Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-07-19
Ogłoszenie nr 554028-N-2017 z dnia 2017-07-19 r.
24 Wojskowy Oddział Gospodarczy: ROBOTA BUDOWLANA POLEGAJĄCA NA REMONCIE POMIESZCZEŃ ORAZ OGRODZENIA PRZY BUDYNKU NR 17 NA TERENIE JW. 4808 W GOŁDAPI
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
24 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny
28060211800000, ul.
ul. Nowowiejska
20
,
11500
Giżycko, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
261 335 922, , e-mail
24wog.zam@wp.mil.pl, , faks
261 335 641.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
www.24wog.wp.mil.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
24 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ROBOTA BUDOWLANA POLEGAJĄCA NA REMONCIE POMIESZCZEŃ ORAZ OGRODZENIA PRZY BUDYNKU NR 17 NA TERENIE JW. 4808 W GOŁDAPI
Numer referencyjny:
55/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: Remont pomieszczeń oraz ogrodzenia przy budynku nr 17 na terenie JW. 4808 w Gołdapi, ul. Partyzantów 33. Charakterystyka budynku: Budynek parterowy, niepodpiwniczony, ściany murowane, dach o konstrukcji drewnianej, pokryty blachodachówka W obiekcie występuje instalacja c.o., elektryczna. Teren wokół budynku posiada zieleń niską (trawa, krzewy) i utwardzone dojście i podjazdy do budynku. Dane techniczne; - kubatura - 525,22m3 - powierzchnia użytkowa budynku - 43,85 m2 - ogrodzenie do konserwacji stalowe - 60,00 mb - ogrodzenie do konserwacji murowane z kamienia - 90 m2 Zakres robót budowlanych obejmuje: Konserwacja pomieszczeń oraz ogrodzenia przy budynku nr 17 1.Droga dojazdowa i wyjazdowa z terenu JW. ? Oznakowanie poziome jezdni farba. Linie segregacyjne i krawędziowe ciągle, malowanie ręczne. Farba drogowa biała. ? Oczyszczenie nawierzchni drogowych, ręcznie, nawierzchnia z bitumu ? Cięcie nawierzchni na głębokość do 5*cm ? Rozłożenie ultra cienkiej warstwy ścieralnej nawierzchni gr.1,5*cm na siatce wzmacniającej. ? Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych, warstwa ścieralna gr.4*cm. ? Słupki do znaków drogowych, z rur stalowych ? Zakup i montaż tablic znaków drogowych, znak STOP. 2. Ogrodzenie z kamienia ? Czyszczenie i mycie ciśnieniowe, wodą zimną murów. ? Czyszczenie strumieniowo-ścierne powierzchni z kamienia nie malowane, czapy betonowe i nakrywy. ? Impregnacja ścian preparatem Antipluviol, kamień naturalny. ? Wykonanie ram stalowych ogrodzeniowych na wzór jak w ogrodzeniu głównym lecz o wysokości 50 cm z podziałem na przęsła o równej długości osadzonych nad nakrywą betonową muru wykonanego z kamienia. Montaż na kotwy mocowane w otworach wierconych w kamieniu i betonie. Słupy wsparte dodatkowo pałąkami stalowymi ze stali kształtowej od wewnętrznej strony muru z kamienia. 3. Bramy i bramki ? Wykonanie bramy stalowej dwuskrzydłowej wraz z montażem siłowników elektromechanicznych i zdalnego sterowania do otwarcia bramy .Dodatkowo bramę uzbroić w zaczepy i kłódkę certyfikowaną klasy C. Wykonane zgodnie z załączonym zdjęciem poglądowym i opisem. ? Wykonanie bramy stalowej dwuskrzydłowej wraz ze słupami przy bramowymi. Wzór jak brama główna. Brama otwierana ręcznie. Bramę uzbroić w zaczepy i kłódkę certyfikowaną klasy C. ? Wykonanie furtki wraz zamontowaniem + klamka i zamek patentowy. Wykonane zgodnie z załączonym zdjęciem poglądowym i opisem. ? Furtka h =2,0m malowana. ? Brama stalowa ze słupkami przy bramowymi, rozebranie, ze słupkami z rur lub kształtowników stalowych (Brama główna) ? Brama stalowa ze słupkami przy bramowymi, rozebranie, ze słupkami z rur lub kształtowników stalowych (Brama wjazdowa na skład opalowy) ? Bramy z siatki w ramach stalowych ze słupkami przy bramowymi, rozebranie, ze słupkami z rur lub kształtowników stalowych 4.Szlabany ? Dostawa, montaż, uruchomienie szlabanów z wbudowanym siłownikiem elektromechanicznym samoblokującym, przeznaczony do stref o dużym natężeniu ruchu. Szerokość światła przejazdu wynosi dla pojedynczego szlabanu3,00 m. 5.Ogrodzenie JW. ? Przecinanie poprzeczne stali palnikiem, ceowników i dwuteowników. ? Rozebranie ogrodzeń z siatki na linkach. ? Rozebranie ogrodzeń z siatki w ramach z kątownika. ? Roboty rozbiórkowe, elementy betonowe niezbrojone, grubości ponad 15*cm Cokoły i fundamenty. ? Rozebranie nawierzchni z kostki betonowej ? Rozebranie krawężników, kamiennych 20x35*cm na podsypce piaskowej ? Rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej, na podsypce cementowo-piaskowej, ręcznie, wysokość kostki 8*cm ? Czyszczenie z zaprawy, sortowanie, przygotowanie kostki betonowej do ponownego wbudowania, ułożenie na paletach drewnianych. Transport na odległość 100 m ? Wykopy liniowe o ścianach pionowych pod fundamenty, ? Podkłady, z ubitych materiałów sypkich na podłożu gruntowym, piasek ? Podkłady betonowe, w budownictwie użyteczności publicznej, układanie ręczne, na podłożu gruntowym, beton zwykły ? Ławy fundamentowe żelbetowe, prostokątne, szerokość do 0.6*m, beton układany ręcznie ? Ściany żelbetowe, grubość 8*cm proste o wysokości do 3*m, transport betonu taczkami, japonkami ? Ściany żelbetowe, dodatek za każdy 1*cm różnicy grubości, ? Zbrojenie konstrukcji żelbetowych elementów, przygotowanie i montaż zbrojenia, elementy budynków i budowli, pręty żebrowane ? Zbrojenie konstrukcji żelbetowych elementów, przygotowanie i montaż zbrojenia, elementy budynków i budowli, pręty gładkie ? Przygotowanie powierzchni pionowych betonowych i otynkowanych pod uszczelnienia w technologii Deitermann, gruntowanie Eurolan 3K, ręcznie ? Okładziny ścian i pilastrów z płyt prostokątnych, do 8*m/m2, grubości do 4*cm, z płyt granitowych płomieniowanych (kamień naturalny ) o wysokiej odporności na ścieranie, zarysowania, uderzenia, odporny na wchłanianie brudu, układany na zaprawie klejowej. ? Przygotowanie podłoża pod okładziny ścienne, oczyszczenie i zmycie podłoża ? Przygotowanie podłoża ? Wysoko elastyczna izolacja powierzchni pionowych w technologii Superflex 10, uszczelnianie powierzchni poddanych działaniu wody działającej bez ciśnienia ? Okładziny z płyt prostokątnych kamiennych, o grubości do 6*cm, nakrywy cokołu szerokości 30-35 cm, z płyt granitowych płomieniowanych (kamień naturalny ) o wysokiej odporności na ścieranie, zarysowania, uderzenia, odporny na wchłanianie brudu, układany na zaprawie klejowej. ? Ogrodzenie z przęseł stalowych na słupkach stalowych obsadzonych w gniazdach cokołów (rozstaw słupków zgodnie z Instrukcja wys słupka minimum 3,50m ), wysokość elementu do 2*m, słupki z kształtowników o przekroju 60x40mm i gr min 3,0 mm. ? Zasypanie wykopów z przerzutem ziemi na odległość do 3*m i ubiciem warstwami co 15*cm, grunt kategorii III ? Rozplantowanie ręczne ziemi wydobytej z wykopów, leżącej na długości 1m wzdłuż krawędzi wykopu, grunt kategorii III ? Ławy pod krawężniki, betonowa zwykła ? Krawężniki kamienne, wystające 20x25*cm na podsypce cementowo-piaskowej Uwaga: krawężniki z demontażu ? Obramowania jezdni lub chodników, z kostki kamiennej nieregularnej o wysokości 7-9*cm na podsypce cementowo-piaskowej W materiale kostka przyjąć 25% nowej pozostała z demontażu ? Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej, grubość 8*cm, na podsypce cementowo-piaskowej, kostka kolorowa ? Wywóz gruzu samochodami skrzyniowymi, do 1*km, gruz z konstrukcji żelbetowych i żwirobetonowych ? Wywóz gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi na każdy następny 1*km ? Czyszczenie strumieniowo-ścierne powierzchni z cegły (rolki o szer. 50cm na ścianach biura przepustek+ za bramą murki oporowe po prawej i lewej stronie) ? Wykonanie powłok ochronnych na powierzchniach betonowych, gruntowanie 2-krotne powierzchni betonowych, poziomych i pionowych ? Wykonanie powłok ochronnych na powierzchniach ceglanych, malowanie 2-krotne powierzchni poziomych i pionowych, 6. Zieleń ? Mechaniczne i ręczne karczowanie zagajników i krzaków zagajniki gęste ? Ścinanie drzew piłą mechaniczną, Fi*10-15*cm ? Ręczne karczowanie pni, Fi*10-15*cm ? Powierzchniowe oczyszczenie terenu, gałęzie, liście, śmiecie itp. ? Grabienie spulchnionej gleby, teren płaski, gleba kategorii I-II, z wybieraniem korzeni, perzu, kamieni ? Rozścielenie ziemi urodzajnej, teren płaski ręcznie z transportem taczkami ? Roboty ziemne z przewozem gruntu taczkami, odspojenie i przewóz na odległość do 10*m, kategoria gruntu III( przy biurze przepustek) ? Podkłady, z ubitych materiałów sypkich na podłożu gruntowym, zwir ? Schody żelbetowe, stopnie betonowe zewnętrzne na gotowym podłożu, transport betonu taczkami, japonkami ( płaszczyzny dla ustawienia 2 rzędów gazonów) ? Zakup i dostawa : Kwietnik betonowy wykonany z betonu płukanego na bazie naturalnych kruszyw wraz posadzeniem roślin iglastych niskopiennych. Donica o kształcie okrągłym . ? Ustawienie gazonów w 2 warstwach na całej długości . Gazony betonowe prefabrykowane wymiar 40x29 o wysokości 30 cm, Kształt i kolor uzgodnić z Inwestorem. ? Ułożenie żwiru filtracyjnego w gazonach w 1/3 ich wysokości ? Ułożenie ziemi żyznej uprawnej w gazonach w 2/3 ich wysokości ? Ułożenie w gazonach kamienia dekoracyjnego otoczaka frakcja 8-32 mm, kolor biały. ? Obsadzenie kwietników kwiatami i roślinami płożącymi wieloletnimi. Kwiaty i rośliny płożące uzgodnić z Inwestorem ? Wykonanie trawników dywanowych siewem, bez nawożenia, kategoria gruntu. 7. Roboty elewacyjne budynku i słupów przybramowych ? Zabezpieczenie folią okien i drzwi ? Wykonanie opaski betonowej przy budynku, szerokość 50*cm, grubość 15*cm, wierzchnia warstwa grubości 2*cm na podłożu gruntowym (2 strony) ? Malowanie farbą olejną elementów metalowych, rynny i rury spustowe, 2-krotne kolor brąz ? Demontaż balustrad na zewnątrz budynku. Wykonanie zaprawek o barwie zbliżonej do istniejącej cegły i uzupełnienie otworów po zdemontowanych elementach ? Ustawienie rusztowań i demontaż elementu stalowego nad bramą główną. Wykonanie zaprawek o barwie zbliżonej do istniejącej cegły i uzupełnienie otworów po zdemontowanych elementach ? Wykonanie i montaż kraty stalowej na wzór jak ogrodzenie przy budynku ? Wykonanie i montaż siedzisk z profilowych desek kompozytowych wykonanych z PCV w kolorze ciemnego brązu. Montaż na murku oporowym przed wejściem do budynku biura przepustek dł' 3,0 mb/ 1szt ? Uzupełnienie ścianek z cegieł lub zamurowanie otworów w ściankach, zaprawa cementowo-wapienna, ścianki grubości 1/2 cegły (cegła klinkierowa pełna koloru żółtego) - wnęki w słupie przy bramowym ? Rozebranie podłoża, z betonu żwirowego grubości ponad 15 cm( płyta betonowa i murek z tyłu budynku) ? Rozebranie rolek z cegieł, na zaprawie cementowej (murek przed b. przepustek i z tyłu bud.) ? Uzupełnienie rolek, poziomo, zaprawa cem-wap, szerokość 2 cegły Cegła klinkierowa koloru żółtego ? Spoinowanie murów z kamienia, z wykuciem spoin, kamień obrobiony ? Rozebranie posadzek, z płytek ceramicznych (przed wejściem do budynku 2 strony) ? Rozebranie podłoża, z betonu żwirowego grubości do 5 cm ? Posadzki pełne o grubości do 3*cm z elementów prostokątnych kamiennych, do 6*m/m2 (długość/obwód), Posadzki z płyt granitowych płomieniowanych (kamień naturalny ) o wysokiej odporności na ścieranie, zarysowania, uderzenia, odporny na wchłanianie brudu, układany na zaprawie klejowej. ? Cokoliki o wysokości do 20*cm, (granit,) (obwód elewacji + murek oporowy) ? Stopnie proste okładzinowe i podstopnice grubości 3 cm z elementów prostokątnych - stosunek długości obwodu płyt do powierzchni do 10 m/m2. Stopnie z płyt granitowych płomieniowanych (kamień naturalny ) o wysokiej odporności na ścieranie, zarysowania, uderzenia, odporny na wchłanianie brudu, układany na zaprawie klejowej. ? Podstopnie z płyt granitowych płomieniowanych (kamień naturalny ) o wysokiej odporności na ścieranie, zarysowania, uderzenia, odporny na wchłanianie brudu, układany na zaprawie klejowej. ? Przygotowanie starego podłoża pod docieplenie metodą lekką - mokrą, oczyszczenie mechaniczne i zmycie ? Przygotowanie starego podłoża gruntowanie emulsją szczepną po istniejącej warstwie strukturalnej ? Sprawdzenie przyczepności zaprawy klejącej do podłoża, ? Wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa nałożenie na podłoże podkładowej masy tynkarskiej. ? Wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z tynku silikonowego baranek 1,5 mm wykonana ręcznie na uprzednio przygotowanym podłożu, wyprawa na belkach, słupach prostokątnych i cylindrycznych, Kolor piaskowy ? Wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z tynku silikonowego baranek 1,5 mm wykonana ręcznie na uprzednio przygotowanym podłożu, wyprawa na ścianach płaskich i powierzchniach poziomych, Kolor piaskowy. ? Wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa wyprawa na ościeżach, szerokości do 30*cm, ? Zabezpieczenia podłóg trocinami, zasypanie podłóg. ? Usunięcie trocin. ? Malowanie farbami olejnymi starych tynków wewnętrznych, sufity, z 1-krotnym szpachlowaniem, 2-krotne ? Malowanie farbą olejną elementów metalowych, kraty i balustrady z prętów ozdobnych, 2-krotne. ? Uchwyty do flag. ? Montaż tablicy z numeracją budynku. Nr 17. 8.Roboty wewnętrzne budynku ? Wykucie z muru, podokienników wykonanych z płyty meblowej ? Wykucie z muru, podokienników betonowych z lastryko ? Parapety, półki, lady i nakrywy, grubość do 4*cm, szerokość do 50*cm, elementy z konglomeratu 3 cm ? Skucie nierówności betonu, głębokość do 1*cm, na ścianach lub podłogach ? Demontaż istniejącego skrzydła drzwiowego. Malowanie istniejącej ościeżnicy stalowej. Zakup i osadzenie skrzydła drzwiowego łazienkowego z tulejami wentylacyjnymi szt 2 "70" Kolor Buk ? Demontaż istniejących skrzydeł drzwiowych. Malowanie istniejącej ościeżnicy stalowej. Zakup i osadzenie skrzydeł drzwiowych częściowo przeszklonych szkłem bezpiecznym szt 3 "70" Kolor Buk ? Oprawy oświetleniowe zawieszane, przykręcane, demontaż oprawy świetlówkowej z kloszem ? Oprawy oświetleniowe zawieszane, przykręcane, demontaż oprawy żarowej ? Oprawy oświetleniowe LED, 60 cm dł oprawa z czujka ruchu, IP54, barwa światła 4000 K naturalna, Strumień świetlny 1700 lm ? Oprawy oświetleniowe przykręcane z odbłyśnikiem 2x36 W świetlówkowe podwójne, ? Wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych i rur o średnicy do 47*mm, bruzdy dla przewodów wtynkowych, w cegle ? Przygotowanie podłoża pod osprzęt instalacyjny, ślepe otwory pod mocowanie na zaprawie cementowej lub gipsowej, w cegle ? Puszki instalacyjne podtynkowe, Fi*60, pojedyncze ? Gniazda instalacyjne wtyczkowe ze stykiem ochronnym, pt, 2-biegunowe 10A 2,5*mm2 przelotowe podwójne ? Łącznik pt w puszce instalacyjnej - świecznikowy ? Montaż na gotowym podłożu opraw świetlówkowych z blachy stalowej z kloszem z tworzyw sztucznych lub rastrem metalowym względnie z tworzyw sztucznych, z podłączeniem, przykręcane 1x20W, końcowe ( doświetlenie podokiennika do wydawania kluczy) ? Wymiana wyłącznika lub przycisku 1-biegunowego, łącznik p.t. w puszce ? Przewody kabelkowe układane p.t. w gotowych bruzdach, na betonie, przekrój 3x1,5 ? Przewody kabelkowe układane p.t. w gotowych bruzdach, na betonie, przekrój mm2 3x2,5 ? Zaprawianie bruzd, szerokość do 50*mm ? Progi drzwiowe metalowe ? Zeskrobanie i zmycie starej farby, pomieszczenia o powierzchni podłogi ponad 5*m2 ? Tynki wewnętrzne 1-warstwowe grubości 3*mm z gipsu szpachlowego wykonywane ręcznie, ściany, podłoże z tynku ? Tynki wewnętrzne 1-warstwowe grubości 3*mm z gipsu szpachlowego wykonywane ręcznie, stropy, podłoże z tynku ? Gruntowanie podłoży, powierzchnie poziome, ? Gruntowanie podłoży, powierzchnie pionowe, ? Malowanie farbami lateksowymi wewnętrznych tynków gładkich bez gruntowania, 2-krotne ściany. Farba lateksowa matowa, kolor biały. Farba odporna na zmywanie i szorowanie na mokro. ? Malowanie farbami emulsyjnymi wewnętrznych tynków gładkich bez gruntowania, 2-krotne sufity ? Ługowanie farby olejnej z tynków ścian ? Gruntowanie podłoży, powierzchnie pionowe, pod tynk mozaikowy ? Wykonywanie ręczne tynków cienkowarstwowych mozaikowych na gotowym podłożu, tynk mozaikowy ściany płaskie, pow. poziome, ziarno 1,4-2,0*mm,kolor kamyka do uzgodnienia z Inwestorem ? Wykonywanie ręczne tynków cienkowarstwowych mozaikowych na gotowym podłożu, tynk mozaikowy kolor kamyka brąz i biały, ościeża szer. 30*cm, ziarno 0,8-1,2*mm, ? Zabezpieczenia podłóg trocinami, zasypanie podłóg ? Usunięcie trocin ? Wykonanie tynków uzupełniających zwykłych kategorii III w różnych miejscach na murach (ścianach) ceglanych lub betonowych, na stykach z ościeżnicami, opaskami, listwami i cokołami podłogowymi ? Wymiana termy elektrycznej ? Demontaż ustępu z miską fajansową ? Przeczyszczenie rurociągu żeliwnego, pionowego, Fi*100*mm ? Wymiana podejścia wodociągowego pod płuczkę ustępową o połączeniu elastycznym metalowym ? Ustępy pojedyncze, z płuczką z porcelany - kompakt ? Demontaż baterii, umywalkowej i zmywakowej 9. Rozliczenie złomu ? Wartość złomu stalowego (0,28zł/kg x 1500 kg) Szczegółowy zakres robót ujęty jest w przedmiarze robót i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Dokumenty te są zasadniczym źródłem do szacowania kosztów realizacyjnych przez Wykonawcę. 1. Warunki realizacji zadania: 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania wizji lokalnej miejsca inwestycji w dniu 27.07.2017r. o godz. 1000. Wykonawca zobowiązany jest do wcześniejszego uzgodnienia terminu wizji lokalnej z Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury z p. Marek Podsiad, p. Jarosławem Dudko, tel. 261336476. Koszt takiej wizyty ponosi Wykonawca. 2. Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu, najpóźniej w dniu podpisania umowy ustanowił kierownika budowy (robót) posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane) oraz dostarczy dowód jego przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 3. Realizacja robót w godzinach 700-1500 (istnieje możliwość pracy do godziny 1800 w dniach poniedziałek- piątek oraz do godz.1500 w sobotę po uzgodnieniu z Dowódcą Jednostki). 4. Obowiązkiem Wykonawcy wobec Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych właściwej jednostki wojskowej lub instytucji wojskowej na terenie której przewidziano realizację zamówienia jest po podpisaniu umowy, dostarczenie wniosku wraz z wymaganymi przez właściwą jednostkę organizacyjną załącznikami. 5. W przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę/Podwykonawcę do realizacji umowy obcokrajowców, wymagane jest posiadanie pozwolenia wydanego na zasadach określonych w Decyzji nr 19/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 24.01.2017 r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON 2017, poz. 18). 6. Roboty będą prowadzone na obiekcie użytkowanym i w związku z tym należy uwzględnić utrudnienia w robotach budowlanych. 7. Wykonawca robót (kierownik budowy) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót, oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów poboru energii elektrycznej, poboru wody i odprowadzenia ścieków związanych z realizacją robót i potrzebami socjalnymi. Sposób rozliczenia został określony we wzorze umowy. 9. Wykonawca wyznaczy koordynatora do spraw BHP p. ........................................., tel. ........................, który będzie współpracował z Inspektorem BHP 10. W przypadku uszkodzenia systemów alarmowych, p.poż, sieci jawnych, niejawnych, sieci telefonicznej, elektrycznej, komputerowej, wodociągowej, kanalizacyjnej, ciepłowniczej, gazowej itp. Wykonawca usunie awarię w ciągu 48 godzin od zdarzenia zgodnie z obowiązującymi Normami. W przypadku nie usunięcia awarii w wyznaczonym terminie Zamawiający zleci wykonanie usunięcia awarii osobie trzeciej na koszt Wykonawcy. 11. Wykonawca w harmonogramie wykonania robót musi uwzględnić całość robót do wykonania; 12. Transport odpadów z terenu budowy winien być przeprowadzony przez firmę posiadającą stosowne uprawnienia. 13. Ceny jednostkowe złomu zostały ustalone na podstawie "Planu przekazywania w 2016 roku Agencji Mienia Wojskowego trwale zbędnych rzeczy ruchomych" sporządzony przez IWspSZ, który sporządzony jest z uwzględnieniem średnich cen jednostkowych uzyskanych przy sprzedaży. 14. W niniejszym postępowaniu Zamawiający stawia wymóg zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących bezpośrednie czynności w realizacji robót (art. 29 ust. 3a Ustawy pzp). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jak również obowiązki wykonawcy oraz warunki realizacji zawarto w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz załącznikach stanowiących jej integralną część
II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa szczegółowo warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa szczegółowo warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa szczegółowo warunków w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
3.1. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3.2. zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3.3. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 4. W przypadku oferty wspólnej, dokumenty o których mowa w pnkt 3 niniejszego rozdziału musi złożyć każdy z podmiotów składających wspólną ofertę. 5. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w pkt 1 niniejszego rozdziału, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: 6.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6.2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty powinny być wystawione w terminach odpowiadającym terminom zastępowanych dokumentów z pkt.6
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany na każdej stronie (zał. nr 1 do SIWZ). 2. Aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie (załącznik nr 2 do SIWZ). Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenie (załącznik nr 2 do SIWZ) podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji danego Wykonawcy, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w zakresie braku podstaw do wykluczenia oraz w zakresie w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający żąda aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu złożył oświadczenie o którym mowa w pkt 2 niniejszego rozdziału (załącznik nr 2 do SIWZ). 3. Pełnomocnictwo - w przypadku podpisania oferty lub załączonego do niej jakiegokolwiek dokumentu i oświadczenia przez osobę nieuprawnioną do reprezentacji wprost z postanowień KRS lub CEIDG (Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej) należy dołączyć pełnomocnictwo, sporządzone zgodnie z wymaganiami Kodeksu Cywilnego - oryginał lub notarialnie potwierdzoną kopię dokumentu. W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy pzp). 4. Dowód wniesienia wadium. 5. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy pzp Wykonawca (lub każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych, zero groszy).
2. Zgodnie z art. 45 ust. 3 Ustawy pzp wadium wnosi się przedn upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wniesione w:
3.1. pieniądzu;
3.2. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3.3. gwarancjach bankowych;
3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych;
3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240 ze zm.).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku: NBP O/O Olsztyn 51 1010 1397 0020 1713 9120 1000 z dopiskiem w tytule przelewu: "wadium w post. nr 55/2017 -Remont pomieszczeń oraz ogrodzenia przy budynku nr 17 w Gołdapi".
5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:
6.1. pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty;
6.2. innej niż pieniądz - oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie.
7. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa składana jako wadium powinna zawierać:
7.1. zobowiązanie gwaranta do zapłaty kwoty wadium w przypadku, gdy Wykonawca wygrywając przetarg odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
7.2. określenie wysokości zobowiązania gwaranta, którego wysokość musi być równa kwocie wadium,
7.3. termin obowiązywania gwarancji powinien obejmować okres:
1) począwszy od upływu terminu składania ofert, który został określony
w rozdziale XIV niniejszej siwz, a w przypadku jego zmiany, począwszy
od upływu aktualnie obowiązującego terminu składania ofert,
2) aż do upływu ostatniego dnia terminu związania z ofertą, który został określony w rozdziale XII niniejszej siwz,
7.4. wskazanie, iż beneficjentem gwarancji jest Zamawiający,
7.5. oznaczenie, iż zleceniodawcą gwarancji jest Wykonawca,
7.6. klauzule, że gwarant zapłaci kwotę wynikającą z gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego oraz że gwarancja jest nie odwoływalna.
8. Poręczenie bankowe lub udzielone przez podmiot określony w art. 6b ust. 5
pkt. 2 ustawy z 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253,
Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824) składane jako wadium powinno zawierać:
8.1. zobowiązanie poręczyciela do zapłaty kwoty wadium w przypadku, gdy Wykonawca wygrywając przetarg odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
8.2. określenie kwoty, do jakiej następuje poręczenie - wysokość musi być równa kwocie wadium,
8.3. termin obowiązywania poręczenia powinien obejmować okres:
1) począwszy od upływu terminu składania ofert, który został określony
w dziale XIV niniejszej siwz, a w przypadku jego zmiany, począwszy
od upływu aktualnie obowiązującego terminu składania ofert,
2) aż do upływu ostatniego dnia terminu związania z ofertą, który został określony w dziale XII niniejszej SIWZ,
8.4. wskazanie, iż poręczenie dotyczy wniesienia przez dostawcę wadium
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ogłoszonego przez Zamawiającego.
9. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
10. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa "Ustawa pzp".
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena ofertowa brutto | 60,00 |
Termin realizacji zamówienia | 20,00 |
Okres rękojmi | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności zmiana istotnych postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że: 1.1. Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zamiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia poprzez określenie ich zakresu, charakteru oraz warunków wprowadzenia takich zmian, 1.2. Wynikają one z zapisów art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych 2. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu zakończenia robót w przypadku: 2.1 wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych od których uzależnione jest wykonanie zamówienia podstawowego, 2.2 klęsk żywiołowych uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia, 2.3 wstrzymanie robót przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikających z winy Wykonawcy, na okres nie dłuższy niż czas trwania przeszkody uniemożliwiającej zakończenie prac, jednakże nie dłużej niż do .............r 3. Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia umownego w przypadku robót dodatkowych lub zamiennych identycznych lub analogicznych do robót ujętych w kosztorysie ofertowym Wykonawca zobowiązany jest wykonać na poziomie cen kosztorysu ofertowego. Wycena ewentualnych robót dodatkowych, lub zamiennych, niewystępujących w kosztorysie ofertowym, dla których nie można będzie ustalić wartości w oparciu o ceny jednostkowe kosztorysu ofertowego, zostanie wykonana w formie kosztorysu ofertowego sporządzonego metodą szczegółową, przy zastosowaniu następujących nośników cenotwórczych ujętych w kosztorysie ofertowym: 3.1. stawka roboczogodziny "R"=________zł/gr 3.2. koszty pośrednie "Kp"=_________% 3.3. sprzęt "S" w zł/h 3.4. zysk kalkulacyjny "Z" (R+S+Kp)=_______% Ceny jednostkowe sprzętu i materiałów (łącznie z kosztami zakupu będą przyjmowane wg średnich cen rynkowych ujętych w publikacji "SEKOCENBUD" z okresu opracowania kosztorysu ofertowego do przetargu. Ceny materiałów i sprzętu nie ujęte w wydawnictwie "SEKOCENBUD" oraz urządzeń zostaną rozliczone wg zaakceptowanych przez Zamawiającego dowodów zakupu załączonych do kosztorysów powykonawczych. Nakłady rzeczowe zostaną rozliczone w oparciu o KNR, a w przypadku braku norm KNR, w oparciu o kalkulację indywidualną zatwierdzoną przez Zamawiającego. 4. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wysokości zobowiązania określonego w § 5 ust. 1 umowy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług w 2017r. 5. Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonane jedynie za zgodą obu Stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 6. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisy ust. 1 jest nieważna.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-08-07, godzina: 08:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
więcej: przetargi w Giżycku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczenia Laboratorium w budynkach nr 9 i nr RH15 zlokalizowanych na terenie nieruchomości Łukasiewicz-WIT przy ul. Duchnickiej 3 wg projektu
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego zlokalizowanego przy ul. Grunwaldzkiej 21,21A wraz ze zmianą sposobu ogrzewania na indywidualne gazowe w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Przebudowa zbiorników wodnych na terenach inwestycyjnych
- Przebudowa ul. Dunikowskiego (Łozy) w Gdańsku w ramach zadania pt.: "Budowa i modernizacja chodników"
- Adaptacja budynku pralni na potrzeby dwukondygnacyjnej sali rehabilitacyjno - sportowej dla pacjentów Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku
- Modernizacja infrastruktury sportowej w obiektach krytej pływalni w Kamiennej Górze
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.