eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kozieg³owyBudowa placu zabaw oraz rozbudowa si³owni zewnêtrznej



Og³oszenie z dnia 2019-05-31



Og³oszenie nr 554410-N-2019 z dnia 2019-05-31 r.

Szko³a Podstawowa im. gen. Stefana Roweckiego "Grota" w Kozieg³owach: Budowa placu zabaw oraz rozbudowa si³owni zewnêtrznej
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Szko³a Podstawowa im. gen. Stefana Roweckiego "Grota" w Kozieg³owach, krajowy numer identyfikacyjny 48201190000000, ul. ul. Poznañska  , 61-028  Kozieg³owy, woj. wielkopolskie, pañstwo Polska, tel. 618 127 082, e-mail sp_rowecki@o2.pl, faks 618 127 082.
Adres strony internetowej (URL): http://sprowecki.superszkolna.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorz±dowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://sprowecki.superszkolna.pl/cms/36287/zamowienia_publiczne


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna, ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 oraz z 2018 r. poz. 106, 138, 650 i 1118), osobi¶cie lub za po¶rednictwem pos³añca
Adres:
Szko³a Podstawowa im. gen. Stefana Roweckiego "Grota" w Kozieg³owach, ul. Poznañska 17, 62-028 Kozieg³owy (sekretariat)


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Budowa placu zabaw oraz rozbudowa si³owni zewnêtrznej
Numer referencyjny: SP-207/1/2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Budowa placu zabaw i rozbudowa si³owni zewnêtrznej. 2. Przedmiot zamówienia zosta³ podzielony na czê¶ci: 1) Czê¶æ 1: Budowa placu zabaw; 2) Czê¶æ 2: Rozbudowa si³owni zewnêtrznej. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególno¶ci : 1) Czê¶æ 1: Budowa placu zabaw; a) przygotowanie terenu z wykonaniem podbudowy z kruszywa naturalnego, b) wykonanie nawierzchni z trawy syntetycznej, c) namalowanie planszy do gry w klasy na istniej±cej nawierzchni chodnika, d) dostawa i monta¿ urz±dzeñ: - "zestaw aktiv" - 1 szt.; - hu¶tawka "orle gniazdo" - 1 szt.; - ³awka z oparciem - 1 szt.; - tablica z regulaminem - 1 szt. 2) Czê¶æ 2: Rozbudowa si³owni zewnêtrznej; a) przygotowanie terenu z czê¶ciowym wykonaniem podbudowy z kruszywa drogowego, b) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej, c) dostawa i monta¿ urz±dzeñ: - zestaw wielofunkcyjny sk³adaj±cy siê ze steppera, pajacyka, wahad³a, rowerka - 1 szt.; - biegacz podwójny - 1 szt.; - zestaw dwóch ³aweczek do brzuszków - 1 szt.; - ³awka z oparciem - 2 szt.; - tablica z regulaminem - 1 szt. 4. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne okre¶lone zosta³y w za³±cznikach do niniejszej SIWZ, t.j.: dokumentacji projektowej, stanowi±cej za³±czniki (odpowiednio dla czê¶ci 1 i 2), 5.1 i 5.2 do SIWZ oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, dalej STWiORB, stanowi±cej za³±czniki (odpowiednio dla czê¶ci 1 i 2), 6.1 i 6.2 do SIWZ. 5. Dokumentacja, o której mowa powy¿ej uwzglêdnia tak¿e zamówienia, wymienione w rozdz. V SIWZ (zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp). Zakres niniejszego zamówienia w przedmiarze oznaczony jest kolorem ¿ó³tym. 6. Postanowienia inne: 1) W przypadku gdy konsekwencj± realizacji przedmiotu umowy bêdzie powstanie odpadów, Wykonawca postêpowaæ bêdzie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. 2019, poz. 701), a w szczególno¶ci pos³ugiwaæ siê bêdzie przy gospodarowaniu odpadami, podmiotami spe³niaj±cymi warunki okre¶lone ww. ustaw±; jako wytwarzaj±cy odpady, zapewnienia na w³asny koszt transport odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, ³±cznie z ich utylizacj±, zgodnie z w³a¶ciwymi przepisami, w szczególno¶ci: a) ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony ¶rodowiska (t.j.Dz.U.2018, poz.799); b) ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U.2019, poz. 701); 2) Wykonawca zobowi±zany jest siê do stosowania i przestrzegania norm prawa powszechnego i prawa miejscowego w zakresie ochrony ¶rodowiska; 3) Do obowi±zków Wykonawcy nale¿y zapewnienie dostawy energii elektrycznej i wody na swój koszt; 4) Do obowi±zków Wykonawcy nale¿y prowadzenie bie¿±cej obs³ugi geodezyjnej prowadzonych robót; 5) W celu zachowania nale¿ytej staranno¶ci przy sporz±dzaniu oferty zaleca siê dokonania wizji lokalnej w terenie.

II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45100000-8
45233200-1
45212140-9
45112723-9
37535200-9
37410000-5


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 1. Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ, robót podobnych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp, w zakresie czê¶ci 1 i 2. 2. Zakres zamówieñ, o których mowa w ust. 1 obejmuje: 1) Czê¶æ 1: Budowa placu zabaw; Dostawa i monta¿ urz±dzeñ: - "sprê¿ynowiec równowa¿nia" - 1 szt.; - "karuzela wózki" - 1 szt.; - hu¶tawka "fotel" - 1 szt.; - "gry liczbowe" - 1 szt.; - "telefon" - 1 szt.; - "kalejdoskop" - 1 szt.; - "krzywe zwierciad³o" - 1 szt. - ³awka z oparciem - 2 szt. 2) Czê¶æ 2: Rozbudowa si³owni zewnêtrznej; Dostawa i monta¿ urz±dzeñ: - Street Workout (zestaw z³o¿ony z piêciu dr±¿ków poziomych na ró¿nych wysoko¶ciach, drabinki poziomej, poziomego przej¶cia) - 1 szt.; - równowa¿nia - 1 szt.; - zestaw do przeskoków - 1 szt.; - zestaw s³upków - 1 szt.; - zestaw do przewrotów - 1 szt.; - ³awka bez oparcia- 2 szt.; 3. Zamówienia, o których mowa w ust. 1 i 2 opisane s± w udostêpnionej dokumentacji projektowej stanowi±cej za³±czniki (odpowiednio dla czê¶ci 1 i 2), 5.1 i 5.2 do SIWZ oraz STWiORB, stanowi±cej za³±czniki (odpowiednio dla czê¶ci 1 i 2), 6.1 i 6.2 . 4. Zamówienia, o których mowa w ust. 1-3 zostan± udzielone je¿eli: 1) Zamawiaj±cy uzyska ¶rodki na ich realizacjê; 2) dotychczasowy Wykonawca realizuje lub zrealizowa³ roboty budowlane nale¿ycie oraz zapewni standard wykonania robót nie gorszy ni¿ standard wykonania zamówienia podstawowego; 3) zaakceptuje istotne warunki umowy obowi±zuj±cej przy realizacji zamówienia podstawowego, (przedmiotem negocjacji bêdzie wynagrodzenie oraz termin wykonania zamówienia).
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2019-09-30

II.9) Informacje dodatkowe: dot. II.8 1. Zamówienie nale¿y wykonaæ nie pó¼niej ni¿ do 30 wrze¶nia 2019 r. 2. Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce terminy wykonania przedmiotu zamówienia: 1) rozpoczêcie robót budowlanych, w terminie nie d³u¿szym ni¿ 7 dni od dnia protokolarnego przekazania placu budowy; 2) wykonanie robót budowlanych wraz z przekazaniem kompletnej dokumentacji niezbêdnej do przeprowadzenia odbioru koñcowego do ............... r. (zgodnie z ofert± Wykonawcy, nie pó¼niej ni¿ do 30.09.2019 r.); 3. Termin okre¶lony w ust. 2 pkt 2 stanowi kryterium oceny ofert.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej jedn± robotê budowlan±, której zakres obejmowa³ monta¿ z fundamentowaniem co najmniej trzech elementów (urz±dzeñ) placu zabaw lub si³owni zewnêtrznej np.: karuzela, hu¶tawka, przyrz±dy do æwiczeñ itp. W przypadku, gdy Wykonawca pos³uguje siê do¶wiadczeniem zdobytym w ramach konsorcjum Wykonawca mo¿e z³o¿yæ o¶wiadczenie o spe³nianiu warunku w odniesieniu do roboty budowlanej, rzeczywi¶cie wykonanej przez Wykonawcê.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych; W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, Wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach innych podmiotów, je¶li podmioty te zrealizuj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W przypadku Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±: a) okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu (zdolno¶æ techniczna lub zawodowa - do¶wiadczenie) winien spe³niaæ jeden Wykonawca, b) w stosunku do ¿adnego z nich nie mog± istnieæ podstawy do wykluczenia, okre¶lone w rozdz. VII ust. 2 SIWZ.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

formularz ofertowy stanowi±cy za³. 1 do SIWZ, zobowi±zanie o oddaniu Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowi±ce za³±cznik 3 do SIWZ, je¶li Wykonawca wykazuj±c spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu polega na zasobach innych podmiotów; pe³nomocnictwo, je¿eli zachodz± okoliczno¶ci, o których mowa w ust. 12 SIWZ. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Pzp (informacja z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia; wzór niniejszego o¶wiadczenia stanowi za³±cznik 4 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
termin realizacji40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Na podstawie art. 144 ust. 1 Pzp Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zmiana postanowieñ Umowy w stosunku do tre¶ci oferty Wykonawcy jest mo¿liwa poprzez przed³u¿enie terminu zakoñczenia robót budowlanych o którym mowa w § 5 ust. 1 pkt 2 , w przypadku: 1) przestojów i opó¼nieñ zawinionych przez Zamawiaj±cego, 2) dzia³ania si³y wy¿szej (np. klêski ¿ywio³owe, strajki generalne lub lokalne), maj±cej bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ wykonania robót; 3) dzia³añ osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych wykonanie prac, które to dzia³ania nie s± konsekwencj± winy którejkolwiek ze Stron, 4) wyst±pienia opó¼nienia w dokonaniu okre¶lonych czynno¶ci lub ich zaniechania przez w³a¶ciwe organy administracji publicznej, które nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, 5) niemo¿no¶ci wykonywania robót z powodu braku dostêpno¶ci do miejsc niezbêdnych do ich wykonania z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê, 6) niemo¿no¶ci wykonywania robót, gdy uprawniony organ nie dopuszcza do wykonania robót lub nakazuje wstrzymanie robót z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê, 7) w przypadku zmian umowy wynikaj±cych z art. 144 ust. 1 pkt 2, 3 i 6, 8) w przypadku udzielenia w trakcie realizacji przedmiotu umowy zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp. 3. W przedstawionych w ust. 2 przypadkach, Strony mog± ustaliæ nowe terminy zakoñczenia robót, z tym ¿e maksymalny okres przesuniêcia terminów równy bêdzie okresowi przerwy, postoju, natomiast w przypadku, o którym mowa w ust. 2 pkt 7 i 8, czasu niezbêdnego na realizacjê zamówienia/zamówieñ,. 4. W przypadku konieczno¶ci zmian terminów wskazanych w Umowie, w okoliczno¶ciach, o których mowa w ust. 2, Wykonawca zobowi±zany jest wyst±piæ z wnioskiem do Zamawiaj±cego. Wniosek powinien zawieraæ szczegó³owe uzasadnienie zmiany terminu. 5. Zmiana terminów wskazanych w Umowie mo¿liwa jest tylko po wcze¶niejszym udokumentowaniu przed³u¿enia okresu zabezpieczenia nale¿ytego wykonania Umowy i okresu rêkojmi. 6. Nie stanowi± istotnej zmiany Umowy, w rozumieniu art. 144 Pzp: 1) zmiany danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± Umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego), 2) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób reprezentuj±cych strony, 3) zmiany danych rejestrowych, 4) zmiany bêd±ce nastêpstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy, 5) zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji zadania; 6) zmiana przedstawicieli Stron, o których mowa w § 7; 7) inne nieistotne z punktu widzenia art. 144 ust. 1e Pzp;.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-06-17, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH



Czê¶æ nr: 1Nazwa: Budowa placu zabaw;
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Budowa placu zabaw. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególno¶ci : a) przygotowanie terenu z wykonaniem podbudowy z kruszywa naturalnego, b) wykonanie nawierzchni z trawy syntetycznej, c) namalowanie planszy do gry w klasy na istniej±cej nawierzchni chodnika, d) dostawa i monta¿ urz±dzeñ: - "zestaw aktiv" - 1 szt.; - hu¶tawka "orle gniazdo" - 1 szt.; - ³awka z oparciem - 1 szt.; - tablica z regulaminem - 1 szt. 3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne okre¶lone zosta³y w za³±cznikach do niniejszej SIWZ, t.j.: dokumentacji projektowej, stanowi±cej za³±cznik 5.1 do SIWZ oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, dalej STWiORB, stanowi±cej za³±cznik 6.1 do SIWZ. 4. Dokumentacja, o której mowa powy¿ej uwzglêdnia tak¿e zamówienia, wymienione w rozdz. V SIWZ (zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp). Zakres niniejszego zamówienia w przedmiarze oznaczony jest kolorem ¿ó³tym. 5. Postanowienia inne: 1) W przypadku gdy konsekwencj± realizacji przedmiotu umowy bêdzie powstanie odpadów, Wykonawca postêpowaæ bêdzie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. 2019, poz. 701), a w szczególno¶ci pos³ugiwaæ siê bêdzie przy gospodarowaniu odpadami, podmiotami spe³niaj±cymi warunki okre¶lone ww. ustaw±; jako wytwarzaj±cy odpady, zapewnienia na w³asny koszt transport odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, ³±cznie z ich utylizacj±, zgodnie z w³a¶ciwymi przepisami, w szczególno¶ci: a) ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony ¶rodowiska (t.j.Dz.U.2018, poz.799); b) ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U.2019, poz. 701); 2) Wykonawca zobowi±zany jest siê do stosowania i przestrzegania norm prawa powszechnego i prawa miejscowego w zakresie ochrony ¶rodowiska; 3) Do obowi±zków Wykonawcy nale¿y zapewnienie dostawy energii elektrycznej i wody na swój koszt; 4) Do obowi±zków Wykonawcy nale¿y prowadzenie bie¿±cej obs³ugi geodezyjnej prowadzonych robót; 5) W celu zachowania nale¿ytej staranno¶ci przy sporz±dzaniu oferty zaleca siê dokonania wizji lokalnej w terenie.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45000000-7, 45100000-8, 45233200-1, 45212140-9, 45112723-9, 37535200-9

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin realizacji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:dot. 4) 1. Zamówienie nale¿y wykonaæ nie pó¼niej ni¿ do 30 wrze¶nia 2019 r. 2. Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce terminy wykonania przedmiotu zamówienia: 1) rozpoczêcie robót budowlanych, w terminie nie d³u¿szym ni¿ 7 dni od dnia protokolarnego przekazania placu budowy; 2) wykonanie robót budowlanych wraz z przekazaniem kompletnej dokumentacji niezbêdnej do przeprowadzenia odbioru koñcowego do ............... r. (zgodnie z ofert± Wykonawcy, nie pó¼niej ni¿ do 30.09.2019 r.); 3. Termin okre¶lony w ust. 2 pkt 2 stanowi kryterium oceny ofert.


Czê¶æ nr: 2Nazwa: Rozbudowa si³owni zewnêtrznej.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Rozbudowa si³owni zewnêtrznej. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególno¶ci : a) przygotowanie terenu z czê¶ciowym wykonaniem podbudowy z kruszywa drogowego, b) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej, c) dostawa i monta¿ urz±dzeñ: - zestaw wielofunkcyjny sk³adaj±cy siê ze steppera, pajacyka, wahad³a, rowerka - 1 szt.; - biegacz podwójny - 1 szt.; - zestaw dwóch ³aweczek do brzuszków - 1 szt.; - ³awka z oparciem - 2 szt.; - tablica z regulaminem - 1 szt. 3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne okre¶lone zosta³y w za³±cznikach do niniejszej SIWZ, t.j.: dokumentacji projektowej, stanowi±cej za³±cznik 5.2 do SIWZ oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, dalej STWiORB, stanowi±cej za³±czniki 6.2 do SIWZ. 4. Dokumentacja, o której mowa powy¿ej uwzglêdnia tak¿e zamówienia, wymienione w rozdz. V SIWZ (zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp). Zakres niniejszego zamówienia w przedmiarze oznaczony jest kolorem ¿ó³tym. 5. Postanowienia inne: 1) W przypadku gdy konsekwencj± realizacji przedmiotu umowy bêdzie powstanie odpadów, Wykonawca postêpowaæ bêdzie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. 2019, poz. 701), a w szczególno¶ci pos³ugiwaæ siê bêdzie przy gospodarowaniu odpadami, podmiotami spe³niaj±cymi warunki okre¶lone ww. ustaw±; jako wytwarzaj±cy odpady, zapewnienia na w³asny koszt transport odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, ³±cznie z ich utylizacj±, zgodnie z w³a¶ciwymi przepisami, w szczególno¶ci: a) ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony ¶rodowiska (t.j.Dz.U.2018, poz.799); b) ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U.2019, poz. 701); 2) Wykonawca zobowi±zany jest siê do stosowania i przestrzegania norm prawa powszechnego i prawa miejscowego w zakresie ochrony ¶rodowiska; 3) Do obowi±zków Wykonawcy nale¿y zapewnienie dostawy energii elektrycznej i wody na swój koszt; 4) Do obowi±zków Wykonawcy nale¿y prowadzenie bie¿±cej obs³ugi geodezyjnej prowadzonych robót; 5) W celu zachowania nale¿ytej staranno¶ci przy sporz±dzaniu oferty zaleca siê dokonania wizji lokalnej w terenie.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45000000-7, 45100000-8, 45233200-1, 45212140-9, 37410000-5

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena 60,00
termin realizacji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:dot. 4) 1. Zamówienie nale¿y wykonaæ nie pó¼niej ni¿ do 30 wrze¶nia 2019 r. 2. Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce terminy wykonania przedmiotu zamówienia: 1) rozpoczêcie robót budowlanych, w terminie nie d³u¿szym ni¿ 7 dni od dnia protokolarnego przekazania placu budowy; 2) wykonanie robót budowlanych wraz z przekazaniem kompletnej dokumentacji niezbêdnej do przeprowadzenia odbioru koñcowego do ............... r. (zgodnie z ofert± Wykonawcy, nie pó¼niej ni¿ do 30.09.2019 r.); 3. Termin okre¶lony w ust. 2 pkt 2 stanowi kryterium oceny ofert.






Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.