Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-03-11
Warszawa: Dostawa wyrobów skórzanych (rękawiczki, pasy, buty specjalne) - PI01/033/2016
Numer ogłoszenia: 55300 - 2016; data zamieszczenia: 11.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A.ul. Rodziny Hiszpańskich 8, 00-940 Warszawa, adres do korespondencji: Poczta Polska S.A., Pion Infrastruktury, ul. Rodziny Hiszpańskich 8, 00-940 Warszawa , ul. Rodziny Hiszpańskich 8, 00-940 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 656 51 43, faks 22 656 50 05.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyrobów skórzanych (rękawiczki, pasy, buty specjalne) - PI01/033/2016.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Odbiorców (komórek organizacyjnych Zamawiającego) nw. wyrobów skórzanych: a) Część 1 - dostawa rękawiczek zimowych w ilości docelowej 1 011 par; b) Część 2 - dostawa pasów głównych w ilości docelowej 621 szt.; c) Część 3 - dostawa butów specjalnych całorocznych w ilości docelowej 2 020 par. 2. Zamawiający zastrzega, iż gwarantuje zakup 70% ilości docelowych, określonych powyżej. Pozostałe 30% ilości docelowych może zostać zamówione w zależności od potrzeb i woli Zamawiającego (prawo opcji). Niewykupienie przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w ilości większej niż 70% ilości docelowych, nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń finansowych ze strony Wykonawcy z tytułu niezrealizowania umowy. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami surowcowo-technicznymi zawartymi w załączniku nr 2, 2a, 2b do umowy, która stanowi załącznik nr 7 do SIWZ..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.20.00-0, 18.42.40.00-7, 18.42.50.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: a) dla części 1 - 900,00 PLN, b) dla części 2 - 600,00 PLN, c) dla części 3 - 9 600,00 PLN
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy muszą posiadać wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonać, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, należycie wykonywać: a) dla części 1 - dostawę/y rękawiczek skórzanych w ilości nie mniejszej niż 500 par, z zastrzeżeniem, że łączna ilość rękawiczek została dostarczona w ramach maksymalnie dwóch umów/zleceń/zamówień, b) dla części 2 - dostawę/y pasów skórzanych w ilości nie mniejszej niż 300 sztuk, z zastrzeżeniem, że łączna ilość pasów została dostarczona w ramach maksymalnie dwóch umów/zleceń/zamówień, c) dla części 3 - dostawę/y butów specjalnych w ilości nie mniejszej niż 1 000 par, z zastrzeżeniem, że łączna ilość butów została dostarczona w ramach maksymalnie dwóch umów/zleceń/zamówień.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy muszą znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację zamówienia, tj. posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż: a) dla części 1 - 10 000,00 PLN, b) dla części 2 - 6 000,00 PLN, c) dla części 3 - 110 000,00 PLN. W przypadku składania ofert na kilka części zamówienia, Zamawiający wymaga posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości odpowiadającej sumie środków wymaganych dla poszczególnych części.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt. 5.1.2 i 5.1.4 SIWZ polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w pkt. III.3.2 i III.3.5, jest zobowiązany do udowodnienia Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Zamawiający żąda, stosownie do § 1 ust. 6 pkt. 2) Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. (Dz. U. z 19 lutego 2013 r. poz. 231) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, informacji dotyczących: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy. 2. Pełnomocnictwo, jeżeli dotyczy. 3. Dokument potwierdzający wniesienie wadium zgodnie z pkt 8 SIWZ. 4. Uzasadnienie zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, obowiązkowo jeżeli Wykonawca zastrzega część informacji w ofercie jako tajemnicę przedsiębiorstwa.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poczta Polska Spółka Akcyjna, Pion Infrastruktury, ul. Rodziny Hiszpańskich 8, 00-940 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2016 godzina 14:00, miejsce: Poczta Polska Spółka Akcyjna, Pion Infrastruktury, ul. Rodziny Hiszpańskich 8, 00-940 Warszawa (Sekretariat Pionu Infrastruktury - I piętro)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: rękawiczki zimowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Odbiorców (komórek organizacyjnych Zamawiającego) rękawiczek zimowych w ilości docelowej 1 011 par. 2. Zamawiający zastrzega, iż gwarantuje zakup 70% ilości docelowej, określonej powyżej. Pozostałe 30% ilości docelowej może zostać zamówione w zależności od potrzeb i woli Zamawiającego (prawo opcji). Niewykupienie przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w ilości większej niż 70% ilości docelowej, nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń finansowych ze strony Wykonawcy z tytułu niezrealizowania umowy. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami surowcowo-technicznymi zawartymi w załączniku nr 2 do umowy, która stanowi załącznik nr 7 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.40.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin dostawy - 2
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pasy główne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Odbiorców (komórek organizacyjnych Zamawiającego) pasów głównych w ilości docelowej 621 szt. 2. Zamawiający zastrzega, iż gwarantuje zakup 70% ilości docelowej, określonej powyżej. Pozostałe 30% ilości docelowej może zostać zamówione w zależności od potrzeb i woli Zamawiającego (prawo opcji). Niewykupienie przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w ilości większej niż 70% ilości docelowej, nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń finansowych ze strony Wykonawcy z tytułu niezrealizowania umowy. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami surowcowo-technicznymi zawartymi w załączniku nr 2a do umowy, która stanowi załącznik nr 7 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.50.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin dostawy - 2
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: obuwie specjalne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Odbiorców (komórek organizacyjnych Zamawiającego) butów specjalnych całorocznych w ilości docelowej 2 020 par. 2. Zamawiający zastrzega, iż gwarantuje zakup 70% ilości docelowej, określonej powyżej. Pozostałe 30% ilości docelowej może zostać zamówione w zależności od potrzeb i woli Zamawiającego (prawo opcji). Niewykupienie przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w ilości większej niż 70% ilości docelowej, nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń finansowych ze strony Wykonawcy z tytułu niezrealizowania umowy. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami surowcowo-technicznymi zawartymi w załączniku nr 2b do umowy, która stanowi załącznik nr 7 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin dostawy - 2
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "dostosowanie infrastruktury technicznej w Zakładach Diagnostyki Obrazowej i Radiologii do wymogów technicznych stacji diagnostycznych" - stacje diagnostyczne i sprzęt sieciowy - powtórka
- "Wykonanie izolacji poziomej fragmentu murów w Pałacu w Sztynorcie"
- Dostawa warzyw i owoców
- naprawy i usuwanie awarii wraz z pogotowiem na terenach zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w 2025 r.
- Świadczenie usługi przeglądów i konserwacji 2 wind produkcji ORONA zainstalowanych na parkingu wielopoziomowym na terenie Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej -Curie PIB w Warszawie
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Mienia Skarbu Państwa w okresie latach 2025-2026 r.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz sortów BHP i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Cisna
- Dostawa ubrań specjalnych, umundurowania oraz środków ochrony indywidualnej dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku
- Zakup i dostawa produktów do sterylizacji wyrobów medycznych
- Dostawa środków ochrony indywidualnej dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
- Dostawa obuwia służbowego typu A na potrzeby KM PSP w Lublinie z podziałem części
- Dostawa odzieży stanowiącej elementy munduru leśnika pracownikom Nadleśnictwa Rajgród do końca roku 2025
więcej: Rękawice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.