To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-01-08
Opole: Wykonywanie usługi porządkowo-czystościowej w obiekcie Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Opolu, przy ul. Nysy Łużyckiej 42
Numer ogłoszenia: 5539 - 2008; data zamieszczenia: 08.01.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 232110 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Opolu, ul. Nysy Łużyckiej, 45-035 Opole, woj. opolskie, tel. 0-77 4539906, 4530069, 4021154, fax 0-77 4530069.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usługi porządkowo-czystościowej w obiekcie Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Opolu, przy ul. Nysy Łużyckiej 42.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi porządkowo-czystościowej w obiekcie Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Opolu przy ul. Nysy Łużyckiej 42 w następującym zakresie: Tabela nr 1 Lp. Opis czynności 1. Mycie paneli i wykładziny zmywalnej - pok.206, 207, 221 - codziennie 2. Odkurzanie wykładzin dywanowych - 3 x w tygodniu 3. Zamiatanie korytarzy i schodów - codziennie 4. Mycie korytarzy, schodów oraz pomieszczeń wyłożonych wykładziną zmywalną i kafelkami - 3 x w tygodniu, 5. Odkurzanie mebli w pomieszczeniach biurowych - codziennie 6. Mycie urządzeń sanitarnych i podłóg w sanitariatach - codziennie 7. Mycie ścian powierzchni sanitarnych, kafelek ściennych - 1 x w miesiącu 8. Opróżnianie koszy na śmieci - codziennie 9. Mycie parapetów okiennych - 2 x w miesiącu 10. Mycie poręczy, balustrad schodowych, lamperii, pow. szklanych, - 1 x w miesiącu 11. Czyszczenie wycieraczek - codziennie oraz kratki przed wejściem w miarę potrzeby 12. Zamiatanie korytarzy i schodów piwnicznych - codziennie 13. Mycie korytarzy i schodów piwnicznych - 1 x w tygodniu 14. Mycie drzwi - 1 x w miesiącu 15. Mycie patio - 1 x na pół roku 16. Mycie okien- 1x w roku Pomieszczenia laboratorium - zakres prac w tabeli nr 2-3. Wykaz pomieszczeń objętych sprzątaniem zgodnie z poniższą tabelą Piwnica: 1. Szatnia pracownicza- pomieszczenia nr 017 ( zakres czynności jak w tabeli nr 3 pkt 1-3; 7-11) 2. Laboratorium - pomieszczenia nr 011;012; 012A (zakres czynności jak w tabeli nr 3 pkt1-13) Parter: 3. Laboratorium - pomieszczenia nr 9; 10; 11; 12 ( zakres czynności jak w tabeli nr 2) I piętro : 4. Laboratorium - pomieszczenia nr 102; 103; 103A; 104; 107; 108; 113; 114; 115; 116 117 ( zakres czynności jak w tabeli nr 2) 5. Laboratorium - pomieszczenia nr 105; 106 ( zakres czynności jak w tabeli nr 1) Tabela nr 2 Lp. Opis czynności 1. zamiatanie podłóg - codziennie 2. mycie podłóg -codziennie 3. opróżnianie koszy -codziennie 4. mycie umywalek- codziennie 5. mycie zlewów - codziennie 6. gruntowne szorowanie podłóg - 1x w tygodniu 7. mycie kaloryferów -1 x w miesiącu 8. mycie parapetów - 1 x w miesiącu 9. mycie ścian i filarów - 1x w miesiącu 10. mycie drzwi - 1 x w miesiącu 11. mycie lamp - 1x w miesiącu 12. mycie kominów wentylacyjnych - 1x w miesiącu 13. odkurzanie występów ściennych - 1x w miesiącu Tabela nr 3 Lp. Opis czynności 1. zamiatanie podłóg - 1 x w tygodniu 2. mycie podłóg -1 x w tygodniu 3. opróżnianie koszy -1 x w tygodniu 4. mycie umywalek- 1 x w tygodniu 5. mycie zlewów - 1 x w tygodniu 6. gruntowne szorowanie podłóg - 1x kwartał 7. mycie kaloryferów -1 x w miesiącu 8. mycie parapetów - 1 x w miesiącu 9. mycie ścian i filarów - 1 x kwartał 10. mycie drzwi - 1 x w miesiącu 11. mycie lamp - 1 x w miesiącu 12. mycie kominów wentylacyjnych - 1 x w miesiącu 13. odkurzanie występów ściennych - 1 x w miesiącu W/w prace mają być wykonywane w godz.15oo - 20oo z wyłączeniem: 1. laboratorium (pomieszczenia nr: 011; 012; 012A; 9; 10; 11; 12 ; 102; 103; 103A; 104; 107; 108; 113; 114; 115; 116; 117), 2. kasy (pomieszczenie nr 204), 3. serwerowni (pomieszczenie nr 010), w których sprzątanie może się odbywać jedynie w godz. od 14oo - 15oo . Używane do w/w prac środki czyszczące i narzędzia, zabezpiecza zleceniobiorca wg swojego wyboru pod warunkiem, że są one dopuszczone do stosowania przez Państwowy Zakład Higieny.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 37272 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ALEKSANDRA ZAJFERT Firma "ZAJFERT"
jakie przetargi wygrała firma
ALEKSANDRA ZAJFERT Firma "ZAJFERT"
- Firma ZAJFERT Zakład Pracy Chronionej, ul. Gersona 8, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 1553.00
- Oferta z najniższą ceną: 1553.00 / oferta z najwyższą ceną: 3205.40
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- [D/2/TP/2025]_Dostawa silnika do jednostki kogeneracyjnej wraz z usługą serwisowania przez okres 12 miesięcy
- U/19/2025 Przeprowadzenie szkoleń na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
- Dostawa sprzętu ochronnego
- Usługa naprawy pojazdów ciężarowych oraz naprawa części pojazdów.
- BUD. DEDYK. OŚWIETLENIA PRZEJŚĆ DLA PIESZYCH ORAZ BUDOWĘ WZBUDZANYCH SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH WRAZ Z DEDYKOWANYM OŚWIETLENIEM PRZEJŚĆ DLA PIESZYCH W RAMACH PROGRAMU "SUPER ZEBRA" - Z PODZ. NA ZAD.
- "Transport (tam i z powrotem) uczestników półkolonii i ich opiekunów na wycieczki organizowane przez Młodzieżowy Dom Kultury w Opolu" z podziałem na części.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa utrzymania czystości w obiekcie oraz usługa utrzymania zieleni i odśnieżania dróg, parkingów, chodników, ciągów komunikacyjnych na terenach przyległych do obiektu.
- Utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach przyległych, a także utrzymanie zieleni w zasobach Tyskiego TBS Sp. z o.o.
- Usługa sprzątania pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Myszkowie
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych, gospodarczych i sanitarnych na ogólnej powierzchni 200,00 m2 w budynku biurowym OD nr 2 w Sędławkach, Sędławki 4a od dnia 01.07.2025 r. do dnia 30.06.2027 r.
- Usługa utrzymania czystości w siedzibie Głównego Inspektoratu Farmaceutycznego przez okres 12 miesięcy
- Usługa kompleksowa sprzątania klatek schodowych budynkach administrowanych i własnych Tomaszowskiego TBS Spółka z o.o.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.