Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-09
Lądek-Zdrój: Dostawę wyrobów włókienniczych, sprzętu gospodarstwa domowego i innego wyposażenia dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A
Numer ogłoszenia: 55407 - 2012; data zamieszczenia: 09.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. , ul. Wolności 4, 57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 74 8 115 470, faks 74 8 115 470.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-ladek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna Skarbu Państwa - Podmiot Leczniczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę wyrobów włókienniczych, sprzętu gospodarstwa domowego i innego wyposażenia dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wyrobów włókienniczych, sprzętu gospodarstwa domowego i innego wyposażenia dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A. w podziale na 5 części - zgodnie z zał. od nr 1a do nr 1e i zał. nr 2 do SIWZ: 1) dostawa ręczników dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A.- wg zał. nr 1a i zał. nr 2; 2) dostawa sprzętu kuchennego dla Punktu Żywienia Jubilat w Lądku Zdroju - wg zał. nr 1b i zał. nr 2; 3) dostawa elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego dla Szp. Uzdr. Dąbrówka w Długopolu Zdroju- wg zał. nr 1c i zał. nr 2; 4) dostawa lampek nocnych dla Szp. Uzdr. Dąbrówka w Długopolu Zdroju - wg zał. nr 1d i zał. nr 2; 5) dostawa termosów oraz pokryw z uszczelką ze stali nierdzewnej dla Punktu Żywienia Jubilat w Lądku Zdroju - wg zał. nr 1e. Opis wymagań Zamawiającego, jakie muszą spełniać oferowane towary pod względem parametrów i konfiguracji określa załącznik nr 2 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.41.00 - Ręczniki 39.24.11.00 - Noże 39.22.11.00 - Zastawa kuchenna 39.71.34.30 - Odkurzacze 42.71.61.20 - Pralki 31.52.12.00 - Lampy stojące 39.22.11.50 - Termosy .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga spełnienia tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku Zamawiający uzna przedłożenie oświadczenia o posiadaniu wiedzy i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku Zamawiający uzna przedłożenie oświadczenia o posiadaniu potencjału technicznego pozwalającego na wykonanie zamówienia zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku Zamawiający uzna przedłożenie oświadczenia o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku Zamawiający uzna przedłożenie oświadczenia o odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
1) Dla części 1 wg zał. nr 1a: Zamawiający wymaga załączenia do oferty karty technologicznej lub świadectwa jakości lub dokumentu potwierdzającego, że oferowane towary spełniają warunki opisane w zał. nr 1a i 2 do SIWZ. 2) Dla części 2,4 i 5 wg zał. nr 1b,1d i 1e: Do oferty należy załączyć, fotografie wraz z opisem technicznym. 3) Dla części 3 wg zał. nr 1c: Do oferty należy załączyć, fotografie wraz z opisem przedmiotu zamówienia, nazwa, model i typ oferowanego sprzętu.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy zał. nr 1, 2. Formularze cenowe zał. nr od 1a - 1e, 3. Opis przedmiotu zamówienia zał. nr 2, 4. Podpisany projekt umowy zał. nr 5, 5. Dokument lub pełnomocnictwo, z których wynika uprawnienie osoby (osób) do składania oświadczeń woli i reprezentowania wykonawcy, jeżeli prawo to nie wynika z rejestru. W takiej sytuacji dokument lub pełnomocnictwo muszą być integralną częścią oferty.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza następujące istotne zmiany w umowie:a) zmianę stawki VAT na towary będące przedmiotem umowy określone w zał. od nr 1a do 1e do SIWZ, b) gdy zachodzi konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, c) gdy zachodzi konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia w wyniku okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania umowy, c) zmianę polegającą na wydłużeniu okresu gwarancyjnego przez producenta, d) obniżenie cen towarów wyszczególnionych w formularzu cenowym od nr 1a do 1e nie wymaga zmiany umowy w formie aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko-ladek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uzdrowisko Lądek - Długopole S.A.
ul. Wolności 4
57-540 Lądek Zdrój
pokój nr 4 (Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2012 godzina 13:00, miejsce: Uzdrowisko Lądek - Długopole S.A. ul. Wolności 4 57-540 Lądek Zdrój pokój nr 105 (Sekreatriat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI LĄDEK-ZDRÓJ
- Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów komunalnych z obiektów Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A. z miejscowości Lądek Zdrój
- Udrożnienie i remont dróg na terenie miejscowości Radochów i Trzebieszowice
- Sukcesywne dostawy ciekłego azotu medycznego wraz z dzierżawą zbiornika do Szpitala Uzdrowiskowego "Jubilat" w Lądku Zdrój.
- Wykonanie remontu dachu budynku głównego Centrum Kultury i Rekreacji w Lądku-Zdroju
więcej: przetargi LĄDEK-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów promujących badania ankietowe realizowane na podstawie PBSSP
- Zakup i dostawa sprzętu AGD i RTV na potrzeby Jednostek organizacyjnych podległych Gminie Stalowa Wola
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach
- Dostawa sprzętu AGD. Znak sprawy DZPZ.282.88.2024.AG
- Dostawa bielizny pościelowej, ręczników oraz kocy
- Dostawa i montaż 2 sztuk lamp solarnych na terenie Gminy Chociwel.
więcej: Lampy stojące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.