eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦wiebodzin › Ubezpieczenia mienia oraz odpowiedzialno¶ci cywilnej Lubuskiego Centrum Ortopedii im. Dr Lecha Wierusza w ¦wiebodzinie Sp. z o.o.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2019-05-31



Og³oszenie nr 555022-N-2019 z dnia 2019-05-31 r.

Lubuskie Centrum Ortopedii im. dr Lecha Wierusza Spó³ka z o.o.: Ubezpieczenia mienia oraz odpowiedzialno¶ci cywilnej Lubuskiego Centrum Ortopedii im. Dr Lecha Wierusza w ¦wiebodzinie Sp. z o.o.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Lubuskie Centrum Ortopedii im. dr Lecha Wierusza Spó³ka z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 29063000000000, ul. ul. Zamkowa  1 , 66-200  ¦wiebodzin, woj. lubuskie, pañstwo Polska, tel. 68 4750601, e-mail lco@loro.pl, faks 68 4750602.
Adres strony internetowej (URL): www.loro.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.loro.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
poczta tradycyjna, kurier, osobi¶cie w siedzibie zamawiaj±cego-sekretariat
Adres:
ul. Zamkowa 1, 66-200 ¦wiebodzin


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Ubezpieczenia mienia oraz odpowiedzialno¶ci cywilnej Lubuskiego Centrum Ortopedii im. Dr Lecha Wierusza w ¦wiebodzinie Sp. z o.o.
Numer referencyjny: ZP.PN.8.2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest us³uga ubezpieczenia w zakresie Ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialno¶ci cywilnej Lubuskiego Centrum Ortopedii im. Dr Lecha Wierusza Sp. z o.o. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania i zasady realizacji zamówienia okre¶lone s± w za³±czniku nr 7 Opis przedmiotu zamówienia oraz we wzorze umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SIWZ.

II.5) G³ówny kod CPV: 66510000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
66513200-1
66515000-3
66516400-4


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:  36   lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada zezwolenia na prowadzenie dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objêtych przedmiotem zamówienia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la ww. warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la ww. warunku.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:

Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)




Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Zezwolenia w³a¶ciwego organu nadzoru na prowadzenie dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk zgodnym z przedmiotem zamówienia lub inny dokument wydany przez Komisjê Nadzoru Finansowego potwierdzaj±cy prowadzenie dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej na terenie Polski w zakresie nie mniejszym ni¿ wynika to z przedmiotu zamówienia; je¿eli wykonawca ma siedzibê poza terytorium RP zamiast dokumentów okre¶lonych powy¿ej sk³ada dokument, lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibê potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e posiada uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Pe³nomocnictwa nale¿y z³o¿yæ w oryginale lub kopii po¶wiadczonej: notarialnie, b±d¼ przez osoby udzielaj±ce pe³nomocnictwa.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena 60,00
klauzule fakultatywne40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ Umowy w przypadku wyst±pienia jednej z poni¿szych okoliczno¶ci oraz w nastêpuj±cy sposób, w poszanowaniu art. 144 ust. 1 pkt 6 Pzp: a) w sytuacji wyst±pienia zmian w zakresie prowadzonej przez Zamawiaj±cego dzia³alno¶ci (tak¿e organizacyjnych w tym przekszta³cenia) maj±cych wp³yw na realizacjê Umowy, w tym zmianie zakresu wykonywanej dzia³alno¶ci w szczególno¶ci miejsca jej wykonywania - poprzez ubezpieczenie nowego miejsca jej wykonywania; b)w sytuacji wyst±pienia zmian w maj±tku Zamawiaj±cego (inwestycja w maj±tek trwa³y) wzrostu jego warto¶ci lub zbywania takiego maj±tku - poprzez dokonanie zmian w sumach ubezpieczenia, a tak¿e rozliczanie klauzuli automatycznego pokrycia; zmiana nie wymaga aneksowania niniejszej umowy; c)w razie konieczno¶ci zwiêkszenia aktualnych sum ubezpieczenia lub uzupe³nienia limitów poprzez wprowadzenie zmian w warto¶ciach sum ubezpieczenia oraz wysoko¶ci limitów; zmiana nie wymaga aneksowania niniejszej umowy; d)w przypadku korzystnych dla Zamawiaj±cego zmian Ogólnych Warunków Ubezpieczenia (OWU) - poprzez wprowadzenie do umowy postanowieñ nowych OWU lub ich czê¶ci; e)w przypadku zmian przepisów prawnych wp³ywaj±cych na zakres ubezpieczenia - poprzez zmianê tre¶ci umowy w zakresie dostosowania jej do obowi±zuj±cych przepisów; f)w przypadku opublikowania po rozpoczêciu terminu obowi±zywania niniejszej Umowy przepisów przewiduj±cych zmiany stawek podatku od towarów i us³ug (VAT) przyjêtych do okre¶lenia wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy - wynagrodzenie Wykonawcy, w ujêciu brutto, ulegnie odpowiedniej zmianie, poprzez zastosowanie zmienionej stawki podatku od towarów i us³ug - bez sporz±dzania aneksu do umowy. Zmianie ulegnie wysoko¶æ wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy za wykonywanie umowy w okresie od dnia wej¶cia w ¿ycie przepisów o zmianie stawki podatku do czasu zakoñczenia Umowy, przy czym, zmiana dotyczyæ bêdzie wy³±cznie tej czê¶ci wynagrodzenia Wykonawcy, do której zgodnie z przepisami prawa powinna byæ stosowana zmieniona stawka podatku; g)w przypadku gdy w okresie obowi±zywania niniejszej Umowy nast±pi zmiana: 1)wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê (j.t. Dz. U. z 2018 r., poz. 2177); 2)zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne -gdy zmiana ta, lub zmiany bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcê; 2. Procedura wprowadzania zmian Umowy o których mowa w pkt g) wygl±da nastêpuj±co: a)Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu pisemny wniosek o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany cen jednostkowych w terminie od dnia opublikowania przepisów, których dotyczy zmiana do 30 dnia od dnia ich wej¶cia w ¿ycie. Wniosek powinien zawieraæ propozycjê zmiany Umowy w zakresie wysoko¶ci wynagrodzenia wraz z jej uzasadnieniem oraz dokumenty niezbêdne do oceny przez Zamawiaj±cego, czy zmiany, maj± lub bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcê oraz w jakim stopniu uzasadniaj± one zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy okre¶lonego w niniejszej Umowie, a w szczególno¶ci: 1)przyjête przez Wykonawcê zasady kalkulacji wysoko¶ci kosztów wykonania Umowy oraz za³o¿enia co do wysoko¶ci dotychczasowych oraz przysz³ych kosztów wykonania Umowy, wraz z dokumentami potwierdzaj±cymi prawid³owo¶æ przyjêtych za³o¿eñ - takimi jak umowy o pracê lub dokumenty potwierdzaj±ce zg³oszenie pracowników do ubezpieczeñ; 2)wykazanie wp³ywu zmian, o których mowa powy¿ej na wysoko¶æ kosztów wykonania Umowy przez Wykonawcê, 3)szczegó³ow± kalkulacjê proponowanej, zmienionej wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy oraz wykazanie adekwatno¶ci propozycji do zmiany wysoko¶ci kosztów wykonania Umowy przez Wykonawcê. b)W terminie 1 miesi±ca od otrzymania wniosku o którym mowa powy¿ej, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do Wykonawcy o jego uzupe³nienie tj. przekazanie dodatkowych wyja¶nieñ, informacji lub dokumentów (orygina³ów do wgl±du lub kopii potwierdzonych za zgodno¶æ z orygina³ami); c)Zamawiaj±cy zajmie pisemne stanowisko wobec wniosku Wykonawcy, w terminie 1 miesi±ca od dnia otrzymania wniosku. Je¶li wniosek wymaga³ uzupe³nienia, zgodnie z pkt b), termin o którym mowa w zdaniu poprzedzaj±cym rozpoczyna swój bieg z chwil± dorêczenia Zamawiaj±cemu kompletu dokumentów lub informacji. Za dzieñ przekazania stanowiska uznaje siê dzieñ jego nadania na adres w³a¶ciwy dla dorêczeñ pism Wykonawcy. d)W przypadku uwzglêdnienia wniosku Wykonawcy przez Zamawiaj±cego, Strony podejm± dzia³ania w celu uzgodnienia tre¶ci aneksu zmieniaj±cego do Umowy oraz jego podpisania. 3. W przypadku zaj¶cia okoliczno¶ci innych ni¿ te, o których mowa w ust. 1 pkt. b) i c) oraz ust. 2, Strony dokonaj± zmiany Umowy w drodze aneksu, przy odpowiednim wykorzystaniu zapisów SIWZ dotycz±cych opisu przedmiotu zamówienia (zakresu ubezpieczenia) oraz, o ile to mo¿liwe, przy wykorzystaniu stawek ubezpieczeniowych maj±cych zastosowanie do niniejszej umowy. Przy zwiêkszeniu sum ubezpieczenia, ilo¶ci ¶rodków trwa³ych objêtych umow±, sum gwarancyjnych lub warto¶ci limitów strony Umowy dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zwiêkszenia jej warto¶ci.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
Zamawiaj±cy informuje, ¿e informacje zawarte w Za³±czniku nr 7, 8, 9 do SIWZ: tj. Opis przedmiotu zamówienia, informacje o Zamawiaj±cym , wykaz miejsc ubezpieczenia, wykaz budynków i budowli, wykaz ¶rodków trwa³ych, wykaz zabezpieczeñ przeciwpo¿arowych i przeciwkradzie¿owych, wykaz pojazdów, informacjê o szkodowo¶ci maj± charakter poufny i nie mog± byæ udostêpniane osobom innym ni¿ Wykonawcy. 2.2. W celu zachowania poufno¶ci informacji zawartych w Za³±czniku nr 7, 8, 9 do SIWZ: Zamawiaj±cy dzia³aj±c na podstawie przepisu art. 37 ust. 6 ustawy Pzp, nie udostêpnia tych informacji na stronie internetowej. Wykonawcy w celu uzyskania dostêpu do informacji zawartych w Za³±cznik nr 7, 8, 9 do SIWZ: zobowi±zani s± z³o¿yæ do Zamawiaj±cego wniosek wraz z zobowi±zaniem zachowania poufno¶ci uzyskanych informacji na adres mailowy: przetargi@loro.pl Wzór wniosku i zobowi±zania stanowi za³±cznik nr 5 do SIWZ. W tre¶ci wniosku Wykonawca zobowi±zany jest wskazaæ swoje dane identyfikacyjne, nazwê i nr postêpowania, którego wniosek dotyczy oraz z³o¿yæ zobowi±zanie do zachowania w tajemnicy tre¶ci udostêpnionych mu informacji i dokumentów, traktowanych jako informacje poufne, tj. zawartych w Za³±czniku nr 7, 8, 9 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, informacje o Zamawiaj±cym wykaz miejsc ubezpieczenia, wykaz budynków i budowli, wykaz ¶rodków trwa³ych, wykaz zabezpieczeñ przeciwpo¿arowych i przeciwkradzie¿owych, informacjê o szkodowo¶ci 2.3. Wnioski nie zawieraj±ce wymaganych przez Zamawiaj±cego informacji, okre¶lonych wzorem wniosku, o którym mowa powy¿ej, nie bêd± przez Zamawiaj±cego rozpatrywane. Wniosek wraz z zobowi±zaniem nale¿y przekazaæ osobie uprawnionej do kontaktowania siê z Wykonawcami, o której mowa w Rozdziale I SIWZ. 2.4. Wniosek o udostêpnienie poufnej czê¶ci SIWZ wraz z zobowi±zaniem mo¿e z³o¿yæ wy³±cznie Wykonawca posiadaj±cy uprawnienia do prowadzenia dzia³alno¶ci w zakresie dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej na terenie RP we wszystkich grupach ryzyk, których dotyczy przedmiot zamówienia, zgodnie z ustaw± o dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej z dnia 11.09.2015 r. (t. jedn. Dz.U. 2019 poz. 381 ze zm.). 2.5. Wniosek wraz z zobowi±zaniem mo¿e z³o¿yæ wy³±cznie osoba uprawniona do reprezentacji Wykonawcy, która zobowi±zana jest uwiarygodniæ to uprawnienie.
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-06-10, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.