eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Usługi w zakresie kompleksowego utrzymania zieleni, sprzątania oraz odśnieżania parkingów na terenie obiektów UMCS

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-05

Lublin: Usługi w zakresie kompleksowego utrzymania zieleni, sprzątania oraz odśnieżania parkingów na terenie obiektów UMCS
Numer ogłoszenia: 5543 - 2012; data zamieszczenia: 05.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 308055 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5375965, faks 081 5375965.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie kompleksowego utrzymania zieleni, sprzątania oraz odśnieżania parkingów na terenie obiektów UMCS.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługa kompleksowego utrzymania zieleni niskiej i wysokiej, sprzątania oraz odśnieżania parkingów na terenie wszystkich obiektów UMCS. 1) Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia podany jest w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia będących integralną częścią SIWZ: a) załącznik nr 1a - szczegółowy opis prac, wymagania i zakres czynności b) załącznik nr 1b - wykaz powierzchni dla poszczególnych zakresów prac c) załącznik nr 1c - wykaz powierzchni do odśnieżania d) załącznik nr 1d - zasady przejęcia pracowników e) załącznik nr 1e - wykaz pracowników 3) W celu realizacji przedmiotu umowy Wykonawca przejmie na zasadzie art. 23 KP pracowników Zamawiającego. Szczegółowe zasady dotyczące przejęcia pracowników zostały opisane w Załączniku nr 1d do SIWZ . 2) Wykonawca wyznaczy osoby kierujące i odpowiedzialne za pracę służb kompleksowego utrzymania zieleni, sprzątania oraz odśnieżania parkingów zapewniając jednocześnie stały kontakt telefoniczny. 3) Wykonawca zapewni dyspozycyjność swoich pracowników oraz sprzętu i narzędzi w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych zdarzeń (w dni wolne od pracy). Czas reakcji na interwencję nie dłuższy nią jedna godzina, a w przypadku awarii niezwłocznie po powiadomieniu. 4) Wykonawca odpowiada za przestrzeganie przepisów BHP i PPOŻ podczas wykonywania przedmiotu umowy oraz odpowiada za wszystkie szkody wyrządzone Zamawiającemu lub osobom trzecim, o ile pozostają one w bezpośrednim związku przyczynowym z działaniem lub zaniechaniem Wykonawcy (OC z tytułu prowadzenia działalności). 5) Wykonawca na własny koszt zapewni osobom wykonującym zamówienie w szczególności: niezbędny sprzęt i ubranie ochronne bez dodatkowego obciążenia Zamawiającego. Ubranie ochronne powinno być ujednolicone, zapewniając jednoznaczną identyfikację Wykonawcy. 6) Wykonawca przejmie w użytkowanie pomieszczenie niezbędne do realizacji usługi tj. pokój socjalny wyposażony w szafki ubraniowe, krzesła i stoły na podstawie odrębnej umowy najmu. 7) Usługa odśnieżania parkingów będzie świadczona z częstotliwością i w ilościach wynikających z potrzeb Zamawiającego, uzależnionych od warunków atmosferycznych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.10.00 - Usługi utrzymania ogródków ozdobnych 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków 77.31.40.00 - Usługi utrzymania gruntów 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Architektura Zieleni HORTUS, ul. Stefczyka 58, 20-151 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 730000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 527579,18

  • Oferta z najniższą ceną: 527579,18 / Oferta z najwyższą ceną: 527579,18

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.