To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-01-02
Nowy Targ: Dostawa i montaż wyposażenia budynku krytej pływalni przy Pl. Evry w Nowym Targu w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Wyposażenie Krytej Pływalni przy Pl. Evry w Nowym Targu
Numer ogłoszenia: 551 - 2014; data zamieszczenia: 02.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 259993 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Nowy Targ, ul. Krzywa 1, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 018 2611244, faks 018 2662312.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia budynku krytej pływalni przy Pl. Evry w Nowym Targu w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Wyposażenie Krytej Pływalni przy Pl. Evry w Nowym Targu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa i montaż wyposażenia budynku krytej pływalni przy Pl. Evry w Nowym Targu w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Wyposażenie Krytej Pływalni przy Pl. Evry w Nowym Targu. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1/ część I zamówienia - dostawę narzędzi i elektronarzędzi oraz urządzeń pomiarowych, 2/ część II zamówienia - dostawę i montaż sprzętu sportowego, 3/ część III zamówienia - dostawę i montaż sprzętu nagłośnieniowego, 4/ część IV zamówienia - dostawę i montaż sprzętu biurowego i komputerowego z oprogramowaniem, 5/ część V zamówienia - dostawę i montaż sprzętu telekomunikacyjnego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią formularze wyceny stanowiące załączniki nr 6, 7, 8, 9 i 10 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1/ Użyte w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne materiałów, urządzeń, elementów wyposażenia, itp. określają parametry techniczne wymagane przez zamawiającego. Wykonawca, może zastosować rozwiązania równoważne do opisywanych przez zamawiającego w załączonych dokumentach, ale jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, elementy wyposażenia, itp. spełniają parametry techniczne wymagane przez zamawiającego - stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy. 2/ W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych zamawiający wymaga dostarczenia kart charakterystyki lub kart katalogowych produktów lub atesty, certyfikaty użyteczności publicznej. 4. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1/ dostawy należy realizować zgodnie z materiałów mających wymagane atesty i certyfikaty dopuszczenia do stosowania w obiektach użyteczności publicznej, 2/ wykonawca przyjmuje do wykonania pełny zakres dostaw przedstawionych w specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia, w tym wszelkie prace pomocnicze i montażowe wymagane do przekazania każdego elementu wyposażenia w stanie gotowym do użytkowania (podana cena ofertowa zawiera również wartość tych czynności), 3/ wykonawca zapewni bezpieczne warunki na placu budowy i w jego otoczeniu 4/ na dostarczone i zamontowane wyposażenie zamawiający wymaga udzielenia co najmniej gwarancji zgodnej z formularzami wyceny stanowiące załączniki nr 6, 7, 8, 9 i 10 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 5/ warunki montażu należy uzgodnić z generalnym wykonawcą inwestycji to jest z PHU Potoczak, 34-713 Skawa 625, 6/ czas reakcji na zgłoszenie usterki (przystąpienie do niezwłocznego usunięcia usterki poprzez stawiennictwo serwisanta lub telefoniczne czy e-mailowe rozwiązanie problemu) w terminie nie dłuższym niż 3 dni od zgłoszenia usterki (powiadomienia telefonicznego) z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, 7/ naprawa gwarancyjna będzie wykonana w terminie nie dłuższym niż 14 dni licząc od dnia przyjęcia zgłoszenia przez serwis (telefonicznie, faxem). W przypadku konieczności sprowadzenia specjalistycznych części zamiennych termin ten nie może by dłuższy niż 28 dni, chyba że strony w oparciu o stosowny protokół konieczności wzajemnie podpisany uzgodnią dłuższy czas naprawy. W przypadku gdy awarii ulega urządzenie zapewniające ciągłość pracy pływalni wymagane jest dostarczenie urządzenia zastępczego na czas naprawy, 8/ gwarancja ulega automatycznie przedłużeniu o okres naprawy, tj. czas liczony od zgłoszenia do usunięcia awarii czy usterki, 9/ w przypadku trzykrotnej awarii tego samego elementu wykonawca zobowiązany jest do wymiany wadliwego elementu lub urządzania na nowe wolne od wad, 10/ w okresie gwarancji wszelkie koszty związane z dojazdem do zamawiającego, czy też z przesłaniem sprzętu z urzędu do zamawiającego ponosi wykonawca, 11/ jeżeli z jakiegokolwiek powodu leżącego po stronie wykonawcy nie usunie on wady (usterki) w wyznaczonym terminie, zamawiający ma prawo zaangażować innego wykonawcę do usunięcia wad (usterek), a wykonawca zobowiązany jest pokryć związane z tym koszty w ciągu 14 dni od daty otrzymania dowodu zapłaty. 12/ przy odbiorze wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty gwarancyjne. 13/ zamawiający zobowiązuje się dotrzymywać podstawowych warunków eksploatacji określonych przez producenta w zapisach kart gwarancyjnych dostarczonych przez wykonawcę. 14/ od momentu przekazania prawa z tytułu gwarancji przechodzą na zamawiającego. 15/ Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do budynku krytej pływalni przy Pl. Evry w Nowym Targu oraz wniesie do magazyny lub innego miejsca wskazanego przez zamawiającego na własny koszt, 16/ wykonawca zobowiązany jest do oferty dołączyć karty charakterystyki lub karty katalogowe produktów lub atesty, certyfikaty, normy użyteczności publicznej z wyłączeniem poz. 15 i od 16 - do 50 w załączniku nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 17/ sprzęt komputerowy ma być dostarczony z zainstalowanym oprogramowaniem wraz z nośnikiem zewnętrznym oprogramowania, 18/ sprzęt nagłaśniający i telekomunikacyjny winny być zamontowane zgodnie z poleceniem zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.42.00.00 - Sprzęt gimnastyczny 37.44.10.00 - Sprzęt do ćwiczenia aerobiku 31.70.00.00 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne 32.34.24.00 - Sprzęt nagłaśniający 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 39.23.70.00 - Urządzenia do odśnieżania 39.71.34.30 - Odkurzacze 44.51.29.40 - Zestawy narzędziowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część I zamówienia - dostawa narzędzi i elektronarzędzi oraz urządzeń pomiarowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OBSŁUGA TECHNICZNA FIRM SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
OBSŁUGA TECHNICZNA FIRM SP. Z O.O.
- Obsługa Techniczna Firm Sp. z.o.o, ul. Szaflarska 146/18, 34-400 Nowy Targ, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31070,39 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 33995,00
Oferta z najniższą ceną: 33995,00 / Oferta z najwyższą ceną: 33995,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część II zamówienia - dostawa i montaż sprzętu sportowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Klubben Polska Sp. z o.o., Ciele, ul.Toruńska 12, 86-005 Białe Błota, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81802,94 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 96639,00
Oferta z najniższą ceną: 96639,00 / Oferta z najwyższą ceną: 96639,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Część III zamówienia - dostawa i montaż sprzętu nagłośnieniowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Marcin Słodyczka Future Tech, ul. Krzeptówki 7, 34-500 Zakopane, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49458,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 54995,76
Oferta z najniższą ceną: 54995,76 / Oferta z najwyższą ceną: 54995,76
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Część IV zamówienia - dostawa i montaż sprzętu biurowego i komputerowego z oprogramowaniem
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Marek Pierwoła CLI Systemy Komputerowe, ul. Sokoła 16, 34-400 Nowy Targ, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17156,16 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19917,39
Oferta z najniższą ceną: 19917,39 / Oferta z najwyższą ceną: 26881,65
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Dostawa fantomów
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Nr 4 w Nowym Targu na potrzeby stołówki od 01.01.2025r. do 31.12.2025r.
- Dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej, cukierniczej, wędliniarskiej oraz architektury krajobrazu Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nowym Targu
- Dostawa sprzętu specjalistycznego dla jednostki OSP Łopuszna i Krauszów - zapobieganie sutkom powodzi
- 12 miesięczna usługa dzierżawy 41 szt. urządzeń drukujących (fabrycznie nowe, używane, poleasingowe).
- Dostawa wyposażenia pracowni weterynaryjnej Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nowym Targu
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie pracowni CKZiU" w ramach projektu pn.: "Kształcimy wykwalifikowanych zawodowców" - II
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa sprzętów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Sieradzu
- DOSTAWA WYPOSAŻENIA ORAZ SPRZĘTU DLA OSP PAWŁOWICE W CELU PODNIESIENIA POZIOMU BEZPIECZEŃSTWA W POWIECIE PIŃCZOWSKIM
- Dostawa sprzętu komputerowego dla I Liceum Ogólnokształcącego im. Kazimierza Jagiellończyka w Sieradzu
- Dostawa sprzętu komputerowego sygnatura sprawy 2-W-D-11-2024
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.