Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-06-23
Og³oszenie nr 553650-N-2020 z dnia 2020-06-23 r.
Gmina Miejska Mielec: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane inwestycji pn. "Budowa szaletu miejskiego w rejonie Szko³y Podstawowej nr 2 w Mielcu "
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miejska Mielec, krajowy numer identyfikacyjny
690581867, ul.
ul. ¯eromskiego
26
,
39-300
Mielec, woj.
podkarpackie, pañstwo
Polska, tel.
177 888 500, , e-mail
sekretariat@um.mielec.pl, , faks
177 888 505.
Adres strony internetowej (URL): www.mielec.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
www.mielec.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.mielec.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urz±d Miejski w Mielcu 39-300 Mielec, ul. ¯eromskiego 26
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane inwestycji pn. "Budowa szaletu miejskiego w rejonie Szko³y Podstawowej nr 2 w Mielcu "
Numer referencyjny:
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane inwestycji pn. Budowa szaletu miejskiego w rejonie Szko³y Podstawowej nr 2 w Mielcu na dzia³ce nr 2927/2 obrêb 1 Stare Miasto. Przedmiot zamówienia sk³ada siê z: 1) opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiaj±cego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowê, 2) wykonanie robót budowlanych (wykonanie niezbêdnych przy³±czy mediów tj. przy³±cz energetyczny, wodoci±gowy, kanalizacyjny, wykonanie p³yty fundamentowej/fundamentu oraz dostawa i monta¿ prefabrykowanej toalety publicznej, wykonanie nawierzchni ³±cz±cej wej¶cie do toalety z ci±giem pieszym/jezdnym o szeroko¶ci 1,5 m, obrze¿a toalety w nawi±zaniu do istniej±cego otoczenia oraz zagospodarowanie terenu wokó³ obiektu polegaj±ce na uporz±dkowaniu terenu wokó³ szaletów tj. wyrównanie warstwy humusu i posianie trawy) zgodnie z opracowan± dokumentacj± projektow±, 3) obs³ugê geodezyjn± (wytyczenie oraz powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna), 4) uzyskanie pozwolenia na u¿ytkowanie i/lub zg³oszenie zakoñczenia robót budowlanych. Szczegó³owo przedmiot zamówienia okre¶lony zosta³ w niniejszym rozdziale oraz w Tomie II i III SIWZ.
II.5) G³ówny kod CPV: 45215500-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45231300-8 |
71220000-6 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2020-12-31
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy odstêpuje od opisu sposobu dokonywania oceny spe³nienia warunków w tym zakresie. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie na podstawie o¶wiadczenia wstêpnie potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy odstêpuje od opisu sposobu dokonywania oceny spe³nienia warunków w tym zakresie. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie na podstawie o¶wiadczenia wstêpnie potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca musi wykazaæ, i¿ do realizacji przedmiotu zamówienia dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osob±, która pe³niæ bêdzie funkcjê kierownika budowy, posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej w rozumieniu ustawy Prawo budowlane lub odpowiadaj±ce wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu: a) odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, b) o¶wiadczenie Wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu:
a) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.4) lit. a sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. 2.Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsca zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt 1 powy¿ej zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3.Dokument, o którym mowa w pkt 1 powy¿ej lit. a) lub zastêpuj±cy go dokument, o którym mowa w pkt 2 powy¿ej, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 4.W przypadku w±tpliwo¶ci, co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez wykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych tego dokumentu. 5.Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp je¿eli Zamawiaj±cy posiada o¶wiadczenia lub dokumenty dotycz±ce tego Wykonawcy lub mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz.U. z 2019 r. poz. 700 ze zm.). 6.Obowi±zki wykonawcy polegaj±cego na zasobach innych podmiotów. 6.1.Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu polegaæ na zdolno¶ciach technicznych, zawodowych, sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych. 6.2.W celu oceny czy wykonawca polegaj±c na zdolno¶ciach technicznych, zawodowych, sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami w stopniu umo¿liwiaj±cym nale¿yte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek ³±cz±cy wykonawcê z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostêp do ich zasobów, Zamawiaj±cy - ¿±da dokumentów dotycz±cych w szczególno¶ci: a) zakresu dostêpnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcê przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakresu i okresu udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; d) czy podmiot, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolno¶ci dotycz±. 6.3.Zamawiaj±cy oceni, czy udostêpniane wykonawcy przez inne podmioty na zdolno¶ci techniczne, zawodowych, sytuacja finansowa lub ekonomiczna pozwalaj± na wykazanie przez Wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz zbada czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 oraz w pkt III.2.2). 6.4.W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, Wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach innych podmiotów, je¶li podmioty te zrealizuj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. 6.5.Je¿eli zdolno¶ci techniczne lub zawodowe podmiotu, którego zdolno¶ciach polega Wykonawca, nie potwierdzaj± spe³nienia przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiaj±cy ¿±da, aby Wykonawca w terminie okre¶lonych przez Zamawiaj±cego: a) zast±pi³ ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowi±za³ siê do osobistego wykonania odpowiedniej czê¶ci zamówienia, je¿eli wyka¿e zdolno¶ci techniczne lub zawodowe, o których mowa w pkt III.1.3). 8.6.Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³niania w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby warunków udzia³u w postêpowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt III.3). 6.7.Na wezwanie Zamawiaj±cego Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22 a ustawy Pzp zobowi±zany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt III.4) lit. a). 7.Obowi±zki Wykonawcy, który zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcy. 7.1.Wykonawca, który zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu zamieszcza informacjê o podwykonawcach w o¶wiadczeniu wstêpnie potwierdzaj±cym, ¿e wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu. 7.2.Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od wykonawcy przedstawienia dokumentów o których mowa w pkt. III.4) lit.a) dotycz±cych podwykonawcy, któremu zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolno¶ciach wykonawca polega na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Pzp. 7.3.Je¿eli powierzenie podwykonawcy wykonania czê¶ci zamówienia nast±pi w trakcie jego realizacji, Wykonawca na wezwanie Zamawiaj±cego przedstawi dokumenty o których mowa w pkt. 8.7 powy¿ej dotycz±ce tego podwykonawcy. 7.4. Je¿eli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu na którego zasoby wykonawca powo³a³ siê na zasadach okre¶lonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, wykonawca bêdzie zobowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, ¿e proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powo³a³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia. 8.Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (spó³ki cywilne/konsorcja) 8.1.Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8.2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z powodu niespe³niania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, natomiast spe³nianie warunków wskazanych w art. 22 ust 1 ustawy Pzp i których opis sposobu dokonania oceny spe³niania zosta³ zamieszczony w pkt III.1) Wykonawcy wykazuj± ³±cznie. 8.3.O¶wiadczenia wymienione w pkt III.3) powinny byæ z³o¿one w przez ka¿dego z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie w ten sposób, ¿e powinny potwierdzaæ spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 8.4.W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej sk³ada ka¿dy z Wykonawców. 8.5.W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców s± oni zobowi±zani na wezwanie Zamawiaj±cego z³o¿yæ dokumenty i o¶wiadczenia, o których mowa w pkt III.4) i III.5) albo odpowiadaj±ce im okre¶lone w pkt 1 powy¿ej przy czym: 1) dokumenty, o których mowa w pkt III.5) sk³ada dowolny Wykonawca/dowolni Wykonawcy wykazuj±cy spe³nianie warunków spo¶ród Wykonawców sk³adaj±cych wspóln± ofertê, 2) dokumenty i o¶wiadczenia, o których mowa w pkt III.4) sk³ada ka¿dy z nich.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca jest zobowi±zany do wniesienia wadium w wysoko¶ci 3 000,00 z³.
Wadium musi byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach, w zale¿no¶ci od wyboru Wykonawcy:
a) pieni±dzu, przelewem na rachunek bankowy w Banku PKO BP 64 1020 4913 0000 9302 0118 7699;
b) porêczeniach bankowych;
c) porêczeniach pieniê¿nych spó³dzielczych kas oszczêdno¶ciowo-kredytowych;
d) gwarancjach bankowych;
e) gwarancjach ubezpieczeniowych;
f) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci
(Dz. U. z 2019 r. poz. 310).
Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji powinno byæ z³o¿one w oryginale i musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±.
W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub porêczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub porêczenie obejmowa³y odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê, okre¶lone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
Gwarancja lub porêczenie musi zawieraæ w swojej tre¶ci nieodwo³alne i bezwarunkowe zobowi±zanie wystawcy dokumentu do zap³aty na rzecz Zamawiaj±cego kwoty wadium.
Wadium wniesione w pieni±dzu przelewem na rachunek bankowy musi wp³yn±æ na wskazany
w pkt. 11.2.a) rachunek bankowy Zamawiaj±cego najpó¼niej przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium na zasadach okre¶lonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres gwarancji i rêkojmi | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Dopuszcza siê zmiany umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie terminu wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w § 8 ust. 2 pkt 2, poprzez jego wyd³u¿enie zgodnie z warunkami okre¶lonymi w pkt 1) - 7) poni¿ej: 1) W przypadku zaistnienia nadzwyczajnych niekorzystnych warunków atmosferycznych, pod warunkiem, ¿e konieczno¶æ wykonywania robót w okresie wyst±pienia nadzwyczajnych niekorzystnych warunków atmosferycznych nie jest nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ - dopuszcza siê wyd³u¿enie terminu o liczbê dni, w których z powodu zaistnienia nadzwyczajnych niekorzystnych warunków atmosferycznych brak by³o mo¿liwo¶ci wykonywania umowy w sposób, który pozwoli³by na wykonanie przedmiotu umowy w terminie, o którym mowa w § 8 ust. 2 pkt 2 (w tym równie¿ brak by³o mo¿liwo¶ci, z uwagi na technologiê wykonywania robót, normy lub inne przepisy, zmiany kolejno¶ci wykonywania robót w sposób, który pozwoli³yby na terminowe wykonanie Przedmiotu umowy). Przez nadzwyczajne niekorzystne warunki atmosferyczne rozumie siê: wszelkie warunki atmosferyczne, w tym w szczególno¶ci wszelkie opady atmosferyczne lub temperatury powietrza, odbiegaj±ce od przeciêtnych danych meteorologicznych Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej z poprzednich lat piêciu od daty z³o¿enia oferty przez Wykonawcê, dla obszaru obejmuj±cego miejsce wykonywania robót, a dotycz±cych takich warunków atmosferycznych, na jakie powo³uje siê Wykonawca, dla takiego samego miesi±ca kalendarzowego, jak ten, w którym wyst±pi³y warunki atmosferyczne, na jakie powo³uje siê Wykonawca, które to nadzwyczajne warunki atmosferyczne z uwagi na technologiê wykonywania robót, normy lub inne przepisy - uniemo¿liwi³y wykonywanie robót. 2) W przypadku nieterminowego przekazania Wykonawcy przez Zamawiaj±cego terenu budowy - dopuszcza siê wyd³u¿enie terminu wykonania przedmiotu umowy o liczbê dni nieterminowego przekazania terenu budowy. 3) W przypadku zlecenia przez Zamawiaj±cego do realizacji dodatkowych dostaw, us³ug lub robót budowlanych przez dotychczasowego Wykonawcê - dopuszcza siê wyd³u¿enie terminu wykonania Przedmiotu umowy o liczbê dni, w których z powodu realizacji dodatkowych dostaw, us³ug lub robót budowlanych brak by³o mo¿liwo¶ci wykonywania umowy w sposób, który pozwoli³by na terminowe wykonanie Przedmiotu umowy (w tym równie¿ brak by³o mo¿liwo¶ci, z uwagi na technologiê wykonywania robót, normy lub inne przepisy - zmiany kolejno¶ci wykonywania robót w sposób, który pozwoli³y na terminowe wykonanie przedmiotu umowy). 4) W przypadku zmiany sposobu wykonywania przedmiotu umowy, o którym mowa w ust. 2 poni¿ej dopuszcza siê wyd³u¿enie terminu wykonania przedmiotu umowy o liczbê dni, w których z powodu zmiany sposobu wykonywania przedmiotu umowy brak by³o mo¿liwo¶ci wykonywania Umowy w sposób, który pozwoli³by na terminowe wykonanie przedmiotu umowy (w tym równie¿ brak by³o mo¿liwo¶ci, z uwagi na technologiê wykonywania robót, normy lub inne przepisy - zmiany kolejno¶ci wykonywania robót w sposób, który pozwoli³y na terminowe wykonanie przedmiotu umowy). 5) W przypadku, gdy wyst±pi± lub zostan± ujawnione odbiegaj±ce od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne lub geotechniczne lub hydrologiczne (np. kurzawki, osuwiska, wody gruntowe itp.) lub rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych lub wystêpowania niewybuchów lub niewypa³ów - dopuszcza siê wyd³u¿enie terminu wykonania przedmiotu umowy o liczbê dni, w których z powodu tych okoliczno¶ci brak by³o mo¿liwo¶ci wykonywania umowy w sposób, który pozwoli³by na terminowe wykonanie przedmiotu umowy (w tym równie¿ brak by³o mo¿liwo¶ci, z uwagi na technologiê wykonywania robót, normy lub inne przepisy - zmiany kolejno¶ci wykonywania robót w sposób, który pozwoli³y na terminowe wykonanie przedmiotu umowy). 6) W przypadku, gdy wyst±pi± lub zostan± ujawnione odbiegaj±ce od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunki terenu budowy, w szczególno¶ci dotycz±ce niezinwentaryzowanych lub b³êdnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych - dopuszcza siê wyd³u¿enie terminu wykonania przedmiotu umowy o liczbê dni, w których z powodu tych okoliczno¶ci brak by³o mo¿liwo¶ci wykonywania umowy w sposób, który pozwoli³by na terminowe wykonanie przedmiotu umowy (w tym równie¿ brak by³o mo¿liwo¶ci, z uwagi na technologiê wykonywania robót, normy lub inne przepisy - zmiany kolejno¶ci wykonywania robót w sposób, który pozwoli³y na terminowe wykonanie przedmiotu umowy). 7) W przypadku, gdy wyst±pi brak mo¿liwo¶ci wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ administracji publicznej lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy - dopuszcza siê wyd³u¿enie terminu wykonania przedmiotu umowy o liczbê dni, w których z powodu tych okoliczno¶ci brak by³o mo¿liwo¶ci wykonywania umowy w sposób, który pozwoli³by na terminowe wykonanie przedmiotu umowy (w tym równie¿ brak by³o mo¿liwo¶ci, z uwagi na technologiê wykonywania robót, normy lub inne przepisy - zmiany kolejno¶ci wykonywania robót w sposób, który pozwoli³y na terminowe wykonanie przedmiotu umowy). 2. Dopuszcza siê zmiany umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy poprzez zastosowanie odmiennych rozwi±zañ technicznych lub technologicznych lub materia³owych, w przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczno¶ci okre¶lonych w pkt 1) - 5) poni¿ej: 1) w przypadku zmian przepisów prawnych wchodz±cych w ¿ycie po dacie zawarcia umowy, które powoduj± konieczno¶æ zmian w dokumentacji projektowej lub STWiORB, z zastrze¿eniem, ¿e dopuszcza siê zastosowanie odmiennych rozwi±zañ w zakresie niezbêdnym dla dostosowania do zmian przepisów prawnych; 2) w przypadku wyst±pienia warunków geologicznych lub geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegaj±cych od przyjêtych w dokumentacji projektowej lub rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych lub wystêpowania niewybuchów lub niewypa³ów, które mog± skutkowaæ, w ¶wietle przyjêtych w umowie i dokumentacji projektowej rozwi±zañ technicznych lub technologicznych lub materia³owych, niewykonaniem lub nienale¿ytym wykonaniem umowy, z zastrze¿eniem, ¿e dopuszcza siê zastosowanie odmiennych rozwi±zañ w zakresie niezbêdnym dla unikniêcia niewykonania lub nienale¿ytego wykonania umowy z powodu tych okoliczno¶ci; 3) w przypadku wyst±pienia warunków terenu budowy odbiegaj±cych od przyjêtych w dokumentacji projektowej, w szczególno¶ci napotkania niezinwentaryzowanych lub b³êdnie zinwentaryzowanych sieci lub instalacji lub innych obiektów budowlanych, które mog± skutkowaæ, w ¶wietle przyjêtych w Umowie i dokumentacji projektowej rozwi±zañ technicznych lub technologicznych lub materia³owych, niewykonaniem lub nienale¿ytym wykonaniem umowy, z zastrze¿eniem, ¿e dopuszcza siê zastosowanie odmiennych rozwi±zañ w zakresie niezbêdnym dla unikniêcia niewykonania lub nienale¿ytego wykonania umowy z powodu tych okoliczno¶ci; 4) w przypadku wyst±pienia niebezpieczeñstwa kolizji z inwestycjami planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez podmioty inne ni¿ Wykonawca, z zastrze¿eniem, ¿e dopuszcza siê zastosowanie odmiennych rozwi±zañ w zakresie niezbêdnym dla unikniêcia tych kolizji; 5) w przypadku, gdy zaistnieje mo¿liwo¶æ zastosowania odmiennych rozwi±zañ w sposobie wykonywania przedmiotu umowy, w zwi±zku z pojawieniem siê na rynku odmiennych od przyjêtych w umowie i dokumentacji projektowej rozwi±zañ technicznych lub technologicznych lub materia³owych (w tym w szczególno¶ci materia³ów lub urz±dzeñ nowszej generacji, nowszej technologii) pozwalaj±cych na zaoszczêdzenie czasu lub kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub umo¿liwiaj±ce uzyskanie lepszej jako¶ci robót, z zastrze¿eniem, ¿e dopuszcza siê zastosowanie odmiennych rozwi±zañ, o ile s± korzystne dla Zamawiaj±cego i o ile nie powoduj± zwiêkszenia wynagrodzenia Wykonawcy. 3. Dopuszcza siê zmiany umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie zmiany zakresu przedmiotu umowy poprzez jego zmniejszenie, w przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczno¶ci okre¶lonych w pkt 1) - 4) poni¿ej: 1) w przypadku, gdy zostan± ujawnione wady dokumentacji projektowej, które powoduj± konieczno¶æ zmian w dokumentacji projektowej lub STWiORB, z zastrze¿eniem, ¿e dopuszcza siê zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w zakresie niezbêdnym dla usuniêcia wad dokumentacji projektowej; 2) w przypadku zmian przepisów prawnych wchodz±cych w ¿ycie po dacie zawarcia umowy, które powoduj± konieczno¶æ zmian w dokumentacji projektowej lub STWiORB, z zastrze¿eniem, ¿e dopuszcza siê zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w zakresie niezbêdnym dla dostosowania do zmian przepisów prawnych; 3) w przypadku wyst±pienia warunków geologicznych lub geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegaj±cych od przyjêtych w dokumentacji projektowej lub rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych lub wystêpowania niewybuchów lub niewypa³ów, które mog± skutkowaæ, w ¶wietle przyjêtych w umowie i dokumentacji projektowej rozwi±zañ technicznych lub technologicznych lub materia³owych, niewykonaniem lub nienale¿ytym wykonaniem umowy, z zastrze¿eniem, ¿e dopuszcza siê zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w zakresie niezbêdnym dla unikniêcia niewykonania lub nienale¿ytego wykonania umowy z powodu tych okoliczno¶ci; 4) w przypadku wyst±pienia warunków terenu budowy odbiegaj±cych od przyjêtych w dokumentacji projektowej, w szczególno¶ci napotkania niezinwentaryzowanych lub b³êdnie zinwentaryzowanych sieci lub instalacji lub innych obiektów budowlanych, które mog± skutkowaæ, w ¶wietle przyjêtych w umowie i dokumentacji projektowej rozwi±zañ technicznych lub technologicznych lub materia³owych, niewykonaniem lub nienale¿ytym wykonaniem umowy, z zastrze¿eniem, ¿e dopuszcza siê zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w zakresie niezbêdnym dla unikniêcia niewykonania lub nienale¿ytego wykonania umowy z powodu tych okoliczno¶ci; 5) w przypadku wyst±pienia niebezpieczeñstwa kolizji z inwestycjami planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez podmioty inne ni¿ Wykonawca, z zastrze¿eniem, ¿e dopuszcza siê zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w zakresie niezbêdnym dla unikniêcia tych kolizji; 4. Dopuszcza siê zmiany umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy, poprzez odpowiednie obni¿enie wynagrodzenia Wykonawcy przy zastosowaniu stawek wynikaj±cych ze z³o¿onej przez Wykonawcê oferty. 5. Niezale¿enie od postanowieñ niniejszej umowy dopuszcza siê zmiany umowy w okoliczno¶ciach wynikaj±cych Pzp. 6. Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± one jednak zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody. 7. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± zachowania formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-07-08, godzina: 10:45,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", Zamawiaj±cy informujê, ¿e: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Mielca, adres: ul. ¯eromskiego 26, 39-300 Mielec. 2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzêdzie Miejskim w Mielcu jest Pan Robert P³oszaj, dostêpny pod adresem poczty elektronicznej: iod@um.mielec.pl, oraz nr telefonu 17- 7874033. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane inwestycji pn. "Budowa szaletu miejskiego w rejonie Szko³y Podstawowej nr 2 w Mielcu" prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. 3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018). 4. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy. 5. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp. 6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 7. Posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; - na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO. 8. Nie przys³uguje Pani/Panu: - w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Opracowanie wielobran¿owej dokumentacji projektowo - kosztorysowej przebudowy i rozbudowy dworca autobusowego w Mielcu w celu przystosowania go do pe³nienia roli wêz³a przesiadkowego
- Transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12
- Kontrola, utrzymanie, naprawa i konserwacja wyposa¿enia placów zabaw, si³owni zewnêtrznych i skate parków administrowanych przez Gminê Miejsk± Mielec
- Opracowanie Planu Ogólnego Miasta Mielca
- Bie¿±ce utrzymanie i konserwacja o¶wietlenia drogowego znajduj±cego siê w granicach administracyjnych Gminy Miejskiej Mielec
- 108.24 Sprzeda¿ i dostawa rêkawic medycznych do Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
wiêcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej zespo³u budynków jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie szeregowej w miejscowo¶ci Twardogóra.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy Parku im. H. Sienkiewicza - czê¶æ pó³nocna
- Modernizacja i przebudowa budynku obs³ugi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównowa¿ona mobilno¶æ miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Wykonanie dok. projektowej oraz robót bud. zw. z wykoñczeniem i wyposa¿. stref komercyjnych stadionu miejskiego w zakr. hotelowym, gastron. i handlowym w ramach zad. inw. Budowa St. Miej. w Katowicach
- Modernizacja ¼róde³ ciep³a w budynkach u¿yteczno¶ci publicznej
- Opracowanie dokumentacji projektowej
wiêcej: Toalety publiczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.