Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-18
Pszczyna: Założenie ewidencji budynków i lokali dla jednostki ewidencyjnej Gmina Suszec, położonej w powiecie pszczyńskim w woj. Śląskim.
Numer ogłoszenia: 55464 - 2008; data zamieszczenia: 18.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pszczyński, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 4492300, 032 4492399, fax 032 4492345.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pszczyna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Założenie ewidencji budynków i lokali dla jednostki ewidencyjnej Gmina Suszec, położonej w powiecie pszczyńskim w woj. Śląskim..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Założenie ewidencji budynków i lokali dla jednostki ewidencyjnej Gmina Suszec, położonej w powiecie pszczyńskim w woj. Śląskim. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz formę opracowania podano w załączniku nr 1 do SIWZ (Warunki techniczne). Nie przysługuje odwołanie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości Kod CPV wg słownika 2008: 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 pkt1 i 4 UPZP. 2.Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 pkt 2 i 3 UPZP. 3.Wykonają zamówienie w terminie: a.do dnia 29 sierpnia 2008r - zakończenie prac polowych b.do dnia 30 października 2008r. - wyłożenie wyników do wglądu zainteresowanym c.do 28 listopada 2008r. - zakończenie prac i przekazanie opracowania Zamawiającemu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 3.Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia (ustawa z 17 maja 1989 Prawo geodezyjne i Kartograficzne Dz.U. z 2000r. Nr 100 , poz. 1086 z późn. zm.), tj: a.1 osoba z uprawnieniami geodezyjnymi z zakresu 1 (geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne) b. 1 osoba z uprawnieniami geodezyjnymi z zakresu 2 (rozgraniczenia i podziału nieruchomości (gruntów) oraz sporządzenie dokumentacji do celów prawnych)zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza dysponowanie przez Wykonawcę 1 osobą posiadającą obydwa w/w uprawnienia geodezyjne. 4.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia usług geodezyjnych (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom geodezyjnym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Za odpowiednie doświadczenie uznane zostanie potwierdzone wykonanie 1 usługi tożsamej z przedmiotem zamówienia o wartości minimum 200 000 zł brutto - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. 5.Istotne postanowienia umowy - załącznik nr 5 do SIWZ - podpisany przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania oraz składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych parter pok. nr 5, 43-200 Pszczyna ul. 3 Maja 10..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, I piętro pok. 35 - Sekretariat lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres : Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja10; 43-200 Pszczyna.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z PSZCZYNY
- MODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W BRZEŹCACH
- Naprawa nawierzchni jezdni drogi wojewódzkiej nr 933 w m. Pszczyna na odcinku od mostu na rz. Pszczynka do ul. Wojska Polskiego
- ZP/11/2025_Dostawa środków dezynfekcyjnych i myjących oraz preparatów pielęgnacyjnych dla Szpitala Joannitas w Pszczynie
- Remonty nawierzchni jezdni dróg powiatowych nr 4132S, 4138S, 2629S - 3 części
więcej: przetargi w Pszczynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi geodezyjne na opracowanie dokumentacji stanowiącej załącznik do wniosku o ustalenie linii brzegu wraz z rozgraniczeniem gruntów pokrytych wodami od pozostałych gruntów rzeki Iłownicy ....
- "Sporządzenie podziału nieruchomości"
- Wykonanie usługi geodezyjnej
- Świadczenie usług wyceny nieruchomości dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej (3 części).
- "Geodezyjne wydzielenie działek zajętych pod drogi powiatowe oraz sporządzenie dokumentacji do regulacji stanu prawnego na rzecz Powiatu Częstochowskiego - 4 części"
- Opracowanie operatów szacunkowych określających wartości nieruchomości położonych na terenie miasta Zamościa
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.