Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-25
Ostrowiec Świętokrzyski: Organizacja szkoleń i warsztatów w ramach realizacji projektu
Numer ogłoszenia: 55384 - 2011; data zamieszczenia: 25.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Żabia 40, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 41 265 12 94, faks 41 265 42 44.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja szkoleń i warsztatów w ramach realizacji projektu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem prowadzonego postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na przeprowadzenie n/w warsztatów i szkoleń; CZĘŚĆ I. Blok aktywizacyjno-profilaktyczny 1. indywidualne zajęcia psychologiczne dla 124 uczestników 2. indywidualne doradztwo zawodowe dla 35 uczestników 3. warsztaty choreoterapii dla 3 grup 10 osobowych 4. warsztaty bukieciarz - florysta dla 3 grup 10 osobowych 5. warsztaty koszykarz - plecionkarz dla 3 grup 10 osobowych 6. warsztaty aranżacji terenów zielonych dla 2 grup 10 osobowych 7. warsztaty szycia maszynowego dla 3 grup 10 osobowych 8. warsztaty robótek ręcznych dla 3 grup 10 osobowych 9. warsztaty komputerowe dla 4 grup 10 osobowych 10. warsztaty ABC kulinariów z elementami carvingu dla 3 grup 10 osobowych 11. warsztaty pierwszej pomocy dla 6 grup 10 osobowych CZĘŚĆ II.Blok Szkolenia i doradztwo psychologiczno-zawodowe 1. Indywidualne zajęcia i warsztaty psychologiczne 2. Indywidualne doradztwo i warsztaty doradztwa zawodowego 3. Przedstawiciel handlowy z prawem jazdy kat. B 4. Fryzjerstwo ze stylizacją 5. Sprzedawca z obsługą kas fiskalnych i zasadami HACCP 6. Warsztaty pierwszej pomocy CZĘŚĆ III. Blok szkoleniowo - integracyjny Cztery wyjazdowe usługi szkoleniowo - doradcze z zajęciami z zakresu integracji 1. grupa I 75 uczestników + 25 opiekunów 2. grupa II 75 uczestników + 25 opiekunów 3. grupa III 40 uczestników + 10 opiekunów 4. grupa IV 30 uczestników + 10 opiekunów CZĘŚĆ IV. Blok szkoleniowo-psychologiczny z rehabilitacją Usługa wyjazdowa szkoleniowo - psychologiczna z rehabilitacją dla grupy 16 uczestników + 5 opiekunów.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje wykonanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy do 40%. Zamówienia będą mogły dotyczyć szkoleń i warsztatów o tematyce tożsamej co zamówienie podstawowe.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.41.12.00 - Usługi szkół nauki jazdy 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 10 000,00 zł (dziesięć tys. zł) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie, że wykonawca posiada aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych wydane przez Wojewódzki Urząd Pracy zezwolenia na podjęcie działalności zakresie objętym niniejszym zamówieniem na realizacje szkoleń z zakresu kursów prawa jazdy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie należy złożyć; Wykaz wykonanych usług szkoleniowych w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich daty i miejsca. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykonał minimum dziewięć zakończonych szkoleń grupowych(grupa to min. 10 osób) po trzy zakończone usługi szkolenia wybranych trzech bloków wymienionych w pkt. 3.1 SIWZ na kwotę łączną nie mniejszą niż 400 tys. PLN Do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usługi w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami; w wykazie poza informacją o podstawie dysponowana, należy podać; 1 warsztaty szycia maszynowego 5 maszyn krawieckich wielofunkcyjnych (marka i typ) 2 warsztaty komputerowe 11 stanowisk komputerowych z pakietem Oficce z dostępem do internetu, tablica, rzutnik 3 warsztaty ABC kulinariów z elementami carvingu 3 stanowiska gastronomiczne z kuchenką z piekarnikiem, naczynia kuchenne, mikrofala, parowar, mikser, zastawa stołowa 4 warsztaty pierwszej pomocy zestaw szkoleniowy fantom AMBU MAN CF, Zestaw Imitacji Ran 5 przedstawiciel handlowy z prawem jazdy kat.B 2 pojazdy do nauki jazdy w zakresie prawa jazdy kat. B (typ, marka samochodu i nr rejestracyjny). 6 fryzjerstwo ze stylizacją 5 stanowisk fryzjerskich 7 sprzedawca z obsługą kas fiskalnych i zasadami HACCP 6 stanowisk komputerowych z programami sprzedażowymi (REWIZOR, RACHMISTRZ) 6 kas fiskalnych Ogólny wymóg dysponowania salami do prowadzenia zajęć na warsztatach i szkoleniach w części I i II został określony w warunkach ogólnych i w oparciu o te zasady wykonawca zobowiązany jest przedstawić w formie wykazu następujące informacje: adres lokalu i przystosowanie dla osób niepełnosprawnych ze wskazaniem prawa do jego dysponowania, wskazanie ilości sal do zajęć z ilością miejsc, ilość pomieszczeń socjalnych oraz ilość WC. (minimalne wymagania lokalowe to; cztery sale dydaktyczne każda z sal dla minimum 10 osób jedno pomieszczenie gosodarcze i dwa sanitariaty WC) Wymogi realizacji usług szkoleniowo - doradczych z zajęciami z zakresu integracji, zostały określone w załączniku nr 1 w części Szczegółowy opis wymagań względem wyjazdowych usług szkoleniowo - integracyjnych w oparciu o te wymogi wykonawca zobowiązany jest przedstawić w formie wykazu wszystkie informacje jakie zaoferował wraz z adresem realizacji usługi. Wymóg dysponowania lokalem do realizacji usług szkoleniowo - psychologicznych z rehabilitacją, został określony w załączniku nr 1 w części Szczegółowy opis wymagań względem usługi oraz ośrodka, w którym realizowana będzie usługa szkoleniowo - psychologiczna z rehabilitacją w oparciu o ten wymóg wykonawca zobowiązany jest przedstawić w formie wykazu wszystkie informacje jakie zaoferowany wraz z adresem realizacji usługi. Dysponowanie autokarami przystosowanymi do przewozu osób, z WC i klimatyzacją, telewizorem + wideo, minibarkiem (kawa, herbata), minimalna ilość miejsc uzależniona od liczebności grupy, należy wskazać prawo do jego dysponowania oraz określić markę i model autokaru.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie należy przedłożyć; wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia ( przez doświadczenie należy rozumieć udział, jako wykładowca/trener w jednym zakończonym szkoleniu grupowym) oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami - Potwierdzeniem spełniania warunku będzie przedstawienie wykazu zawierającego nie mniej niż; Wymagania minimalne kadry dydaktycznej 1 warsztaty psychologiczne 3 osoby posiadające wykształcenie wyższe psychologiczne i uprawnienia pedagogiczne, min 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z w/w zakresu oraz doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi 2 warsztaty doradztwa zawodowego 3 osoby posiadające wykształcenie wyższe, kwalifikacje doradcy zawodowego i min 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z w/w zakresu oraz doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi 3 warsztaty choreoterapii 2 osoby posiadające wykształcenie wyższe pedagogiczne lub psychologiczne z zakresu terapii zajęciowej, muzycznej lub ruchowej, min 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z w/w zakresu oraz doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi 4 warsztaty bukieciarz - florysta 2 osoby posiadające wykształcenie ogrodnicze, doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z w/w zakresu. Jedna z wymienionych osób musi posiadać uprawnienia pedagogiczne oraz doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi 5 warsztaty koszykarz - plecionkarz 2 osoby posiadające: wykształcenie minimum średnie ogrodnicze, doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z w/w zakresu. Jedna z wymienionych osób musi posiadać uprawnienia pedagogiczne oraz doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi 6 warsztaty aranżacji terenów zielonych 2 osoby posiadające wykształcenie ogrodnicze, doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z w/w zakresu. Jedna z wymienionych osób musi posiadać uprawnienia pedagogiczne oraz doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi 7 warsztaty szycia maszynowego 3 osoby posiadające: wykształcenie minimum średnie krawieckie, doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z w/w zakresu. Jedna z wymienionych osób musi posiadać uprawnienia pedagogiczne oraz doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi 8 warsztaty robótek ręcznych 3 osoby posiadające: wykształcenie minimum średnie krawieckie, doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z w/w zakresu. Jedna z wymienionych osób musi posiadać uprawnienia pedagogiczne oraz doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi 9 warsztaty komputerowe 3 osoby posiadające wykształcenie wyższe informatyczne lub studia podyplomowe z informatyki, doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z w/w zakresu. Jedna z wymienionych osób musi posiadać uprawnienia pedagogiczne oraz doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi 10 warsztaty ABC kulinariów z elementami carvingu 3 osoby posiadające wykształcenie wyższe gastronomiczne, doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z w/w zakresu. Jedna z wymienionych osób musi posiadać uprawnienia pedagogiczne oraz doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi 11 warsztaty pierwszej pomocy 2 osoby posiadające wykształcenie wyższe medyczne lub uprawnienia ratownika medycznego, doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z w/w zakresu. Jedna z wymienionych osób musi posiadać uprawnienia pedagogiczne oraz doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi 12 Przedstawiciel handlowy z prawem jazdy kat. B 2 osoby posiadające wykształcenie wyższe handlowe 3 instruktorów nauki jazdy z uprawnieniami do szkolenia w zakresie prawa jazdy kat. B, doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z w/w zakresu. Jedna z wymienionych osób musi posiadać uprawnienia pedagogiczne 13 Fryzjerstwo ze stylizacją 3 osoby posiadające: wykształcenie minimum średnie fryzjerskie, doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z w/w zakresu. Jedna z wymienionych osób musi posiadać uprawnienia pedagogiczne 14 Sprzedawca z obsługą kas fiskalnych i zasadami HACCP 3 osoby posiadające wykształcenie wyższe handlowe w tym 2 osoby posiadające doświadczenie w obsłudze i serwisowaniu kas fiskalnych, doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z w/w zakresu. Jedna z wymienionych osób musi posiadać uprawnienia pedagogiczne
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej posiadanie minimum 400 tys. PLN lub zdolność kredytową wykonawcy w tej samej wysokosci, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta cenowa zgodna z załączonym drukiem Oferty cenowej - załącznik 2 do SIWZ. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału, podpisane przez Wykonawcę lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w celu potwierdzenia umocowania osób do udzielenia pełnomocnictwa lub składania oświadczeń woli.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 40
- 2 - doświadczenie - ilość przeprowadzonych szkoleń grupowych - 40
- 3 - akredytacje Kuratora Oświaty na szkolenia zgodne z kierunkami szkoleń w SWIZ - 10
- 4 - posiadany certyfikat w zakresie jakości usług szkoleniowych - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w następujących okolicznościach; Zmiana postanowień umowy na skutek zmian technicznych i organizacyjnych, spowodowanych następującymi okolicznościami; 1) Zmiana wykazanego do zajęć praktycznych pojazdu, sprzętu informatycznego, innych pomocy dydaktycznych. Zmieniony pojazd, sprzęt informatyczny, inne pomoce dydaktyczne mają posiadać parametry tożsame lub lepsze od przyjętych w ofercie. Zamiana następuje za zgodą zamawiającego i jest możliwa tylko w okolicznościach powstałych, na które niemiał wpływu wykonawca. 2) Zamiana wskazanego w ofercie wykładowcy tylko na wykładowcę o kwalifikacjach i doświadczeniu tożsamym lub lepszym. Zamiana następuje za zgodą zamawiającego i jest możliwa tylko w okolicznościach powstałych, na które niemiał wpływu wykonawca. 3) Zmiana lokalu wskazanego w ofercie do zajęć szkoleniowych tylko w przypadku klęski żywiołowej. 4) Zmianę terminu zakończenia szkoleń w sytuacji nie zależnej i niemożliwej do przewidzenia przez strony umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aktywniewdoroslosc.onecik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 27-400 Ostrowiec Św., ul. Żabia 40.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2011 godzina 10:00, miejsce: 27-400 Ostrowiec Św., ul. Żabia 40 sekretariat Dyrektor.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Organizacja szkoleń i warsztatów w ramach realizacji projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII. Promocja integracji społecznej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OSTROWCA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- OCHRONA OBIEKTÓW NALEŻĄCYCH DO MIEJSKIEGO CENTRUM KULTURY ORAZ OCHRONA IMPREZ W 2025 ROKU
- Dostawa używanej równiarki drogowej kołowej.
- modernizacja Oddziału Kardiologii Wielospecjalistycznego Szpitala w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Ochrona obiektów MOSiR w Ostrowcu Świętokrzyskim w 2025 roku
- ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ ORAZ OTOCZENIA BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM
- Usługa cateringowa dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej nr 9 w Ostrowcu Świętokrzyskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla 260 uczniów i 2 nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia prawo jazdy kat. B oraz zorganizowanie i przeprowadzenie cyklu szkoleń dla kierowców
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic oraz nauczycieli i nauczycielek w ramach realizacji projektu "Innowacyjni informatycy" - z podziałem na VII części
- "Kursy i szkolenia w ramach projektu "Wsparcie dla uczniów i kadry szkół zawodowych Powiatu Tucholskiego - etap I"- cz. 1"
- Świadczenie usługi Superwizora, Integracji sensorycznej (Warsztaty edukacyjne z metody integracji sensorycznej wraz z materiałami)
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli przedmiotów zawodowych"
więcej: Usługi szkół nauki jazdy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.