eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › przebudowa części pomieszczeń Oddziału Dermatologii na odcinek wczesnej rehabilitacji Kardiochirurgicznej dla SPSk Nr 2 PAM w Szczecinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-10-27

POZYCJA 55303

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Szczecin: przebudowa części pomieszczeń Oddziału Dermatologii na odcinek wczesnej rehabilitacji Kardiochirurgicznej dla SPSk Nr 2 PAM w Szczecinie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PAM w Szczecinie, do kontaktów: Eliza Koladyńska - Nowacka, Al. Powstańców Wielkopolskich 72, 70-111 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4661086, fax 091 4661113, e-mail: www.zpspsk@o2.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.spsk2.pam.szczecin.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa części pomieszczeń Oddziału Dermatologii na odcinek wczesnej rehabilitacji Kardiochirurgicznej dla SPSk Nr 2 PAM w Szczecinie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: SPSK Nr 2 PAM, Al. Powstańców Wlkp. 72, 70-111 Szczecin. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa części pomieszczeń Oddziału Dermatologii na odcinek wczesnej rehabilitacji Kardiochirurgicznej. Więcej informacji w SIWZ 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że: a)wykonał w okresie ostatnich 5-ciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane, o wartości nie mniejszej niż 350.000 zł każda , odpowiadające rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia - ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana na podstawie dokumentów, o których mowa w pkt VII ppkt 2.1 SIWZ) b)osoby, które będą kierowały robotami posiadają uprawnienia budowlane wymagane przepisami ustawy z dnia 7.07.1994 r. - Prawo Budowlane (Dz. U. z 2003 r., nr 207, poz. 2016, z p. zm.) - ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana na podstawie dokumentów, o których mowa w pkt. IV ppkt. 2.2); 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; (w tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał wysokość posiadanych środków finansowych, bądź zdolność kredytową na wartość nie mniejszą, niż 1/2 wartości brutto wynikającej ze złożonej oferty - ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana na podstawie dokumentów, o których mowa w pkt VII ppkt 3.1 SIWZ). 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Oryginalny kod CPV: 45.44.10.00 - Roboty szklarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.10.00 - Roboty szklarskie Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 4

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawcy powinni wnieść wadium w kwocie: 3.100,00 zł (słownie: trzy tysiące sto złotych). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1.posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że: a)wykonał w okresie ostatnich 5-ciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane, o wartości nie mniejszej niż 350.000 zł każda , odpowiadające rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia - ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana na podstawie dokumentów, o których mowa w pkt VII ppkt 2.1 SIWZ) b)osoby, które będą kierowały robotami posiadają uprawnienia budowlane wymagane przepisami ustawy z dnia 7.07.1994 r. - Prawo Budowlane (Dz. U. z 2003 r., nr 207, poz. 2016, z p. zm.) - ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana na podstawie dokumentów, o których mowa w pkt. IV ppkt. 2.2); 1.3znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; (w tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał wysokość posiadanych środków finansowych, bądź zdolność kredytową na wartość nie mniejszą, niż 1/2 wartości brutto wynikającej ze złożonej oferty - ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana na podstawie dokumentów, o których mowa w pkt VII ppkt 3.1 SIWZ). 1.4nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP Zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów: 1.1.Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 PZP i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP. W tym celu wykonawcy mogą wykorzystać wzór oświadczenia stanowiący załącznik nr 1 do druku oferty. 1.2.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3.Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.4.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.5.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt.1.2 - 1.5), składa dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów , jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. nr 87, poz. 605). 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 2.1.Wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 2 (dwóch) robót budowlanych, odpowiadających swym rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawcy do sporządzenia wykazu wykonanych robót mogą wykorzystać formularz stanowiący załącznik nr 2 do druku oferty. W przypadku składania przez wykonawców referencji na potwierdzenie należytego wykonania robót, referencje winny być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu na rzecz, którego były wykonywane roboty. 2.2. Wykazu osób, które będą kierowały robotami stanowiącymi przedmiot zamówienia. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie przez te osoby uprawnień do kierowania robotami stanowiącymi przedmiot zamówienia a mianowicie: a) odpis decyzji wydanej przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego zawierającej wpis danej osoby do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane; b) zaświadczenie wydane przez właściwą Izbę Inżynierów Budownictwa (dot. członkostwa oraz ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej); Dokumenty wymienione pod lit. a i b winny posiadać termin ważności nie krótszy aniżeli okres realizacji robót stanowiących przedmiot zamówienia. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Kosztorys ofertowy Uwaga: Kosztorys ofertowy stanowi jedynie informację dla zamawiającego o sposobie ustalenia przez wykonawcę ceny ryczałtowej a o wyborze najkorzystniejszej oferty będzie decydowała wyłącznie cena ryczałtowa brutto podana w ofercie. Wykonawcy mogą składać kosztorys ofertowy oprócz w formie papierowej również w formie elektronicznej. 5. Inne dokumenty 5.1. Dowód wpłacenia/wniesienia wadium. W przypadku wnoszenia wadium w formie: 5.1.1. gotówki - kopia przelewu 5.1.2. gwarancji lub poręczeń - kopia tych dokumentów. Oryginał należy złożyć w Kasie Zamawiającego

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk2.pam.szczecin.pl. Opłata: 61 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Osobiście w kasie Zamawiajacego lub listownie za pobraniem. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2006 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.11.2006, godzina 10:00, SPSK Nr 2 PAM, Al. Powstańców Wlkp. 72, Szczecin, biblioteka Zakładu Alergologii.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20.10.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.