Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-07-18
Ogłoszenie nr 553480-N-2017 z dnia 2017-07-18 r.
Gmina Stara Kornica: "Dowóz uczniów do Zespołu Publicznych Placówek Oświatowych im. Odzyskania Niepodległości w Starej Kornicy i Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Kobylanach z miejscowości położonych na terenie gminy Stara Kornica oraz ich odwożenie w roku szkolnym 2017/2018 realizowany w oparciu o komunikację regulowaną(regularny przewóz osób) na podstawie biletów miesięcznych ( nabytych w oparciu o art. 5a Ustawy o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego) - klas "0", szkoły podstawowej i gimnazjum"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Stara Kornica, krajowy numer identyfikacyjny
3023772400000, ul.
Stara Kornica
191
,
08205
Stara Kornica, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
833 587 822, , e-mail
przetargi@kornica.org, , faks
833 587 893.
Adres strony internetowej (URL): www.kornica.org
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
www.kornica.org zakładka BIP
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Osobiście lub przesyłka pocztowa
Adres:
Gmina Stara Kornica, Stara Kornica 191, 08-205 Kornica
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dowóz uczniów do Zespołu Publicznych Placówek Oświatowych im. Odzyskania Niepodległości w Starej Kornicy i Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Kobylanach z miejscowości położonych na terenie gminy Stara Kornica oraz ich odwożenie w roku szkolnym 2017/2018 realizowany w oparciu o komunikację regulowaną(regularny przewóz osób) na podstawie biletów miesięcznych ( nabytych w oparciu o art. 5a Ustawy o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego) - klas "0", szkoły podstawowej i gimnazjum"
Numer referencyjny:
BUZ.271.2.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: "Dowóz uczniów do Zespołu Publicznych Placówek Oświatowych im. Odzyskania Niepodległości w Starej Kornicy i Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Kobylanach z miejscowości położonych na terenie gminy Stara Kornica oraz ich odwożenie w roku szkolnym 2017/2018 realizowany w oparciu o komunikację regulowaną(regularny przewóz osób) na podstawie biletów miesięcznych ( nabytych w oparciu o art. 5a Ustawy o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego) - klas "0", szkoły podstawowej i gimnazjum" Zakres zamówienia obejmuje dowóz i odwiezienie uczniów klas "0",szkół podstawowych i gimnazjum z terenu Gminy Stara Kornica, na podstawie biletów miesięcznych w roku szkolnym 2017/2018 od dnia 4 września 2017 r. do dnia 22 czerwca 2018 r. - dowóz i odwiezienie obejmuje uczniów z miejscowości: Wólka Nosowska, Kazimierzów, Koszelówka, Dubicze, Zalesie, Kobylany, Wygnanki, Kolonia Kornica, Rudka, Popławy, Czeberaki, Wyrzyki, Walim, Nowe Szpaki, Stare Szpaki, Szpaki Kolonia. - dowóz i odwiezienie realizowane jest do i z: o Zespołu Publicznych Placówek Oświatowych im. Odzyskania Niepodległości w Starej Kornicy - w przewidywanej ilości około 177 uczniów; o Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Kobylanach - w przewidywanej ilości około 14 uczniów 2. Łączna ilość dzieci dowożonych - 191 (liczba szacunkowa, może ulec zmianie). Zakresy usług określone w SIWZ są jedynie ilościami szacunkowymi określonymi dla potrzeb przeprowadzenia niniejszego postępowania. Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia mniejszej ilości poszczególnych usług w zależności od bieżących potrzeb. Przewidywane ilości poszczególnych biletów będących przedmiotem niniejszego zamówienia nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez Wykonawcę, co do ilości faktycznie zamówionych przez Zamawiającego biletów w toku realizacji umowy. Ceny biletów nie ulegną podwyższeniu w ciągu roku szkolnego. 3. Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 8 do SIWZ - zawiera wyszczególnienie tras i godzin dowozu i odwiezienia uczniów do szkół z poszczególnych miejscowości. 4.Szczegółowe rozkłady jazdy będą dokładnie dopracowane z wybranym Wykonawcą przed podpisaniem umowy. 5.Pod pojęciem dowożenie Zamawiający rozumie dowóz uczniów z miejsca zamieszkania do szkół i odwiezienie ze szkół do miejsca zamieszkania, wraz z zapewnieniem warunków bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie wsiadania i wysiadania. 6.Nadzór nad przewożonymi uczniami, szczególnie pod względem zapewnienia bezpieczeństwa, opieki nad uczniami przy wsiadaniu, wysiadaniu i podczas przejazdu należy do Zamawiającego zapewniając obecność w pojeździe osoby sprawującej opiekę nad przewożonymi uczniami. 7.Przewoźnik jest zobowiązany do zapewnienia miejsc siedzących dla wszystkich dowożonych uczniów. 8.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić do przewozu pojazdy sprawne technicznie-zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z wymogami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (Dz. U z 2017 r. poz. 1260), ogrzewane w okresie jesienno-zimowym. Wykonawca będzie świadczył usługi o odpowiednim standardzie bezpieczeństwie, środkami transportowymi zapewniającymi bezpieczeństwo przewozu uczniów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 9.W przypadku awarii pojazdu wykonującego usługę będącą przedmiotem zamówienia Wykonawca ma obowiązek podstawienia w czasie określonym w ofercie pojazdu zastępczego o takim samym standardzie celem wykonania przewozu. 10.Przystanki docelowe znajdują się przy szkołach, natomiast przystanki na trasie wyznacza Zamawiający. 11.Dowożenie obejmuje wszystkie dni nauki szkolnej określone przez Ministra Edukacji Narodowej w kalendarzu roku szkolnego 2017/2018. Przewozy będą się odbywały we wszystkie dni nauki w szkole. Natomiast po zawiadomieniu wykonawcy przez zamawiającego w dni wolne od nauki szkolnej oraz w dni odpracowywane- dowóz w te dni nie będzie dodatkowo obciążał Zamawiającego powinny być wkalkulowane w cenę biletu miesięcznego. W przypadku zmiany szkolnego tygodniowego planu lekcji, planu przewozów lub ilości przewożonych uczniów wykonawca dostosuje świadczenie swoich usług zamawiającemu uwzględniając te zmiany. W przypadku odmiennej organizacji pracy szkoły i skrócenia zajęć lekcyjnych np. w dni sprawdzianów, innych zajęć szkolnych Wykonawca zapewni odwóz uczniów we wcześniejszych godzinach. Wcześniejsza organizacja odwozów nie stanowi dodatkowych zadań, należy ja wkalkulować w cenę biletu. 12.Ustalone trasy dowożenia i kolejność punktów (przystanków) oraz godziny odjazdów może być zmieniona przez Zamawiającego po rozstrzygnięciu przetargu, jak również w czasie realizacji zawartej umowy, celem dostosowania trasy do potrzeb szkoły i uczniów. 13.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras przewozu dzieci, terminów ich wykonywania, ze względu na okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a podyktowanych potrzebami Zamawiającego wynikającymi z konieczności zapewnienia prawidłowego funkcjonowania placówek oświatowych. 14.Ostateczna ilość kursów powrotnych wynikająca z organizacji pracy szkoły zostanie ustalona pomiędzy Dyrektorami Szkół a Wykonawcą. 15.Wskazane jest by Wykonawca przed złożeniem oferty zapoznał się z przedmiotem zamówienia na miejscu i dokonał przeglądu tras. 16.Szczegółowe warunki określa projekt umowy zawarty w załączniku nr 9 do niniejszej SIWZ.
II.5) Główny kod CPV: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2017-09-04 lub zakończenia: 2018-06-22
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
wynika to z odrębnych przepisów.
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca przedłoży ważną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, o której mowa w treści art. 5 ustawy z dnia 6 września 2001 o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 1907 z późn. zm.)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wymagane jest złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia zatrudnionymi na podstawie umowy o pracę osób posiadającymi uprawnienia do przewozu osób autobusem co najmniej 5 kierowców, oraz dysponuje lub będzie dysponował co najmniej czteroma sprawnymi autobusami przystosowanymi do przewozu minimum 50 osób (kazdy), oraz jednym minimum 22 osób (jeden), oraz dwoma autobusami rezerwowymi. Autobusy winny posiadać ważne i opłacone na dzień składania ofert pakiety ubezpieczeń O.C. i N.N.W. dla każdego autobusu (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonywujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kawlifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
1) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. 2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. VI ust. 2 pkt. 1) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, wydane na podstawie ustawy z dnia 06.09.2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1907 ze zm.)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie - 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)
z dopiskiem
"Dowóz uczniów do Zespołu Publicznych Placówek Oświatowych
im. Odzyskania Niepodległości w Starej Kornicy i Szkoły Podstawowej
im. Marii Konopnickiej w Kobylanach z miejscowości położonych na
terenie gminy Stara Kornica oraz ich odwożenie w roku szkolnym 2017/2018
realizowany w oparciu o komunikację regulowaną(regularny przewóz
osób) na podstawie biletów miesięcznych ( nabytych w oparciu o art. 5a
Ustawy o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami
publicznego transportu zbiorowego)
- klas "0", szkoły podstawowej i gimnazjum"
2. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania
ofertą.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących form :
1). pieniądzu,
2). poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3). Gwarancjach bankowych,
4). Gwarancjach ubezpieczeniowych,
5). poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz.1804 oraz z 2015 r. poz.978 i 1240)
4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy
Zamawiającego w BS Kornica na nr konta 59 8035 0000 0000 1658 2000 0170.
5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na
rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
6.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
7. .W przypadku wniesienia wadium w gwarancjach lub poręczeniach z treści gwarancji (poręczenia) musi wynikać jednoznacznie, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego)przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą.
8.Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji należy załączyć do oferty
w oryginale.
9.. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
10.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze
oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem ust.4a.
11.Wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający
wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
12.Zamawiajacy zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
13.Zamawiajacy żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
14. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z
odsetkami wynikającymi z rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane,
pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na
rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
15.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 i 3a ustawy Pzp z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej
16.Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została
Wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2) Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Czas reakcji | 20,00 |
Termin płatnosci faktury | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy w następujących przypadkach: - działania siły wyższej; - zmiany obowiązującego prawa powodujące, że realizacja przedmiotu umowy niezmienionej postaci stanie się niecelowa; - gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia i wartości umowy; - z uwagi na niezależne od stron umowy zmiany dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy np. osób reprezentujących strony, (w szczególności choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne); - zmiany danych teleadresowych stron umowy określonych w umowie; - oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy; - zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy, a tym samym wartości umowy z uwagi na rzeczywiste potrzeby Zamawiającego; - wystąpienie okoliczności powodujących zmiany w wysokości wynagrodzenia umownego (np. w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT), - przewlekłość postępowania o udzielenie zamówienia publicznego związana z odwołaniami wykonawcy, - zmiany ilości dzieci i młodzieży przewożonych na poszczególnych trasach, - zmiana godzin przewozu dzieci i młodzieży, - okoliczności leżących po stronie zamawiającego spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi - zmianie może ulec termin realizacji umowy oraz wartość i zakres rzeczowy umowy; - wystąpienie okoliczności powodujących konieczność zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, - zmiana organizacji roku szkolnego. - zmiana podwykonawcy - na pisemny wniosek Wykonawcy, dopuszcza się zmianę podwykonawcy, wprowadzenie nowego podwykonawcy lub rezygnację z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zmiana może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeń podwykonawcy wobec Wykonawcy z tytułu realizacji usług. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności, chyba że zapisy umowy stanowią inaczej. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W przypadku, o którym mowa w pkt. 4, wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-07-27, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2024/2025
- Dowóz dzieci na zajęcia edukacyjne i wychowawcze do placówek oświatowych na terenie Gminy i Miasta Nowe Skalmierzyce w roku 2025.
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Słupia Konecka w 2025 roku
- "Dowóz uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Kępice, poprzez zakup biletów miesięcznych w roku 2025"
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych spełniających obowiązek szkolny zamieszkałych na terenie Gminy Dukla z domu do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczym w Rymanowie oraz z Ośrodka do domu
- Świadczenie usług w zakresie rezerwacji, wystawiania, sprzedaży i dostarczania biletów lotniczych, kolejowych i autobusowych oraz rezerwacji i sprzedaży usług noclegowych w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.