eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczytnoPrzebudowa ulicPaderewskiego, Kajki, Narońskiego, Niepodległości, Sikorskiego, Łaniewskiego, Plac Wolności, Żeromskiego, Lanca, Leyka, Leśnej i Tatarkiewicza w Szczytnie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-14

Szczytno: Przebudowa ulic: Paderewskiego, Kajki, Narońskiego, Niepodległości, Sikorskiego, Łaniewskiego, Plac Wolności, Żeromskiego, Lanca, Leyka, Leśnej i Tatarkiewicza w Szczytnie.
Numer ogłoszenia: 55231 - 2014; data zamieszczenia: 14.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Szczytno , ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6247200, faks 089 6247201.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulic: Paderewskiego, Kajki, Narońskiego, Niepodległości, Sikorskiego, Łaniewskiego, Plac Wolności, Żeromskiego, Lanca, Leyka, Leśnej i Tatarkiewicza w Szczytnie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych: 1) ulica Paderewskiego: km 0+000 do km 0+420,29 - wykonanie nakładki z betonu asfaltowego, po wcześniejszym sfrezowaniu, wyremontowaniu i wyrównaniu istniejącej nawierzchni bitumicznej. W zakres robot wchodzi również wymiana krawężników ulicznych, wymiana nawierzchni chodników i zjazdów, wymiana przyłączy wodociągowych, przyłącza kanalizacji sanitarnej i remont studni kanalizacyjnej; 2) ulica Kajki: km 0+000 do km 0+349 - wykonanie nakładki z betonu asfaltowego, po wcześniejszym sfrezowaniu, wyremontowaniu i wyrównaniu istniejącej nawierzchni bitumicznej. W zakres robot wchodzi również wymiana krawężników ulicznych, wymiana nawierzchni chodników i zjazdów po obu stronach ulicy, wymiana przyłączy wodociągowych i remont studni kanalizacyjnej; 3) ulica Narońskiego: km 0+000 do km 0+180 - wykonanie nakładki z betonu asfaltowego, po wcześniejszym sfrezowaniu, wyremontowaniu i wyrównaniu istniejącej nawierzchni bitumicznej. W zakres robot wchodzi również wymiana przyłączy wodociągowych i remont studni kanalizacyjnej; 4) ulica Niepodległości: km 0+000 do km 0+333,25 - wykonanie nakładki z betonu asfaltowego, po wcześniejszym sfrezowaniu, wyremontowaniu i wyrównaniu istniejącej nawierzchni bitumicznej. W zakres robot wchodzi również wymiana przyłączy wodociągowych i wykonanie wpustów deszczowych z przykanalikami; 5) ulica Sikorskiego: km 0+000 do km 0+177,12 - wykonanie nakładki z betonu asfaltowego, po wcześniejszym sfrezowaniu, wyremontowaniu i wyrównaniu istniejącej nawierzchni bitumicznej. W zakres robót wchodzi również wymiana krawężnika ulicznego i nawierzchni chodnika i zjazdów po jednej stronie ulicy, wymiana przyłączy wodociągowych i wymiana włazów na studniach kanalizacyjnych, z betonowych na żeliwne; 6) ulica Łaniewskiego: km 0+000 do km 0+152,47 - wykonanie nakładki z betonu asfaltowego, po wcześniejszym sfrezowaniu, wyremontowaniu i wyrównaniu istniejącej nawierzchni bitumicznej. W zakres robót wchodzi również wymiana krawężników ulicznych i nawierzchni chodników i zjazdów po obu stronach ulicy, wymiana przyłączy wodociągowych i wymiana włazu na studni kanalizacyjnej, z betonowego na żeliwny; 7) ulica Plac Wolności: - wykonanie nawierzchni bitumicznej na podbudowie z KŁSM, od km 0+000 do km 0+042, wykonanie nakładki z betonu asfaltowego na odc. ca 85 m, o pow. 609 m2, na istniejącej nawierzchni bitumicznej, po wcześniejszym sfrezowaniu, wyremontowaniu i wyrównaniu istniejącej nawierzchni. W zakres robót wchodzi również wymiana krawężników ulicznych, utwardzenie poboczy dz. nr 281/2 KŁSM, z zaklinowaniem grysem kamiennym oraz wykonanie wpustu deszczowego z przykanalikiem; 8) ulica Żeromskiego: km 0+000 do km 0+0,91 - rozebranie istniejącej i wykonanie nowej nawierzchni z betonu asfaltowego, przełożenie i wymiana nawierzchni chodników, zjazdu, wykonanie wpustów deszczowych z przykanalikami, wymiana przyłączy wodociągowych i remont studni kanalizacyjnej; 9) ulica Lanca i Leyka: drogi wewnętrzne - wykonanie nakładek z betonu asfaltowego, po wcześniejszym wyremontowaniu i wyrównaniu istniejącej nawierzchni z płyt betonowych, utwardzenie zatok postojowych betonem asfaltowym - łączna powierzchnia 1741 m2. W zakres robót wchodzi również wymiana części krawężników ulicznych, wykonanie wpustów deszczowych z przykanalikami i studni kanalizacji deszczowej; 10) ulica Leśna: km 0+000 do km 0+368 - wykonanie nowej nawierzchni z betonu asfaltowego z poboczami z kruszywa łamanego. W zakres robót wchodzi również wymiana przyłączy wodociągowych, uzupełnienie brakujących przyłączy kanalizacji sanitarnej oraz likwidacja kolizji z siecią gazową i elektryczną; 11) ulica Tatarkiewicza: km 0+000 do km 0+131 - wykonanie nowej nawierzchni z betonu asfaltowego, z poboczami z kruszywa łamanego. W zakres robót wchodzi również wykonanie wpustów deszczowych z przykanalikami. 2) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: 1) wzór umowy - załącznik nr 7, 2) dokumentacja projektowa - załącznik nr 8, 3) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - załącznik nr 9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1) zamawiający żąda wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 30 000,00 PLN, 2) wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej - poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, 3) w przypadku wyboru pieniądza jako formy wadium, środki wpłacić należy na następujący rachunek bankowy zamawiającego: 23116022020000000061956327, 4) wadium w pozostałych formach należy wnieść wraz z ofertą, przy czym należy je dołączyć w sposób umożliwiający późniejszy zwrot.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane obejmujące budowę (przebudowę, rozbudowę, remont, modernizację) dróg, placów, parkingów, chodników lub ścieżek rowerowych o nawierzchni bitumicznej, o minimalnej powierzchni 2 000 m2, w ramach jednego kontraktu (umowy).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz oferty. 2. Wypełnione formularze kosztorysów ofertowych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następujących przypadkach: 1) wystąpienia robót zamiennych - skutkujące uprawnieniem Stron do zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy i wysokości wynagrodzenia, 2) rezygnacji z części robót budowlanych - skutkujące możliwością zmiany przez Strony zakresu przedmiotu umowy, wysokości wynagrodzenia i terminu wykonania przedmiotu umowy, 3) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, noszącego znamiona siły wyższej, albo wystąpienia obiektywnych czynników uniemożliwiających realizację umowy zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym, uprawniających Strony do zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy. 2. Podstawą do dokonania zmian, o których mowa w ust. 1, jest złożenie przez jedną ze Stron wniosku i jego akceptacja przez drugą Stronę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.e-szczytno.eu/public/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Szczytnie 12-100 Szczytno ul. Sienkiewicza 1 pok. nr 136.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Szczytnie 12-100 Szczytno ul. Sienkiewicza 1 Biuro Obsługi Interesanta, pok. 1 (przy wejściu głównym).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.