eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz GdańskiBUDOWA - POŁĄCZENIE ULICY SADOWEJ W JUSZKOWIE Z ULICĄ SPOKOJNĄ W STRASZYNIE ORAZ PRZEBUDOWA ULICY KWIATOWEJ W STRASZYNIE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-20

Pruszcz Gdański: BUDOWA - POŁĄCZENIE ULICY SADOWEJ W JUSZKOWIE Z ULICĄ SPOKOJNĄ W STRASZYNIE ORAZ PRZEBUDOWA ULICY KWIATOWEJ W STRASZYNIE
Numer ogłoszenia: 55421 - 2015; data zamieszczenia: 20.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 34613 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pruszcz Gdański, ul. Wojska Polskiego 30, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 0-58 692 94 21, 692 94 00, faks 0-58 682 27 14.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA - POŁĄCZENIE ULICY SADOWEJ W JUSZKOWIE Z ULICĄ SPOKOJNĄ W STRASZYNIE ORAZ PRZEBUDOWA ULICY KWIATOWEJ W STRASZYNIE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa - połączenie ulicy Sadowej w Juszkowie z ulicą Spokojną w Straszynie oraz Przebudowa ul. Kwiatowej w Straszynie - etap I. 2. Zadanie nr 1 - Budowa - połączenie ulicy Sadowej w Juszkowie z ulicą Spokojną w Straszynie składa się z trzech opracowań: 1) Połączenie ulicy Sadowej (173157G) w Juszkowie z ulicą Spokojną (173474G) w Straszynie. Zaprojektowano jezdnię drogi łączącej ulicę Sadową w Juszkowie z ulicą Spokojną w Straszynie. Jezdnię zaprojektowano o szerokości 5,5 m i nawierzchni bitumicznej o przekroju częściowo drogowym, a częściowo ulicznym. Jezdnię drogi łączącej na odcinkach o przekroju ulicznym ograniczono krawężnikami betonowymi15x30 cm, natomiast na odcinkach o przekroju drogowym oporami betonowymi 12x24 cm. Jezdnię drogi łączącej zaprojektowano w odległości minimum 20 m od istniejącej krawędzi Obwodnicy Trójmiasta pozwalającej na poszerzenie Obwodnicy do 3 pasów ruchu. Na poszerzenie Obwodnicy zarezerwowano pas o szerokości 10,0 m. który przeznaczony jest na dodatkowy pas ruchu wraz z poboczami i niezbędnymi urządzeniami infrastruktury technicznej. Na przekrojach poprzecznych pokazano docelowy układ skarp między jezdnią poszerzonej obwodnicy a jezdnią projektowanej drogi. Do czasu wykonania jezdni Obwodnicy należy wykonać skarpy do granicy robót ziemnych pokazanych na przekrojach. Na odcinku drogi łączącej, która biegnie powyżej niwelety Obwodnicy Trójmiasta przewidziano ustawienie barier ochronnych wraz z zamontowanymi na barierach osłonami antyolśnieniowmi. Wzdłuż przedmiotowego odcinka zaprojektowano budowę ciągu pieszo - rowerowego o szerokości 2,5 - 3,0m częściowo przy krawędzi jezdni, a częściowo w odsunięciu od krawędzi. Nawierzchnię ciągu zaprojektowano jako bitumiczną w kolorze czarnym. Wzdłuż ciągu pieszo - rowerowego zaprojektowano oświetlenie uliczne w technologii LED. Zaprojektowano powierzchniowe odwodnienie jezdni nawierzchni nadając jej odpowiednie spadki podłużne i poprzeczne. Wody opadowe z jezdni drogi gminnej zostaną odprowadzone częściowo powierzchniowo na tereny zielone w obrębie projektowanego pasa drogowego drogi gminnej, a częściowo do istniejącej kanalizacji deszczowej. W km około 0+350 projektowanej drogi łączącej miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego Gminy Pruszcz Gdański przewiduje budowę kładki dla pieszych nad jezdnią Obwodnicy Trójmiasta. W celu zapewnienia dojść do kładki jezdnię drogi łączącej odgięto w planie na południe oraz zaprojektowano wyspę dzielącą w miejscu planowanego przejścia dla pieszych. UWAGA! zmiana do projektu - projekt przewiduje budowę oświetlenia w technologii sodowej, Zamawiający dokonuje zmiany na oświetlenie w technologii LED i załączył do tego stosowne obliczenia (zał. nr 13 do SIWZ) Ponadto do wyceny należy przyjąć wywóz urobku i materiałów rozbiórkowych na odległość do 10 km. 2) Budowa ulicy Spokojnej w Straszynie (działka nr 275/36) Zaprojektowano ulicę Spokojną w Straszynie jako drogę bez przejazdu o szerokości jezdni 5,0 m i nawierzchni z kostki betonowej. Na końcu drogi zaprojektowano plac do zawracania o wymiarach 12,5x12,5m.Wzdłuż krawędzi jezdni od skrzyżowania do placu do zawracania zaprojektowano ciąg pieszo - rowerowy o szerokości 3,0 m i nawierzchni z kostki betonowej. Od placu do zawracania do projektowanego wg opracowania pt Połączenie ulicy Sadowej (173157G) w Juszkowie z ulicą Spokojną (173474G) w Straszynie ciągu pieszo - rowerowego chodnik i ścieżkę rowerową rozdzielono. Chodnik zaprojektowano o szerokości 1,5m, natomiast ścieżkę rowerową o szerokości 2,0 m. W ciągu chodnika zaprojektowano schody terenowe, z uwagi na dużą różnicę wysokości między placem do zawracania a ulicą Sadową. Wody opadowe nawierzchni będą przejęte przez projektowane wpusty kanalizacyjne, a następnie odprowadzone, poprzez nowoprojektowany odcinek kanalizacji deszczowej do istniejącego kanału w ulicy Spokojnej Ponadto w ciągu ulicy zaprojektowano wykonanie nowego oświetlenia ulicznego w technologii LED. Ponadto do wyceny należy przyjąć wywóz urobku i materiałów rozbiórkowych na odległość do 10 km. 3) Budowa ulicy Sadowej w Juszkowie Drogę gminną zaprojektowano w odległości minimum 20 m od istniejącej krawędzi drogi krajowej S6. Jezdnię drogi gminnej zaprojektowano o szerokości 5,5 m i nawierzchni bitumicznej. Jezdnię zaprojektowano o przekroju drogowym i jednostronnym spadku poprzecznym oraz obustronnymi poboczami o szerokości 0,75-1,5m. Odwodnienie jezdni przewidziano jako powierzchniowe do nowo projektowanych rowów. Wzdłuż projektowanej ulicy Sadowej na odcinku od km 0+240 do km 0+490 wzdłuż lewej krawędzi jezdni zaprojektowano montaż bariery ochronnej wraz z osłonami antyolśnieniowymi. Na łuku poziomym w km około 0+800 zaprojektowano poszerzenie jezdni do 7,0 m. Równolegle do jezdni zaprojektowano ciąg pieszo - rowerowy o szerokości 2,5 m odsunięty od krawędzi o 4,5m. Nawierzchnię ciągu pieszo- rowerowego zaprojektowano jako bitumiczną w kolorze czarnym. Wzdłuż ciągu pieszo - rowerowego zaprojektowano oświetlenie uliczne w technologii LED. UWAGA! zmiana do projektu - projekt przewiduje budowę oświetlenia w technologii sodowej, Zamawiający dokonuje zmiany na oświetlenie w technologii LED i załączył do tego stosowne obliczenia (zał. nr 13 do SIWZ) Ponadto do wyceny należy przyjąć wywóz urobku i materiałów rozbiórkowych na odległość do 10 km. 4) Projekt dotyczący zadania nr 1 Budowy - połączenia ulicy Sadowej w Juszkowie z ulicą Spokojną w Straszynie współfinansowany jest w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych. 5) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zapisami SIWZ i załączoną dokumentacją techniczną. 3. Zadanie nr 2 - Przebudowa ul. Kwiatowej w Straszynie - etap I składa się z jednego opracowania Przebudowa ul. Kwiatowej w msc. Straszyn. 1) Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Kwiatowej w Straszynie na odcinku od skrzyżowania z ulicą Pocztowa do skrzyżowania z ulicą Spokojna. Zaprojektowano drogę szerokości 5,5 m wraz z ścieżką pieszo rowerową, chodnikiem, miejscami postojowymi oraz progiem zwalniającym. Konstrukcja drogi: Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego - 5 cm Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego - 6 cm Podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego - 7 cm Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - 20 cm Wymiana gruntu - pospółka - 30 cm Konstrukcja zjazdów: Kostka betonowa kolor grafitowy gr. 8 cm Podsypka cementowo piaskowa - 3cm Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - 20 cm Kruszywo naturalne stabilizowane cementem Rm-1,5 MPa - 20 cm Konstrukcja ścieżki pieszo rowerowej: Kostka betonowa gr. 6 cm szara/czerwona niefazowana Podsypka cementowo piaskowa - 3cm Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - 10 cm Kruszywo naturalne stabilizowane cementem Rm-1,5 MPa - 15 cm Konstrukcja chodnika: Kostka betonowa kolor szara gr. 6 cm Podsypka cementowo piaskowa - 3cm Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - 10 cm Kruszywo naturalne stabilizowane cementem Rm-1,5 MPa - 15 cm Konstrukcja miejsc postojowych: Kostka betonowa kolor grafit gr. 8 cm Podsypka cementowo piaskowa - 3cm Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - 20 cm Kruszywo naturalne stabilizowane cementem Rm-1,5 MPa - 20 cm Konstrukcja progu zwalniającego wyspowego: Kostka betonowa kolor czerwony gr. 8 cm Podsypka cementowo piaskowa - 3cm Podbudowa betonowa C8/10 grubości 10 cm Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - 20 cm Krawężnik betonowy wystający/wtopiony/zaniżony 15x30 cm. Obrzeże chodnikowe 8x30 cm Ułożenie płyt z demontażu na podsypce piaskowej grubości 10 cm w odległości 5 km od placu budowy. Wymiana wpustów deszczowych wraz z przy kanalikami. Regulacja pionowa studzienek Kanalizacja sanitarna: Wymiana włazów kanałowych - 8 szt. Wymiana pokryw nadstudziennych - 8szt Osadzenie stopni płaskich w studzienkach - 20 szt. 2) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zapisami SIWZ i załączoną dokumentacją techniczną. 4. Przedmiot zamówienia objęty jest CPV 45233140-2, 45232130-2. 5. Równoważność: 1) W przypadku, gdy w dokumentacji technicznej w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń wskazane zostały znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopisuje wyrazy lub równoważny. Wskazanie przykładowych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia i stanowi wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. 2) Analogicznie do powyższego jeżeli Zamawiający posługuje się opisując przedmiot zamówienia zgodnie z art. 30 ust. 2 ustawy, za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, dopuszcza również równoważność. Wskazane normy, aprobaty i specyfikacje techniczne oraz systemy odniesienia mają charakter poglądowy i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy. 3) Zamawiający dopuszcza zaproponowanie przez Wykonawcę w ofercie materiałów, urządzeń i rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (w którym zawiera się cała dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych) pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne, właściwości funkcjonalne i jakościowe, ponadto będą posiadały wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewniały zrealizowanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga od Wykonawcy, stosownie do treści art. 30 ust. 5 ustawy złożenia stosownych dokumentów uwiarygadniających te materiały, urządzenia i rozwiązania. 4) Wykonawca winien ponadto dołączyć do oferty zbiorcze zestawienie, wraz ze szczegółowym opisem, tych zaproponowanych materiałów, urządzeń oraz rozwiązań równoważnych w celu wykazania ich równoważności w stosunku do materiałów, urządzeń i innych rozwiązań opisanych w dokumentacji technicznej ze wskazaniem nazwy, strony których dotyczy oraz załączeniem odpowiednich wymaganych atestów, certyfikatów lub dopuszczeń. 5) Dokumenty te będą podlegały ocenie autorów dokumentacji projektowych, którzy sporządzą stosowne opinie. Opinie te będą podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji rozwiązań równoważnych lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierównoważności. 6) Obowiązkiem Wykonawcy jest wykazanie, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i inne elementy są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego. Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający podczas badania ofert mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. 7) Niezłożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych równoważnych materiałów i urządzeń będzie oznaczało, że Wykonawca kalkulując cenę oferty ujął materiały, urządzenia zaproponowane w SIWZ i w dokumentacji technicznej. 8) Parametrami technicznymi są wielkości liczbowe wyznaczające charakterystyczne wielkości różnych urządzeń i materiałów, zaś parametrami użytkowymi i technicznym są wszelkie wielkości (wyrażane w jednostkach miary, wagi, nachylenia etc.) elementów użytkowych (np. nawierzchni drogi) i technicznych (np. odporności na uszkodzenia), które występują w przypadku danego obiektu budowlanego. 9) Poprzez: - właściwości funkcjonalne należy rozumieć cechy oznaczające, że materiał, urządzenie i rozwiązanie techniczne będą spełniały prawidłowo swoje funkcje, tzn. zapewnią zrealizowanie przedmiotu zamówienia zgodnie z postanowieniami SIWZ. - właściwości jakościowe należy rozumieć zgodne z postanowieniami SIWZ dla zaproponowanych materiałów, urządzeń i rozwiązań technicznych właściwości takie jak np.: funkcjonalność, rodzaj, gatunek, cechy fizyczne (np.: gęstość, szczelność, wilgotność, mrozoodporność, odporność na starzenie, itp.), cechy mechaniczne (np.: wytrzymałość, odporność na uderzenia, itp.), cechy chemiczne (odporność na korozję) itp..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Budowa - połączenie ulicy Sadowej w Juszkowie z ulicą Spokojną w Straszynie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • B&W Usługi Ogólnobudowlane Bożena Dzidkowska, ul. Sikorskiego 2C, 83-000 Pruszcz Gdański, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4380624,57 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2983039,05

  • Oferta z najniższą ceną: 2077867,68 / Oferta z najwyższą ceną: 5261351,75

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Przebudowa ul. Kwiatowej w Straszynie - etap I

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum firm: KRUSZYWO Sp. z o.o. ul. Długa 4b, 84-223 Linia - LIDER BITUMINIUM Sp. z o.o. ul. Długa 4b, 84-223 Linia, Długa 4b, 84-223 Linia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 451887,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 410752,16

  • Oferta z najniższą ceną: 410752,16 / Oferta z najwyższą ceną: 1608702,93

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.