To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-02-16
Krosno: Koordynacja projektu oraz koordynacja finansowa projektu pn. Rozwój infrastruktury turystyki aktywnej poprzez utworzenie transgranicznej sieci produktów turystycznych w Krośnie, Svidniku i Presovie
Numer ogłoszenia: 55405 - 2011; data zamieszczenia: 16.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 24415 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krosno, ul. Lwowska 28a, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 13 47 43 312, faks 13 47 43 312.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Koordynacja projektu oraz koordynacja finansowa projektu pn. Rozwój infrastruktury turystyki aktywnej poprzez utworzenie transgranicznej sieci produktów turystycznych w Krośnie, Svidniku i Presovie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie koordynatora projektu oraz koordynatora finansowego projektu pn. Rozwój infrastruktury turystyki aktywnej poprzez utworzenie transgranicznej sieci produktów turystycznych w Krośnie, Svidniku i Presovie realizowanego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska - Republika Słowacka 2007-2013. Koordynacja polega w szczególności na: Część I. Koordynator projektu: 1) nadzorowaniu realizacji działań zgodnie z zapisami wniosku aplikacyjnego, umowy o dofinansowanie oraz harmonogramu projektu, 2) nadzorowaniu terminowości realizacji poszczególnych działań, zgodnie z umową o dofinansowanie i harmonogramem projektu, 3) monitorowaniu wydatkowania środków w ramach projektu, zgodnie z zapisami wniosku aplikacyjnego, umowy o dofinansowanie oraz harmonogramem projektu, 4) sporządzaniu sprawozdań okresowych oraz aktualizacji harmonogramu projektu, 5) przygotowaniu umów z Wykonawcami i Dostawcami oraz nadzorowaniu nad ich prawidłową realizacją, 6) współpracy z Partnerami projektu w celu zapewnienia prawidłowej realizacji założeń projektu, 7) współpracy z Koordynatorem finansowym projektu w celu zapewnienia prawidłowej realizacji projektu, 8) podejmowaniu wszelkich innych działań w celu prawidłowej realizacji projektu. Część II. Koordynator finansowy projektu: 1) współpracy z Koordynatorem projektu celem prawidłowej realizacji projektu, 2) bieżącym prowadzeniu dokumentacji finansowej projektu zgodnie z wytycznymi zawartymi w Programie Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska - Republika Słowacka 2007-2013, 3) naliczaniu oraz przekazywaniu do wypłaty środków z tytułu umów - zleceń zawieranych w ramach projektu, 4) rozliczaniu narzutów od wynagrodzeń, 5) przygotowaniu dokumentów niezbędnych do realizacji przelewów refundacji dla poszczególnych Partnerów projektu, 6) przygotowaniu dokumentów niezbędnych do księgowania wydatków ponoszonych w ramach projektu, 7) archiwizacji dokumentów księgowych, 8) współpracy z Koordynatorem projektu przy przygotowywaniu dokumentów do wniosku o płatność, 9) sporządzaniu wniosków o refundacje poniesionych wydatków ze środków Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska - Republika Słowacka 2007-2013, 10) bieżącej współpracy i kontaktu z kontrolerem pierwszego stopnia, 11) monitorowaniu kwalifikowalności kosztów, 12) podejmowaniu innych czynności związanych z bieżącą obsługą finansową projektu.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.00 - Usługi administracyjne w zakresie rozwoju projektu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego) w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska - Republika Słowacka 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Koordynacja projektu pn. Rozwój infrastruktury turystyki aktywnej poprzez utworzenie transgranicznej sieci produktów turystycznych w Krośnie, Svidniku i Presovie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Grzegorz Półchłopek, ul. Parkowa 2, 38-420 Korczyna, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45058,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 37500,00
Oferta z najniższą ceną: 34317,00 / Oferta z najwyższą ceną: 51155,70
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Koordynacja finansowa projektu pn. Rozwój infrastruktury turystyki aktywnej poprzez utworzenie transgranicznej sieci produktów turystycznych w Krośnie, Svidniku i Presovie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Joanna Jakubowicz, ul. Bohaterów Westerplatte 23/30, ul. Bohaterów Westerplatte 23/30, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36018,12 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30000,00
Oferta z najniższą ceną: 26937,00 / Oferta z najwyższą ceną: 43103,80
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- "Modernizacja odcinka ul. Żeromskiego pomiędzy skrzyżowaniem z ul. Asnyka a ulicą Ślączka" w Krośnie
- Przebudowa budynku przy ul. Czajkowskiego 49 na mieszkania
- Malowanie i remont dachów w budynkach o nr inw. 142/1 oraz 142/7 Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Krośnie
- Dostawa leków do siedziby Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego w Krośnie
- Zakup regałów
- Dostosowanie zbioru danych EGiB w bazie danych PZGiK Miasta Krosna, w celu doprowadzenia do zgodności z aktualnie obowiązującym pojęciowym modelem danych
więcej: przetargi w Krośnie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.