eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Śląskazakup i dostawa materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do faksów i kserokopiarek dla Sądu rejonowego w Rudzie Śląskiej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-03-18

Ruda Śląska: zakup i dostawa materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do faksów i kserokopiarek dla Sądu rejonowego w Rudzie Śląskiej
Numer ogłoszenia: 55504 - 2008; data zamieszczenia: 18.03.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 31127 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Rudzie Śląskiej, ul. 1 Maja, 41-710 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 3449400, fax 032 2420138.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do faksów i kserokopiarek dla Sądu rejonowego w Rudzie Śląskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest zakup i dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do faksów i kserokopiarek fabrycznie nowych w oryginalnych opakowaniach zamkniętych hermetycznie przez producenta do siedziby Sądu Rejonowego w Rudzie Śląskiej - przy ul. 1 Maja 225 - przy ul. Czarnoleśnej 18 (II i III piętro) w wymienionym asortymencie i podanych ilościach zawartych w załączniku nr 1. - za toner Sąd Rejonowy w Rudzie Śląskiej uznaje wkład drukujący do faksów i kserokopiarek. 2. Dostawca materiałów eksploatacyjnych do faksów i kserokopiarek odbiera zużyte tonery i dokonuje utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany z nazwy przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia) pod warunkiem, że oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. W takim przypadku, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą szczegółową specyfikację, z której w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego powinno to wynikać. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć fotografie oferowanych materiałów eksploatacyjnych równoważnych do oryginalnych. 4. Z uwagi na różnorodny asortyment zamówienie zostało podzielone na części tj: Część A - zakup i dostawa papieru komputerowego i kserograficznego. Część B - zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek i faksów. Część C - zakup i dostawa kopert . Część D - zakup i dostawa galanterii biurowej .

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.12.53.00 - Papier do pisania Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.20 - Papier do pisania Oryginalny kod CPV: 21.12.56.92 - Papier kserograficzny Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.44 - Papier kserograficzny Oryginalny kod CPV: 21.20.00.00 - Wyroby z papieru lub tektury Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe Oryginalny kod CPV: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Oryginalny kod CPV: 30.21.73.20 - Dyskietki Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.73.20 - Dyskietki Oryginalny kod CPV: 30.23.21.40 - Markery Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.74.30 - Markery Oryginalny kod CPV: 32.58.20.00 - Nośniki danych Kod CPV wg słownika 2008: 32.58.20.00 - Nośniki danych Oryginalny kod CPV: 30.12.51.00 - Wkłady barwiące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.51.00 - Wkłady barwiące .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 51013,53 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: papier komputerowy i kserograiczny.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuromarket 2, ul. Adama 1, 40-467 Katowice, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 29116.26
  • Oferta z najniższą ceną: 29116.26 / oferta z najwyższą ceną: 32851.06
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: materiały eksploatacyjne do kserokopiarek i faksów.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Polso II Sp. z o.o., Al. W. Korfantego 83, 40-161 Katowice, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 4835.00
  • Oferta z najniższą ceną: 4835.00 / oferta z najwyższą ceną: 11735.00
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: koperty.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPHU BOWI Witold Wikliński, ul. Małobądzka 141, 42-500 Będzin, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 6590.00
  • Oferta z najniższą ceną: 6590.00 / oferta z najwyższą ceną: 145220.00
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: galanteria biurowa.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPHU BOWI Witold Wikliński, ul. Małobądzka 141, 42-500 Będzin, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 10472.27
  • Oferta z najniższą ceną: 10472.27 / oferta z najwyższą ceną: 13217,45
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.