eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówWykonanie projektu koncepcyjnego oraz wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego dla budynku Wydziału Fizyki Matematyki i Informatyki w ramach zadania inwestycyjnego pn.:Rozwój bazy dydaktyczno-badawczej poprzez budowę budynku Wydziału Fizyki Matematyki i Informatyki Politechniki Krakowskiej ul. Warszawska 24 wraz z wyposażeniem w infrastrukturę ICT

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-09

Kraków: Wykonanie projektu koncepcyjnego oraz wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego dla budynku Wydziału Fizyki Matematyki i Informatyki w ramach zadania inwestycyjnego pn.:Rozwój bazy dydaktyczno-badawczej poprzez budowę budynku Wydziału Fizyki Matematyki i Informatyki Politechniki Krakowskiej ul. Warszawska 24 wraz z wyposażeniem w infrastrukturę ICT
Numer ogłoszenia: 55287 - 2012; data zamieszczenia: 09.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych , ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 628 26 56; 628 22 20, faks 12 6282072.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu koncepcyjnego oraz wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego dla budynku Wydziału Fizyki Matematyki i Informatyki w ramach zadania inwestycyjnego pn.:Rozwój bazy dydaktyczno-badawczej poprzez budowę budynku Wydziału Fizyki Matematyki i Informatyki Politechniki Krakowskiej ul. Warszawska 24 wraz z wyposażeniem w infrastrukturę ICT.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu koncepcyjnego oraz wielobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej budynku dydaktyczno-badawczego z garażem podziemnym, przewiązką z budynkiem Wydziału Architektury 10-25 oraz infrastrukturą ICT i niezbędną infrastrukturą techniczną, wraz z uzyskaniem pozwolenia konserwatorskiego i prawomocnego pozwolenia na budowę dla Wydziału Fizyki Matematyki i Informatyki Politechniki Krakowskiej ul. Warszawska 24. Informacje ogólne: Adres obiektu: Kampus Politechniki Krakowskiej ul. Warszawska 24 działki o numerach ewidencyjnych:3/12, 3/11, 3/5, 3/8, 63 obr. 118 Śródmieście przy ul. Warszawskiej 24 w Krakowie Inwestor: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki w Krakowie ul. Warszawska 24; 31-155 Kraków Zakres zamówienia: 1. wykonanie projektu koncepcyjnego budynku w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy oraz wielobranżowej dokumentacji projektowej w następującym zakresie: 1) inwentaryzacja terenu niezbędna dla potrzeb inwestycji 2) projekt koncepcyjny projektowanego budynku 3) dokumentacja geologiczna i geotechniczna 4) wielobranżowy projekt budowlany 5) wielobranżowy projekt wykonawczy 6) sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla wszystkich branż 7) sporządzenie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich 8) sporządzenie informacji dotyczącej planu BIOZ 9) sporządzenie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego 10) świadectwo charakterystyki energetycznej budynku Szczegółowy zakres opracowania 1) inwentaryzacja terenu niezbędna dla potrzeb inwestycji wraz z uzbrojeniem podziemnym, nadziemnym, wszystkimi budynkami i budowlami, zielenią, małą architekturą - sporządzoną w formie mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych i kolorowej szczegółowej dokumentacji fotograficznej zawierającej minimum 50 zdjęć; 2) sporządzenie projektu koncepcyjnego budynku: a) projekt koncepcyjny winien uzyskać akceptację inwestora przed przystąpieniem do opracowania kolejnych elementów dokumentacji; b) projekt koncepcyjny winien spełniać wymogi programu funkcjonalnego określonego przez inwestora, w szczególności zabezpieczać potrzeby lokalowe instytutów i wspólnych pomieszczeń dydaktycznych; c) projektant winien uzyskać opinię Wojewódzkiego Konserwatora zabytków na proponowane rozwiązania projektowe; 3) dokumentacja geologiczna i geotechniczna poprzedzona szczegółowym rozpoznaniem terenu zawierająca min. 8 odwiertów o głębokości min 10 m poniżej posadowienia fundamentów (inwestor dostarczy aktualną mapę sytuacyjno-wysokościową w skali 1:500); 4) projekt technologiczny opracowany w porozumieniu z dyrekcją instytutów F-2, F-3, F-4 i F-5 zawierający m.in. dokładny opis funkcjonowania, zakres prowadzonych badań i programu dydaktycznego z wytycznymi do poszczególnych branż, zaopiniowany przez rzeczoznawców; 2. Wielobranżowy projekt architektoniczno-budowlany: 1) Projekt Zagospodarowania Terenu do pozwolenia na budowę w tym : a) projekt drogowy: zjazdy, drogi wewnętrzne, parkingi, parking podziemny chodniki b) elementy małej architektury i zieleni wraz z jej inwentaryzacją c) organizacją ruchu drogowego d) oświetlenie zewnętrzne e) projekt przeniesienia istniejącego uzbrojenia f) projekty przyłączy: energii cieplnej - z istniejącej sieci ciepłowniczej wraz z węzłem cieplnym gazu z istniejącego gazociągu wody z istniejącej sieci wodociągowej po sprawdzeniu jego przepustowości na zasadzie rozbudowy instalacji wodociągowej za wodomierzem lub przebudowy przyłącza na warunkach określonych przez dysponenta sieci kanalizacji sanitarnej - do istniejącej sieci kanalizacji opadowej - do istniejącej sieci wewnętrznej energii elektrycznej - budowa nowej stacji transformatorowej oraz rozbudowa istniejącej sieci energetycznej przebudowy sieci zewnętrznych wynikających z kolizji z nową inwestycją rozbiórek budowli podziemnych (ewentualnych) budowli towarzyszących ,pomocniczych, zabezpieczających ,np. ścian oporowych ,ścianek szczelnych, ścianek szczelinowych itp. ( ewentualnie) 2) Projekt architektoniczno-budowlany do pozwolenia na budowę - zgodnie z Rozdziałem 3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 wrzenia 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej posiadający niezbędne opinie i uzgodnienia w branżach : - Architektura na bazie koncepcji - Konstrukcja , w tym projekt wind, przewiązki. - Instalacje sanitarne - zgodnie z wytycznymi zawartymi w technologii - Instalacje elektryczne - w zakresie zgodnym z Prawem Budowlanym - Projekt drogowy - Informacja BiOZ do wszystkich branż. - Świadectwo charakterystyki energetycznej 3) Projekt wykonawczy w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego i realizacji robót budowlanych : a) projekt architektury: projekt powinien zawierać: opis techniczny część rysunkową, opinie, uzgodnienia i pozwolenia wymagane przepisami szczególnymi, w skali 1:50 / 1:100 / umożliwiający realizację wykonania założeń z uszczegółowieniem w detale architektoniczne; projekt akustyki; projektu aranżacji wszystkich wnętrz z uwzględnieniem uzbrojenia i materiałów wykończeniowych ścian, podłóg, sufitów; projektu wszystkich mebli, regałów samojezdnych oraz zestawienie wyposażenia dodatkowego tj. komputerów, drukarek, serwerów, ups, niszczarek, telefonów, kserokopiarek, sprzętu domowego: czajników, kuchenek, lodówek; b) projekt konstrukcji: statyka obiektu ( stopy, ławy, słupy, rygle, ściany, stropy, dachy -.część graficzna i pisemna wraz z obliczeniami ) projekty windy i innych urządzeń niezbędnych do funkcjonowania obiektu murów oporowych, ścianek szczelinowych itp. c) projekt instalacji elektrycznej: instalacje elektryczne wewnętrzne instalacje oświetlenia normalnego, awaryjnego, ewakuacyjnego, nocnego instalacji gniazd wtykowych ogólnego przeznaczenia instalacji obwodów rozdzielczych (wlz) wraz z tablicami rozdzielczymi oraz obwodów zasilających dla projektowanych urządzeń technicznych budynku ( instalacja siły ) z uwzględnieniem serwerowni z komputerami dużej mocy obliczeniowej; instalacja odgromowa, uziemień i połączeń wyrównawczych instalacji oświetleniowej iluminacji budynku instalacji alternatywnych źródeł energii elektrycznej - wiatraki, fotoogniwa d) projekt instalacji elektrycznej słaboprądowej : instalacja sieci komputerowej kategorii min.6A z dedykowaną siecią elektryczną na podstawie wytycznych inwestora uwzględniająca serwerownię z komputerami dużej mocy obliczeniowej; projekt instalacji ICT; instalacja monitoringu CCTV IP instalacja telefoniczna, audio-video, telekonferencyjną (sieć przewodowa i bezprzewodowa) system BMS projekt nagłośnienia sal projekt instalacji przeciwpożarowej SSP projekt instalacji alarmowej, kontroli dostępu ( z odpowiednim oprogramowaniem ), instalacji przyzywowej-interkomowej i wideofonowej e) projekt wentylacji i klimatyzacji projekt centralnej wody lodowej projekt w-k świeżego powietrza wraz z odzyskiem ciepła projekt AKP dla central klimatyzacyjnych projekt wentylacji ppoż. -zabezpieczającej poziome i pionowe drogi ewakuacyjne przed zadymianiem f) projekt instalacji sanitarnych woda zimna ciepła woda użytkowa wspomagana kolektorami słonecznymi instalacja kanalizacji sanitarnej instalacji kanalizacji deszczowej z przepompownią projekt instalacji centralnego ogrzewania projekt zasilania central wentylacyjnych projekt wymiennikowni ciepła g) projekty wykonawcze wszystkich przyłączy niezbędnych dla obiektu energii cieplnej z istniejącej sieci ciepłowniczej gazu z istniejącego gazociągu wody z istniejącej sieci wodociągowej po sprawdzeniu jej przepustowości na zasadzie rozbudowy instalacji wodociągowej za wodomierzem lub przebudowy przyłącza na warunkach określonych przez dysponenta sieci kanalizacji sanitarnej - włączenia do istniejącej sieci kanalizacji opadowej - włączenia do istniejącej sieci wewnętrznej energii elektrycznej -wymaga budowy stacji transformatorowej oraz rozbudowy sieci energetycznej przebudowy sieci zewnętrznych wynikających z kolizji z nową inwestycją rozbiórek budowli podziemnych (ewentualnych) budowli towarzyszących ,pomocniczych, zabezpieczających ,np. ścian oporowych ,ścianek szczelnych, ścianek szczelinowych itp. (ewentualnie) h) Projekt wykonawczy zagospodarowania terenu w tym: zjazdy, drogi wewnętrzne, parkingi, chodniki elementy małej architektury i zieleni wraz z jej inwentaryzacją istniejących drzew organizacja ruchu drogowego oświetlenie zewnętrzne Uwaga: Projektowany budynek musi mieć dostępność dla osób niepełnosprawnych poprzez następujące elementy: wejście do budynku dostępność wyższych kondygnacji -dźwigi projektowane dostępność parkingu podziemnego - dźwigi projektowane toalety na wszystkich kondygnacjach 4) Sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla wszystkich branż zgodnie z Rozdziałem 3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 wrzenia 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych oraz program funkcjonalno -użytkowego. (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z 2004 r. ze zm.) 5) Sporządzenie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich dla wszystkich branż oddzielnie a) przedmiar robót z podziałem na poszczególne branże zgodnie z Rozdziałem 2 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 wrzenia 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz program funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z 2004 r. ze zm.). Poszczególne pozycje przedmiarowe muszą szczegółowo opisywać zaprojektowane materiały i przyjęte technologie oraz zawierać wyliczenie Ilości robót. b) kosztorys inwestorski z podziałem na poszczególne branże, sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kasztów prac projektowych oraz planowanych kasztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno- użytkowym (Dz. U. Nr 130 poz. 1389 z 2004 r.), łącznie z obowiązkiem jego aktualizacji 6) Sporządzenie informacji dotyczącej planu BIOZ zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. (Dz. U. Nr 120, poz. 1126 z 2003 r. ze zm.) 7) Sporządzenie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego, oraz scenariusza postępowania pożarowego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7.06.2010 r. w sprawie ochrany przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów. (Dz. U. Nr 109, poz. 719 z 2010 r.) 8) Sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku wraz z niezbędnymi obliczeniami i opracowaniami (charakterystyka energetyczna budynku określająca wielkość energii wyrażone w kWh/m2/rok, niezbędna do zaspokojenia potrzeb związanych z użytkowaniem budynku), sporządzone przez osobę, która spełnia wymagania określone w art. 5 pkt 8 ustawy Prawo Budowlane (Dz.U. 156, z 2006 r. paz. 1118 ze zm.) 3. Pozostałe elementy dokumentacji 1) rozpoznanie terenowo prawne gruntów do celów projektowych ( inwentaryzację stanu istniejącego własności gruntów, uzyskanie wypisów i wyrysów z rejestru gruntów, odpisów z Ksiąg Wieczystych, itp.), 2) wykonanie wszelkich badań, ekspertyz, pomiarów oraz ewentualnych projektów budowli i budynków pomocniczych, zabezpieczających, towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji. 3) uzyskanie uzgodnień z zakresu ochrony ppoż., wymagań sanitarno higienicznych (SANEPID), bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii(BHP), 4) dokonanie wszelkich niezbędnych dokumentów do pozwolenia na budowę, 5) uzyskanie warunków technicznych do projektowania w zakresie przyłączy a następnie zatwierdzenie projektów z właścicielami mediów 6) w razie konieczności uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach - w zakresie ochrony wód i gospodarki wodnej, w zakresie ochrony powietrza i ochrony przed hałasem oraz wypełnienie wniosku i wykonanie wszystkich opracowań niezbędnych do uzyskania przedmiotowej decyzji. 7) w przypadku nieuniknionej kolizji z istniejąca zielenią zwróci się do Wydziału Kształtowania Środowiska UMK z wnioskiem o wydanie uzgodnienie w zakresie ochrony środowiska pod katem ochrony zieleni. 8) uzgodnienie projektu z Zespołem Uzgadniania Dokumentacji, z właścicielami sieci uzbrojenia terenu, zarządcami dróg, w zakresie zgodności z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, sanitarnymi, przeciwpożarowymi, uzgodnienie projektów urządzeń wymagających dozoru technicznego, oraz dokonanie wszelkich innych uzgodnień wynikających z obowiązujących przepisów. 9) uzgadnianie przedmiotu umowy z Zamawiającym, uwzględnianie wszystkich uwag do przedmiotu umowy w zakresie: treści, zakresu, rozwiązań technologicznych, ekonomicznych, błędów ortograficznych, stylistycznych, formy złożenia, oprawienia, estetyki, zgodności z innymi dokumentami, kompletności, itp. 10) zapewnienie nadzoru archeologa na który jest wymagane uzyskanie wyprzedzającego pozwolenia konserwatorskiego w WUOZ w Krakowie ,ul. Kanonicza 24 11) uzyskanie pozwolenia konserwatorskiego na przeprowadzenie inwestycji w WUOZ w Krakowie ,ul. Kanonicza 24 12) złożenie wniosku o pozwolenie na budowę po podpisaniu przez strony umowy protokołu uzgodnień kompletności i poprawności projektu budowlanego. Wykonawca otrzyma niezbędne pełnomocnictwa do reprezentowania Zamawiającego przed właściwymi organami administracji w celu uzyskania wymaganego umową pozwolenia konserwatorskiego i pozwolenia na budowę 3.5. Forma opracowania dokumentacji: a) Wersja papierowa: - 3 egz. projektu koncepcyjnego budynku - 5 egz. projektu budowlanego + BIOZ + Charakterystyka energetyczna - 3 egz. projektu wykonawczego - 2 egz. przedmiaru robót - 2 egz. kosztorysu inwestorskiego - 2 egz. STWiOR b) Wersja elektroniczna: - 2x komplety na płytkach CD w wersji pdf* zawierające: projekt koncepcyjny budynku projekt budowlany + BIOZ + Charakterystyka energetyczna projekt wykonawczy STWiOR Przedmiar robót - 1x wersja na płytkach CD kosztorysów inwestorskich w wersji pdf* -2 x w wersjach edytowanych : projekt koncepcyjny budynku ( AutoCad) projekt budowlany ( AutoCad )+ BIOZ + Charakterystyka energetyczna projekt wykonawczy ( AutoCad) kosztorys inwestorski (dwg, doc w programach Zuzia, Rodos, Norma) STWiOR 3.6. Podstawa i uwarunkowania wykonania dokumentacji : - Programem funkcjonalno-użytkowy ( dostarczony przez Zamawiającego) Mapa syt-wys 1: 500 do celów projektowych ( dostarczona przez Zamawiającego) Wykonawcę obowiązują konsultacje w toku przygotowania projektu koncepcyjnego, projektu technologii, budowlanego i wykonawczego z Zamawiającym, z rzeczoznawcą d.s. ppoż. dokumentacja projektowa na każdym etapie wykonawstwa a w szczególności na etapie opracowywania koncepcji musi zostać zaakceptowana przez przedstawicieli Zamawiającego. - Wykonawca powinien założyć, że posiadane i/lub udostępniane przez Zamawiającego dokumenty wymagają aktualizacji, staraniem i na koszt Wykonawcy, a informacje przekazywane przez Zamawiającego w formie ustnej i/lub pisemnej wymagają zweryfikowania przez Wykonawcę ze stanem faktycznym w toku oględzin i/lub ustaleń wspólnych Wykonawcy i Zamawiającego. - W przypadku nie posiadania lub nie udostępnienia przez Zamawiającego dokumentów niezbędnych do wykonania dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać je własnym staraniem i na własny koszt, niezależnie od ich formy i źródła uzyskania i sporządzić wspólny z Użytkownikiem protokół z uzgodnieniami żądanych i możliwych do uzyskania parametrów technicznych w ramach aktualnej dokumentacji architektonicznej. - Dokumentacja projektowa powinna zawierać oświadczenie, że jest wykonana zgodnie z umową , a także obowiązującymi przepisami i normami, w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć i winna być zaopatrzona w wykaz opracowań. Przedmiotowa dokumentacja będzie służyć jako opis przedmiotu zamówienia do przetargu na roboty budowlane w oparciu o Ustawę Prawo Zamówień Publicznych oraz na jej podstawie realizowany będzie pełny zakres robót budowlanych niezbędnych dla użytkowania obiektu zgodnie z przeznaczeniem. - Dokumentacja projektowa w swej treści powinna określać przedmiot zamówienia, w tym w szczególności technologię robót, materiały i urządzenia, a także parametry techniczne i funkcjonalne przyjętych rozwiązań materiałowych, wybranej technologii, urządzeń i wyposażenia w sposób nie utrudniający uczciwej konkurencji. Nie może opisywać przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia lub nie można tego opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy /lub, równoważne/ lub inne równoznaczne wyrazy. O propozycji takiego opisu Wykonawca winien każdorazowo poinformować Zamawiającego. - Dokumentacja projektowa powinna opisywać przedmiot zamówienia za pomocą cech technicznych i jakościowych, przy przestrzeganiu Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wszystkie niezbędne opinie, uzgodnienia i sprawdzenia rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, oraz oświadczenie o wzajemnym skoordynowaniu technicznym opracowań projektowych powinny być wykonane przez osoby posiadające uprawnienia budowlane do projektowania w odpowiedniej specjalności, zapewniające uwzględnienie zawartych w przepisach zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w procesie budowy. - Przedmiar robót powinien zawierać opis robót budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonania, z podaniem ilości jednostek przedmiarowych robót wynikających z dokumentacji projektowej i z STWiOR oraz podstawy do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych - Kosztorysy inwestorskie powinny być sporządzone w układzie branżowym jako oddzielne - Wykonawca w trakcie opracowywania dokumentacji projektowej jest zobowiązany na bieżąco uzgadniać z Zamawiającym proponowane rozwiązania techniczne, technologiczne i materiałowe 3.7. Sprawowanie nadzoru autorskiego: Wykonawca zobowiązany jest sprawować nadzór autorski w okresie realizacji robót budowlanych wykonywanych według dokumentacji projektowej sporządzonej na podstawie niniejszej umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielania wyjaśnień na zapytania dotyczące dokumentacji jakie wpłyną w trakcie postępowania przetargowego na realizację robót budowlanych. Płatne będą jedynie te nadzory autorskie, które nie będą wynikać z błędów dokumentacji projektowo -kosztorysowej 3.8. Warunki dotyczące odbioru prac i płatności 1. Po przekazaniu przez Wykonawcę projektu koncepcyjnego Zamawiający w ciągu 7 dni zaproponuje poprawki i sugestie, które Wykonawca naniesie w ciągu kolejnych 7 dni. Uzgodniony projekt koncepcyjny należy złożyć do akceptacji u Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. 2. Przed złożeniem dokumentacji projektowej u Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków celem uzyskania pozwolenia konserwatorskiego Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić pisemnie u Zamawiającego kompletność składanej dokumentacji oraz jej zgodność z zakresem zamówienia. 3. Po przekazaniu przez Wykonawcę dokumentacji projektowej Zamawiający w ciągu 15 dni roboczych sprawdzi kompletność i zakres opracowania dokumentacji 4. W przypadku stwierdzenia wad i braków w dokumentacji Wykonawca zobowiązany jest do ich usunięcia w terminie do 7 dni roboczych. 5. Po komisyjnym przyjęciu bezusterkowej dokumentacji podpisany zostanie protokół zdawczo-odbiorczy. 6. Wykonawca może wystawić fakturę częściową o łącznej wartości 70% wartości dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzgodnieniami po przekazaniu Zamawiającemu przyjęcia złożonej kompletnej dokumentacji w Urzędzie Miasta Krakowa po uzyskaniu wcześniej pozwolenia konserwatorskiego Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, ul. Kanonicza 24, 31-002 Kraków, oraz projektu wykonawczego umożliwiającego wyłonienie wykonawcy zgodnie Pzp, pozostała kwota stanowiąca 30% części umowy zostanie zapłacona po przekazaniu Zamawiającemu kompletnej i zatwierdzonej dokumentacji projektu budowlanego wraz z prawomocną ostateczną decyzją o pozwoleniu na budowę, oraz pozostałej dokumentacji projektowej. 3.9. Wymogi dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zostały zawarte również w projekcie umowy stanowiącym integralną część niniejszej SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 9.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10.000. PLN (słownie:dziesięć tysięcy 00/100 PLN)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie ) : 1. wykonał minimum dwie realizacje dokumentacji projektowej wielobranżowej z pozwoleniem na budowę obiektu nauki lub szkolnictwa wyższego o pow. min. 3.000 m2 w tym co najmniej jedna realizacja szkoły wyższej obiektu objętego ochroną konserwatorską o min. pow. użytkowej 3 000,00 m2 . Oraz 2. wykonał minimum jedną realizację dokumentacji projektowej wielobranżowej w zakresie budynków użyteczności publicznej wraz z zagospodarowaniem terenu o pow. min. 1 ha Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia nie spełnia na podstawie wykazu zrealizowanych zamówień i dokumentów potwierdzających że usługi zostały wykonane należycie Przez budynek użyteczności publicznej należy rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości kultury, kultu religijnego, oświaty,, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej i socjalnej, obsługi bankowej, handlu gastronomii, usług, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim, śródlądowym, świadczenia usług pocztowych lub telekomunikacyjnych oraz inny ogólnodostępny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji w tym także budynek biurowy i socjalny)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Za dysponującego osobami zdolnymi do wykonania zamówienia uzna się Wykonawcę, który będzie dysponował zespołem projektowym w składzie: wielobranżowy zespół projektowy składający się z osób posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń, przynależnych do właściwej izby zawodowej w specjalnościach: architektonicznej konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia nie spełnia na podstawie załączonego wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnego do należytego wykonania zamówienia , oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500.000,00 PLN Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100 000,00 PLN O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Lp. Wymagany dokument 1.Formularz oferty - Załącznik nr 2 do SIWZ 2.Pisemne zobowiązanie podmiotu(ów) do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - w przypadku gdy Wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów - Załącznik nr 8 (jeżeli dotyczy) 3.Dowód wniesienia wadium

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zgody stron wyrażonej w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie: 1) Zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku uniemożliwienia rozpoczęcia realizacji umowy lub zaistnienia przerw w jej wykonaniu z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy. Termin wykonania prac ulegnie przesunięciu o okres wynikający z przerw lub opóźnienia rozpoczęcia prac. 2) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany personelu Wykonawcy wskazanego w ofercie na uzasadniony wniosek (wypadek losowy, utrata zdrowia itp.) wykonawcy z zachowaniem wymogów SIWZ w zakresie żądanych kwalifikacji i uprawnień. 3) Zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia zmiany wynika ze zmiany przepisów regulujących wykonanie prac projektowych stanowiących przedmiot umowy. 3. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego oraz przez Wykonawcę. 4. Warunkiem dokonania zmian w umowie jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, opis wypływu zmiany na termin wykonania umowy. 5. Wykonawca nie będzie uprawniony do wnioskowania o przedłużenie terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia, jeżeli konieczność dokonania zmiany została spowodowana przez jakikolwiek błąd lub opóźnienie ze strony Wykonawcy, włącznie z błędem lub opóźnionym dostarczeniem jakiegokolwiek dokumentu wynikającego z obowiązków Wykonawcy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pk.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, budynek 10-24 (W-9), pok.110.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2012 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, budynek 10-24 (W-9), pok.110.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: 9 miesięcy od daty udzielenia zamówienia w tym: wykonanie projektu koncepcji - 6 tygodni w tym: akceptacja przez inwestora -1 tydzień, poprawki - 1 tydzień, uzgodnienia konserwatora 1 tydzień wykonanie wielobranżowego projektu architektoniczno-budowlanego w celu uzyskania wymaganych prawem pozwoleń: konserwatorskiego i pozwolenia na budowę: 6,5 miesięcy od podpisania umowy przekazanie Zamawiającemu potwierdzenia złożenia kompletnej dokumentacji do pozwolenia na budowę w Wydziale Architektury i Urbanistyki Urzędu Miasta Krakowa, Rynek Podgórski 1, 30-533 Kraków: 6,5 miesięcy od podpisania umowy przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji projektów wykonawczych , kosztorysów , przedmiarów , STWiOR: 7,5 miesięcy od podpisania umowy wykonanie wielobranżowych projektów wykonawczych wraz z pozostałymi elementami dokumentacji- przekazanie Zamawiającemu kompletu wraz z prawomocnymi ostatecznymi decyzjami o pozwoleniu na budowę: 9 miesięcy od podpisania umowy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.