Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-08
Łódź: Przetarg nieograniczony nr ZP 47/2007 na dostawy artykułów piśmienniczych , druków , papieru toaletowego , ręczników papierowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Madurowicza w Łodzi
Numer ogłoszenia: 5547 - 2008; data zamieszczenia: 08.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Madurowicza, ul. Wileńska 37, 94-029 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6879997, fax 042 6879997.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.madurowicz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony nr ZP 47/2007 na dostawy artykułów piśmienniczych , druków , papieru toaletowego , ręczników papierowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Madurowicza w Łodzi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy artykułów piśmienniczych , druków , papieru toaletowego , ręczników papierowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek , z podziałem na 10 pakietów: 1-Druki medyczne 2-Druki powszechnego użytku 3-Artykuły piśmiennicze 4-Ręczniki papierowe i papier toaletowy 5-Tusze , tonery oryginały i zamienniki 6-Tonery zamienniki 7-Toner do Brother FAX - 2920 USB Printer 8-Toner do Kyocera KM - 1650 9-Kasety magnetofonowe 10-Artykuły piśmiennicze (ocena jakości)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.20.00.00 - Wyroby z papieru lub tektury Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe Oryginalny kod CPV: 22.00.00.00 - Różne rodzaje druków i wyroby do drukowania Kod CPV wg słownika 2008: 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne Oryginalny kod CPV: 25.24.71.00 - Artykuły biurowe z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Oryginalny kod CPV: 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych Oryginalny kod CPV: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Oryginalny kod CPV: 30.21.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów Oryginalny kod CPV: 30.21.73.20 - Dyskietki Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.73.20 - Dyskietki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 10.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni z art 24 ust 1 i 2 , a także spełniający wymagania określone w art 22 ust 1 pkt 1-4 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówien publicznych (Dz.U.z 2006 r., nr 164 , poz. 1163 ze zm.) oraz złożą wymagane dokumenty i oświadczenia.Zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedłożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Przesłanki z art.22 ust. pkt.1-4 ustawy: 1.W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień należy przedstawić: -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -koncesję , zezwolenie lub licencję , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji , zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem 2.W celu potwierdzenia dysponowania niezbędną wiedza i doświadczeniem oraz potencjałem technicznym , a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć: -oświadczenie Wykonawcy(według załącznika nr 3 do SIWZ) 3.W celu potwierdzenia , że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy przedstawić: -oświadczenie Wykonawcy(według załącznika nr 3 do SIWS) Przesłanki z art.24 ust.2 ustawy: -oświadczenie Wykonawcy(według załącznika nr 4 do SIWZ) Dodatkowe wymogi zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: 1.Potwierdzenie dopuszczenia produktu do obrotu na terytorium RP: -oświadczenie Wykonawcy potwierdzajace dopuszczenie produktu do obrotu na terytorium RP 2.Zgodnie z art.36 ust.4 ustawy Pzp Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom: -oświadczenie Wykonawcy(według załącznika nr.6 do SIWZ-obowiazek wypełnienia w każdej sytuacji)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.madurowicz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych -Budynek Ginekologii, III piętro , pokój nr 125 - Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M.Madurowicza w Łodzi ,ul. Wileńska 37 94-029 Łódź.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.01.2008 godzina 10:30, miejsce: Sekretariat Szpitala (tzw.Pałacyk) Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M.Madurowicza w Łodzi ,ul. Wileńska 37 94-029 Łódź.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Druki medyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Druki medyczne-Pakiet zawierający 74 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.20.00.00-5, 22.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Druki powszechnego użytku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Druki powszechnego użytku-Pakiet zawierający 32 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.20.00.00-5, 22.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Artykuły piśmiennicze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły piśmiennicze-Pakiet zawierający 62 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.24.71.00-5, 30.21.73.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Ręczniki papierowe i papier toaletowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ręczniki papierowe i papier toaletowy-Pakiet zawierający 3 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.20.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Tusze, tonery oryginały i zamienniki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tusze , tonery oryginały i zamienniki:tusze oryginały-6 pozycji , tonery oryginały-5 pozycji , kasety i taśmy oryginały-6 pozycji , składanki-5 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.40.00-4, 30.21.70.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Tonery zamienniki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tonery zamienniki-Pakiet 10 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.70.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Toner do Brother FAX - 2920 USB Printer.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Toner do Brother FAX - 2920 USB Printer-Pakiet 1 pozycja.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.70.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Toner do Kyocera KM - 1650.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Toner do Kyocera KM - 1650-Pakiet 1 pozycja.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.70.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Kasety magnetofonowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kasety magnetofonowe-Pakiet 1 pozycja.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Artykuły piśmiennicze (ocena jakości).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły piśmiennicze (ocena jakości)-Pakiet 10 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.24.71.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. OCENA JAKOŚCI - 30
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa kart podarunkowych w formie elektronicznych kart przedpłaconych do Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Łodzi
- Usługa interwencyjnej likwidacji skutków zdarzeń losowych z pasa drogowego Drogi Wojewódzkiej Nr 488 (byłej DK91) na odcinku Łódź - Droga 8 (Węzeł Rzgów), ok. 7,6km, adm. przez ZDW w Łodzi w 2025 r.
- Usługa transportu próbek biologicznych na potrzeby realizacji niekomercyjnych badań klinicznych
- Obsługa prawna Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego, pn. "Zieleńsza Skrzywana I", w ramach Łódzkiego Budżetu Obywatelskiego 2024/2025
- Remont kompleksu placów spacerowych budynków OPA i OPB w Areszcie Śledczym w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Poprawa jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Dąbie"
- Dostawa druków i formularzy dla KWP, KMP/KPP woj. dolnośląskiego oraz BSW i CBZC
- "Zakup i dostawa papieru ksero oraz artykułów biurowych do Urzędu Miasta Ruda Śląska"
- Dostawa materiałów i akcesoriów biurowych z podziałem na części
- Dostawa materiałów biurowych i papierniczych dla Szpitala Zachodniego w Grodzisku Mazowieckim
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach realizacji projektu "Wsparcie edukacji przedszkolnej w Gminie Wisła" - na rzecz placówek oświatowych będących realizatorami projektu.
więcej: Druki i produkty podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.