Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-05-18
Kraków: Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń wielofunkcyjnych, skanerów, monitorów, pozostałego sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania dla Instytutu Nafty i Gazu Państwowego Instytutu Badawczego - 8 zadań
Numer ogłoszenia: 55347 - 2016; data zamieszczenia: 18.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy , ul. Lubicz 25A, 31-503 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4210033 w. 246, faks 012 4210050.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.inig.eu
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowy Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń wielofunkcyjnych, skanerów, monitorów, pozostałego sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania dla Instytutu Nafty i Gazu Państwowego Instytutu Badawczego - 8 zadań.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedzib Zamawiającego: komputerów stacjonarnych - Zadanie nr 1, komputerów przenośnych - Zadanie nr 2, urządzeń wielofunkcyjnych - Zadanie nr 3, skanera - Zadanie nr 4; monitorów - Zadanie nr 5, oprogramowania - Zadanie 6; różnych akcesoriów komputerowych - Zadanie nr 7, oraz pozostałych elementów - Zadanie nr 8. Dla Zadań nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 szczegółowe wymagania techniczne oraz gwarancyjne zamawianych urządzeń zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ. Oferowane produkty w zadaniach 1 - 8 muszą być nowe (nieużywane) oraz pochodzić z legalnego kanału dystrybucji. Do wszystkich urządzeń należy dołączyć kable, niezbędne do ich prawidłowego użytkowania. Szacowana warość zamówienia: powyżej 30.000 euro.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.10.00-1, 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.21.33.00-8, 30.21.61.10-0, 30.23.00.00-0, 30.23.13.00-0, 30.23.21.10-8, 30.23.21.30-4, 30.23.21.50-0, 30.23.70.00-9, 48.00.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla zad. 1 i zad. 2. Ustala się wadium w wysokości: dla Zadania nr 1: 1 500,00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych); dla Zadania nr 2: 1 500,00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych). Uwaga: W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium stanowiące sumę wadiów dla danych zadań. Wymagania odnośnie wadium zapisane są w rozdz. 9 SIWZ
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania warunku Wykonawca składa Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 PZP
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniający warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany Wykonawca, który wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia, tzn. polegające na dostarczeniu podobnego typu sprzętu, każda o wartości nie niższej niż: dla Zadania nr 1 - 50.000,00 zł brutto, dla Zadania nr 2 - 60.000,00 zł brutto
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania warunku Wykonawca składa Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 PZP
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania warunku Wykonawca składa Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 PZP
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania warunku Wykonawca składa Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 PZP
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawcy składają następujące dokumenty: szczegółowy opis oferowanych produktów, potwierdzający spełnianie wszystkich wymagań Zamawiającego zawartych w SIWZ. Opis w poszczególnych oferowanych produktów musi zawierać proponowany model, markę i symbol producenta danego sprzętu (jeżeli istnieje); dokument potwierdzający, że oferowany sprzęt był/będzie wyprodukowany zgodnie z normą ISO:9001 lub równoważny, wystawiony przez podmiot niezależny, lub dokument równoważny (dotyczy zadania nr 1 i zadania nr 2); dokument potwierdzający, że oferowany sprzęt spełnia wymagania wewnątrzwspólnotowego znakowania efektywności energetycznej Energy Star minimum 6.0, lub dokument równoważny (dotyczy zadania nr 1) - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej; dokument potwierdzający, że oferowany sprzęt spełnia wymagania wewnątrzwspólnotowego znakowania efektywności energetycznej Energy Star minimum 5.0, lub dokument równoważny (dotyczy zadania nr 2 poza pozycją nr 7) - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej; deklaracja zgodności CE (dotyczy zadania nr 1 i zadania nr 2) - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej; oświadczenie Wykonawcy, że oferowany sprzęt spełnia kryteria środowiskowe, tj. jest zgodny z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w szczególności zgodności z normą ISO 104303-4 (lub równoważną) (dotyczy zadania nr 1) - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej; dokument potwierdzający, że oferowany sprzęt spełnia wymagania EPEAT na poziomie GOLD (lub równoważny), (dotyczy zadania nr 1). Oraz: informacja o powstaniu obowiązku podatkowego na podstawie art. 91 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, pisemne zobowiązanie innych podmiotów (jeżeli dotyczy), zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w przypadku podpisywania oferty lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę nie wymienioną w dokumencie rejestracyjnym Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym zamówieniu w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.inig.eu/zamowienia-pub
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ w wersji papierowej można odebrać w siedzibie INIG-PIB, ul. Lubicz 25A, 31-503 Kraków, w pok. 224, w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-14:00..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie INIG - PIB w Krakowie, ul. Lubicz 25 A, sekretariat - pok.113, I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa komputerów stacjonarnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów stacjonarnych. Szczegółowe wymagania techniczne oraz gwarancyjne zamawianych urządzeń zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.10.00-1, 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. dodatkowy okres gwarancji na dostarczany sprzęt poza wymagany w SIWZ - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa komputerów przenośnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów przenośnych. Szczegółowe wymagania techniczne oraz gwarancyjne zamawianych urządzeń zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. dodatkowy okres gwarancji na dostarczany sprzęt poza wymagany w SIWZ - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń wielofunkcyjnych. Szczegółowe wymagania techniczne oraz gwarancyjne zamawianych urządzeń zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 30.23.21.30-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. dodatkowy okres gwarancji na dostarczany sprzęt poza wymagany w SIWZ - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa skanera.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dostawa skanera. Szczegółowe wymagania techniczne oraz gwarancyjne zamawianych urządzeń zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. dodatkowy okres gwarancji na dostarczany sprzęt poza wymagany w SIWZ - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa monitorów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa monitorów. Szczegółowe wymagania techniczne oraz gwarancyjne zamawianych urządzeń zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. dodatkowy okres gwarancji na dostarczany sprzęt poza wymagany w SIWZ - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa oprogramowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania. Szczegółowe wymagania techniczne oraz gwarancyjne zamawianych urządzeń zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin realizacji zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa różnych akcesoriów komputerowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnych akcesoriów komputerowych. Szczegółowe wymagania techniczne oraz gwarancyjne zamawianych urządzeń zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.70.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin realizacji zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa pozostałych elementów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pozostałych elementów. Szczegółowe wymagania techniczne oraz gwarancyjne zamawianych urządzeń zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.70.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin realizacji zamówienia - 5
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- "Dostawa jednorazowych, pediatrycznych zestawów angiograficznych"
- Usługi PPOŻ w obiektach Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum w Krakowie.
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 10 PAKIETÓW
- Prace interwencyjne związane ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
- 490.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy pojazdu typu pick-up wraz z akcesoriami na potrzeby Uniwersytetu Jagiellońskiego
- "Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego w Pawilonie "B", "C", "E" na terenie kampusu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie przy ul. Rakowickiej 27"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Doposażenie bazy ZCEMiP w projekcie pn. "Ścieżka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w dążeniu do zrównoważonego rozwoju wspierający dzieci i młodzież, lokalnych mieszkańców oraz przeds. GMS"
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz pomocy multimedialnych i dydaktycznych dla projektu: "Realizacja Programu Rozwojowego w Szkole Podstawowej w Werbkowicach"
- "Podniesienie poziomu bezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Obrowo i Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Obrowie w ramach programu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup i dostawa serwerów, przełączników sieciowych, zasilaczy UPS, biblioteki taśmowej wraz z licencjami w ramach zadania "Cyberbezpieczny Samorząd - Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Chojna".
- Dostawa sprzętu komputerowego według 2 części
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.