eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznańochrona z podziałem na dwa zadania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-18

Poznań: ochrona z podziałem na dwa zadania
Numer ogłoszenia: 55430 - 2008; data zamieszczenia: 18.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Robót Drogowych Gospodarstwo Pomocnicze Zarządu Dróg Miejskich, ul. Gdyńska 46/50, 61-016 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. (061) 878-05-10, fax 061 878-05-59.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zrd.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gospodarstwo pomocnicze jednostki budżetowej miasta.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ochrona z podziałem na dwa zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1: ochrona obiektów ZRD. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy dozorowania mienia pozostawionego na terenie budowy realizowanej na terenie miasta Poznania.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - poprzez udokumentowanie: prowadzenia działalności i posiadania koncesji w zakresie przedmiotu zamówienia, nie zalegania z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne oraz informację z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy Pzp, 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - poprzez udokumentowanie wykonania co najmniej dwóch usług o podobnym charakterze i wartości (zakres: ochrona i patrolowanie terenu o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł) do niniejszego zamówienia oraz posiadania licencji przez pracowników ochrony fizycznej kierujących zmianą co najmniej pierwszego stopnia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - poprzez udokumentowanie, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł dla zadania nr 1, a dla zadania nr 2: 500 000,00 zł , 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3.2 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.3 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.4 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert 3.5 zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 Prawa zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny 3.6 wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny 3.7 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia / niespełna. 6. Ocena ofert w zakresie poszczególnych zadań będzie niezależna od siebie. Odrzucenie oferty Wykonawcy w zakresie jednego zadania nie powoduje automatycznie odrzucenia jego oferty w zakresie innego zadania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień - pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. B.7) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym.- koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej oraz zabezpieczenia technicznego. C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Wykaz co najmniej dwóch wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością (zakres: ochrona i patrolowanie terenu o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł) usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. C.2) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i posiadanego uprawnienia / licencji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. C.3) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - licencja pracownika ochrony fizycznej (dla kierującego zmianą co najmniej pierwszego stopnia). D. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: D.1) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności: - dla zadania nr 1 na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł , słownie: jeden milion złotych, - dla zadania nr 2 na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł , słownie: pięćset tysięcy złotych. E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: E.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), B.3), B.5) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. E.2) Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. B.4) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E. F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: F.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. od B.1 do B.7 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. G. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: G.1 opis wyposażenia stanowisk pracy pracowników wypełniających obowiązki ochrony (zadanie nr 1 i nr 2), G.2 opis sposobu organizacji wykonywania czynności dozoru, czyli przedstawienie co najmniej: a) schematu organizacyjnego (zadanie nr 1 i 2), b) harmonogramu czasowego wykonywania czynności rozpisanego na godziny (zadanie nr 1), c) zakresu zadań, obowiązki i uprawnienia pracowników ochrony (zadanie nr 1 i 2), d) zakresu i sposobu ewidencjonowania - prowadzenia raportów zdarzeń oraz sygnalizowania zauważonych nieprawidłowości, z uwzględnieniem wszystkich wymagań Zamawiającego opisanych dla przedmiotu zamówienia (reguły postępowania w przypadku konieczności reagowania na zachowania osób zakłócających spokój i porządek) - (zadanie nr 1 i 2).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 50
  • 2. oferowane warunki wykonania zamówienia - 50

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zrd.poznan.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: na wniosek wykonawcy w siedzibie zamawijającego, w cenie 30,00 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2008 godzina 09:00, miejsce: siedziba zamawiającego - w sekretariacie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ochrona obiektów ZRD.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A) ochrona obiektów przy ulicy Gdyńskiej nr 46/50 w Poznaniu realizowana w formie stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej obejmująca w granicach chronionych obszarów (8 ha) obiekty i budynki, realizowana poprzez: - ochronę obiektów 24 h na dobę, w liczbie etatów - minimum 2 na jednej zmianie, - wykorzystanie monitoringu (11 kamer) zainstalowanego na terenie nieruchomości Zamawiającego do wykonania zadań ochrony, a zwłaszcza ochrony przed kradzieżą z włamaniem i dewastacją mienia, - prowadzenie ewidencji / raportów usterek zauważonych podczas zmiany, w sposób uzgodniony z Zamawiającym (raport ewidencji usterek zawiera następujące dane: data, czas i miejsce, rodzaj usterki, uwagi pracownika ochrony, - sprawdzanie przy obchodzie terenu prawidłowości zamknięć drzwi i okien oraz sprawdzanie stanu szyb w oknach i zgłaszanie ich Zamawiającemu poprzez adnotacje w raportach ze zmiany, - natychmiastowe sygnalizowanie wszelkich dostrzeżonych zagrożeń bezpieczeństwa chronionego mienia, na wskazane przez Zamawiającego numery kontaktowe, które zostaną udostępnione z dniem podjęcia czynności ochrony przez Wykonawcę, - ochrona zostanie zapoznana z miejscami zainstalowania zbiorników z wodą, rozmieszczenia przyrządów alarmowych, głównego wyłącznika elektrycznego, zaworów wodociągowych i sprzętu gaśniczego, - odpowiednie reagowanie na zachowania osób zakłócających spokój i porządek na terenie nieruchomości Zamawiającego, - ciągłe, aktywne przybywanie pracowników na terenie obiektów podlegających ochronie wg harmonogramu służb ochrony obejmującego obchody terenu nieruchomości Zamawiającego, - ochronę przed kradzieżą i dewastacją mienia materiałów, urządzeń, wyposażenia oraz innych rzeczy wartościowych znajdujących się na terenie chronionym, - ujęcie osób stwarzających w sposób oczywisty bezpośrednie zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego, a także mienia Zamawiającego celem ich niezwłocznego przekazania Policji, - zgłaszanie braków i nieprawidłowości oraz naruszeń stanu zabezpieczenia chronionego mienia odnotowanych w raportach ochrony na zakończenie każdej zmiany, - utrzymywanie ładu i porządku w pomieszczeniach portierni oraz najbliższym otoczeniu, B) obsługa portierni przy wjeździe na teren siedziby Zamawiającego realizowana poprzez: - wydawanie i przyjmowanie upoważnionym pracownikom kluczy od wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń za pokwitowaniem w zeszycie, - każdorazowe telefoniczne powiadamianie pracowników Zamawiającego o interesantach wchodzących na teren ZRD i udających się do danej osoby, - wydawanie przepustek na wjazd i wejście na teren ochranianego obiektu (osoby i pojazdy mechaniczne), - otwieranie i zamykanie rogatki wjazdowej, przy czym rogatki wjazdowe muszą być bezwzględnie zamknięte gdy nie odbywa się ruch pojazdów, - rejestrowanie wjeżdżających i wyjeżdżających samochodów pod względem czasu postoju oraz wagi pojazdów dla celów rozliczeniowych i przekazywania tych informacji Zamawiającemu (rozliczenia towarów Zamawiającego i Dostawców) wg zasad określonych przez Zamawiającego, - włączanie o zmroku i wyłączanie o świcie oświetlenia przy bramie i na terenie ochranianego obiektu, - przyjmowanie przesyłek (korespondencji) przychodzących do Zamawiającego poza godzinami urzędowania, za wyjątkiem przesyłek sądowych i urzędowych, C) patrolowanie terenu wraz z wewnętrznym parkingiem samochodowym usytuowanym na terenie nieruchomości realizowane poprzez: - obchody co 1 godzinę dokonywane systematycznie w godzinach 16:00-6:00 natomiast co 2 godziny, w godzinach 6:00-16:00 wraz z udokumentowaniem patrolowania terenu wokół siedziby i posesji Zamawiającego, - sprawdzanie wszelkich wskazanych przez Zamawiającego urządzeń i pomieszczeń pod względem zagrożenia pożarowego, przy każdym obchodzie. D) wykonywanie zadań polegających na: - obsłudze pompy szlamowej w celu zapewnienia prawidłowego działania wagi (raz dziennie sprawdzanie poziomu wody w studni oraz kontrola polegająca na sprawdzeniu poprawności działania pompy i w razie potrzeby czyszczenie jej przez przepłukiwanie czystą wodą), - obsłudze wagi samochodowej znajdującej się przy budynku ochrony - portierni (wydanie kierowcy kwitu z wagi), E) inne: stosowanie się do wewnętrznego regulaminu ochrony obowiązującego w Zakładzie Robót Drogowych Gospodarstwo Pomocnicze ZDM.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 50
    • 2. oferowane warunki wykonania zamówienia - 50

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dozorowanie mienia pozostawionego na terenie budowy realizowanej na terenie miasta Poznania..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa dozorowania mienia pozostawionego na terenie budowy (ulice miasta Poznania) w celu zabezpieczenia przed kradzieżą lub dewastacją, w uprzednio wyznaczonym przez Zamawiającego terminie i godzinach, potwierdzona pisemnym zleceniem. Planowana wielkość przedmiotu umowy wynosi do 1 000 r-g, przy czym faktyczne zlecenia mogą być mniejsze o 20%..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 50
    • 2. oferowane warunki wykonania zamówienia - 50

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.