eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radzyń PodlaskiDostawa mięsa i wędlin.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-10

Radzyń Podlaski: Dostawa mięsa i wędlin.
Numer ogłoszenia: 55482 - 2009; data zamieszczenia: 10.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Wisznicka 111, 21-300 Radzyń Podlaski, woj. lubelskie, tel. (083) 3526267, faks (083) 3526200.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozrp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mięsa i wędlin..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet (dwa zadania) dostawa mięsa i wędlin Przedmiot zamówienia określony kodami Wspólnego Słownika Zamówień Dostawa: Przedmiot dostawy: Mięso i wędliny Zadanie nr 1 - dostawa mięsa Zadanie nr 2 - dostawa wędlin Przedmiot zamówienia określony kodami Wspólnego Słownika Zamówień..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.30.00 - Wieprzowina 15.11.10.00 - Mięso wołowe 15.13.11.33 - 15.13.11.33 15.13.11.34 - Kaszanka i inne wędliny krwiste 15.13.13.10 - Pasztety 15.13.14.10 - Szynka .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ustawy PZP tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będących przedmiotem niniejszego postępowania; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; oraz - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego według przesłanek określonych w art. 24 ustawy PZP; 2. Prawo do ubiegania się o udzielenie zamówienia mają ci Wykonawcy, którzy: a) zaoferują asortyment spełniający wymogi Zamawiającego określone w siwz b) zaakceptują warunki płatności tj. termin płatności faktury 30 dni c) zapewnią praktyczny czas dostawy - min. trzy razy w tygodniu d) zapewnią niezmienność cen prze okres min. 3 m-cy e) załączą wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, według art. 23 ustawy PZP. Ocena spełniania postawionych warunków Wykonawcy na zasadzie spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów. Spełnia- złożone, prawidłowe, wszystkie wymagane dokumenty Nie spełnia - braki dokumentów lub informacji w nich wymaganych. Oferta podlega odrzuceniu lub traktowana jest jako odrzucona..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca sporządza ofertę wypełniając: 1.Druk OFERTY stanowiącym Załącznik nr 1 do siwz 2.Wypełniony Formularz asortymentowo cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do siwz. i składa je wraz z następującymi dokumentami: Na potwierdzenie spełniania warunków podmiotowych: 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, w przypadku spółek prawa cywilnego - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników - przedsiębiorców, wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; umowa spółki cywilnej. 4. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy PZP na Formularzu Oświadczenia stanowiącym Załącznik nr 3 do siwz. 5. Zobowiązanie innego podmiotu, kiedy zaznaczono w Oświadczeniu stanowiącym Załącznik nr 4 do siwz, odpowiedź b w ust. 2. Na potwierdzenie spełniania warunków przedmiotowych: 6. Dokumenty potwierdzające posiadanie 7. Dokumenty potwierdzające wymagane Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: a) przedstawiają dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu, b) wykaz dokumentów i oświadczeń, z pkt. 3 i 4 dotyczy każdego Wykonawcy członka konsorcjum z osobna, c) w przypadku wyboru oferty złożonej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający będzie żądał przedłożenia umowy regulującej współpracę oraz pełnomocnictwa do zawarcia umowy o ile takie dokumenty nie były przedłożone wcześniej. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą zamiast dokumentów określonych w pkt. 3 i 4 składa odpowiednio: a) dokument wystawiony w kraju siedziby lub miejsce zamieszkania potwierdzający że nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) dokument potwierdzający że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie W/w dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert jeżeli w kraju siedziby lub miejsce zamieszkania Wykonawcy nie wydaje się dokumentów o których mowa w ppkt. a i b należy złożyć c) oświadczenie złożone przed notariuszem właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organu samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju potwierdzające informacje wymagane ppkt. a i b...

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozrp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ w Radzyniu Podlaskim ul. Wisznicka 111 21-300 Radzyń Podlaski Budynek administracyjny, I piętro, pokój nr 15.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2009 godzina 11:15, miejsce: SP ZOZ w Radzyniu Podlaskim ul. Wisznicka 111 21-300 Radzyń Podlaski sekretariat SP ZOZ , I piętro..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.