Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-26
Ostrołęka: Przeprowadzenie kursu obsługi komputera i aktywizacji zawodowej
Numer ogłoszenia: 55263 - 2009; data zamieszczenia: 26.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy w Ostrołęce , ul. Romualda Traugutta 19, 07-410 Ostrołęka, woj. mazowieckie, tel. 0-29 760 52 11, faks 0-29 760 52 12.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka penitencjarna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursu obsługi komputera i aktywizacji zawodowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a)Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy: Przeprowadzenie na terenie Zamawiającego kursu obsługi komputera dla skazanych Liczebność grupy: 12 osób Realizacja: Kwiecień-maj 2009 r. Dokładny termin realizacji kursu oraz harmonogram prowadzenia zajęć zostanie uzgodniony z wykonawcą. Miejsce realizacji: Oddział Zewnętrzny Aresztu Śledczego w Ostrołęce - Przytuły Stare 13A, 07-411 Rzekuń. Zajęcia odbywać się będą w Sali komputerowej z wykorzystaniem stanowisk komputerowych i sprzętu komputerowego, rzutnika multimedialnego, zakupionych w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Liczba godzin szkoleniowych: 80 godzin lekcyjnych Zakres kursu powinien obejmować zagadnienia m.in.: 1)BHP na stanowisku komputerowym; Informacje o komputerze - elementy systemu komputerowego: a)Urządzenia wewnętrzna; Urządzenia zewnętrzna; Jednostka pamięci, pamięć masowa; Oprogramowanie. 3)Wprowadzenie do systemu WINDOWS: a)Główne elementy systemu; Pliki i foldery, drzewo folderów - zarządzanie plikami i dyskami; Tworzenie, zapisywanie i usuwanie dokumentów; Pasek zadań i przycisk start, uruchomianie programów; Eksplorator WINDOWS; Odnajdowanie programów i dokumentów; Dostosowanie do swoich potrzeb wyglądu ekranu. 4)Edytor tekstu MS WORD: a)Wprowadzanie tekstu, wybieranie różnych opcji pisania korzystanie z pasków narzędzi; Zaznaczanie , przenoszenie i kopiowanie tekstu; Otwieranie i zapisywanie dokumentów; Formatowanie tekstu; Wstawianie do tekstu rysunków, wzorów i innych obiektów - program graficzny PAINT; Drukowanie dokumentów, ustawianie marginesów, rozmiaru strony i jej położenia, podgląd wydruku; Sprawdzanie pisowni i gramatyki; Tworzenie nagłówków i stopek; Korzystanie z szablonów i formularzy; Tworzenie i formatowanie tabel. 5)Arkusz kalkulacyjny MS EXCEL: a)Excel - wyjaśnienie pojęć; Zapoznanie z oknem i paskami zadań Excela; Poruszanie się po skoroszycie i arkuszu roboczym; Wprowadzanie i usuwanie danych; Otwieranie i zapisywanie pliku skoroszytu; Auto uzupełnianie; Auto wypełnianie; Kopiowanie i wklejanie; Przenoszenie i usuwanie komórek i arkuszy; Projektowanie skoroszytu - nadawanie nazw, ustalanie szerokości kolumn i wierszy, formatowanie komórek i zakresów komórek; Pisanie formuł dokonujących obliczeń na danych; Sortowanie danych; Prezentowanie danych - tworzenie wykresów; Drukowanie całego arkusza oraz wybranych danych z arkusza. 6) MS Power Point: a)Zasady tworzenia prezentacji multimedialnych; Personalizacja programu; Tworzenie prezentacji z szablonu i za pomocą kreatora prezentacji; Tekst i grafika prezentacji; Przygotowanie prezentacji do pokazu i prezentacja. Uczestnicy kursu w ramach ćwiczeń przygotują dokumenty niezbędne do ubiegania się o pracę (SV i list motywacyjny). Kurs zakończy się egzaminem oraz wydaniem zaświadczeń uczestnictwa. Metodyka nauczania: Wykład metodą seminaryjną, prezentacji z zastosowaniem stanowisk komputerowych, rzutnika multimedialnego, możliwość korzystania z drukarki i ksero. Zajęcia praktyczne metodą ćwiczeń. Wspólny Słownik Zamówień: 80533200-1 b) Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy: Przeprowadzenie na terenie Zamawiającego zajęć aktywizacyjnych dla skazanych 1.Liczebność grupy: 12 osób 2.Realizacja: Planowany termin - maj 2009 r. Dokładny termin realizacji zajęć aktywizacyjnych oraz harmonogram prowadzenia zajęć zostanie uzgodniony z wykonawcą. 3.Miejsce realizacji: Oddział Zewnętrzny Aresztu Śledczego w Ostrołęce - Przytuły Stare 13A, 07-411 Rzekuń. 4.Liczba godzin zajęć aktywizacyjnych: 45 godz. lekcyjnych w tym zajęcia indywidualne i zajęcia grupowe. 5.Zakres zajęć aktywizacyjnych powinien obejmować m.in.: 1)Zajęcia indywidualne a)Dokonanie analizy potrzeb - określenie trudności zawodowych; Ocena samego siebie - indywidualna ocena zawodowa, sprecyzowanie celów zawodowych, samoocena skazanego jako pracownika; Określenie stopnia motywacji - określenie gotowości osadzonego do podjęcia pracy. 2)Zajęcia grupowe Wprowadzenie w zagadnienie bezrobocia, wskazanie trudności wejścia na rynek pracy osoby po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności; Warsztat Samopoznanie problematyka samooceny, zainteresowań, uzdolnienia, wartości, umiejętności i doświadczeń życiowych. Warsztat Rynek pracy sytuacja na rynku pracy i jej rozwój; oczekiwanie pracodawców; ocena przydatności i radzenia sobie na rynku pracy; trafność wyboru zawodu; właściwe przygotowanie się do rozmowy kwalifikacyjnej; metody poszukiwania pracy i analizowanie ofert pracy. 3)Stworzenie indywidualnego planu działania. Wspólny Słownik Zamówień: 80500000-9.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.32.00 - Kursy komputerowe 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. B.4) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. B.5) Zaświadczenie o wpisie do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonych przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. B.6) Oświadczenie Wykonawcy, o posiadaniu uprawnień oraz odpowiednich kwalifikacji i warunków do należytego wykonania przedmiotu umowy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (DZ.U. nr 31, poz.216) B.7) Oświadczenie Wykonawcy, o zapoznaniu się z Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 3 lutego 2004 r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu prowadzenia nauczania w zakładach karnych. B.8) Oświadczenie Wykonawcy o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji, sprawozdawczości i kontroli projektu - zgodnie z ustawą O ochronie danych osobowych..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Areszt Śledczy w Ostrołęce
ul. Traugutta 19
07-410 Ostrołęka.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Areszt Śledczy w Ostrołęce ul. Traugutta 19 07-410 Ostrołęka.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest zawarty w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeprowadzenie na terenie Zamawiającego Kursu obsługi komputera dla skazanych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczebność grupy: 12 osób Realizacja: Kwiecień-maj 2009 r. Dokładny termin realizacji kursu oraz harmonogram prowadzenia zajęć zostanie uzgodniony z wykonawcą. Miejsce realizacji: Oddział Zewnętrzny Aresztu Śledczego w Ostrołęce - Przytuły Stare 13A, 07-411 Rzekuń. Zajęcia odbywać się będą w Sali komputerowej z wykorzystaniem stanowisk komputerowych i sprzętu komputerowego, rzutnika multimedialnego, zakupionych w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Liczba godzin szkoleniowych: 80 godzin lekcyjnych Zakres kursu powinien obejmować zagadnienia m.in.: 1)BHP na stanowisku komputerowym; Informacje o komputerze - elementy systemu komputerowego: a)Urządzenia wewnętrzna; Urządzenia zewnętrzna; Jednostka pamięci, pamięć masowa; Oprogramowanie. 3)Wprowadzenie do systemu WINDOWS: a)Główne elementy systemu; Pliki i foldery, drzewo folderów - zarządzanie plikami i dyskami; Tworzenie, zapisywanie i usuwanie dokumentów; Pasek zadań i przycisk start, uruchomianie programów; Eksplorator WINDOWS; Odnajdowanie programów i dokumentów; Dostosowanie do swoich potrzeb wyglądu ekranu. 4)Edytor tekstu MS WORD: a)Wprowadzanie tekstu, wybieranie różnych opcji pisania korzystanie z pasków narzędzi; Zaznaczanie , przenoszenie i kopiowanie tekstu; Otwieranie i zapisywanie dokumentów; Formatowanie tekstu; Wstawianie do tekstu rysunków, wzorów i innych obiektów - program graficzny PAINT; Drukowanie dokumentów, ustawianie marginesów, rozmiaru strony i jej położenia, podgląd wydruku; Sprawdzanie pisowni i gramatyki; Tworzenie nagłówków i stopek; Korzystanie z szablonów i formularzy; Tworzenie i formatowanie tabel. 5)Arkusz kalkulacyjny MS EXCEL: a)Excel - wyjaśnienie pojęć; Zapoznanie z oknem i paskami zadań Excela; Poruszanie się po skoroszycie i arkuszu roboczym; Wprowadzanie i usuwanie danych; Otwieranie i zapisywanie pliku skoroszytu; Auto uzupełnianie; Auto wypełnianie; Kopiowanie i wklejanie; Przenoszenie i usuwanie komórek i arkuszy; Projektowanie skoroszytu - nadawanie nazw, ustalanie szerokości kolumn i wierszy, formatowanie komórek i zakresów komórek; Pisanie formuł dokonujących obliczeń na danych; Sortowanie danych; Prezentowanie danych - tworzenie wykresów; Drukowanie całego arkusza oraz wybranych danych z arkusza. 6) MS Power Point: a)Zasady tworzenia prezentacji multimedialnych; Personalizacja programu; Tworzenie prezentacji z szablonu i za pomocą kreatora prezentacji; Tekst i grafika prezentacji; Przygotowanie prezentacji do pokazu i prezentacja. Uczestnicy kursu w ramach ćwiczeń przygotują dokumenty niezbędne do ubiegania się o pracę (SV i list motywacyjny). Kurs zakończy się egzaminem oraz wydaniem zaświadczeń uczestnictwa. Metodyka nauczania: Wykład metodą seminaryjną, prezentacji z zastosowaniem stanowisk komputerowych, rzutnika multimedialnego, możliwość korzystania z drukarki i ksero. Zajęcia praktyczne metodą ćwiczeń..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.32.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 20.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przeprowadzenie na terenie Zamawiającego Zajęć aktywizacyjnych dla skazanych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Liczebność grupy: 12 osób 2.Realizacja: Planowany termin - maj 2009 r. Dokładny termin realizacji zajęć aktywizacyjnych oraz harmonogram prowadzenia zajęć zostanie uzgodniony z wykonawcą. 3.Miejsce realizacji: Oddział Zewnętrzny Aresztu Śledczego w Ostrołęce - Przytuły Stare 13A, 07-411 Rzekuń. 4.Liczba godzin zajęć aktywizacyjnych: 45 godz. lekcyjnych w tym zajęcia indywidualne i zajęcia grupowe. 5.Zakres zajęć aktywizacyjnych powinien obejmować m.in.: 1)Zajęcia indywidualne a)Dokonanie analizy potrzeb - określenie trudności zawodowych; Ocena samego siebie - indywidualna ocena zawodowa, sprecyzowanie celów zawodowych, samoocena skazanego jako pracownika; Określenie stopnia motywacji - określenie gotowości osadzonego do podjęcia pracy. 2)Zajęcia grupowe Wprowadzenie w zagadnienie bezrobocia, wskazanie trudności wejścia na rynek pracy osoby po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności; Warsztat Samopoznanie problematyka samooceny, zainteresowań, uzdolnienia, wartości, umiejętności i doświadczeń życiowych. Warsztat Rynek pracy sytuacja na rynku pracy i jej rozwój; oczekiwanie pracodawców; ocena przydatności i radzenia sobie na rynku pracy; trafność wyboru zawodu; właściwe przygotowanie się do rozmowy kwalifikacyjnej; metody poszukiwania pracy i analizowanie ofert pracy. 3)Stworzenie indywidualnego planu działania..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OSTROŁĘKI
- Dostawa paliwa.
- Dostawa endoprotezy jednoprzedziałowej anatomicznej stawu kolanowego oraz implantów do chirurgii ręki.
- Dostawa odczynników dla Zakładu Patomorfologii
- USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ, CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH ORAZ TERENÓW PRZYLEGŁYCH DO BUDYNKÓW SĄDU REJONOWEGO W OSTROŁĘCE
więcej: przetargi w Ostrołęce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja dwudniowego szkolenia wyjazdowego dotyczącego tematyki Trudnego klienta i asertywności wraz z zakupem usługi trenerskiej, hotelarskiej, restauracyjnej oraz transportowej.
- Aktywny Senior +
- Usługa kompleksowego zorganizowania 5-dniowego branżowego szkolenia w ośrodku kształcenia i doskonalenia zawodowego w rolnictwie (Niemcy)
- Kompleksowe świadczenie usług szkoleniowych, hotelarskich, konferencyjnych i restauracyjnych na potrzeby trzech szkoleń, w tym dwóch online i jednego stacjonarnego nt. rewitalizacji dla ...
- Szkolenia podnoszące wiedzę, umiejętności i kompetencje opiekunów zastępczych będących uczestnikami projektu "Moc Rodziny" współfinansowanego przez Unię Europejską
- Usługa przeprowadzenia kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli ZSCKR im. Wincentego Witosa w Leśnej Podlaskiej w ramach projektu "Akademia kompetencji - Program rozwojowy ZSCKR w Leśnej Podlaskiej
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.