.3 Koordynacja kształcenia zawodowego uczniów. 2.Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 następujących części: Część nr 1 - Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do pracowni dla zawodu technik hotelarstwa i technik obsługi turystycznej znajdującej się w Zespole Szkół Zawodowych i Placówek w Krościenku nad Dunajcem w ramach projektu pn. " Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych w branży turystyczno-gastronomicznej w powiecie nowotarskim". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5A do siwz. Część nr 2 - Dostawa specjalistycznego sprzętu i wyposażenia do pracowni zawodów technik hotelarstwa i technik obsługi turystycznej znajdującej się w Zespole Szkół Zawodowych i Placówek w Krościenku nad Dunajcem w ramach projektu pn. "Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych w branży turystyczno-gastronomicznej w powiecie nowotarskim". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5B do siwz. Część nr 3 - Dostawa specjalistycznego sprzętu i wyposażenia do pracowni dla zawodu technik żywienia i usług gastronomicznych znajdującej się w Zespole Szkół im. Bohaterów Westerplatte w Jabłonce w ramach projektu pn. "Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych w branży turystyczno-gastronomicznej w powiecie nowotarskim". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5C do siwz. Część nr 4 - Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 1 w Nowym Targu w ramach projektu pn. "Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych w branży turystyczno-gastronomicznej w powiecie nowotarskim". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5D do siwz. Część nr 5 - Dostawa wyposażenia do pracowni hotelarskiej znajdującej się w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Nr 1 w Nowym Targu w ramach projektu pn. "Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych w branży turystyczno-gastronomicznej w powiecie nowotarskim". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5E do siwz. Część nr 6 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 1 w Nowym Targu w ramach projektu pn. "Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce II" - zadanie dotyczące utworzenia i funkcjonowania w gimnazjach Szkolnych Punktów Informacji i Kariery. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5F do siwz. Część nr 7 - Dostawa mebli dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 1 w Nowym Targu w ramach projektu pn. "Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce II" - zadanie dotyczące utworzenia i funkcjonowania w gimnazjach Szkolnych Punktów Informacji i Kariery. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5G do siwz. Część nr 8 - Dostawa tabletów dla Zespołu Szkół Ekonomicznych w Nowym Targu w ramach projektu pn. "Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce II" - zadanie związane z realizacją Małopolskiej Chmury Edukacyjnej w komponencie dotyczącym obszarów zawodowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5H do siwz.
II.5) Główny kod CPV: 30236000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
39000000-2 |
39711000-9 |
39313000-9 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach: 30
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia warunku.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy w Wykonawców składających ofertę wspólną;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Formularz oferty 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-07-24, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do pracowni dla zawodu technik hotelarstwa i technik obsługi turystycznej znajdującej się w Zespole Szkół Zawodowych i Placówek w Krościenku nad Dunajcem w ramach projektu pn. " Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych w branży turystyczno-gastronomicznej w powiecie nowotarskim". |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213300-8, 38652100-1, 32322000-6, 30121200-5, 38653400-1, 30195920-7, 30231300-0, 48620000-0, 48310000-4, 30213100-6, 48000000-8, 48490000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Wydłużenie okresu gwarancji na sprzęt komputerowy (z wyłączeniem oprogramowania) | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Dostawa specjalistycznego sprzętu i wyposażenia do pracowni zawodów technik hotelarstwa i technik obsługi turystycznej znajdującej się w Zespole Szkół Zawodowych i Placówek w Krościenku nad Dunajcem w ramach projektu pn. "Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych w branży turystyczno-gastronomicznej w powiecie nowotarskim". |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39000000-2, 30195400-6, 39162110-9, 30216200-8, 30000000-9, 44421300-0, 39711310-5, 30193500-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Wydłużenie okresu gwarancji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | Dostawa specjalistycznego sprzętu i wyposażenia do pracowni dla zawodu technik żywienia i usług gastronomicznych znajdującej się w Zespole Szkół im. Bohaterów Westerplatte w Jabłonce w ramach projektu pn. "Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych w branży turystyczno-gastronomicznej w powiecie nowotarskim". |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39711000-9, 39221000-7, 39711361-7, 39241120-0, 39713100-4, 42214100-0, 39711362-4, 39221100-8, 39711100-0, 39141000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Wydłużenie okresu gwarancji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 4 | Nazwa: | Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 1 w Nowym Targu w ramach projektu pn. "Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych w branży turystyczno-gastronomicznej w powiecie nowotarskim". |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213100-6, 38652100-1, 48000000-8, 48490000-9, 48310000-4, 48520000-9, 30121200-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Wydłużenie okresu gwarancji na sprzęt komputerowy (z wyłączeniem oprogramowania) | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 5 | Nazwa: | Dostawa wyposażenia do pracowni hotelarskiej znajdującej się w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Nr 1 w Nowym Targu w ramach projektu pn. "Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych w branży turystyczno-gastronomicznej w powiecie nowotarskim". |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39313000-9, 31524210-0, 39141300-5, 42716120-5, 32324600-6, 38622000-1, 39315000-3, 39515410-2, 39515000-5, 30195500-7, 39112000-0, 39112100-1, 42130000-9, 31000000-6, 31682200-2, 39712210-1, 39224310-4, 39831700-3, 39514100-9, 39299300-7, 39512000-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Wydłużenie okresu gwarancji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 6 | Nazwa: | Dostawa sprzętu komputerowego dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 1 w Nowym Targu w ramach projektu pn. "Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce II" - zadanie dotyczące utworzenia i funkcjonowania w gimnazjach Szkolnych Punktów Informacji i Kariery. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213100-6, 48310000-4, 30121200-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Wydłużenie okresu gwarancji na sprzęt komputerowy (z wyłączeniem oprogramowania) | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 7 | Nazwa: | Dostawa mebli dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 1 w Nowym Targu w ramach projektu pn. "Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce II" - zadanie dotyczące utworzenia i funkcjonowania w gimnazjach Szkolnych Punktów Informacji i Kariery. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39130000-2, 39111100-4, 39121100-7, 39132100-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Wydłużenie okresu gwarancji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 8 | Nazwa: | Dostawa tabletów dla Zespołu Szkół Ekonomicznych w Nowym Targu w ramach projektu pn. "Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce II" - zadanie związane z realizacją Małopolskiej Chmury Edukacyjnej w komponencie dotyczącym obszarów zawodowych. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213200-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Wydłużenie okresu gwarancji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) obejmująca sprzedaż i świadczenie usług dystrybucji na potrzeby Sądu Rejonowego w Nowym Targu
- Świadczenie usług opieki wytchnieniowej w formie pobytu całodobowego w ramach Programu "Opieka wytchnieniowa" dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2025
- Przebudowa istniejącej sieci wodociągowej oraz budowa odcinka sieci wodociągowej na ul. Długiej w Krempachach
- Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1674K Nowy Targ (Al. Tysiąclecia) - Harklowa
- Dostosowanie budynku ZSO Nr 1 w Nowym Targu do obowiązujących przepisów w zakresie bezpieczeństwa pożarowego, remont wybranych pomieszczeń oraz rozbiórka podziemnego składu opału.
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa drogi gminnej 362625K ul. Św. Doroty w km od 0+015,00 do km 0+ 247,70 w Nowym Targu", Gmina Miasto Nowy Targ.
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- "Zakup niezbędnego sprzętu teleinformatycznego, zabezpieczeń sieciowych, specjalistycznego sprzętu do digitalizacji muzealiów. W celu poprawy jakości infrastruktury Muzeum Okręgowego w Rzeszowie."
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni dydaktycznych szkół zawodowych powiatu biłgorajskiego
- Doposażenie pracowni przedmiotowych w sprzęt komputerowy i pomoce dydaktyczne w ramach projektu pn. "Projekty edukacyjne dla szkół podstawowych Gminy Osielsko".
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu TIK do CPKZ we Wrocławiu - w podziale na 6 zadań
- Dostawa mebli - foteli biurowych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola
więcej: Różny sprzęt komputerowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.