Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-06-18
Ogłoszenie nr 552135-N-2020 z dnia 2020-06-18 r.
Agencja Rozwoju Regionalnego w Częstochowie SA: świadczenie usługi prowadzenia szkoleń/kursów zawodowych wraz z egzaminami certyfikowanymi oraz prowadzenia szkoleń/kursów podnoszących kwalifikacje i umiejętności zawodowe dla uczestników projektów "Nowa praca - lepsza przyszłość" oraz "Szansa na lepsze zatrudnienie"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
projekty: "Nowa praca - lepsza przyszłość" oraz "Szansa na lepsze zatrudnienie" współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego (RPO WSL) na lata 2014-2020,Oś priorytetowa VII Regionalny Rynek Pracy, Działanie 7.1 Aktywne formy przeciwdziałania bezrobociu Poddziałanie 7.1.3. Poprawa zdolności do zatrudnienia osób poszukujących pracy i pozostających bez zatrudnienia
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Agencja Rozwoju Regionalnego w Częstochowie SA, krajowy numer identyfikacyjny
15056552700000, ul.
Al. Najświętszej Maryi Panny
24 lok. 8
,
42-202
Częstochowa, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
343 605 688, e-mail
arr@arr.czestochowa.pl, faks
343 605 747.
Adres strony internetowej (URL): www.arr.czestochowa.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
Spółka prawa handlowego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
www.arr.czestochowa.pl
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
42-202 Częstochowa, Aleja Najświętszej Maryi Panny 24 lok. 8
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
świadczenie usługi prowadzenia szkoleń/kursów zawodowych wraz z egzaminami certyfikowanymi oraz prowadzenia szkoleń/kursów podnoszących kwalifikacje i umiejętności zawodowe dla uczestników projektów "Nowa praca - lepsza przyszłość" oraz "Szansa na lepsze zatrudnienie"
Numer referencyjny:
ZAM/23/MP-LP-LZ/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Celem szkoleń/kursów zawodowych jest zdobycie lub podniesienie kwalifikacji i kompetencji zawodowych przez uczestników projektów tj. osób pozostających bez zatrudnienia, co bezpośrednio przyczyni się do wzrostu ich aktywności zawodowej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części, która każda stanowi oddzielny przedmiot zamówienia: Część I: Kurs języka angielskiego z certyfikowanym egzaminem; Część II: Podstawowy kurs grafiki komputerowej z egzaminem ECDL moduł S4; Część III: Kurs z uprawnieniami F-gazy i SZWO z certyfikowanym egzaminem; Część IV: Kurs operator koparek jednonaczyniowych - I klasa z certyfikowanym egzaminem; Część V: Kurs operatora ładowarek jednonaczyniowych - I klasa z certyfikowanym egzaminem; Część VI: Kurs - Social Media w komunikacji marketingowej; Część VII: Kurs cukierniczy.
II.5) Główny kod CPV: 80530000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
80533200-1 |
80533100-0 |
80580000-3 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Wykonawca ubiegający się o realizację zamówienia musi posiadać aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tj. Dz.U.2016.645 z późn. zm.). Zamawiający dokona sprawdzenia na stronie internetowej www.ris.praca.gov.pl czy Wykonawca posiada aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
W zakresie "zdolności technicznej lub zawodowej" Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie:
Część I:co najmniej 3 usługi - szkoleń/kursów grupowych/indywidualnych z zakresu języka angielskiego. Przez szkolenie/kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 2-osobowej.
Część II:co najmniej 3 usługi - szkoleń/kursów grupowych/indywidualnych z zakresu grafiki komputerowej lub pokrewne z zakresem tematycznym ww. kursu. Przez szkolenie/kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 2-osobowej.Część III:co najmniej 3 usługi - szkoleń/kursów grupowych/indywidualnych z zakresu F-gazy lub pokrewne z zakresem tematycznym dające uprawnienia. Przez szkolenie/kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 2-osobowej Część IV:co najmniej 3 usługi - szkoleń/kursów grupowych/indywidualnych z zakresu obsługi koparek jednonaczyniowych lub pokrewne z zakresem tematycznym www kursu. Przez szkolenie/kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 2-osobowej.Część V:co najmniej 3 usługi - szkoleń/kursów grupowych/indywidualnych z zakresu obsługi ładowarek jednonaczyniowych lub pokrewne z zakresem tematycznym www kursu. Przez szkolenie/kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 2-osobowej.Część VI:co najmniej 3 usługi - szkoleń/kursów grupowych/indywidualnych z zakresu z zakresu social media lub pokrewne z zakresem tematycznym ww. kursu. Przez szkolenie/kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 2-osobowej Część VII:co najmniej 3 usługi - szkoleń/kursów grupowych/indywidualnych z zakresu cukiernictwa. Przez szkolenie/kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 2-osobowej.
b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi: Część I: 2-letnie doświadczenie zawodowe, rozumiane jako przeprowadzenie minimum
2 szkoleń/kursów z zakresu języka angielskiego, których prowadzenie rozpoczęto w okresie do 36 miesięcy przed terminem składania ofert. Część II: 2-letnie doświadczenie zawodowe, rozumiane jako przeprowadzenie minimum 2 szkoleń/kursów z zakresu grafiki komputerowej lub pokrewne z zakresem tematycznym ww. kursu, których prowadzenie rozpoczęto w okresie do 36 miesięcy przed terminem składania ofert
Część III:2-letnie doświadczenie zawodowe, rozumiane jako przeprowadzenie minimum 2 szkoleń/kursów z zakresu z zakresu F-gazy lub pokrewne z zakresem tematycznym, których prowadzenie rozpoczęto w okresie do 36 miesięcy przed terminem składania ofert. Część IV:2-letnie doświadczenie zawodowe, rozumiane jako przeprowadzenie minimum 2 szkoleń/kursów zakresu z zakresu obsługi koparek jednonaczyniowych lub pokrewne z zakresem tematycznym ww. kursu,, których prowadzenie rozpoczęto w okresie do 36 miesięcy przed terminem składania ofert Część V:2-letnie doświadczenie zawodowe, rozumiane jako przeprowadzenie minimum 2 szkoleń/kursów zakresu z zakresu obsługi ładowarek jednonaczyniowych lub pokrewne z zakresem tematycznym ww. kursu,, których prowadzenie rozpoczęto w okresie do 36 miesięcy przed terminem składania ofert
Część VI:2-letnie doświadczenie zawodowe, rozumiane jako przeprowadzenie minimum 2 szkoleń/kursów z zakresu social media lub pokrewne z zakresem tematycznym ww. kursu, których prowadzenie rozpoczęto w okresie do 36 miesięcy przed terminem składania ofert rozpoczęto w okresie do 36 miesięcy przed terminem składania ofert, Część VII:2-letnie doświadczenie zawodowe, rozumiane jako przeprowadzenie minimum 2 szkoleń/kursów z zakresu cukiernictwa dot. przygotowywania deserów bezowych, których prowadzenie rozpoczęto w okresie do 36 miesięcy przed terminem składania ofert.
Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składnia oferty oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2b do SIWZ
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składnia oferty oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2a do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
7. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia lub dokumenty - w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 1) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; 2) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczenia okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzec których usługi zostały wykonane; 3) dowodów, czy usługi wykonane w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składnia ofert zostały wykonane należycie (w przypadku świadczenia ciągłych lub okresowych - są wykonane należycie , przy czym dowody potwierdzające ich należyte wykonanie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert), przy czym dowodami, o których mowa , są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie Wykonawcy. Wzory wykazów, o których mowa w pkt 1) i 2) zostaną przekazane Wykonawcy wraz z wezwaniem, o którym mowa na wstępie.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składnia oferty oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie Wykonawcy dot. RODO, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2c do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
doświadczenie | 20,00 |
gotowości do rozpoczęcia realizacji usługi od momentu podpisania umowy | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi poniżej: 1) zmiana strony umowy - wykonawcy, w sytuacji następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów; 2) Zamawiający może dopuścić zlecenie podwykonawcom zakresu prac, których wykonawca nie zamierzał (nie wykazał w ofercie) wykonywać przy udziale podwykonawców. Zamawiający dopuszcza również zmianę podwykonawców w trakcie realizacji umowy. W przypadku, gdy wykonawca polegał na zasobach podwykonawcy (wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków) w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia, zmiana podwykonawcy jest dopuszczalna pod warunkiem, że nowy podwykonawca spełnia minimalne warunki podane w SIWZ i w niniejszej umowie dla przeprowadzonego postępowania; 3) zmiana trenerów/osób, jeżeli zmiana wynika z przyczyn nie leżących po stronie wykonawcy. W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest złożyć wniosek do Zmawiającego, w którym musi wykazać, że zaproponowani trenerzy/osoby posiadają kwalifikacje wymagane postanowieniami SIWZ (zgodnie z opisem w Rozdziale V ust. 2 pkt. 3 lit. b), gwarantujące należyte i terminowe prowadzenie kursów - zmiana może nastąpić wyłącznie po uzyskaniu zgody Zamawiającego. 4) zmiana miejsca prowadzenia szkoleń/kursów, jeżeli zmiana wynika z przyczyn niezależnych od wykonawcy, z zastrzeżeniem, że miejsce prowadzenia szkoleń/kursów zawodowych musi być na terenie miasta/powiatu wskazanego w Załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu oferty - zmiana może nastąpić wyłącznie po uzyskaniu zgody Zamawiającego; 5) zmiana terminów wykonania zamówienia, jeżeli dochowanie terminu określonego w umowie jest niemożliwe z uwagi na jakiekolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez czynniki zewnętrzne, zmiana może nastąpić wyłącznie po uzyskaniu zgody Zamawiającego. 6) zmiana harmonogramu realizacji umowy - zmiana może nastąpić wyłącznie po uzyskaniu zgody Zamawiającego; 7) zmiana ostatecznej liczby uczestników/czek biorących udział w szkoleniach/kursach zawodowych i/lub egzaminach jeżeli dochowanie ww. jest niemożliwe z uwagi na jakiekolwiek utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez czynniki zewnętrzne.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-26, godzina: 08:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Kurs języka angielskiego z certyfikowanym egzaminem |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
doświadczenie | 20,00 |
gotowości do rozpoczęcia realizacji usługi od momentu podpisania umowy | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Podstawowy kurs grafiki komputerowej z egzaminem ECDL moduł S4 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8, 80533200-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
doświadczenie | 20,00 |
gotowości do rozpoczęcia realizacji usługi od momentu podpisania umowy | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | Uprawnienie F-gazy i SZWO z certyfikowanym egzaminem |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
doświadczenie | 20,00 |
gotowości do rozpoczęcia realizacji usługi od momentu podpisania umowy | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 4 | Nazwa: | Kurs operatora koparek jednonaczyniowych - I klasa z certyfikowanym egzaminem |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
doświadczenie | 20,00 |
gotowości do rozpoczęcia realizacji usługi od momentu podpisania umowy | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 5 | Nazwa: | Kurs operatora ładowarek jednonaczyniowych - I klasa z certyfikowanym egzaminem; |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
doświadczenie | 20,00 |
gotowości do rozpoczęcia realizacji usługi od momentu podpisania umowy | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 6 | Nazwa: | Kurs - Social Media w komunikacji marketingowej |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
doświadczenie | 20,00 |
gotowości do rozpoczęcia realizacji usługi od momentu podpisania umowy | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 7 | Nazwa: | Kurs cukierniczy. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
doświadczenie | 20,00 |
gotowości do rozpoczęcia realizacji usługi od momentu podpisania umowy | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Usługa kompleksowej organizacji dwóch wyjazdów studyjnych zagranicznych
- Dostawa mebli dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Budowa oświetlenia przejść dla pieszych
- DOSTAWA SPRZĘTU KUCHENNEGO ORAZ POJEMNIKÓW CATERINGOWYCH DO WYDAWANIA ŻYWNOŚCI
- II ETAP - Remont drogi powiatowej 1092 S w m. Rudniki w km 0+000 - 3+292, gmina Koniecpol.
- Kompleksowe ubezpieczenie Politechniki Częstochowskiej
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla uczniów i nauczycieli ZSCKR w Potoczku w ramach projektu "Nowe kwalifikacje kluczem do sukcesu"
- Świadczenie usług szkoleniowych dedykowanych uczniom i nauczycielom w ramach projektu współfinansowanego ze środków UE pn. Nowoczesny zawodowiec-szansą na przyszłość realizowanego przez ZSE w Dębicy
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów/warsztatów prowadzących do uzyskania dodatkowych umiejętności lub kwalifikacji zawodowych, w tym kursu na prawo jazdy kat. B i T
- Organizacja i przeprowadzenie kursu stylizacji paznokci
- Organizacja i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. b z egzaminem dla uczniów Zespołu Szkół im. Wincentego Witosa w Suchej Beskidzkiej
- ORGANIZACJA I PROWADZENIE KURSÓW ZAWODOWYCH DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU "DOBRY ZAWÓD - LEPSZA PRZYSZŁOŚĆ 2"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.